• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про Головне фінансове управління Київської міської державної адміністрації

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Положення від 27.02.2003 № 324 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 27.02.2003
  • Номер: 324
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 27.02.2003
  • Номер: 324
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 324 від 27.02.2003
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1121 ( ra1121017-12 ) від 24.06.2012 )
Про затвердження Положення про Головне фінансове
управління Київської міської державної адміністрації
Відповідно до рішення Київської міської ради від 20.06.2002N 28/28 ( ra0028023-02 ) "Про утворення виконавчого органуКиївської міської ради та затвердження його структури і загальноїчисельності" та постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня2002 року N 1204 ( 1204-2002-п ) "Про затвердження Типовогоположення про Головне фінансове управління обласної, Київськоїміської та фінансове управління Севастопольської міської державноїадміністрації":
1. Затвердити Положення про Головне фінансове управлінняКиївської міської державної адміністрації (додається).
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови Київської міської державної адміністрації -начальника Головного фінансового управління Падалку В.М.
Голова О.Омельченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 27.02.2003 N 324
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне фінансове управління
Київської міської державної адміністрації
1. Головне фінансове управління Київської міської державноїадміністрації (далі - Головне управління) є структурнимпідрозділом виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації), що утворюється в установленому порядку,є підзвітним та підконтрольним Київському міському голові таМіністерству фінансів України.
2. Головне управління у своїй діяльності керуєтьсяКонституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, актамиПрезидента України, Кабінету Міністрів України, наказамиМіністерства фінансів України, розпорядженнями Київського міськогоголови, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації,рішеннями Київради, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Головного управління є:
1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики натериторії м. Києва;
2) підготовка висновків щодо фінансового забезпечення заходівсоціально-економічного розвитку на території м. Києва;
3) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансовогоі бюджетного планування та фінансування витрат;
4) здійснення контролю за дотриманням підприємствами,установами і організаціями законодавства щодо планування нимибюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених Київрадою;
5) здійснення загальної організації та управління виконаннямміського бюджету м. Києва, координація діяльності учасниківбюджетного процесу з питань виконання бюджету.
4. Головне управління відповідно до покладених на ньогозавдань:
1) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетнихкоштів та райдержадміністрацій інструкції з підготовки бюджетнихзапитів;
2) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитівголовними розпорядниками бюджетних коштів тарайдержадміністраціями;
3) проводить на будь-якому етапі складання і розгляд проектумісцевого бюджету, аналіз бюджетних запитів, поданих головнимирозпорядниками бюджетних коштів та райдержадміністраціями, щодо їхвідповідності меті, пріоритетності, а також дієвості таефективності використання бюджетних коштів;
4) приймає рішення про включення бюджетного запиту допропозицій проекту бюджету м. Києва перед поданням його на розглядКиївської міської державної адміністрації;
5) складає розрахунки до проекту бюджету м. Києва і подаєйого на розгляд Київській міській державній адміністрації та за їїдорученням подає проект бюджету Київській міській Раді;
6) бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсівміста, аналізує соціально-економічні показники розвитку міста тавраховує їх під час складання проекту бюджету;
7) організовує роботу, пов'язану із складанням проектубюджету м. Києва, за дорученням Київської міської державноїадміністрації визначає порядок і терміни подання Головнимиуправліннями, управліннями, відділами Київської міської державноїадміністрації, районними держадміністраціями матеріалів дляпідготовки проектів міського і районних бюджетів, прогнознихрозрахунків коштів, що передаються для відповідного розподілу міжбюджетами районів в м. Києві або для виконання спільних проектів;складає проект бюджету міста; готує пропозиції щодо коштів, щопередаються для розподілу між міським та районними бюджетами длявиконання загальноміських програм, спільних проектів та подає їхна розгляд Київській міській державній адміністрації;
8) прогнозує доходи бюджету м. Києва та проводить аналізвиконання доходної частини бюджету міста, контингенту надходженьдоходів на території м. Києва;
9) за рішенням Київської міської ради виступає головнимрозпорядником коштів міського бюджету;
10) організовує виконання міського бюджету, а також разом зорганами державної податкової служби, управліннями Державногоказначейства, головними управліннями, управліннями, відділамиКиївської міської державної адміністрації забезпечує надходженнядоходів до міського бюджету;
11) здійснює перевірку (експертизу) відповідності бюджетномузаконодавству України показників, затверджених районних бюджетівм. Києва;
12) зводить показники бюджету м. Києва (затверджених районнихта міського бюджетів) та подає їх у встановлені терміни доМіністерства фінансів України;
13) забезпечує захист фінансових інтересів держави таздійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманнямбюджетного законодавства;
