• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Збірник цін на проектні роботи для будівництва

Міністерство морського флоту СРСР | Інші від 13.03.1987
Реквізити
  • Видавник: Міністерство морського флоту СРСР
  • Тип: Інші
  • Дата: 13.03.1987
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство морського флоту СРСР
  • Тип: Інші
  • Дата: 13.03.1987
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО МОРСЬКОГО ФЛОТУ СРСР
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рапорт Міністерства
морського флоту СРСР
від 13 березня 1987 р.
УЗГОДЖЕНО
Лист Держбуду СРСР
11.02.1987 N АЧ-637-6/5
Введено в дію
з 1 квітня 1987 р.
ЗБІРНИК
цін на проектні роботи для будівництва Із змінами, затвердженими Мінморфлотом СРСР від 20 жовтня 1988 р. за узгодженням з Держбудом СРСР, лист від 9 серпня 1988 р. N АЧ-3041-6/5
Розділ 35. Підприємства морського транспорту
ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІН
1. У даному розділі Збірника наведено ціни на проектування:
об'єктів морських портів;
судноремонтних заводів (СРЗ);
окремих споруд і улаштувань морських портів і СРЗ;
об'єктів радіозв'язку і електрорадіонавігації;
інших підприємств.
2. При користуванні даним розділом необхідно керуватися також Загальними вказівками щодо застосування Збірника цін на проектні роботи для будівництва.
3. Вартість розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво об'єднаних підприємств і об'єктів, зблокованих будівель і споруд різного призначення, будівель з вбудованими приміщеннями іншого призначення, якщо це об'єднання, блокування або вбудування не передбачено нормами на їх проектування, визначається підсумовуванням цін на проектування кожного з об'єднуваних підприємств або об'єктів, зблокованих будівель і споруд, а також основних будівель і вбудовуваних приміщень.
При цьому вартість проектування основного підприємства, об'єкта, будівлі, споруди (велика за розміром) приймається з коефіцієнтом 1, а кожного наступного, що входить до об'єднання, блокування або що вбудовується, з коефіцієнтом від 0,9 до 1,2 за узгодженням із замовником.
4. Цінами на проектування перевантажувальних комплексів морських портів (ПК), СРЗ та інших підприємств враховано вартість проектування внутрішньомайданчикових інженерних мереж, споруд і транспортних комунікацій у межах кордонів ПК, СРЗ, підприємств. Цінами на проектування окремих будівель і споруд, а також об'єктів радіозв'язку і електрорадіонавігації враховано вартість проектування безпосередніх примикань (приєднань) інженерних мереж, споруд і транспортних комунікацій до загальнопортових (загальнозаводських) або до позамайданчикових мереж і комунікацій при протяжності цього примикання до 0,2 км.
5. Наведеними в даному розділі цінами, крім робіт, обговорених у Загальних вказівках щодо застосування Збірника цін на проектні роботи для будівництва, не враховано вартість проектування:
технологічних процесів;
відновлення (рекультивації) земельних ділянок;
заходів щодо поховання грунтів у море та утилізації грунтів, що не підлягають похованню у воді при днопоглиблювальних роботах, включаючи дослідження складу і властивостей цих грунтів;
рибогосподарського розділу (підготування даних, які подаються на узгодження в органи рибоохорони і водного нагляду в складі рішень, що намічаються; проектування компенсаційних об'єктів, необхідність у яких виникає в зв'язку зі шкодою, що наноситься рибним запасам та іншим біологічним ресурсам будівництвом і експлуатацією народногосподарських об'єктів);
електроустановок і ліній електропередачі напругою вище 10 кВ;
електростанцій (системних і розміщуваних на території підприємств), у тому числі стаціонарних дизельних електростанцій;
підсистем автоматизованого обліку електроенергії і витрати інших енергоносіїв, контролю якості енергоресурсів, диспетчеризації електро- або в цілому енергопостачання (АСУ ТП "Енергоспоживання", "Енергія" тощо);
організації систем зв'язку для обміну інформацією ПК, портів, СРЗ між собою і з підприємствами (об'єктами) іншого відомчого підпорядкування на всіх рівнях зв'язку і керування (телефонний, телеграфний, диспетчерський тощо);
