• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про благоустрій території та забезпечення порядку у місті Києві

Київська міська рада | Рішення, Положення, Правила від 14.07.1998 № 94 | Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення, Правила
  • Дата: 14.07.1998
  • Номер: 94
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
N 94 від 14 липня 1998 року
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 47/207 ( ra_047023-02 ) від 26.09.2002 )
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 95/196 ( ra_095023-00 ) від 17.12.98 N 135/236 ( ra0135023-99 ) від 04.02.99 N 456/1433 ( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
( Про визнання недійсними пунктів 4, 5 і 7 див. Рішення Господарського суду м. Києва N 20/207 ( v_207805-02 ) від 25.04.2002 )
Відповідно до частини 2 ст.5 Кодексу України проадміністративні правопорушення ( 80731-10 ) Київська міська радаВ И Р І Ш И Л А:
1. Встановити Правила благоустрою території по забезпеченнючистоти і порядку у місті Києві, за порушення яких передбаченоадміністративну відповідальність ст.152 Кодексу України проадміністративні правопорушення та відповідальність юридичних осіб,згідно з додатком 1.
2. Встановити Правила по додержанню тиші в громадськихмісцях, за порушення яких передбачено адміністративнувідповідальність ст.182 Кодексу України про адміністративніправопорушення, згідно з додатком 2.
3. Встановити Правила торгівлі на ринках м. Києва, запорушення яких передбачено адміністративну відповідальність ст.159Кодексу України про адміністративні правопорушення, згідно здодатком 3.
4. Затвердити Положення про порядок оплати дій юридичних тафізичних осіб, що призвели до порушення нормативних актів прозовнішній благоустрій міста (додаток 4).
5. Затвердити Прейскурант тарифів оплати дій юридичних тафізичних осіб, що призвели до порушення нормативних актів прозовнішній благоустрій міста (додаток 5).
6. Дія рішення поширюється на всі установи, підприємства іорганізації незалежно від форм власності, підпорядкування іметодів організації праці виробництва, а також громадян м. Києва,які займаються підприємницькою діяльністю, але не мають статусуюридичної особи.
7. Головному управлінню контролю за благоустроєм міста таДержавному управлінню екологічної безпеки по м. Києвукористуватися цим рішенням та застосувати Прейскурант, а такожПоложення про порядок оплати дій юридичних та фізичних осіб, щопризвели до порушення нормативних актів про зовнішній благоустрійміста (Додаток 4, 5).
( Пункт 7 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
8. Рішення Київської міської ради народних депутатів від18.10.90 р. "Про встановлення правил благоустрою території позабезпеченню чистоти і порядку в місті, по додержанню тиші вгромадських місцях, торгівлі на колгоспних ринках", від08.12.92 р. N 12 "Про Прейскурант розміру плати за несвоєчасне тасамовільне виконання ремонтних і будівельних робіт, встановленнямалих архітектурних форм, щитів реклами та порушення зовнішньогоблагоустрою і санітарного стану території міста", від 06.06.93 р.N 14 "Про внесення змін у рішення N 12 від 08.12.92 р.",розпорядження Київської міської державної адміністрації від19.02.96 р. N 233 "Про вирішення деяких питань благоустрою міста,та прейскурант тарифів оплати дій юридичних та фізичних осіб, щопризвели до порушення нормативних актів про зовнішній благоустрійміста", вважати такими, що втратили чинність.
Це рішення набирає чинність через десять днів після йогоопублікування у газеті "Хрещатик".
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до рішення Київської міської ради
від 14 липня 1998 р. N 94
Правила благоустрою території по забезпеченню чистоти
і порядку у місті Києві
I. Загальні положення
1. Ці правила регулюють права і обов'язки учасниківправовідносин у галузі благоустрою території міста, визначаютькомплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку умісті.
2. Правила містять загальнообов'язкові на території містанорми, за порушення яких наступає відповідальність згідно з ст.152Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ).
3. Учасниками правовідносин з питань благоустрою згідно зцими Правилами є керівники та інші посадові особи підприємств,організацій, установ незалежно від форм власності і відомчогопідпорядкування (далі по тексту "відповідальні посадові особи"),фізичні особи, а також посадові особи, уповноважені здійснюватиконтроль за станом благоустрою.
4. Контроль за дотриманням цих Правил та координація дійвідповідних посадових осіб, пов'язаних з їх виконанням,здійснюється Головним управлінням контролю за благоустроєм містаКиївської міської державної адміністрації.
II. Обов'язки відповідальних посадових осіб
підприємств, установ, організацій, а також громадян
5. Відповідальні посадові особи підприємств, установ,організацій, незалежно від форм власності, а також громадянизобов'язані:
5.1. Здійснювати благоустрій відповідних територій зазатвердженими у встановленому порядку проектами та технологіями,які передбачають забезпечення естетики і дизайну міськогосередовища, сучасних вимог щодо механізованого прибирання іутримання дорожніх покриттів.
