• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження нормативів забудови м. Києва

Виконавчий комітет Київської міської ради народних депутатів | Рішення, Форма від 03.07.1995 № 207 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Виконавчий комітет Київської міської ради народних депутатів
  • Тип: Рішення, Форма
  • Дата: 03.07.1995
  • Номер: 207
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Виконавчий комітет Київської міської ради народних депутатів
  • Тип: Рішення, Форма
  • Дата: 03.07.1995
  • Номер: 207
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ
Р І Ш Е Н Н Я
N 207 від 03.07.95
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 11/2587 ( ra0011023-05 ) від 27.01.2005 )
Про затвердження нормативів забудови м. Києва
Відповідно до Указу Президента України від 18 березня1994 року N 99/94 ( 99/94 ) "Про деякі заходи для забезпеченнявиконання містом Києвом функцій столиці України" виконавчийкомітет Київської міської Ради народних депутатів В И Р І Ш И В:
1. Затвердити нормативи забудови м. Києва (НЗМ 1-95) (далі -Нормативи), розроблені Головкиївархітектурою спільно зКиївдержекспертизою і погоджені Державним комітетом у справахмістобудування та архітектури (додаються).
2. Визнати такими, що втратили чинність:
- рішення Київського міськвиконкому від 20.04.87 N 396 "Прозатвердження правил забудови м. Києва";
- рішення Київського міськвиконкому від 16.11.88 N 1091 "Пропорядок оформлення ділянок для будівництва об'єктів на територіїм. Києва";
- розпорядження Представника Президента України у м. Києвівід 04.03.94 N 146 "Про створення комісій з розгляду клопотань продоцільність будівництва у м. Києві об'єктів містобудівногозначення".
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти назаступника голови Київської міської Ради народних депутатів звиконавчої роботи Омельченка О.О.
Голова міської Ради Л.Косаківський
За секретаря В.Ковтун
УЗГОДЖЕНО Додаток
Голова Державного комітету до рішення виконавчого
України в справах містобудування комітету Київської міської
та архітектури Ради народних депутатів
____________ Гусаков В.М. від 03.07.1995 N 207
НОРМАТИВИ ЗАБУДОВИ М. КИЄВА (НЗМ 1-95)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Нормативи забудови м. Києва (далі - Нормативи)розроблені на виконання Указу Президента України від 18.03.94 р.N 99/94 ( 99/94 ) "Про деякі заходи для забезпечення виконаннямістом Києвом функцій столиці України".
Нормативи є першим етапом у розробці багатоцільовогокомплексу містобудівних нормативів.
1.2. Нормативи регламентують порядок збирання вихідних данихдля проектування, організації та проведення передпроектних іпроектних робіт, їх узгодження, експертизи та затвердження,оформлення і здійснення будівництва та введення об'єктів вексплуатацію.
1.3. Нормативи обов'язкові для всіх суб'єктів інвестиційноїдіяльності по забудові міста - юридичних осіб незалежно від формвласності та підпорядкованості.
1.4. Проектування будинків, підприємств та споруд, щозводяться на території м. Києва за участю закордонних організацій,фірм та підприємств, а також експертиза передпроектної,проектно-кошторисної та проектної містобудівної документаціїповинні здійснюватися у відповідності з нормами будівельного,містобудівного і технологічного проектування та державнимистандартами на проектування і будівництво, діючими в Україні, атакож цими Нормативами.
1.5. Якщо міжнародними договорами України встановлено іншіправила, ніж ті, що містяться у Нормативах, то застосовуютьсяправила міжнародних договорів.
1.6. Усі юридичні особи - учасники інвестиційної діяльності -незалежно від їх підпорядкування і форм власності несутьвідповідальність за правопорушення у сфері містобудуваннявідповідно до Закону України від 14.10.94 р. N 208/94-ВР( 208/94-ВР ) "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань,установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування",а також Кодексу України про адміністративні правопорушення( 80731-10, 80732-10 ) та Кримінального кодексу України ( 2001-05,2002-05, 2003-05 ).
1.7. Назва документації.
