КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія V скликання
РІШЕННЯ
22.02.2007 року N 172/833 |
Про затвердження Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради
( Із змінами , внесеними рішеннями Київської міської радивід 29 березня 2007 року N 375/1036 ,від 14 червня 2007 року N 758/1419 ,від 12 грудня 2019 року N 449/8022 )
Відповідно до Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", пункту 10.6 Регламенту Київради, затвердженого рішенням Київради від 14.06.2006 N 14/14 "Про затвердження Регламенту Київської міської ради", Київська міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Київради від 06.07.2000 N 231/952 "Про громадські приймальні депутатів Київської міської ради" (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київради від 03.04.2001 N 240/1217 , від 28.11.2002 N 103/263 ).
3. Це рішення Київради офіційно оприлюднити в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків.
Київський міський голова | Л. Черновецький |
Додаток
до рішення Київради
від 22 лютого 2007 р. N 172/833
ПОЛОЖЕННЯ
про громадську приймальню депутатів Київської міської ради
Положення про громадську приймальню депутата Київської міської ради встановлює порядок її утворення та діяльності.
1. Загальні положення
1.1. Громадська приймальня депутата Київської міської ради (далі - громадська приймальня) є формою роботи депутатів Київради з громадянами, об'єднаннями громадян, трудовими колективами підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органами державної влади та місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, розташованими на території міста Києва.
1.2. Громадська приймальня у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про звернення громадян", Статутом територіальної громади міста Києва, Регламентом Київради, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.3. Громадська приймальня працює безпосередньо з виборцями, іншими громадянами у взаємодії з депутатами, депутатськими групами та фракціями Київради, районними у місті Києві радами, їх виконавчими органами, органами самоорганізації населення, а також із Київськими міськими організаціями партій та виборчих блоків, які представлені у Київраді.
1.4. Громадська приймальня забезпечує безперервний зв'язок між виборцями та депутатами Київради, є однією із форм громадського контролю за діяльністю депутатів Київради.
1.5. Громадські приймальні утворюються (відкриваються) депутатами Київради.
1.6. Київська міська рада, або її виконавчий орган (Київська міська державна адміністрація) здійснюють матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності 120 громадських приймалень (одна громадська приймальня на кожного депутата Київради).
1.7. Депутати Київради, а також депутатські групи, фракції Київради можуть відкривати на території міста Києва й інші громадські приймальні, які керуються цим Положенням.
2. Завдання громадської приймальні
2.1. Основним завданням громадської приймальні є сприяння депутатам Київради у виконанні ними своїх обов'язків перед виборцями та територіальною громадою міста.
2.2. Громадська приймальня:
визначає і оприлюднює дні та години регулярного прийому громадян;
визначає (разом із депутатами Київради) і оприлюднює дні та години особистого прийому депутатом Київради громадян;
веде прийом виборців, інших громадян; веде реєстрацію звернень та заяв; сприяє вирішенню законних вимог громадян; надає їм консультації та юридичну допомогу;
підтримує регулярний зв'язок з громадянами, об'єднаннями громадян, трудовими колективами підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органами державної влади та місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, розташованими на території міста Києва;
веде облік соціально незахищених громадян;
інформує виборців про роботу Київради та її органів, про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку, інших програм, міського бюджету, рішень Київради і доручень виборців;
бере участь у громадських слуханнях з питань, що стосуються територіальної громади міста Києва, в організації виконання рішень Київради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території міста Києва;
вивчає громадську думку, вивчає потреби територіальної громади міста Києва, потреби населення, інформує про них Київраду та її органи, бере безпосередню участь у їх вирішенні;
здійснює видатки на виконання Програми вирішення депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, передвиборчих програм та доручень виборців за рахунок коштів, передбачених у бюджеті міста Києва.
( підпункт 2.2 пункту 2 доповнено абзацом дев'ятим згідно з рішенням Київської міської ради від 14.06.2007 р. N 758/1419 )
3. Повноваження громадської приймальні
3.1. Громадська приймальня збирає, узагальнює та подає депутату Київради пропозиції щодо:
планів та програм соціально-економічного розвитку міста Києва або відповідного району міста Києва;
використання коштів міського бюджету, які виділяються на виконання Програми вирішення соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців депутатами Київради;
якості надання житлово-комунальних та соціально-культурних послуг членам територіальної громади міста Києва.
3.2. Громадська приймальня збирає заяви та звернення мешканців, узагальнює їх, веде листування, вживає передбачені законом заходи для задоволення вимог громадян, допомагає у створенні органів самоорганізації населення, організовує прийом депутатами виборців.
3.3. Громадська приймальня сприяє проведенню громадських слухань, внесенню на розгляд Київради та райрад місцевих ініціатив членів територіальної громади.
3.4. Громадська приймальня сприяє висвітленню у засобах масової інформації проблем територіальної громади міста Києва, діяльності депутатів Київради, органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення.