5.2. Утримувати у належному санітарно-технічному станіспоруди та території. Своєчасно і якісно усувати недоліки вутриманні території, будівель, споруд, обладнання, архітектурнихмалих форм, реклами і рекламоносіїв, елементів зовнішньогоблагоустрою.
5.3. Забезпечувати щорічне і після стихійного лихаобстеження відповідних територій, будівель і споруд тазасвідчувати проведені обстеження актами.
( Пункт 5.3 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
5.4. Постійно утримувати в належному стані фасади будівель іспоруд, не допускати фарбування монументів, пам'ятників,скульптурних зображень без погодження з Головкиївархітектурою.
5.5. Змінювати зовнішній вигляд фасадів будівель та спорудтільки на підставі затверджених у встановленому порядку проектів.
( Пункт 5.5 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
5.6. Розміщувати елементи зовнішньої реклами, рекламоносії,малі архітектурні форми та елементи зовнішнього благоустрою,паркувати автотранспортні та плавзасоби на території міста увстановленому порядку.
5.7. При організації вуличної торгівлі, у тому числі під часпроведення масових заходів, забезпечувати своєчасне прибирання,збір та вивезення сміття з відведеної території, не допускати йогонакопичення.
5.8. Проводити підземні та будівельні роботи, насипання,намивання грунту, піску, встановлення огорож, механізмів таобладнання, тимчасових споруд, побутових вагончиків, складуванняконструкцій і матеріалів, суворо дотримуючись вимог проектуорганізації будівництва і тільки на підставі відповідного дозволуГоловного управління контролю за благоустроєм міста. Своєчасно іякісно проводити благоустрій територій після закінчення цих робіт.
5.9. Забезпечувати вивезення твердих побутових і негабаритнихвідходів, а також харчових відходів згідно з вимогами діючихсанітарних норм.
5.10. Забезпечувати розміщення контейнерів, урн для зборусміття та твердих побутових відходів у спеціально визначенихмісцях, утримувати їх в належному санітарно-технічному стані.
5.11. Не допускати прокладання теплопроводів, водопроводів таінших інженерних мереж на поверхні шляхів, тротуарів, пішохіднихдоріжок, а також відведення стічних вод на тротуари, шляхи та іншімісця, не передбачені технологією підводу стічних вод.
5.12. Забезпечувати виконання планових і аварійних робіттільки за дозволом Головного управління контролю за благоустроємміста, дотримуючись при цьому всіх вимог та умов, зазначених вдозволі.
5.13. Утримання зелених насаджень (посадка, обрізка дерев ікущів, покос газонів, боротьба з бур'янами, поливання зеленої зониі газонів), миття шляхів, у тому числі трамвайних колій,шляхопроводів, площ, тротуарів, доріжок і прибудинкових територійта прибирання снігу виконувати згідно з технологічними картами,погодженими з шляховими експлуатаційними організаціями.
5.14. Проводити своєчасне відновлення зовнішнього виглядумалих архітектурних форм, рекламоносіїв згідно з паспортом,затвердженим Головкиївархітектурою.
5.15. Дотримуватись вимог щодо утримання домашніх тварин,встановлених Київською міською державною адміністрацією.
5.16. Утримувати в належному санітарному стані таогороджувати земельні ділянки, що відведені в установленомупорядку під будівництво.
5.17. Вживати заходи щодо виключення можливості винесенняавтотранспортними засобами на дорожні об'єкти сипучих матеріалів ірозчинів, а також засмічення вулиць внаслідок переповнення кузоваматеріалами, пошкодження тари, розвіювання безтарних вантажів,руху із незакріпленим вантажем, забруднення або запилення повітря.
5.18. Організувати механічне або ручне очищення і миттяавтотранспортних засобів при їх виїзді з будівельних майданчиківна проїжджу частину вулиці.
5.19. Не допускати накопичення будівельного сміття набудівельних майданчиках та прилеглих до них територіях,забезпечувати виконання заходів по запобіганню пилоутворенню натериторіях об'єктів, не допускати відкачування та виливання водина проїжджу частину вулиць, тротуари, у водойми.
( Пункт 5.19 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
5.20. При проведенні ремонтних робіт на фасадах будинків іспоруд для забезпечення техніки безпеки використовувати захиснусітку чи плівку у відповідності до проекту виконання робіт.
( Пункт 5.20 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
III. Дії відповідальних посадових осіб підприємств,
установ, організацій, а також громадян, що
забороняються цими правилами
6. Відповідальними посадовим особам підприємств, установ,організацій, а також громадянам забороняється:
6.1. Захаращувати території матеріалами, сміттям, побутовимивідходами, відходами виробництва, накопиченням снігу та кригитощо.