Назви документації рекомендується формувати з трьох частин:
------------------------------------------------------------------
| Вид документації |Вид робіт і призначення | Адреса |
| | об'єкта | |
|-------------------+------------------------+-------------------|
|ТЕО, ТЕР, проект, |... будівництва будинку,|Поштова (вулиця та |
|робочий проект, |підприємства, споруди; |номер будинку) або |
|ескізний проект |... реконструкції |за експлікацією |
| |будинку, споруди, |генплану (номер |
| |підприємства; |дільниці) |
| |... розширення | |
| |підприємства; | |
| |... технічного | |
| |переоснащення | |
| |підприємства | |
|-------------------+------------------------+-------------------|
|Проект забудови |мікрорайону (кварталу) | -"- |
|-------------------+------------------------+-------------------|
|Ескізний проект | -"- | -"- |
|забудови | | |
------------------------------------------------------------------
Приклади:
"Робочий проект будівництва кінотеатру на вул. Новій, 1 уДніпровському районі";
"Робочий проект реконструкції жилого будинку на вул. Новій, 3у Дніпровському районі";
"ТЕО розширення комплексу заводу ЗБК на вул. Новій, 1 уДніпровському районі";
"Ескізний проект будівництва підземного переходу повул. Новій, 3 у Дніпровському районі";
"Проект забудови жилого мікрорайону (кварталу) наТроєщині-Вигурівщині у Ватутінському районі".
Зазначені назви можуть доповнюватись терміном
"з відтворенням" з обов'язковим визначенням об'єкта відтворення:
фасадів, окремих елементів, планувальних рішень, інтер'єрів,
функціонального призначення та ін.
Назву "Реконструкція будинку (споруди, підприємства)" бажанодоповнювати найменуванням нової функції. Наприклад: "Реконструкціяжилого будинку під банк".
Термін "Реставрація" застосовується тільки для назви розділуу складі відповідної проектно-кошторисної та передпроектноїдокументації.
1.8. Інвесторам, які прийняли рішення про інвестування коштіву даний об'єкт, рекомендується визначати генпроектувальника ігенпідрядчика на конкурсній основі: генпроектувальника - дляпередпроектної стадії і, окремо, для наступних стадій;генпідрядника - після затвердження ТЕР, ТЕО, ескізного проекту.
Основні критерії конкурсного відбору:
- мінімальні строки проектування та будівництва;
- мінімальна вартість робіт;
- гарантована висока якість робіт;
- застосування нових передових технологій;
- суворе дотримання контрактів.
Конкурс може оголошуватись через засоби масової інформації.
2. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
Будівництво - будівництво на вільних від забудови територіях
(нове) житлових та громадських будинків, об'єктів
комунально-побутового призначення, підприємств,
інженерно-транспортних комунікацій і споруд для
надання послуг або створення нових виробничих
потужностей.
Реконструкція - існуючих житлових та громадських будинків та
інженерних споруд - комплекс будівельних робіт
та організаційно-технічних заходів щодо зміни
призначення будинків і споруд або їх основних
техніко-економічних показників (кількість і
площа квартир, загальна площа, потужність,
геометричні розміри, місткість, пропускна
здатність, кількість послуг та ін.) з метою
поліпшення умов проживання, експлуатації, якості
обслуговування, збільшення обсягу послуг;
- існуючих підприємств - перебудова існуючих
цехів та об'єктів основного (як правило, без їх
розширення), підсобного та обслуговуючого
призначення, пов'язана з удосконаленням
виробництва, підвищенням його
техніко-економічного рівня та якості продукції,
зміною його номенклатури, а також збільшенням
виробничих потужностей - в основному без
збільшення чисельності робітників при
одночасному поліпшенні умов їхньої праці та
охорони навколишнього середовища.
Розширення - будівництво нових і розширення діючих окремих
діючих цехів та об'єктів основного, підсобного і
підприємств обслуговуючого призначення на території діючих
підприємств (або прилеглих територій) для
створення нових чи додаткових потужностей.
Технічне - комплекс заходів (як правило, без розширення
переоснащення виробничих площ) з підвищенням
діючих техніко-економічного рівня окремих виробництв,
підприємств цехів та дільниць на основі впровадження
передової технології, механізації та
автоматизації виробництва, модернізації та
заміни застарілого обладнання для всебічної
інтенсифікації виробництва, збільшення
виробничих потужностей, поліпшення якості
продукції при забезпеченні зростання
продуктивності праці, зниження
матеріаломісткості і собівартості продукції,
економії ресурсів.
Ремонт будинку - комплекс ремонтно-будівельних робіт та
організаційно-технічних заходів щодо усунення
зносу, не пов'язаних із зміною основних
техніко-економічних показників будинку.
Поточний ремонт - ремонт будинку з метою відновлення справності
будинку (роботоздатності) його конструкцій і систем
інженерного обладнання, а також підтримання
експлуатаційних показників.
Капітальний - ремонт будинку з метою відновлення його
ремонт будинку ресурсів із заміною, при потребі, конструктивних
елементів і систем інженерного обладнання, а
також поліпшення експлуатаційних показників.
Інвестиції - усі види майнових та інтелектуальних
цінностей, що вкладаються в об'єкти
підприємницької та інших видів діяльності,
внаслідок якої утворюється прибуток (доход) або
досягається соціальний ефект.