вузлів (станцій) загальновиробничого зв'язку (установницької виробничої АТС, звукового віщання, міжпортового телефонно-телеграфного зв'язку тощо);
установок прикладного телебачення (диспетчерського, охоронного тощо);
об'єктів, що відносяться до позамайданчикових будівель, споруд і комунікацій, але розташованих на території промислового майданчика (водозабірні споруди, крім п. 2 табл. 35-9, з насосними станціями, спорудами водопідготовки та обробки води, станції перекачування води і стоків, центральні теплові пункти і котельні зі спорудами, що до них відносяться, пождепо, учбово-виробничі комбінати, пральні, ПТУ, кисневі станції, газорозподільні пункти, сховища природних і скраплених газів, дільниці з виробництва CO );
2
засобів технічного забезпечення АСУП, включаючи оргтехніку;
засобів технічного забезпечення АСУ ТП, включаючи оргтехніку;
обчислювальних центрів (ОЦ), обчислювальних комплексів (ОК), включаючи засоби збирання, оброблення і передачі інформації;
об'єктів житлового і культурно-побутового призначення;
електрохімічного захисту від грунтової корозії і корозії блукаючими струмами підземних споруд та інженерних комунікацій;
винесення із зони будівництва наземних і підземних комунікацій (крім пунктів 2 і 3 табл. 35-14);
заходів щодо герметизації приміщень і захисту від радіоактивного пилу;
ліній пневматичного і гідравлічного видів транспорту;
залізничних парків і станцій, технологічних котельних для очищення і мийки залізничних вагонів;
шляхопроводів, мостів, дюкерів і переходів через природні перешкоди і штучні споруди;
заходів щодо створення незамерзаючих акваторій;
центральних диспетчерських пунктів для керування системами електропостачання, теплопостачання, водопостачання, каналізації, опалення і вентиляції;
споруд з обробки і складування опадів, накопичувачів стічних вод, споруд очищення побутових стічних вод, насосних станцій перекачування неочищених стічних вод на очисні споруди, випусків очищених стоків;
цехів з випуску товарів народного споживання;
будівель і споруд для спецконтингенту;
випробувальних станцій електричних машин.
6. Цінами розділу не враховано такі витрати і роботи:
компонування пічного господарства в ливарних цехах;
складання на стадії проекту калькуляцій цін на будівельні матеріали та одиничних розцінок по першій будові, розташованій в районах, для яких не розроблено районних одиничних розцінок;
участь представників проектних організацій у передконтрактних переговорах з інофірмами, розроблення технічних завдань на постачання фірмами устаткування, складання висновків з техпропозицій і оформлення пропозицій до контракту.
7. Цінами таблиць 35-1, 35-6, 35-17 не враховано вартість проектування молів, дамб, хвилеломів, зовнішніх підхідних каналів.
8. Цінами таблиць 35-1, 35-3, 35-8 не враховано вартість проектування електрохімічного захисту гідротехнічних споруд.
9. Цінами таблиць 35-1 - 35-10, 35-13, 35-15, 35-16 не враховано вартість проектування берегових приймальних пристроїв і мереж для передачі електроенергії від суднових електростанцій і доків.
10. Цінами глав 1-3 і 5 не враховано вартість проектування об'єктів радіозв'язку і електрорадіонавігації.
11. Цінами таблиць 35-2, 35-4, 35-5, 35-7, 35-13, 35-15, 36-16 не враховано вартість проектування гідротехнічних споруд.
Цінами таблиць 35-4, 35-5, 35-15, 35-16 не враховано вартість проектування підприємств громадського харчування.
12. Вартість робіт із збирання та оброблення показників з трудомісткості визначається додатково. При цьому збирання і оброблення показників з трудомісткості дозволяється тільки на вироби найбільш досконалі, такі, що відповідають сучасному рівню техніки.
Додаткова вартість зазначених робіт визначається у відсотках до вартості технологічної частини проекту:
за наявності одного виробу-представника- 20
за наявності до 5 виробів-представників- 50
за наявності до 10 виробів-представників- 70
за наявності понад 10 виробів-представників- до 90
13. Вартість проектування мереж гарячого водопостачання враховано в графі 16, бойлерних - в графі 17 таблиць відносної вартості розроблення ПКД.