( Пункт 6.1 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
6.2. Самовільно, без дозволу власника (землекористувача),висаджувати дерева, кущі, влаштовувати газони та городи, якщо такене передбачалося проектом благоустрою і суперечить будівельнимнормам і правилам.
6.3. Проводити всі види будівельних і монтажних робіт безордера Головного управління контролю за благоустроєм міста на їхвиконання.
( Пункт 6.3 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
6.4. Вивозити і звалювати сміття, будівельні, побутові,харчові відходи, відходи виробництва, трави, гілля, деревини,листя, снігу у невідведених для цього місцях та влаштовуватизвалища.
6.5. Складувати будівельні матеріали, конструкції,обладнання за межами будівельних майданчиків.
( Пункт 6.5 додатку 1 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
6.6. Мити автотранспортні засоби, машини, механізми уневизначених для цього місцях.
6.7. Очищати дахи від снігу та льоду без встановленнятимчасових огорож на прилеглих до будівель і споруд територіях.
6.8. Використовувати не за призначенням контейнери для зборусміття та твердих побутових відходів.
6.9. Наклеювати оголошення та інформаційно-агітаційніплакати, листівки тощо у не визначених спеціально для цьогомісцях.
6.10. Робити написи, малюнки на стінах будинків, споруд,парканах, тротуарах, шляхах, набережних тощо.
6.11. Вивішувати дорожні знаки без погодження з Державноюавтомобільною інспекцією ГУ МВС України у м. Києві.
6.12. Влаштовувати стоянки суден, катерів, інших плавзасобівна річці Дніпро та у його затоках без погодження зДержкомводгоспом України.
6.13. Забруднювати, самовільно змінювати межі акваторії таприбережні смуги водних об'єктів при виконанні будівельних таремонтних робіт.
6.14. Заправляти, ремонтувати автотранспортні засоби імеханізми, човни і катери на прибудинкових територіях, газонах,берегах рік і заток, озер, пішохідних доріжках, тротуарах, упарках та скверах тощо; а також їздити автотранспортом потротуарах, пішохідних доріжках, газонах зелених зон міста тапаркування на них.
6.15. Залишати автотранспортні засоби, механізми навнутрішньоквартальних проїздах, що заважає проїзду спеціальнихмашин швидкої допомоги, пожежних, прибиральної та аварійноїтехніки, а також влаштовувати постійні стоянки службового таприватного вантажного і пасажирського транспорту на прибудинковихтериторіях, прилеглих територіях до гаражів, автостоянок тощо.
6.16. Розпалювати багаття, спалювати сміття, листя, гілки тавідходи виробництва тощо.
6.17. Захаращувати пожежні проїзди на територіях, прилеглихдо житлових будинків.
6.18. Захаращувати балкони, лоджії предметами і матеріалами,які негативно впливають на архітектуру фасадів будівель і споруд.
6.19. Кидати сміття, недопалки, папір, тару, ганчір'я тощо навулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а такожспалювати сміття у контейнерах і урнах.
IV. Заключні положення
7. Порядок розподілу обов'язків між підприємствами,установами та організаціями, фізичними особами і громадянами містащодо організації робіт по утриманню належних їм територійвизначаються Київською міською та районними державнимиадміністраціями.
8. У разі оренди території, будівель і приміщень порядокутримання їх в належному технічному і санітарному стані встановлюєорендодавець в договорі оренди.
9. Перелік посадових осіб, уповноважених здійснювати контрольза станом благоустрою, передбачений цими Правилами, визначаєтьсярішеннями Київської міської ради і розпорядженнями Київськоїміської державної адміністрації.
Додаток 2
до рішення Київської міської ради
від 14 липни 1998 р. N 94
Правила по додержанню тиші в громадських місцях в
місті Києві
I. Загальні положення
1. Ці правила встановлюються в метою забезпечення прав ізаконних інтересів громадян щодо додержання тиші на вулицях,площах, у парках, скверах, гуртожитках, житлових будинках,прибудинкових територіях, будівлях дачно-будівельних кооперативів,лісопаркових зонах відпочинку, пляжах та інших місцях масовоговідпочинку населення.
( Пункт 1 розділу I із змінами, внесенимизгідно з Рішенням Київміськради N 456/1433 ( ra0456023-01 ) від05.07.2001 )
2. Правила містять загальнообов'язкові на території містанорми, за порушення яких наступає відповідальність згідно зсанкціями ст.182 Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80731-10 ).