Інвестиційна - сукупність практичних дій громадян, юридичних
діяльність осіб і держави щодо реалізації інвестицій.
Інвестори - суб'єкти інвестиційної діяльності, які
приймають рішення про вкладення власних,
позичкових і залучених майнових та
інтелектуальних цінностей в об'єкти
інвестування.
Учасники - громадяни та юридичні особи України, інших
інвестиційної держав, які забезпечують реалізацію інвестицій
діяльності як виконавці замовлень або на підставі доручень
інвестора (підрядники, замовники,
проектувальники, постачальники, посередники,
виготовлювачі та ін.).
Маркетинг - комплексна система заходів щодо організації
управління виробничо-збутовою діяльністю на
основі вивчення ринкових проблем.
Інновація - нова техніка, технологія, що є наслідком
науково-технічного прогресу.
Інжиніринг - інженерно-консультаційні послуги:
техніко-економічні дослідження, обґрунтування,
розрахунки; технічний нагляд і супровід;
організація виробництва та управління;
проектування нової технології, експлуатація,
консультації.
Види - 1. Передпроектна документація (ПД)
інвестиційних Техніко-економічне обгрунтування (ТЕО);
проектів Техніко-економічний розрахунок (ТЕР);
Ескізний, архітектурний проект (ЕП).
2. Проектно-кошторисна документація (ПКД)
2.1. Одностадійна - робочий проект (РП);
2.2. Двостадійна - проект (П) і робоча
документація (РД).
3. Проектна містобудівна документація (ПМД)
3.1. Проект забудови (ПЗ), розроблюваний в одну
або дві стадії.
Інвестиційні - галузеві схеми і територіальні адресні
програми програми реалізації інвестиційної діяльності, в
результаті якої утворюється прибуток або
соціальний ефект: поточні та перспективні плани
економічного і соціального розвитку, розміщення
будівництва, бізнес-плани, цільові тематичні
програми "Здоров'я", "Культура" та ін.
Об'єкти - будови житлового, громадського та виробничого
інвестиційної призначення та їх комплекси;
діяльності щодо промислові підприємства та їх комплекси;
забудови міста споруди інженерної та дорожньо-транспортної
інфраструктур міста та їх комплекси;
функціональні райони: призначені для забудови
(житлові квартали, житлові райони, планувальні
райони та зони, реконструкція житлових
кварталів);
виробничі (промислові) зони, наукові та
науково-виробничі зони, комунально-складські
зони;
ландшафтно-рекреаційні (озеленені території
міста, зони відпочинку, курортні зони);
охоронні (пам'яток історії, культури,
архітектури, ландшафту, що охороняється,
курортів та ін.).
3. ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ
3.1. Містобудівний паспорт (МБП)
3.1.1. Містобудівний паспорт на об'єкт забудови, щозамовляється замовником на проектування, розробляєтьсяГоловкиївархітектурою протягом двадцяти робочих днів у такомускладі:
- лист-заявка замовника на погодження ділянки дляпроектування;
- висновок Київміськекономіки про умови реалізаціїбудівництва;
- лист-дозвіл Київської міської держадміністрації на розробкупередпроектної документації;
- завдання на проектування;
- технічні умови міських експлуатаційних служб на приєднанняоб'єкта до інженерних мереж і систем міста;
- архітектурно-планувальне завдання;
- викопіювання з плану міста зі схемою земельної ділянки,намічуваної для проектування;
- акт обстеження ділянки.
3.1.2. Містобудівний паспорт являє собою комплект вихіднихданих і після його затвердження Головкиївархітектурою передаєтьсязамовником генпроектувальнику для реалізації. Строк виготовленнямістобудівного паспорта може визначатися договором.
3.2. Лист-заявка замовника на погодження ділянки дляпроектування
Юридична особа, що виступає як учасник інвестиційноїдіяльності в ролі замовника, подає до Київської міськоїдержадміністрації лист-заявку на виділення ділянки на територіїм. Києва для проектування нового будівництва, реконструкції,розширення, технічного переоснащення (далі - будівництво) об'єкта.
Лист-заявка, складена в довільній формі, має містити:
- коротку характеристику об'єкта (призначення, потужність,чисельність працюючих тощо);
- інформацію про бажане місце розміщення об'єкта;
- орієнтовну площу ділянки з відповідними обґрунтуваннями.
До листа-заявки необхідно додати статут даної юридичноїособи, зареєстрований належним чином (за винятком підприємств,служб та організацій, підвідомчих міській держадміністрації).
Лист-заявка розглядається відповідним заступником головиміськдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків іпередається для аналізу та пропозицій до Київміськекономіки,Головкиївархітектури та Київзему.