14. Вартість розроблення проектно-кошторисної документації для особливих умов будівництва визначається:
для берегових будівель на спеціальних видах основ або на пальових фундаментах - за цінами даного розділу Збірника з коефіцієнтом 1,1;
для підприємств і об'єктів в умовах субтропіків або клімату Крайньої Півночі - за цінами даного розділу Збірника з коефіцієнтом на стадіях:
робоча документація (Р)- 1,10
проект (П)- 1,20
робочий проект (РП)- 1,13
для ПК і СРЗ (табл. 35-1 і 35-6), гідротехнічних споруд (табл. 35-3 і 35-8) у районах будівництва зі складними гідрометеорологічними умовами за цінами даного розділу Збірника з такими коефіцієнтами до вартості проектування гідротехнічної частини (на стадіях "Р", "П" і "РП") і організації будівництва (на стадіях "П" і "РП"):
у морських умовах:
при висоті розрахункової хвилі від 2 до 4 м- 1,1
при висоті розрахункової хвилі понад 4 м- 1,2
в умовах акваторій, що замерзають:
при розрахунковій товщині льоду від 0,75 до 1,5 м- 1,1
при розрахунковій товщині льоду понад 1,5 м- 1,2
в умовах коливання рівня води понад- 1,4
15. Вартість проектування об'єктів, для яких передбачається застосування вузлового методу будівництва, визначається за цінами даного розділу Збірника з коефіцієнтом від 1,1 до 1,3 (залежно від обсягу робіт) за узгодженням із замовником.
16. Вартість робіт з вибору майданчика, якщо вибір майданчика не здійснювався на стадії ТЕО, ТЕР, визначається додатково з коефіцієнтом 0,15 від вартості проекту.
17. Вартість робіт з визначення договірних цін на будівництво враховано цінами розділу і складає, залежно від об'єкта проектування та умов будівництва, до 2,8 % від загальної вартості розроблення проекту або до 0,65 % робочого проекту.
18. Вартість складання локальних кошторисів і обсягів робіт враховано у відповідних частинах проектно-кошторисної документації. Загальна вартість локальних кошторисів складає в середньому 6 %, а з урахуванням обсягів робіт - 10 % від вартості проектно-кошторисної документації.
19. Вартість розрахунку комплексу заходів щодо охорони атмосферного повітря від забруднення промисловими викидами, виконуваного поза комплексом проекту підприємства або окремого виробництва, визначається за цінами на розроблення проекту з застосуванням коефіцієнта до 0,038.
20. Якщо завданням на проектування не передбачається система кондиціонування повітря, вартість проектних робіт з опалення і вентиляції збільшується на вартість розроблення кондиціонування повітря з коефіцієнтом 0,65.
(п. п. 5-13 в редакції змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.,
п. п. 14-20 додано
відповідно до змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
ЦІНИ НА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ГЛАВА 1.
Об'єкти морських портів
1. У даній главі наведено ціни на проектування:
перевантажувальних і пасажирських комплексів (ПК);
морських вокзалів і пасажирських павільйонів;
причальних споруд;
вантажних складів;
об'єктів підсобно-виробничого і допоміжного призначення.
2. Порти, розташовані на ріках, озерах і штучних водоймищах, що обслуговують морські судна і судна змішаного плавання, віднесено до морських портів.
3. Цінами даної глави не враховано вартість проектування:
загальнопортових будівель, споруд, інженерних мереж і комунікацій;
ремонтних майстерень, котельних, гаражів, холодильників (у складі ПК);
техніко-економічної частини (ТЕЧ) проекту (робочого проекту) окремих вантажних і пасажирських причалів, морських пасажирських вокзалів, а також різних будівель і споруд, що проектуються з метою збільшення виробничої потужності існуючих ПК; у цих випадках за необхідності розроблення ТЕЧ, її вартість і вартість технологічної частини (виконання технологічних розрахунків) по ПК визначаються додатково за цінами табл. 35-1 (для пасажирського комплексу або ПК відповідної спеціалізації) і відсотками, установленими на ці частини таблицею відносної вартості розроблення проектно-кошторисної документації, із знижувальним коефіцієнтом, що відбиває необхідну трудомісткість.