( Пункт 2 розділу I із змінами,внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 456/1433( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
II. Обов'язки керівників підприємств, установ,
організацій, а також громадян
3. Керівники, відповідальні посадові особи підприємств,установ, організацій, незалежно від форм власності, а такожгромадяни зобов'язані:
- забезпечувати в прилеглих жилих будинках, прилеглих жилихта нежилих приміщеннях, додержання такого рівня шуму працюючогообладнання, вентиляційних систем, радіоприймачів, телевізорів,гучномовних установок, музичних інструментів, засобівіндивідуальної трудової діяльності, а також інших джерел шуму,який не перевищував би 40 ДБА в денний та 30 ДБА в нічний час;
( Абзац другий пункту 3 розділу II в редакції РішенняКиївміськради N 456/1433 ( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
- не допускати під час проведення масових гулянь та свят, атакож в інші дні користування радіоапаратурою та іншимигучномовними установками; гучного співу, викрики в парках,скверах, лісопаркових зонах відпочинку; інших дій, що порушуютьтишу в зонах, прилеглих до житлових будинків, лікувальних закладівстаціонарного типу, дитячих будинків-інтернатів,будинків-інтернатів для престарілих громадян та в іншихгромадських місцях впродовж доби;
( Абзац третій пункту 3 розділуII в редакції Рішення Київміськради N 456/1433 ( ra0456023-01 )від 05.07.2001 )
- забезпечувати в закладах громадського харчування(ресторани, бари, кафе), ігорних будинках, казино, закладахкультури, на концертних та танцювальних майданчиках, кімнатахвідпочинку гуртожитків обмеження часу роботи музикальних ансамблівдо 23-00 і дотримуватись таких рівнів шуму, щоб у прилеглих жилихбудинках він становив не більше 40 ДБА в денний час і 30 ДБА внічний час;
( Абзац четвертий пункту 3 розділу II із змінами,внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 456/1433( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
- підприємства торгівлі та громадського харчування(ресторани, бари, кафе, заклади розважального та гральногобізнесу), які розташовані в жилих будинках, повинні дотримуватисьтаких рівнів шуму, щоб у прилеглих жилих будинках і в прилеглихжилих приміщеннях він становив не більше 30 ДБА.
( Пункт 3 розділуII доповнено абзацом п`ятим згідно з Рішенням КиївміськрадиN 456/1433 ( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
4. Заборонити:
4.1. Гучний спів, викрики, включення на повну потужністьрадіоприймачів, телевізорів, створювати шум при використаннівиробничого обладнання та інструментів, вибухових матеріалів тапіротехнічних виробів та інших гучноголосих установок, створюватиінший шум на вулицях, в будинках, гуртожитках, на прибудинковихтериторіях та в зонах відпочинку в нічний час з 22-00 до 8-00.
( Пункт 4.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з РішеннямКиївміськради N 456/1433 ( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
4.2. Проводити ремонтні та будівельні роботи в житловихбудинках, квартирах, офісних приміщеннях, підприємствах торгівліта громадського харчування (ресторани, бари, кафе, закладирозважального та грального бізнесу), розташованих в житловихбудинках, у вбудованих і прибудованих до житлових будинківнежитлових приміщеннях, без попередження мешканців прилеглих жилихбудинків, житлових приміщень про початок робіт і час їхзавершення. Нормативний рівень шуму на весь час проведенняремонтно-будівельних робіт в прилеглих житлових приміщеннях іприлеглих будинках не повинен перевищувати 40 ДБА. Забороняєтьсяпроводити вказані роботи з 21-00 до 9-00 та у святкові днівпродовж доби.
( Пункт 4.2 розділу II в редакції РішенняКиївміськради N 456/1433 ( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
4.3. Встановлювати на балконах, лоджіях, відкритих вікнахбудинків, будівель і споруд та інших місцях радіоапаратуру івключати її на повну потужність протягом доби.
4.4. В'їзд на прибудинкову територію жилих будинків іпаркування впродовж доби автотранспорту підприємств, установ іорганізацій незалежно від форм власності, за виключеннямспеціально обладнаних аварійних автомашин та спецавтотранспортупідприємств, що обслуговують жилі будинки та їх інженернеобладнання, протягом доби та з 22-00 до 7-00 приватногоавтотранспорту незалежно від покриття прибудинкової території.
( Пункт 4.4 розділу II із змінами, внесеними згідно з РішеннямКиївміськради N 456/1433 ( ra0456023-01 ) від 05.07.2001 )
Додаток 3
до рішення Київської міської ради
від 14 липня 1998 р. N 94
Правила торгівлі на ринках міста Києва
I. Загальні положення
1. Ці правила визначають вимоги щодо функціонування ринків,організації продажу на них продовольчих і непродовольчих товарів,дотримання санітарних вимог та створення належних умов дляреалізації та захисту прав споживачів.