3.3. Висновок Київміськекономіки
Київміськекономіка розглядає протягом 7-ми робочих днівлист-заявку замовника на проектування, оцінює принциповуекономічну доцільність розміщення будівництва даного об'єкта натериторії міста і дає замовникові та Головкиївархітектурі висновокпро попередні умови, за яких будівництво об'єкта може бутиреалізоване, або мотивовану відмову.
3.4. Лист-дозвіл Київської міськдержадміністрації
3.4.1. При позитивному висновку Київміськекономіки, в разі,коли розміщення об'єкта передбачене генеральним планом, проектомдетального планування (ПДП), схемами розвитку галузей міськогогосподарства та іншою, затвердженою в установленому порядку,проектно-планувальною документацією, Головкиївархітектура спільноз управлінням "Київгенплан" протягом 10 робочих днів (якщо не будепотрібно збирання додаткових даних) підбирає можливе місцерозміщення об'єкта та організовує одержання висновку відповідноїрайдержадміністрації.
Якщо в бажаному місці розміщення об'єкт не передбаченийзатвердженою проектно-планувальною документацією, замовник напроектування, уразі потреби, виконує передпроектні пропозиції поваріантах його розміщення.
3.4.2. Після визначення місця розміщення об'єктаГоловкиївархітектура готує проект листа-дозволу на передпроектніроботи за формою 1.
Вид передпроектної документації та необхідність її розробкивизначає Головкиївархітектура з обов'язковим узгодженням іззамовником на проектування.
В окремих випадках передпроектна документація може нерозроблятися. Наприклад, на окремий об'єкт із складу ранішезатвердженого проекту забудови кварталу (мікрорайону), але непобудований.
3.4.3. Лист-дозвіл Київської міськдержадміністрації єпідставою для складання завдання на проектування, збираннятехнічних умов експлуатаційних служб на приєднання об'єкта доміських інженерних систем і комунікацій і розміщення вГоловкиївархітектурі замовлення на розробку містобудівногопаспорта. До листа-дозволу додається ситуаційна схема розміщенняділянки в планувальній структурі міста, складена за погодженням зКиївземом на основі земельної кадастрової документації.
3.4.4. Лист-дозвіл підписується відповідним заступникомголови Київської міської державної адміністрації згідно зрозподілом обов'язків.
3.5. Завдання на проектування
3.5.1. Завдання на проектування розробляється замовником напроектування спільно з проектною організацією за формою 2 ізатверджується керівником організації (підприємства) замовника напроектування на передпроектних стадіях і керівником організації(підприємства) - інвестора - на проектних стадіях.
3.5.2. Призначення вбудовано-прибудованих приміщеньпервинного обслуговування погоджується з Головкиївархітектурою івідповідною райдержадміністрацією.
3.5.3. Завдання на проектування, розроблені організаціями тапідприємствами, підвідомчими Київській міській держадміністрації,відповідним райдержадміністраціям, узгоджуютьсяГоловкиївархітектурою і затверджуються Київською міськоюдержадміністрацією в особі відповідного заступника головиКиївської міської державної адміністрації згідно з розподіломобов'язків.
3.5.4. Доповнення до завдання на проектування затверджуютьсяу порядку, визначеному у пп. 3.5.1 та 3.5.3.
3.5.5. Для лінійних споруд (вулично-шляхова мережа з їїпідземними комунікаціями, лінії електропередач, трамвайні,тролейбусні та автобусні лінії з технічними наземними спорудамитипу щогл та опор ЛЕП, освітлювальних опор і т.п.) завдання напроектування з визначенням архітектурно-художніх вимог, узгодженіГоловкиївархітектурою і затверджені у встановленому порядку, єпідставою для розробки проектно-кошторисної документації безвидачі архітектурно-планувального завдання, крім об'єктівобслуговування цих споруд, що мають об'ємно-просторове рішення(естакади, мости, пішохідні підземні й надземні переходи,станційні споруди пасажирського транспорту, енергоблоки, насосністанції, ТП, КТП тощо), для яких одержання АПЗ є обов'язковим.
3.6. Технічні умови
3.6.1. На підставі листа-дозволу Київської міськоїдержадміністрації замовник на проектування замовляє в такихміських експлуатаційних службах технічні умови на підключенняоб'єкта до міських інженерних комунікацій і систем:
1. Державне комунальне об'єднання
водопровідно-каналізаційного господарства (Київводоканал).
2. Підприємство Київських теплових мереж ВЕО "Київенерго"(ПКТМ ВЕО "Київенерго").
3. Підприємство "Київські кабельні мережі" ВЕО "Київенерго"(ПККМ ВЕО "Київенерго").
4. Державне комунальне підприємство електромереж зовнішньогоосвітлення м. Києва (Київміськсвітло).
5. Міське підприємство "Київелектрозв'язок".
