• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до рішення Київради від 28.11.02 N 102/262

Київська міська рада | Рішення від 18.03.2004 № 73/1283 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 18.03.2004
  • Номер: 73/1283
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 18.03.2004
  • Номер: 73/1283
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VII сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 73/1283 від 18.03.2004
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 14/14 ( ra_014023-06 ) від 14.06.2006 )
Про внесення змін до рішення Київради
від 28.11.02 N 102/262
Відповідно до Закону України "Про засади державноїрегуляторної політики у сфері господарської діяльності"( 1160-15 ) Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Внести до Регламенту Київської міської ради, затвердженогорішенням Київради від 28.11.02 N 102/262 ( ra_102023-02 ), змінизгідно з додатком.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти назаступника міського голови секретаря Київради Ялового В.Б.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київради
від 18.03.2004 р. N 73/1283
ЗМІНИ
до Регламенту Київської міської ради, затвердженого
рішенням Київради N 102/262 ( ra_102023-02 )
1. Доповнити пункт 16.4 статті 16 абзацом другим такогозмісту:
"Реалізація повноважень Київради у здійсненні державноїрегуляторної політики у сфері господарської діяльностіпокладається на визначену рішенням Київради відповідну постійнукомісію".
2. Доповнити пункт 18.1 статті 18 абзацом третім такогозмісту:
"Планування роботи з підготовки проектів регуляторних актів усфері господарської діяльності проводити з урахуванням вимогчастин 3 та 4 статті 7 Закону України "Про засади державноїрегуляторної політики у сфері господарської діяльності"( 1160-15 ) щодо планування діяльності з підготовки проектіврегуляторних актів та отримання проектів регуляторних актів, атакож змін до них".
3. Доповнити пункт 20.3 статті 20 новим абзацом такогозмісту:
"При підготовці проекту регуляторного акта у сферігосподарської діяльності його розробник готує аналіз регуляторноговпливу до оприлюднення проекту регуляторного акта з метоюодержання зауважень і пропозицій, а при одержанні їх післяопублікування проекту вирішує питання про їх урахування, виходячипри цьому з вимог статей 8, 9 Закону України "Про засади державноїрегуляторної політики у сфері господарської діяльності"( 1160-15 ).
4. Доповнити Регламент статтею 31 такого змісту:
"Стаття 31. Розгляд і прийняття Київрадою регуляторних актіву сфері господарської діяльності.
31.1. Порядок розгляду і прийняття Київрадою регуляторнихактів у сфері господарської діяльності регламентується ЗаконамиУкраїни "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), "Прозасади державної регуляторної політики у сфері господарськоїдіяльності" ( 1160-15 ) та цим Регламентом.
Відповідно до цього порядку розглядаються і приймаютьсярегуляторні акти, окремі положення яких спрямовані на правоверегулювання господарських відносин, а також адміністративнихвідносин між Київрадою та суб'єктами господарювання.
31.2. При розгляді і прийнятті регуляторних актів у сферігосподарської діяльності Київрада виходить з того, що згідно ізЗаконом України "Про засади державної регуляторної політики усфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) ця діяльністьспрямовується на вдосконалення правового регулювання Ігосподарських відносин, а також відносин між регуляторним органомвлади та суб'єктами господарювання, на недопущення прийняттяекономічно недоцільних та неефективних регуляторних актів,зменшення втручання держави у діяльність суб'єктів господарюваннята усунення перешкод для розвитку господарської діяльності, щопроводиться у межах, в порядку та у спосіб, встановленіКонституцією України ( 254к/96-ВР ) та законами України.
31.3. Кожен проект регуляторного акта в сфері господарськоїдіяльності, внесений на розгляд Київради подається довідповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновківпро відповідність проекту регуляторного акта положенням ЗаконуУкраїни "Про засади державної регуляторної політики у сферігосподарської діяльності" ( 1160-15 ), зокрема принципам державноїрегуляторної політики (ст.4) і вимогам до підготовки аналізурегуляторного впливу (ст.8). Відповідальна постійна комісіяКиївради забезпечує підготовку експертного висновку щодорегуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта.
Надання відповідальною постійною комісією негативногоекспертного висновку не позбавляє ініціатора проекту регуляторногоакта від необхідності винесення проекту на розгляд пленарногозасідання сесії Київради разом з доданим до нього негативнимекспертним висновком.
31.4. У разі внесення на розгляд сесії Київради проектурегуляторного акта без аналізу регуляторного впливу відповідальнапостійна комісія приймає рішення про направлення проектурегуляторного акта на доопрацювання органу чи особі, які внеслипроект.