2. Правила містять загальнообов'язкові на території містанорми, за порушення яких наступає відповідальність згідно зсанкціями ст.159 Кодексу України про адміністративніправопорушення ( 80731-10 ).
3. Ринок - незалежно від форми власності та підпорядкування -це підприємство сфери торгівлі, функціональними обов'язками якогоє надання послуг по забезпеченню належних умов для здійсненняпродажу продовольчих та непродовольчих товарів за цінами, щоскладаються в залежності від попиту і пропозицій, створеннянеобхідних зручностей для їх купівлі.
4. Ринок здійснює свою діяльність після державної реєстраціїяк суб'єкта підприємницької діяльності (далі - господарюючийсуб'єкт) в місцевих органах державної виконавчої влади.
5. Торгівля на ринках повинна здійснюватись з суворимдотриманням Закону України "Про забезпечення санітарного таепідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), Закону України"Про ветеринарну медицину" ( 2498-12 ) N 566/96-ВР від05.12.96 р., Ветеринарно-санітарних правил для ринків,затверджених наказом Головного державного інспектора ветеринарноїмедицини від 04.06.96 р. N 23 ( z0314-96 ) та Правил торгівлі наринках, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічнихзв'язків і торгівлі України від 12.03.96 р. N 157 ( z0138-96 ).
6. Торгівлю на ринках можуть здійснювати громадяни,громадяни-підприємці, сільськогосподарські та інші підприємства,незалежно від форм власності, торговельно-закупівельніпідприємства, їх об'єднання.
7. За технічним виконанням ринки можуть бути криті,комбіновані та відкриті, постійно діючі або сезонні, ранкові івечірні, за місцем знаходження - міські, селищні та сільські.
8. Ринки повинні мати зручне сполучення пасажирськоготранспорту загального користування, відокремлені від проїжджоїчастини стоянки для автотранспорту, безпечні для руху пішоходівназемні та підземні переходи, телефонний зв'язок, водопостачання,туалет та каналізацію, а продовольчі ринки - лабораторіюветеринарно-санітарної експертизи. Робота їх не повиннапогіршувати санітарний стан місцевості, негативно впливати наумови проживання і не створювати перешкод для руху транспорту іпішоходів.
9. Господарюючий суб'єкт після узгодження з санепідслужбоювирішує питання щодо функціонального планування території ринку,розподілення торгових місць, приміщень і торгових об'єктів,забезпечення торгово-технологічним обладнанням і затверджує цізаходи.
10. Біля входу на ринок на видному місті повинна бути вивісказ зазначенням спеціалізації ринку, назви господарюючого суб'єкта ірежиму роботи.
11. У разі планового закриття ринку, господарюючий суб'єктповинен не пізніше як за 5 днів попередити громадян черезрадіовузол або оголошенням на інформаційному стенді.
12. Для потреб і зручностей продавців та покупців на ринкуабо поруч з ним можуть відкриватись магазини, підприємствателефонного зв'язку та ін.
13. Реалізація продовольчих та непродовольчих товарів, живоїхудоби, домашніх тварин проводиться на спеціалізованих ринках, абона ринках з урахуванням санітарних вимог.
14. Територія відкритого ринку по продажу продуктіврослинного походження має бути поділена на окремі спеціалізованізони.
15. В критих ринках та павільйонах обладнуються такожспеціалізовані зони по продажу окремих видів продукції тваринногопоходження.
16. Розміщення прилавків та лотків повинно бути зручним дляторгівлі, забезпечувати вільний прохід та доступ до товарів, матиумови для дотримання санітарних правил та належної культуриторгівлі. Одне торгове місце дорівнює одному погонному метруприлавка.
17. Місця для продажу товарів з транспортних засобіввиділяються на спеціально розміщених майданчиках, продаж товарівза видами здійснюється в окремих зонах цих майданчиків.Використання транспортних стоянок для продажу товарів зтранспортних засобів не дозволяється.
18. Спеціалізовані зони, ряди та майданчики повинні матипозначення про їх призначення, торгові місця позначені номерами.
19. У випадку надходження на ринок продукції в кількості, щоперевищує технічні можливості її розміщення, диспетчерзобов'язаний прийняти її в складських приміщеннях на зберігання.
20. Господарюючий суб'єкт зобов'язаний забезпечуватиматеріально-технічну базу ринку, оснащення необхідним обладнаннямта інвентарем, правильне використання засобів вимірювання,недопущення продажу товарів, що заборонені.
21. Вхід на ринки для покупців безплатний.
22. З продавців за день торгівлі на ринках справляєтьсяринковий збір, розмір якого установлюється Київською міською радоюабо Київською міською державною адміністрацією.
( Дію пункту 23 припинено згідно з Рішенням КиївміськрадиN 135/236 ( ra0135023-99 ) від 04.02.99 )
23. Не здійснюєтьсяринковий збір з підприємств та громадян, які уклали договори наоренду приміщень з дирекцією ринку та з торговельних підрозділівринку.