3.5. Громадській приймальні забороняється:
відмовляти виборцям, іншим громадянам у їх прийомі;
відмовляти у прийнятті та розгляді звернень, посилаючись на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина;
направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються;
переслідувати громадян за подання скарг або критику окремих посадових осіб, а також окремих депутатів Київради;
примушувати громадян до подання ними власних або колективних звернень з будь-яких питань;
примушувати громадян до участі в акціях з будь-яких питань;
розголошувати одержані із звернень та заяв відомості про особисте життя громадян без їх згоди;
розголошувати одержану із звернень та заяв громадян інформацію, яка ущемляє права і законні інтереси громадян;
з'ясовувати дані про особу громадянина, які не стосуються його звернення або заяви;
розголошувати прізвища, місця проживання та роботи громадян (авторів звернень) без їх згоди.
3.6. Громадська приймальня є підконтрольною та підзвітною перед депутатом Київради.
4. Утворення та розміщення громадської приймальні
4.1. Громадська приймальня утворюється розпорядженням заступника міського голови - секретаря Київради за поданням депутата Київради, але не пізніше ніж у 3-тижневий строк.
До подання депутата Київради додаються лист-згода громадської організації, на яку покладаються функції громадської приймальні, копії реєстраційних документів громадської організації (свідоцтва про державну реєстрацію, довідки ЄДРПОУ та статуту) та лист-згода про надання приміщення для громадської приймальні.
4.2. У розпорядженні заступника міського голови - секретаря Київради вказується назва громадської організації, на яку покладаються функції громадської приймальні.
4.3. Питання надання приміщень для розміщення громадських приймалень вирішується районними у місті Києві державними адміністраціями, виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) або особисто депутатом Київради.
Якщо приміщення належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, оплата оренди приміщення здійснюється за рахунок бюджету міста Києва та за умови, що орендна плата - в межах експлуатаційних витрат.
За умови надання приміщення, що не належить до територіальної громади міста Києва, оплата оренди приміщення здійснюється за рахунок бюджету міста Києва в межах річних кошторисів, але не більше як для бюджетних організацій.
4.4. Депутат Київради оприлюднює через газету Київради "Хрещатик" (інші засоби масової інформації) адреси (телефони) та години прийому громадян у громадській приймальні (громадських приймальнях).
5. Організація роботи громадської приймальні
5.1. Організовують роботу громадської приймальні депутати Київради.
5.2. У роботі громадської приймальні беруть участь:
депутати Київради;
депутати районної у місті Києві ради (за згодою);
помічники-консультанти депутатів Київради;
активні виборці та інші громадяни, які виявили бажання брати участь у роботі громадської приймальні.
5.3. Громадська приймальня веде регулярний прийом громадян згідно з оприлюдненим графіком роботи.
Депутат Київради особисто приймає громадян не рідше одного разу на місяць.
5.4. Методичне забезпечення роботи громадської приймальні та контроль за дотриманням вимог цього Положення здійснює секретаріат Київради.
6. Матеріальна та фінансова основа діяльності громадської приймальні
6.1. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності громадських приймалень здійснюється Київською міською радою або виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією) виключно через громадські організації, на які покладено функції громадської приймальні.
( пункт 6.1 у редакції рішення Київської міської ради від 29.03.2007 р. N 375/1036 )
6.2. Утримання громадських приймалень здійснюється згідно з кошторисом, затвердженим Київрадою, за рахунок коштів, передбачених у бюджеті міста Києва на Програму (видатки) вирішення соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців депутатами Київради.
6.3. Бюджетне фінансування отримують 120 громадських приймалень (одна громадська приймальня на кожного депутата Київради).
За рахунок міського бюджету фінансуються витрати на утримання (орендна плата, поточний ремонт приміщень, комунальні видатки, оргтехніка, зв'язок та інші обґрунтовані видатки, підтверджені документами) таких громадських приймалень та заробітна плата 2 (двом) працівникам в розмірі дев'яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб, а також видатки на виконання Програми вирішення соціально-економічних проблем, передвиборчих програм та доручень виборців.
( Абзац другий підпункту 6.3 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради від 14.06.2007 р. N 758/1419 , від 12.12.2019 р. N 449/8022 )( Пункт 6.3 у редакції рішення Київської міської ради від 29.03.2007 р. N 375/1036 )
6.4. Контроль за використанням бюджетних коштів та майна громадської приймальні здійснюється Київрадою та виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією).
7. Припинення діяльності громадської приймальні
7.1. Припинення діяльності громадської приймальні здійснюється:
за рішенням депутата Київради;
із закінченням повноважень депутата Київради даного скликання.
7.2. Припинення діяльності громадської приймальні здійснюється на підставі відповідного розпорядження заступника міського голови - секретаря Київради.
7.3. Після припинення діяльності громадської приймальні, майно, передане їй у користування, розподіляється за рішенням Київради.
Заступник міського голови секретар Київради | О. Довгий |