6. Виробниче об'єднання газового господарства "Київгаз".
7. Державне комунальне об'єднання по експлуатаціїавтомобільних шляхів і споруд на них (Київміськгідрошляхміст).
8. Виробниче житлово-ремонтне об'єднання.
9. Київське виробниче об'єднання "Побутрадіотехніка".
10. Штаб цивільної оборони м. Києва.
11. Київська міська радіотрансляційна мережа
(Київміськрадіомережа).
12. Управління ДАІ ГУ МВС України по м. Києву.
Разом із замовленням замовник на проектування передає міськимексплуатаційним службам відповідні відомості про розрахунковівитрати, навантаження та інші експлуатаційні характеристики,складені спільно з генпроектувальником.
3.6.2. Міські експлуатаційні служби протягом п'яти робочихднів після одержання замовлення видають замовникові напроектування технічні умови за встановленою ними формою абоаргументовану відмову.
Строк дії технічних умов має бути не менший за нормативнутривалість проектування і на період будівництва даного об'єкта,оговорений на договірних умовах.
3.6.3. При незгоді замовника на проектування з одержанимитехнічними умовами останній може їх оскаржити і з відповіднимиінженерно-технічними обґрунтуваннями подати на розгляд доузгоджувальної комісії Київської міської держадміністрації ускладі відповідальних працівників Київміськекономіки,Головкиївархітектури та Київдержекспертизи, очолюваної заступникомголови міськдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Комісія утворюється розпорядженням голови
міськдержадміністрації.
3.6.4. У разі одержання відмови від відповідної службизамовник на проектування разом з генпроектувальником розробляєальтернативний варіант даного технічного забезпечення об'єкта.
3.7. Архітектурно-планувальне завдання (АПЗ)
3.7.1. Архітектурно-планувальне завдання розробляєтьсяГоловкиївархітектурою за формою 3, є найважливішою складовоючастиною містобудівного паспорта, що замовляється замовником напроектування, і визначає планувальні та вертикальні межівідповідно ділянки і об'єму, в межах яких дозволяютьсяпередпроектні розробки і проектування, а також формує містобудівнівимоги, умови та рекомендації по забудові ділянки, наданої дляпередпроектних і проектно-розвідувальних робіт.
3.7.2. АПЗ затверджується начальником Головкиївархітектури -головним архітектором м. Києва і є обов'язковим для виконання натериторії міста всіма учасниками інвестиційної діяльності позабудові міста.
Строк дії АПЗ - не більше одного року для передпроектноїдокументації і не більше двох років для проектно-розвідувальнихробіт. Після закінчення зазначених строків замовник зобов'язанийпродовжити строк дії при відповідних обґрунтуваннях.
3.8. Викопіювання з плану міста
3.8.1. Викопіювання з плану міста із ситуаційною схемоюземельної ділянки, намічуваної для проектування, розробляєтьсяГоловкиївархітектурою за формою 4 у складі замовлюваногозамовником на проектування містобудівного паспорта.
3.8.2. Викопіювання з плану міста виконується в масштабі1:2000 і містить:
- найменування замовника на проектування;
- адресу об'єкта, намічуваного для проектування (поштову абоза експлікацією генерального плану);
- схематично нанесені межі ділянки, намічуваної дляпроектування, її площа в га;
- найменування землекористувачів (землевласників) у межахділянки, намічуваної для проектування;
- найменування землекористувачів (землевласників) ділянок, щоприлягають до меж ділянки, намічуваної для проектування;
- реквізити документів, за якими провадилися відведення всіхзазначених земельних ділянок або дозволи на проектування;
- ситуаційна схема розміщення ділянки в системі вулиць міста. 3.8.3. Викопіювання з плану міста підписується:
- головним архітектором та головним землевпорядникомвідповідних районів міста;
- начальником управління інженерного обладнання і підготовкитериторії Головкиївархітектури;
- начальником відділу землеустрою та відведення земельУправління земельних ресурсів м. Києва;
- начальником управління планування та забудовиГоловкиївархітектури;
- начальником відділу житлово-цивільного будівництваГоловкиївархітектури;
- начальником відділу промислового будівництваГоловкиївархітектури (по об'єктах виробничого призначення) іузгоджується начальником управління "Київгенплан".
3.9. Акт обстеження ділянки
Акт обстеження ділянки, намічуваної для проектування,розробляється Управлінням земельних ресурсів за участюГоловкиївархітектури в складі містобудівного паспорта, щозамовляється замовником на проектування, за формою 5 і є основоюдля прийняття принципових рішень щодо освоєння даної ділянки. Цейакт погоджується відповідними органами державного нагляду.
4. ПЕРЕДПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ПД)
4.1. ТЕР і ТЕО розробляються в обсязі і складі, визначенимивідповідними Положеннями, затвердженими постановою ДержплануУкраїни та Держбуду України від 06.11.85 р. N 78/117, а такожіншими діючими нормативно-методичними документами.
Ескізні архітектурні проекти розробляються в обсязі і складізгідно з відповідним Положенням, затвердженим постановою ДержбудуУкраїни та Спілки архітекторів України від 23.10.91 р. N 51/839/1.
4.2. Усі види передпроектної документації розробляються усуворій відповідності з вимогами містобудівного паспорта.
4.3. Усі види пердпроектної документації (ТЕР, ТЕО, ЕПта ін.) після їх виготовлення і узгодження за вимогами МБПподаються замовником на проектування для їх узгодження доМістобудівної ради при Головкиївархітектурі.
Перед розглядом на Містобудівній раді передпроектнадокументація в обов'язковому порядку підлягає комплекснійекспертизі в Київдержекспертизі.
4.4. Після прийняття протокольного рішення Містобудівноюрадою без зауважень передпроектна документація за поданнямКиївдержекспертизи підлягає затвердженню замовником напроектування, який затвердив завдання на проектування.
Розпорядчий документ про затвердження передпроектноїдокументації повинен містити основні техніко-економічні показники.
5. ПОГОДЖЕННЯ МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ОБ'ЄКТА
5.1. Після затвердження передпроектної документації замовникна проектування звертається до Київської держадміністрації зклопотанням про погодження місця розташування об'єкта.
До клопотання додаються такі документи:
- підтвердження інвестора про прийняття рішення про вкладеннявласних, позичкових і залучених майнових та інтелектуальнихцінностей у даний об'єкт інвестування;
- містобудівний паспорт;
- протокол Містобудівної ради про узгодження передпроектноїдокументації по даному об'єкту з висновком Київдержекспертизи;
- розпорядчий документ про затвердження передпроектноїдокументації по даному об'єкту;
- попередні узгодження землекористувачів (землевласників) навилучення земель з відповідними умовами вилучення (викупу).
5.2. Київська міська держадміністрація протягом календарногомісяця від дня надходження клопотання розглядає його і приймаєрозпорядження про погодження місця розташування об'єкта.
Проект розпорядження Київської міської держадміністраціїготує Управління земельних ресурсів за погодженням зКиївміськекономікою, Головкиївархітектурою, відповідноюрайдержадміністрацією, Квартуправлінням (при наявності питань,пов'язаних з відселенням) і, при наявності позитивних висновківМіськСЕС, Управлінням екологічної безпеки (по об'єктах, які можутьнегативно впливати на природне середовище).
Зазначений перелік узгоджень є обов'язковим, але може бутидоповнений іншими узгоджувальними інстанціями, чиї інтересизачіпає даний проект розпорядження.
5.3. Розпорядження Київської міської держадміністрації пропогодження місця розташування об'єкта є підставою для проведенняданим замовником проектно-розвідувальних робіт та видачі йомуУправлінням земельних ресурсів акта резервування земельної ділянкина строк дії архітектурно-планувального завдання.
5.4. Розміщення об'єктів капітального будівництва, завинятком об'єктів інженерної інфраструктури, на землях загальногокористування і в технічних коридорах не припускається.
6. ПРОЕКТНО-РОЗВІДУВАЛЬНІ РОБОТИ
6.1. Вихідні дані для проектно-розвідувальних робіт
6.1.1. До розміщення замовлення на виконанняпроектно-розвідувальних робіт замовник на проектуваннязобов'язаний за погодженням з Головкиївархітектурою доповнитизавдання на проектування такими даними:
- найменування інвестора, який прийняв рішення проінвестування коштів у будівництво даного об'єкта (пункт 2форми 2);
- номером і датою розпорядження Київської міськоїдержадміністрації про погодження місця розташування об'єкта (п. 6форми 2);
- стадійністю проектування (п. 7 форми 2);
- номером і датою розпорядження райдержадміністрації назнесення зелених насаджень (п. 25-а форми 2);
- конкретними даними про перекладання інженерних комунікаційз території будівництва (п. 25-в форми 2);
- реквізитами затверджених замовником на проектування ірекомендованих ним для урахування в проекті матеріалів технічногообстеження (ТО) і технічного висновку (ТВ) по конструкціяхбудівель і споруд, що підлягають реконструкції (п. 25-д форми 2).Такі обстеження повинні провадити спеціалізовані організації, якімають відповідний інструментарій та відповідні ліцензії;
- переліком повного комплекту технічних умов (п. 25, 5-13форми 2).
Крім того, завдання на проектування має бути доповненерекомендаціями Містобудівної ради у відповідності з протоколом їїзасідання щодо узгодження передпроектної документації, а такожумовами Київської міської держадміністрації, на яких погоджуєтьсямісце розташування об'єкта.