24. Господарюючий суб'єкт за окрему плату зобов'язаний надатипродавцям такі послуги:
- прокат торгового інвентаря і обладнання, санітарного одягу; - зберігання особистих речей і продукції в камерах схову,складах, холодильниках;
- зважування на торгових вагах, розрубку м'яса;
- інформаційні оголошення;
- вантажно-розвантажувальні роботи, транспортні послуги тощо. 25. Ринок прибирають щоденно протягом дня та після закінченняторгівлі. Один раз на тиждень проводиться санітарний день зретельним прибиранням та дезінфекцією інвентаря та обладнання.
26. Засоби вимірювання, що видаються продавцю напрокат,повинні бути в справному стані, мати тавро державного органу пометрології та стандартизації, продавці мають бути ознайомлені зправилами користування ними.
27. Ринковий збір проводиться через каси ринків, контролерівз використанням електронних контрольно-касових апаратів і видачеючеків.
28. За видані напрокат санітарний одяг та торговий інвентарвноситься заставна плата, що встановлюється господарюючимсуб'єктом. Заставна плата повертається платнику після поверненнявзятих напрокат речей.
29. Господарюючий суб'єкт створює належні умови для веденняторгівлі та обслуговування покупців на належному рівні.
30. Продавці зобов'язані надавати відомості про товари, бутиввічливими, відпускати товар упакованим.
У разі продажу товару з недоліками продавець зобов'язанийзамінити товар на якісний або повернути його вартість.
31. Всі працівники господарюючого суб'єкта повинні бутиодягнуті у спеціальний одяг, що відповідає санітарним вимогам.Працівники, які безпосередньо продають або надають послуги попродажу продовольчих товарів, підлягають обов'язковому медичномуобстеженню, результати якого вносяться в їх особові медичні книжкивстановленого Міністерством охорони здоров'я України зразка.Особи, які не пройшли медичне обстеження, до роботи недопускаються.
32. Господарюючий суб'єкт повинен мати зареєстрованийсанітарний журнал, особові медичні книжні працівників.
33. На території ринку виділяються ізольовані місця длятуалету, збору відходів, сміття, які повинні виводитись по мірінакопичення, але не рідше одного разу на добу.
34. Господарюючий суб'єкт зобов'язаний забезпечити регулярнепроведення спеціальних санітарних заходів за щомісячним графіком:знищення комах, гризунів, шкідників (дезінфекція, дезінсекція,дератизація).
35. Господарюючий суб'єкт зобов'язаний створити на ринкуобладнане приміщення для здійснення правоохоронними іконтролюючими органами діяльності згідно з їхніми повноваженнями.
На видному, доступному для огляду місці повинен бути належнооформлений стенд з розміщенням на ньому цих Правил,ветеринарно-санітарних правил, тарифів плати за надання послуг,книги відгуків та пропозицій, інша інформація.
36. Торгівля товарами продовольчої та непродовольчої групи наприлеглій до ринку території без дозвільних документів вважаєтьсяпорушенням громадського правопорядку.
37. Здійснення стихійної торгівлі за межами ринків та в іншихгромадських місцях тягне за собою для суб'єктів стихійної торгівліадміністративну відповідальність.
II. Торгівля на ринках по продажу продовольчих товарів
38. Торгівлю продовольчими товарами на ринку здійснюють члениселянських або фермерських господарств, підприємствсільськогосподарського виробництва, переробки і торгівлі,торгово-закупівельні підприємства ринків, підприємства зустрічноїторгівлі продовольчими та непродовольчими товарами, громадськогохарчування усіх форм власності, індивідуальні виробникисільськогосподарської продукції.
39. На території ринку дозволяється продавати:
- м'ясо та м'ясопродукти, сало, птицю, кролів, нутрій, молокоі молокопродукти, тваринне масло, олію, мед, курячі яйця;
- картоплю, свіжі та солоно-квашені овочі, фрукти, ягоди,баштанні культури, сухофрукти, горіхи;
- дикорослі плоди і ягоди, свіжі та сушені гриби;
- зернові, круп'яні, бобові культури, борошно, насіннясоняшників і гарбузів;
- посадковий матеріал плодово-ягідних культур. Насінняовочевих культур і квітів, живі садові квіти, овочеву і квітковурозсаду;
- живу худобу, кролів, нутрій та живу птицю, домашніх тварин,декоративних птахів, акваріумних риб, корм для риб і птахів;
- тропічні фрукти та овочі, що надходять по імпорту, тількиза наявністю сертифіката якості та гігієнічного висновку МОЗУкраїни, заключення державної карантинної служби, документів, якіпідтверджують джерело їх придбання.
