• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про впорядкування розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Положення від 29.12.2004 № 2377 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 29.12.2004
  • Номер: 2377
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 29.12.2004
  • Номер: 2377
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2377 від 29.12.2004 Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
4 лютого 2005 р.
за N 10/652
( Розпорядження скасовано на підставі Розпорядження КМДА N 2430 ( ra_004017-06 ) від 28.12.2005 )
Про впорядкування розміщення реклами на
транспорті комунальної власності м. Києва
( Державну реєстрацію Розпорядження скасовано на підставі Висновку Київського міського управління юстиції N 3/34 ( ra3_34019-05 ) від 20.07.2005 )
Відповідно до статей 1, 18 Закону України "Про рекламу"( 270/96-ВР ), ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування вУкраїні" ( 280/97-ВР ), з метою впорядкування розміщення рекламина транспорті комунальної власності м. Києва та акумулюваннякоштів для потреб міського транспорту:
1. Затвердити Положення про порядок розміщення реклами натранспорті комунальної власності м. Києва, що додається.
2. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизаціїта Головному управлінню з питань цінової політики виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) визначити розміри плати за послуги з розміщенняреклами та за оформлення документації, пов'язаної з розміщеннямреклами на транспорті комунальної власності м. Києва на договірнійоснові.
3. Доручити комунальним підприємствам "Київськийметрополітен" та "Київпастранс" оформлення документації,пов'язаної з розміщенням реклами на транспорті комунальноївласності м. Києва, та укладання з рекламодавцями договорів пронадання відповідних послуг.
4. Встановити, що дія цього розпорядження поширюється нарозміщення реклами на території підприємств транспорту загальногокористування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхняхтранспортних засобів та споруд підприємств транспорту загальногокористування і метрополітену, що закріплені за КП "Київськийметрополітен" та КП "Київпастранс" на праві господарськоговідання.
5. Монтаж та демонтаж спеціальних конструкцій та інженернихкомунікацій для розміщення реклами на спорудах підприємствтранспорту здійснюється самим підприємством або спеціалізованимипідприємствами та організаціями, які забезпечують технічнеобслуговування цих споруд, згідно з проектом, розробленимвідповідно до технічних умов підприємства транспорту.
6. Плата за оформлення документації, пов'язаної з розміщеннямреклами на транспорті комунальної власності м. Києва та іншіплатежі перераховуються рекламодавцями комунальним підприємствам"Київський метрополітен" та "Київпастранс".
7. Визнати таким, що втратило чинність розпорядженняКиївської міської державної адміністрації від 11.10.99 N 1650( ra1650017-99 ) "Про порядок розміщення реклами на міськомутранспорті".
8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступників голови Київської міської державної адміністраціїзгідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Омельченко
Затверджено
розпорядженням
Київської міської державної
адміністрації
від 29.12.2004 N 2377
Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
4 лютого 2005 р.
за N 10/652
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розміщення реклами на транспорті
комунальної власності м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок розміщення реклами на транспортікомунальної власності м. Києва (далі - Положення) регулюєправовідносини, що виникають між Головним управлінням транспорту,зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) як уповноваженимвласником органом, Головним управлінням з питань внутрішньоїполітики виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) та підпорядкованими комунальнимипідприємствами "Київський метрополітен" та "Київпастранс" (далі -підприємства транспорту) у зв'язку з розміщенням реклами натранспортних засобах та спорудах зазначених підприємств.
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються утакому значенні:
Реклама на транспорті - реклама, що розміщується на територіїпідприємств транспорту загального користування, метрополітену,зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд(будівлі, павільйони очікування, кіоски з продажу проїзнихквитків, станції швидкісного трамваю та метрополітену, опори тапоперечини контактної мережі, огорожі) підприємств транспортузагального користування і метрополітену;
Спеціальні конструкції - тимчасові рекламні засоби (світловіта несвітлові, наземні та неназемні плоскі та об'ємні стенди,щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні,динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби), яківикористовуються для розміщення реклами;
Рекламоносії - будь-які місця, які використовуються длярозміщення на них реклами;
Погодження на розміщення реклами на транспорті (далі -Погодження) - документ встановленого зразка, який засвідчуєвідповідність реклами, що має бути розміщена, вимогам безпеки іправилам дорожнього руху, технічним умовам підприємств транспорту,цьому Положенню, оформлюється підприємством транспорту тазатверджується і видається Головним управлінням транспорту,зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації);
Рекламодавець - суб'єкт господарювання, який є замовникомреклами для її виробництва та/або розповсюдження.
1.3. Розміщення соціальної реклами здійснюється відповідно доцього Положення з урахуванням вимог ст. 12 Закону України "Прорекламу" ( 270/96-ВР ).
2. Порядок оформлення Погодження
2.1. У разі звернення рекламодавця стосовно надання послуг зрозміщення реклами підприємство транспорту оформляє замовленнявстановленого зразка.