Доповнене вищезазначеними даними завдання на проектуванняповинно бути затверджене інвестором, який прийняв рішення проінвестування коштів у будівництво даного об'єкта.
6.1.2. До доповненого завдання на проектування мають бутидодані такі документи:
- протокол Містобудівної ради про узгодження передпроектноїдокументації;
- розпорядчий документ замовника про затвердженняпередпроектної документації;
- розпорядження Київської міської держадміністрації пропогодження місця розташування об'єкта;
- розпорядження райдержадміністрації на знесення зеленихнасаджень;
- матеріали технічного обстеження і технічного висновку поконструкціях будівель і споруд, що підлягають реконструкції;
- документи, що підтверджують згоду мешканців, власників таорендаторів на відселення з будинків та будівель, що підлягаютьзнесенню з території будівництва, а також оціночні акти прознесення і характер компенсації за знесення;
- документи, що підтверджують згоду землекористувачів(землевласників), розміщених на території будівництва, навилучення земельних ділянок з відповідними умовами вилучення;
- повний комплект технічних умов на підключення об'єкта доміських інженерних систем і комунікацій;
- вихідні дані для розробки кошторисної документації;
- дозвіл на застосування газоподібного палива (дляпроектування котельних установок, що працюють на газі);
- для проектування будівництва підприємств: уточненаноменклатура продукції; дані по родовищах сировини та їївипробуваннях; креслення і технічні характеристики продукції; даніпро інноваційні дослідження; маркетинговий аналіз; дані проіснуючі на підприємстві джерела забруднення атмосфери; матеріалипро стан водойм, атмосферного повітря та ґрунту; обмірні кресленняіснуючих будівель і споруд; технічні проекти на обладнання тамашини;
- для проектування реконструкції, розширення ітехпереоснащення підприємств: матеріали обстеження виробництв,конструкцій, робочих місць; технологічні планування виробництв зобладнанням і даними про його знос; умови на розміщенняінвентарних будівель;
- умови органів державного нагляду, служб, СУППРу та іншихузгоджувальних інстанцій, сформульовані у передпроектнихрозробках;
- витяг з протоколу міжвідомчої комісії з теплопостачання (пооб'єктах, не забезпечених централізованим теплопостачанням);
- сертифікати на застосування зарубіжного обладнання,матеріалів, виробів та напівфабрикатів;
- інші документи.
6.1.3. На підставі розпорядження Київської
міськдержадміністрації про погодження місця розташування об'єкта,
протоколу Містобудівної ради про узгодження передпроектної
документації, змінених умов замовника та інвестора
Головкиївархітектура контролює коригування завдання на
проектування, коригує АПЗ та акт обстеження ділянки і, в разі
потреби, дозволяє коригування червоних ліній у встановленому
порядку.
6.2. Інженерні пошуки
6.2.1. Проведення інженерних пошуків:
- геодезичних,
- геологічних,
- гідрометеорологічних,
- археологічних та ін.
здійснюється проектно-пошуковими та науково-досліднимиорганізаціями, що мають відповідні дозволи, погоджені зГоловкиївархітектурою.
Інженерні пошуки провадяться за дозволом Головкиївархітектурита погодженням із землекористувачами або землевласниками (припотребі) на землях незалежно від їх цільового призначення.
Дозвіл на проведення інженерних пошуків видається на підставірозпорядження Київської міської держадміністрації про узгодженнямісця розташування об'єкта або листа-дозволу Київськоїміськдержадміністрації на передпроектну стадію.
6.2.2. Організації, які проводять на території містаінженерні пошуки, після їх завершення передають уГоловкиївархітектуру справжні матеріали пошуків і технічні звітидля постійного зберігання, контролю та повторного їх використання.
6.2.3. Матеріали, що не мають штампів відповідних службГоловкиївархітектури про дозвіл на виконання проектних робіт,нанесення на топографічну зйомку м 1:500 червоних ліній і межвідведення ділянок, не дійсні і до розгляду, узгодження та наекспертизу не приймаються.
6.3. Склад і зміст інвестиційних проектів
Склад і зміст проектно-кошторисної документаціїрегламентується БНіП 1.02.01-85 - "Інструкція про склад, порядокрозробки, погодження і затвердження проектно-кошторисноїдокументації на будівництво підприємств, будівель і споруд"проектів забудови - ВБН 38-82 - "Інструкція про склад, порядокрозробки, погодження і затвердження схем і проектів районногопланування, планування міст, селищ і сільських насалених пунктів".