40. Торгівля продуктами тваринного та рослинного походженнядозволяється лише після проведення експертизи в лабораторіїветсанекспертизи на ринку і надання відповідного документа зоцінки якості продукції. Лабораторія ветеринарно-санітарноїекспертизи несе відповідальність за правильність проведенняекспертизи, санітарне благополуччя і доброякісність харчовихпродуктів, а також за дієвий контроль по дотриманню санітарнихумов їх продажу.
41. Торгівля в приміщеннях ринку дозволяється відповідно доукладених договорів на оренду цих відокремлених приміщень.
42. Дирекція не має права вимагати від громадян тапідприємств пред'явлення документів про належність їм продукції,якою торгують, окрім тропічних фруктів та овочів, що надходять поімпорту.
43. Касовий чек про оплату ринкового збору та документветеринарно-санітарної лабораторії з оцінки якості продукції єпідставою для зайняття продавцем місця по профілю торгівлі.
44. Для юридичних та фізичних осіб, які здійснюютьпідприємницьку діяльність, необхідна наявність ліцензій на правоторгівлі та сертифікатів відповідності.
45. На ринках забороняється продаж:
- солених і маринованих грибів, консервованих продуктівдомашнього приготування, м'ясних і рибних кулінарних виробів інапівфабрикатів, м'яса диких пернатих птахів і тварин,кондитерських виробів домашнього приготування;
- хліба і хлібобулочних виробів, алкогольних та тютюновихвиробів домашнього приготування;
- зернових і круп'яних продуктів, забруднених насіннямшкідливих бур'янів.
46. Продавцям забороняється використовувати власнийсанітарний одяг в м'ясних та молочних павільйонах,ваговимірювальні прилади та торговий інвентар.
47. Торгівля на ринку проводиться із додержаннямветеринарно-санітарних правил для ринку.
48. Дирекція ринку зобов'язана:
- вживати заходи до збільшення привозу на ринок продукції,систематично організовувати ярмарки з широким залученням до нихвиробників сільськогосподарської продукції, підприємств торгівліта громадського харчування;
- розвивати зустрічну торгівлю продовольчими танепродовольчими товарами побутового та господарського призначеннята іншими товарами як з підприємствами власного підпорядкування,так і на договірній основі;
- забезпечувати продавців на ринку торговими місцями,санітарним одягом, ваговимірювальними приладами та торговельнимінвентарем;
- проводити заходи по благоустрою ринку, створенню умов дляпідвищення рівня культури торгівлі;
- узгоджувати свою роботу з установами санепідслужби,санветлабораторією, карантинною інспекцією та ін.;
- встановити на доступному місті контрольні ваги зінформаційною табличкою.
III. Торгівля на ринках по продажу непродовольчих
товарів
49. Торгівлю на ринках можуть здійснювати громадяни України,іноземні громадяни, особи без громадянства, а також підприємствата організації незалежно від форм власності.
50. Громадяни, які здійснюють систематичний продаж товарів наринках, повинні мати дозвіл на ведення торгівлі.
51. За угоди купівлі-продажу, що укладені на ринку міжпродавцем і покупцем, господарюючий суб'єкт відповідальності ненесе.
52. На ринку дозволяється продавати:
- одяг, взуття, білизну, тканини, предметикультурно-побутового та господарського призначення;
- ювелірні вироби, іграшки, годинники;
- предмети санітарії, гігієни, косметично-парфумерні вироби; - предмети побутової хімії (при наявності сертифіката);
- газові плити (при наявності документа про придатність доексплуатації, виданого службами газового господарства);
- транспортні засоби, непродовольчі товари, що були у вжитку,книги.
Дозволяється здійснювати зустрічну торгівлю товарамипродовольчої групи на ринках по продажу непродовольчих товарів здодержанням вимог, регламентованим Правилами продажу продовольчихтоварів ( z0009-95 ). На ринку забороняється продавати:
- вогнепальну, газову, холодну зброю;
- білизну з штампом організації;
- дорогоцінні метали та коштовне каміння;
- шкурки цінних порід без маркування виготовлювача;
- ліки, лікарські рослини;
- паливні матеріали;
- балони з побутовим газом;
- піротехнічні ти вибухові засоби;
- порнографічні видання.
Додаток 4
до рішення Київської міської ради
від 14 липня 1998 р. N 94
Положення про порядок оплати дій юридичних та фізичних
осіб, що призвели до порушення нормативних актів про
зовнішній благоустрій міста Києва
1. Органи, які уповноважені розглядати питання технічного,санітарного та екологічного стану об'єктів і територій міста,порушення благоустрою та правил виконання робіт, які розробляють іпропонують заходи по усуненню виявлених недоліків:
- Головне управління контролю за благоустроєм міста;
- Державне управління екологічної безпеки по місту Києву.