14) складає розпис доходів і видатків міського бюджетум. Києва, забезпечує його виконання, вносить зміни до розпису умежах річних бюджетних призначень по кодах функціональної іекономічної класифікації в межах головних розпорядників коштів,здійснює розрахунки бюджету м. Києва з державним бюджетом поперевищенню доходів над видатками та здійснює взаємні розрахункиміж міським та районними бюджетами;
15) контролює протягом бюджетного періоду відповідністьрозпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
16) здійснює операції, пов'язані з отриманням бюджетомкоштів, на умовах повернення платності та строковості, врезультаті яких виникають зобов'язання місцевого самоврядуванняперед кредиторами та здійснює аналітичну та практичну роботу, яканаправлена на поповнення бюджетних ресурсів міста за допомогоювикористання інструментів фінансового ринку, організовує роботу повзаємодії Київської міської державної адміністрації з банківськимита іншими фінансово-кредитними інститутами з метою реалізаціїзагальноміських програм соціально-економічного розвитку містаКиєва;
17) організовує централізований облік боргових зобов'язаньміста, контроль за виконанням умов обслуговування і погашенняборгів, контроль цільового використання запозичених коштів,проведення погодження документів, які пройшли експертизу увідповідних установах і організаціях Київської міської державноїадміністрації щодо відповідності обсягів, строків та умовзапозичень з діючими нормативами;
18) здійснює в установленому порядку організацію тауправління виконанням бюджету м. Києва, координує в межах своєїкомпетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питаньвиконання бюджету;
19) проводить моніторинг змін, що вносяться до бюджетум. Києва;
20) розглядає баланси і звіти про виконання бюджетів районів,кошторисів доходів і видатків головних управлінь, управлінь івідділів Київської міської державної адміністрації, інших установ,що фінансуються з міського бюджету, складає звіт про виконаннябюджетів, що входять до бюджету м. Києва і подає його Міністерствуфінансів України та Управлінню Державного казначейства України;
21) інформує Київську міську державну адміністрацію та міськуРаду про стан виконання міського бюджету м. Києва за кожнийзвітний період і подає їй річний та квартальні звіти про виконанняміського бюджету;
22) забезпечує фінансування головних розпорядників бюджетнихкоштів міського бюджету відповідно до помісячного розписувидатків;
23) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняттярішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету;
24) проводить разом з органами державної податкової службианаліз стану надходжень доходів до міського та районних бюджетів,готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків,зборів, а також пільг;
25) проводить на базі статистичної і фінансової звітності,прогнозних розрахунків аналіз економічного і фінансового станугалузей економіки території, тенденції та динаміки розвитку різнихформ власності, готує пропозиції щодо визначення додаткових джерелфінансових ресурсів;
26) готує та подає Київраді офіційні висновки проперевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фондубюджету м. Києва для прийняття рішення про внесення змін до цьогобюджету;
27) бере участь у формуванні та реалізації інвестиційнихпрограм у місті, дає пропозиції щодо удосконалення механізмуекономічного стимулювання підприємств для розвитку економічногопотенціалу м. Києва;
28) вивчає разом з установами Національного банку питаннягрошового обігу в місті, а також бере участь у розробленнібалансів грошових доходів і витрат населення;
29) перевіряє правильність складання і затвердженнякошторисів та планів використання коштів установами іорганізаціями, які фінансуються з міського бюджету;
30) бере участь у розробленні пропозицій з удосконаленняструктури міської та районних в м. Києві державних адміністрацій,готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фондуоплати їх праці, витрат на утримання місцевих органів виконавчоївлади;
31) аналізує діяльність фінансових управлінь районних ум. Києві державних адміністрацій і подає пропозиції щодо їївдосконалення;
32) організовує своєчасний і якісний розгляд та вирішенняпропозицій, заяв і скарг громадян та підприємств, установ іорганізацій, що відносяться до компетенції Головного управління,вживає заходів щодо усунення причин їх виникнення;
33) забезпечує створення належних виробничих тасоціально-побутових умов для працівників Головного управління;
34) здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладенихна нього завдань.
5. Головне управління має право:
1) одержувати в установленому порядку від головних управлінь,управлінь, відділів Київської міської державної адміністрації,районних державних адміністрацій, місцевих органів виконавчоївлади, управління Державного казначейства, органів державноїподаткової служби, суб'єктів підприємницької діяльності незалежновід форм власності і підпорядкування матеріали, в тому числібухгалтерську та статистичну звітність, для складання проектубюджету міста Києва та аналізу його виконання;
2) в установленому порядку та у межах своєї компетенціїпризупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ) та вживати заходів дорозпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені нимибюджетні правопорушення, передбачені статтею 118 Бюджетногокодексу України;
3) одержувати від установ банків відомості про стан поточнихбюджетних рахунків підприємств, установ і організацій, щофінансуються з міського бюджету;
4) залучати спеціалістів інших підрозділів Київської міськоїдержавної адміністрації, підприємств, організацій та установ,об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) длярозгляду питань, що належать до компетенції Головного управління;
5) скликати наради з питань, що належать до компетенціїГоловного управління;
6) Головне управління має також інші права, передбаченічинним законодавством України.