6.4. Узгодження, експертиза та затвердження інвестиційнихпроектів
6.4.1. Передпроектні документи, проекти, робочі проекти іпроекти забудови підлягають обов'язковому узгодженню з:
- Містобудівною радою при Головкиївархітектурі;
- генеральною підрядною будівельною організацією (за виняткомпередпроектної документації). По об'єктах, що будуються інвестором(замовником) господарським способом, документація узгоджуєтьсякерівником підрозділу інвестора (замовника), який безпосередньоздійснюватиме будівництво;
- Державним управлінням по охороні навколишнього природногосередовища (по об'єктах, які можуть негативно впливати на природнесередовище і при знесенні більш як 50 дерев);
- Комітетом охорони та реставрації пам'яток історії, культурита історичного середовища (у відповідних охоронних зонах);
- Державним історико-архітектурним заповідником "СтародавнійКиїв" (при будівництві на його території);
- Радою Київської міської організації Українського товаристваохорони пам'яток історії та культури (в зонах охорони пам'ятокісторії та культури, за вимогами АПЗ);
- Управлінням "Київгенплан" (генплани, схеми генпланівоб'єктів, споруд і комунікацій);
- Управлінням інженерного обладнання і підготовки територійГоловкиївархітектури (генплани і схеми генпланів);
- органами санітарно-епідеміологічних служб (у необхіднихвипадках, визначених АПЗ);
- спеціалізованим управлінням протизсувних підземних робіт(при проектуванні в зсувному районі);
- всіма міськими експлуатаційними службами, які видалитехнічні умови на приєднання об'єкта до міських інженерних системі комунікацій;
- відповідною службою Мінприроди України (при скиданнідощових і технічних стоків у Дніпро);
- Управлінням ДАІ ГУ МВС України у м. Києві (генплани, схемигенпланів);
- Київзеленбудом (генплани при розміщенні об'єкта у зеленихзонах);
- Київським Промбудпроектом (при будівництві на територіїпромзони і промпідприємств);
- аеропортом "Київ" (у зоні його впливу);
- Управлінням планування та забудови Головкиївархітектури(генплани, схеми генпланів та об'ємно-планувальні рішенняпогоджуються при наявності усіх попередніх необхідних погоджень);
- іншими інстанціями, чиї інтереси зачіпаються прибудівництві об'єкта.
6.4.2. Усі проекти, робочі проекти, проекти забудови передрозглядом на Містобудівній раді обов'язково подаються замовникамив Київдержекспертизу для проходження комплексної експертизи повсіх розділах.
До розгляду на Містобудівній раді приймаються інвестиційніпроекти, що дістали відповідну рекомендацію Київдержекспертизи.
6.4.3. Містобудівна рада при Головкиївархітектурі є дорадчимміжвідомчим органом, призначеним для всебічного розглядупередпроектної, проектно-кошторисної, проектно-планувальноїдокументації, наукових та інших розробок з питань розвиткуархітектури та містобудування на території м. Києва, усіхвідповідних узгоджень і прийняття по них відповідного рішення.
Містобудівна рада складається з висококваліфікованихспеціалістів-містобудівників, архітекторів, інженерів.
Персональний склад Містобудівної ради затверджуєтьсяКиївською міською держадміністрацією за поданням головногоархітектора м. Києва.
6.4.4. Рішення Містобудівної ради щодо узгодження розробок,зазначених у п. 6.4.3, оформлюються відповідними протоколами,обов'язковими для виконання всіма учасниками інвестиційноїдіяльності по забудові м. Києва.
Свідченням узгодження документації Містобудівною радою євідповідний штамп, поставлений секретаріатом Містобудівної ради натомі 1 документації.
6.4.5. Після коригування проектів, робочих проектів, проектівзабудови за зауваженнями Містобудівної ради, відповідних експертиздержавного нагляду та інших (див. п. 6.4.9), а такожКиївдержекспертизи остання рекомендує ці проекти для затвердженняінвестору, який перезатвердив завдання на проектування; він їхзатверджує відповідним розпорядчим документом.
6.4.6. Замовник на проектування готує проекти розпорядчихдокументів з відповідними техніко-економічними показниками,узгоджує з відповідними зацікавленими юридичними особами і подаєїх для затвердження відповідному інвестору.
Замовники на проектування, підвідомчі Київській міськійдержадміністрації, готують проекти розпоряджень Київської міськоїдержадміністрації і погоджують їх.
Проекти розпорядчих документів перед їх поданням длязатвердження інвестором обов'язково повинні мати позитивнурекомендацію Київдержекспертизи.
6.4.7. Свідченням затвердження проектів, робочих проектів іпроектів забудови є штампи, проставлені Київдержекспертизою завстановленою формою із зазначенням номера і дати розпорядчогодокумента про затвердження документації на томі 1 та зведеномукошторисному розрахунку вартості будівництва.