За можливим поданням депутата Київради, постійної комісіїКиївради відповідальна постійна комісія може прийняти рішення прозабезпечення у порядку, передбаченому пунктом 31.3. цьогоРегламенту, підготовки експертного висновку щодо регуляторноговпливу проекту регуляторного акта, внесеного депутатом чивідповідною комісією. У цьому разі аналіз регуляторного впливу непроводиться.
31.5 На підставі аналізу регуляторного впливу, якимсупроводжувався проект регуляторного акта при його внесенні нарозгляд сесії Київради, а також експертного висновку щодорегуляторного впливу цього проекту відповідальна постійна комісіяв тижневий термін з дня надходження аналізу готує свої висновкипро відповідність проекту регуляторного акта вимогам, зазначеним вабзаці 1 пункту 31.3 цього Регламенту.
Висновки відповідальної постійної комісії готуються напідставі аналізу регуляторного впливу, яким проект супроводжувавсяпри його внесенні, лише у разі, якщо експертний висновок щодорегуляторного впливу не був наданий відповідальній постійнійкомісії протягом терміну, встановленого для його підготовки. Цеправило не застосовується у випадках, передбачених абзацом 2пункту 31.4 цього Регламенту.
31.6 Висновки відповідальної постійної комісії передаютьсядля вивчення постійній комісії Київради, до сфери відання якоїналежить супроводження розгляду проекту регуляторного акта уКиївраді (профільній постійній комісії), за винятком випадків,коли відповідальна постійна комісія є провідною постійноюкомісією.
При представленні на пленарному засіданні Київради проектурегуляторного акта голова відповідальної постійної комісіїдоповідає висновки цієї постійної комісії про відповідністьпроекту регуляторного акта вимогам, викладеним у абзаці 1 пункту31.3 цього Регламенту.
31.7 План діяльності Київради з підготовки проектіврегуляторних актів та змін до нього оприлюднюється у виданніКиївради - газеті "Хрещатик" розробником цих проектів з метоюодержання зауважень і пропозицій проводиться до внесення проектівна розгляд пленарного засідання сесії Київради.
За рішенням Київради оприлюднюються проекти регуляторнихактів, які не публікувалися до внесення їх на розгляд Київради, атакож можуть повторно публікуватись проекти регуляторних актів,які оприлюднювалися до внесення їх на розгляд сесії Київради.
31.8 У разі оприлюднення проектів регуляторних актів зарішенням Київради або її відповідальної постійної комісії функціюрозробника проекту виконує орган, особа чи група осіб, які внеслицей проект на розгляд сесії Київради, якщо інше не встановлено урішенні Київради чи відповідальної постійної комісії.
Зауваження і пропозиції щодо оприлюдненого проектурегуляторного акта, внесеного на розгляд сесії Київради, та щодовідповідного аналізу регуляторного впливу надаються фізичними таюридичними особами, їх об'єднаннями розробникові цього проекту тапровідній постійній комісії.
31.9 На розгляд сесії Київради проект регуляторного актавноситься профільною постійною комісією або депутатом Київради.
Розгляд та прийняття рішення Київради щодо регуляторногоакта, оформлення рішення проводиться у порядку, передбаченомустаттями 25, 27 цього Регламенту.
31.10 Регуляторний акт не може бути прийнятий або схваленийКиїврадою, якщо відсутній аналіз регуляторного впливу та (або)якщо проект регуляторного акта не був оприлюднений. У разівиявлення будь-якої з цих обставин у Прийнятому рішенні, Київськийміський голова вживає заходів до усунення цих порушень відповіднодо частин 4 та 10 статті 59 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ).
31.11 Регуляторний акт, прийнятий Київрадою, офіційнооприлюднюється у виданні Київради - газеті "Хрещатик" не пізнішеяк у десятиденний термін після прийняття рішення.
31.12 Виконання заходів щодо відстеження результативностірегуляторних актів, прийнятих Київрадою, забезпечується їївиконавчим органом (Київською міською державною адміністрацією).
Звіт про відстеження результативності регуляторних актівКиїврада оприлюднює у своєму виданні газеті "Хрещатик" не пізнішеяк у десятиденний термін з дня підписання цього звіту.
31.13 Не пізніше наступного робочого дня з дня оприлюдненнязвіту про відстеження результативності регуляторного акта звітподається до профільної постійної комісії Київради виконавчиморганом Київради (Київською міською державною адміністрацією).
31.14 Рішення про необхідність перегляду регуляторного актана підставі аналізу звіту про відстеження його результативностіприймає профільна постійна комісія Київради або розробник проектуцього регуляторного акта.
31.15 Київрада заслуховує щорічний звіт Київського міськогоголови про здійснення державної регуляторної політики виконавчиморганом Київради (Київською міською державною адміністрацією).
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
"Хрещатик" N 56 (2459) від 20 квітня 2004 року