4. Вартість проектування ПК для генеральних вантажів, у складі яких є небезпечні вантажі (вибухові, отрутні, радіоактивні та інфекційні речовини), що потребують створення умов їх зберігання і виконання вантажно-розвантажувальних робіт, спеціалізованих будівель і споруд, визначається за цінами ПК для генеральних вантажів критого зберігання з коефіцієнтом 1,15.
5. Вартість проектування ПК для навалювальних вантажів з крановою схемою механізації визначається за цінами для генеральних вантажів відкритого зберігання з застосуванням до загальної вартості коефіцієнта 0,65.
6. Вартість проектування залізнично-пасажирських ПК для приймання і обробки суден-паромів визначається за ціною п. 8 табл. 35-1 з додаванням вартості проектування вокзалу відповідної пасажировмісності (табл. 35-2).
7. Вантажообіг (пасажирообіг) ПК прийнято при тривалості навігації в році 8 міс. і більше. При меншій тривалості навігації - 7, 6, 5, 4, 3 міс. до розрахункового вантажообігу (пасажирообігу) застосовуються відповідно такі коефіцієнти: 1,2; 1,4; 1,8; 2; 2,3.
8. Цінами таблиці 35-2 не враховано вартість проектування траппорталів, спеціальних типів ліфтів, посадкових пішохідних естакад.
9. Вартість проектування вантажопасажирського комплексу, вантажообіг якого менше 75 тис. т генеральних вантажів, а пасажирообіг менше 75 тис. чол., визначається за наведеним вантажообігом за пунктом табл. 35-1 з урахуванням еквівалентності: 1 тис. т вантажів відповідає 1 тис. пасажирів.
10. Вартість проектування ПК для перевантаження на одному причалі генеральних і навалювальних вантажів з крановою схемою механізації визначається за наведеним вантажообігом за цінами для ПК генеральних вантажів з урахуванням еквівалентності: 1 тис. т генеральних вантажів відповідає 2,5 тис. т навалювальних вантажів.
11. За цінами пунктів 6 і 9 табл. 35-1 визначається вартість проектування ПК, у яких транспортування вантажу на склад (зі складу) або на станцію (зі станції) навантаження (розвантаження) вагонів провадиться машинами безупинного транспорту.
(глава 1 в редакції змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Таблиця 35-1 Перевантажувальні і пасажирські комплекси
N
п/п
Об'єкт проектуванняОсновний
показник
об'єкта,
що
проекту-
ється
Постійні
величини
вартості
розроблення
робочої
документа-
ції,
тис. крб.
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234567
1Перевантажувальний комплекс
генеральних вантажів
відкритого зберігання,
вантажообіг від
350 до 750 тис. т на рік
1 тис.
т/рік
39,760,0790,31,15
2Те саме, для критого
зберігання, вантажообіг від
250 до 550 тис. т на рік
Те саме43,240,1170,31,15
3Перевантажувальний комплекс
для круглого лісу,
вантажообіг від
350 до 700 тис. т на рік
- " -36,380,0730,31,15
4Перевантажувальний комплекс
для вантажів швидкопсувних
(банани, цитрусові, овочі,
фрукти, м'ясні продукти і
жири), вантажообіг від
160 до 300 тис. т на рік
- " -37,80,170,31,15
5Перевантажувальний комплекс
для вантажів у
крупнотоннажних
контейнерах, а також для
приймання та обробки
суден типу Ро-Ро,
вантажообіг від
900 до 1700 тис. т на рік
- " -89,70,0730,241,1
6Перевантажувальний комплекс
мінеральних навалювальних
вантажів (вугілля, руда,
цемент тощо) вантажообігом,
млн. т на рік від 3 до 10
1 млн.