2.2. До замовлення додаються:
- два примірники, відповідним чином заповненого бланкаПогодження;
- фотографічний знімок або комп'ютерний макет майна(з фрагментом місцевості)*, де планується розташувати спеціальнуконструкцію;
- ескіз спеціальної конструкції (виконується за технічнимиумовами відповідних спеціалізованих підрозділів підприємстватранспорту)*.
2.3. Підприємство транспорту:
- ознайомлює рекламодавця з нормативними актами, тарифамитощо з питань реклами;
- вивчає архітектурно-планувальні та інженерно-транспортніумови і можливості розміщення спеціальних конструкцій*;
- розробляє за рахунок рекламодавця самостійно або ззалученням спеціалізованих організацій необхідну технічнудокументацію*;
- розглядає і погоджує з відповідними установами таорганізаціями технічні і конструктивні рішення спеціальнихконструкцій*;
- передає сюжет реклами на погодження до Головного управлінняз питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації);
- у разі необхідності погоджує розміщення реклами з іншимивідповідними установами і організаціями.
2.4. Підприємство транспорту виготовляє два примірникиПогодження, що мають однакову юридичну силу, і подає їх назатвердження до Головного управління транспорту, зв'язку таінформатизації виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) та видає 1 примірникПогодження рекламодавцю.
2.5. Зареєстроване та видане Погодження є підставою длявиконання робіт із встановлення спеціальних конструкцій та/аборозміщення реклами (нанесення рекламного зображення) нарекламоносіях.
2.6. Відповідальність за технічний стан спеціальноїконструкції та її зовнішній вигляд покладається на підприємствотранспорту.
2.7. Після здійснення робіт із розміщення рекламипідприємство транспорту складає відповідний акт, копію якого надаєГоловному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизаціївиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
3. Відмова у видачі Погодження
3.1. Рекламодавцю може бути відмовлено у видачі Погодження увипадках:
- якщо розміщення реклами суперечить вимогам законодавчих таінших нормативно-правових актів;
- технічної неможливості встановлення спеціальноїконструкції;
- заборгованості рекламодавця місцевому бюджету з податку нарекламу, а також підприємству транспорту за раніше укладенимидоговорами;
- раніше виявлених грубих порушень та недобросовісноїконкуренції при розміщенні реклами на транспорті.
Відмову у наданні Погодження може бути оскарженорекламодавцем відповідно до законодавства України.
4. Плата за послуги підприємства транспорту
та інші платежі
4.1. Плата за послуги підприємства транспорту передбачає таківиди платежів:
- плата за оформлення документації, пов'язаної з розміщеннямреклами на транспорті комунальної власності м. Києва;
- плата за монтаж/демонтаж спеціальних конструкцій та їхобслуговування, за відновлення рекламоносіїв після зняттярекламного зображення та інших робіт.
4.2. Плата за розміщення реклами здійснюється відповідно доумов договору про надання відповідних послуг.
4.3. При розміщенні реклами на транспорті податок на рекламусплачується згідно з декретом Кабінету Міністрів України від20 травня 1993 року N 56-93 ( 56-93 ) "Про місцеві податки тазбори" та рішенням Київради від 24.04.2003 N 360/520( ra0360023-03 ) "Про затвердження Положення про податок з рекламив м. Києві".
5. Вимоги до реклами на транспорті
5.1. Монтаж та демонтаж спеціальних конструкцій та інженернихкомунікацій для розміщення реклами на спорудах підприємствтранспорту здійснюється самим підприємством або спеціалізованимипідприємствами та організаціями, які забезпечують технічнеобслуговування цих споруд, згідно з проектом, розробленимвідповідно до технічних умов підприємства транспорту.
5.2. Забезпечення відповідності спеціальної конструкціїпроекту, державним стандартам, нормам і правилам конструктивноїміцності, електротехнічної та експлуатаційної безпеки покладаєтьсяна власника спеціальної конструкції.
6. Скасування Погодження
6.1. Погодження скасовується Головним управлінням транспорту,зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) за поданнямпідприємства транспорту при порушенні вимог законодавчих танормативних актів та цього Положення. При цьому кошти, внесені заперіод дії Погодження, не повертаються.
6.2. Після закінчення терміну дії Погодження його дія можебути подовжена Головним управлінням транспорту, зв'язку таінформатизації виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) за поданнямпідприємства транспорту.
6.3. При необхідності демонтажу спеціальної конструкції зініціативи власника майна власнику спеціальної конструкціїповертаються кошти за невикористаний термін дії Погодження, танадаються пропозиції щодо розміщення конструкції в іншому місці.
7. Контроль за розміщенням реклами на транспорті
та порядок її демонтажу
7.1. Контроль за використанням майна підприємств транспортудля розміщення реклами здійснює Головне управління транспорту,зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації).
7.2. Контроль за виконанням умов розміщення реклами натранспорті здійснює підприємство транспорту.
7.3. У разі самовільного розміщення реклами демонтаж рекламиздійснює спеціальний підрозділ підприємства транспорту.
(* крім розміщення реклами на рухомому складі).
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський
"Хрещатик" N 26 (2625) від 22 лютого 2005 року
"Податковий, банківський, митний косультант",
N 9 (488) від 05.03.2005 р.