6. Головне управління під час виконання покладених на ньогозавдань взаємодіє з Головними управліннями, управліннями,відділами Київської міської державної адміністрації, районними ум. Києві державними адміністраціями, місцевими органами виконавчоївлади, підприємствами, установами й організаціями, а такожорганами державної податкової служби, органами державноїконтрольно-ревізійної служби та управлінням Державногоказначейства.
7. Головне управління очолює начальник, який призначається напосаду і звільняється з посади Київським міським головою запогодженням з Міністерством фінансів України.
Начальник Головного управління має заступників, які за йогоподанням призначаються на посаду і звільняються з посади Київськимміським головою за погодженням з Міністерством фінансів України.
8. Начальник Головного фінансового управління:
1) здійснює керівництво діяльністю управління, несеперсональну відповідальність за виконання покладених на Головнеуправління завдань, визначає ступінь відповідальності заступниківначальника Головного управління, керівників його структурнихпідрозділів, а також за роботу підвідомчих установ;
2) затверджує положення про структурні підрозділи Головногоуправління і функціональні обов'язки працівників управління;
3) розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторисудоходів і витрат на утримання Головного управління;
4) затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету нарік і у разі не затвердження бюджету - тимчасовий розпис навідповідний період;
5) забезпечує відповідність розпису міського бюджетувстановленим бюджетним призначенням;
6) на підставі основних макропоказників економічного ісоціального розвитку міста на наступний бюджетний період, аналізувиконання бюджету у поточному бюджетному періоді визначаєзагальний рівень доходів та видатків бюджету міста з урахуваннямпланових міжбюджетних трансфертів Державного бюджету України;
7) затверджує інструкцію з підготовки бюджетних запитів,порядок складання, затвердження, уточнення розпису бюджету таінших документів, що використовуються при плануванні та уточненнібюджету;
8) приймає рішення про узгодження бюджетного запиту;
9) подає сформований бюджет м. Києва на розгляд Київськійміській державній адміністрації та за її дорученням Київськійміській раді;
10) представляє проект бюджету на сесії Київської міськоїсади;
11) бере участь у роботі постійних галузевих комісій тапостійної комісії з питань бюджету Київської міської ради;
12) бере участь у доопрацюванні рішення сесії про проектбюджету за результатами розгляду в постійній комісії з питаньбюджету, доповідає про можливість уточнення проекту бюджету насесії Київської міської ради та за результатами розгляду сесіївносить уточнення до проекту бюджету;
13) за дорученням Київської міської ради підписує угоди щодоздійснення запозичень та залучення короткотермінових позичок уфінансово-кредитних установах з наданням в установленому порядкуплатіжної (бюджетної) гарантії, договорів-поруки, застави майновихправ на грошові надходження та здійснює інші правові дії зпідписання відповідних документів щодо отримання та поверненнязалучених коштів;
14) призначає на посаду і звільняє з посади працівниківГоловного управління;
15) погоджує призначення на посади та звільнення з посадначальників та заступників начальників фінансових управліньрайонних у м. Києві державних адміністрацій;
16) проводить експертизу кошторисів, планів асигнувань іштатних розписів головних управлінь, управлінь, відділів, іншихпідрозділів Київської міської та районних державних адміністрацій,погоджує штатні розписи та кошториси видатків на утриманняфінансових управлінь районних у м. Києві державних адміністрацій;
17) видає у межах своєї компетенції накази, організовує іконтролює їх виконання.
9. В Головному управлінні для погодженого вирішення питань зреалізації державної фінансової політики в місті, що належить дойого компетенції, утворюється колегія у складі начальникаГоловного управління (голова колегії), заступників начальникаГоловного управління за посадою, а також інших керівнихпрацівників Головного управління та районних фінансових управлінь.
До складу колегії можуть входити керівники інших органіввиконавчої влади (з правом дорадчого голосу).
Склад колегії затверджується Київським міським головою заподанням начальника Головного управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальникаГоловного управління, а у тих випадках, коли рішення колегії щодовиконання поставлених завдань стосується податкової адміністрації,контрольно-ревізійної служби і управління державного казначейства,видається спільний наказ з відповідними керівниками зазначенихслужб.
10. Головне управління утримується за рахунок бюджетнихкоштів.
11. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівниківГоловного управління в межах виділених асигнувань визначаєКиївський міський голова.
Кошторис та штатний розпис Головного управління затверджуєКиївський міський голова.
12. Головне управління є юридичною особою, має самостійнийбаланс, поточний рахунок в установах банку, печатку із зображеннямДержавного Герба України і своїм найменуванням.
Керівник апарату Б.Стичинський