( Пункт 1 додатку 4 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
2. Посадові особи органів, які перевіряють стан об'єктів ітериторій, при виявленні недоліків на підконтрольному об'єкті читериторії складають припис на усунення недоліків або протокол івручають його порушникові.
У разі невиконання припису в зазначений термін, а такожнеусунення порушення, вказаного в протоколі, на порушникаскладається другий протокол.
Перелік порушень, за які складаються приписи чи протоколи,визначений Прейскурантом тарифів оплати дій юридичних та фізичнихосіб, що призвели до порушення нормативних актів про зовнішнійблагоустрій міста (додаток 5).
5. Перелік посадових осіб, яким надається право складатиПриписи та Протоколи, затверджується керівником організації інабуває чинності після їх підписання керівниками управлінь,передбачених п.1 цього Положення.
( Пункт 5 додатку 4 в редакції Рішення Київміськради N 95/196( ra_095023-00 ) від 17.12.1998 )
Приписи та протоколи складаються на юридичних та фізичнихосіб, які допустили порушення Правил на території м. Києва.
За погодженням з ГУ МВС України в м. Києві для забезпеченняперевірки та складання приписів та протоколів на юридичних тафізичних осіб можуть залучатися працівники органів внутрішніхсправ.
Сплата згідно протоколу здійснюється в 15-денний термін післяйого отримання. У разі несплати в установлений термін органи,зазначені в п.1, направляють до Державної податкової інспекціїм. Києва (за місцем реєстрації порушника) подання длябеззаперечного стягнення з порушника як заборгованість до бюджетуміста на рахунок N 25425700080708 в Київській дирекціїУкрсоцбанку, МФО 322012, код 02317471.
Порушник у разі незгоди з протоколом має право звернутися зпозовом до суду.
Позов до суду не звільняє юридичну чи фізичну особу відсплати по протоколу.
Додаток 5
до рішення Київської міської ради
від 14 липня 1998 р. N 94
Прейскурант тарифів оплати дій юридичних та фізичних
осіб, що призвели до порушення нормативних актів про
зовнішній благоустрій міста Києва
-------------------------------------------------------------------------------------
| Номер | Найменування порушень | Одиниця | Коефіцієнт |
|пункту | | виміру | до розміру |
| | | |неоподатковуваного |
| | | | мінімуму |
| | | | доходів |
| | | | громадян |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1. |Самовільне (без ордера) виконання | | 50 |
| |земляних або підготовчих робіт з: | 1 об'єкт | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.1. |будівництва нових об'єктів | 1 об'єкт | 30 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.2. |розширення діючих підприємств | 1 об'єкт | 30 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.3. |реконструкція об'єктів | 1 об'єкт | 30 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.4. |реставрація об'єктів | 1 об'єкт | 30 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.5. |капітального ремонту | 1 об'єкт | 30 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.6. |переобладнання об'єктів | 1 об'єкт | 15 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.7. |поточного ремонту | 1 об'єкт | 15 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.8. |ремонту аварійних елементів будинків | 1 об'єкт | 15 |
| |або споруд | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.9. |знесення будівель або споруд | 1 об'єкт | 20 |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 1.10. |ліквідації аварій на інженерних | 1 об'єкт | 6 |
| |мережах | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 2. |Несвоєчасне закриття або подовження |1 календарний | 0,5 |
| |ордера, виданого Головним управлінням | день | |
| |контролю за благоустроєм міста |прострочення | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 3. |Самовільне розміщення або розміщення | 1 місце | 8 |
| |в невідведених для цього місцях | | |
| |побутових вагончиків, контейнерів, | | |
| |ємкостей, інвентаря, механізмів, | | |
| |пристроїв, транспортних засобів та їх | | |
| |елементів, будівельних матеріалів і | | |
| |конструкцій | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 4. |Порушення технічного стану | 1 випадок | 29 |
| |інженерно-комунікаційних проводів та | | |
| |провідників | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 5. |Невиконання робіт по ордеру |1 календарний | 0,5 |
| | | день | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 6. |Несвоєчасне вивезення матеріалів, | 1 об'єкт | 18 |
| |будівельних відходів та сміття від | | |
| |розбирання будівель та споруд | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 7. |Залишення без нагляду об'єкту | 1 об'єкт | 18 |
| |незавершеного будівництва, | | |
| |реконструкції, ремонту | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 8. |Несвоєчасне виконання робіт по | 1 випадок | 12 |
| |відновленню благоустрою після | | |
| |розриття | | |
|--------+--------------------------------------+--------------+--------------------|
| 9. |Викидання через прорізи будівель, без | 1 об'єкт | 6 |
| |обладнаних пристроїв, сміття тощо | | |