т/рік
269,7848,980,261,15
7Перевантажувальний комплекс
для приймання та обробки
суден-ліхтеровозів
вантажообігом,
млн. т на рік від 1 до 1,8
Те саме35,1126,240,41,16
8Перевантажувальний комплекс
для приймання та обробки
залізничних суден-паромів в
одному пункті
вантажообігом,
млн. т нетто на рік
від 3,6 до 7,2
1 млн. т
нетто/рік
65,812,890,351,15
9Перевантажувальний комплекс
хімічних навалювальних
вантажів (фосфорити,
мін. добрива), вантажообіг
від 1,2 до 3,0 млн. т
на рік
Те саме35591,70,211,06
10Перевантажувальний комплекс
для наливних нафтовантажів
(перевалочні і
бункерувальні гавані),
вантажообіг від 1,0
до 3,0 млн. т на рік
- " -41,9512,850,271,11
11Те саме, вантажообіг понад
3,0 до 12,0 млн. т на рік
- " -68,464,0140,31,13
12Те саме, вантажообіг понад
12,0 до 20,0 млн. т на рік
- " -84,472,680,291,12
13Пасажирські комплекси для
обслуговування місцевих
ліній, пасажирообіг від
500 до 3000 тис. чол.
на рік
100 тис.
чол./рік
18,691,50,41,2
(табл. 35-1,
п. п. 6-8 в редакції змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Примітки:
1. Цінами таблиці не враховано вартість проектування: припортових нафтобаз, технологічних трубопроводів, шлангувальних пристроїв, систем пожежогасіння локальних водоочисних споруд у складі ПК для наливних нафтопродуктів;
вантажних причалів для ліхтерів у складі ПК для приймання та обробки суден-ліхтеровозів;
пристроїв для відновлення сипучості навалювальних вантажів, що змерзлися у вагонах;
підйомних пристроїв (мостів) у складі ПК для приймання та обробки суден-поромів.
2. Ціною на проектування ПК для приймання та обробки суден-поромів враховано підвалини для підземних пристроїв.
(примітки до табл. 35-1
в редакції змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Таблиця 35-2 Морські вокзали і пасажирські павільйони
N
п/п
Об'єкт проектуванняОснов-
ний
показ-
ник
об'єк-
та, що
проек-
тується
Постійні
величини
вартості
розроблен-
ня робочої
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234567
1Морський вокзал,
пасажировмісність від 600 до
1500 чол.
1 чол.23,50,0840,301,10
2Пасажирський павільйон,
пасажировмісність від 50 до
300 чол.
Те саме2,820,090,401,10
Примітки:
1. Цінами таблиці не враховано вартість проектування:
утворення території (заміна грунтів, улаштування насипу, розробка виїмки, консолідація грунтів, заходи щодо усунення просідань);
акваторії, навігаційної обстановки;
привокзальних готелів.
2. Вартість проектування міжнародного сектора "Інтурист" морського вокзалу (павільйону) визначається окремо за цінами морського вокзалу (павільйону) за їх пасажировмісністю відповідно з застосуванням коефіцієнта до 1,8 (1,4) за узгодженням із замовником.
(примітки до табл. 35-2
доповнено
відповідно до змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Таблиця 35-3 Причальні споруди
N
п/п
Об'єкт проектуванняОсновний
показник
об'єкта,
що проек-
тується
Постійні
величини
вартості
розроблен-
ня робочої
документа-
ції,
тис. крб.
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234567
1Пали жорсткі і гнучкі
(гравітаційного і
естакадного типів),
висотою від 12 до 20 м
1 м висоти
споруди
2,020,130,421,16
2Нафтопірс на пальовій основі
з металевих труб,
висотою від 15,5 до 29,5 м
Те саме12,650,600,281,12
3Вантажний пірс із
взаємнозаанкерованого
металевого шпунта, висотою
від 12 до 17,5 м
- " -8,160,570,351,12
4Вантажний пірс із масивної
кладки, висотою від
12 до 15,5 м
- " -3,991,040,351,12
5Вантажний пірс на опорах, що
стоять окремо, з прогоновим
верхом, будівлею мостового
типу, висотою від
12 до 17,5 м
- " -11,890,840,351,12
6Вантажний пірс на пальовій
основі з металевих труб,
висотою від 15,5 до 17,5 м
- " -8,240,600,351,12
7Рейдовий пасажирський пірс
на призматичних палях,
висотою від 7,5 до 12 м
- " -10,810,140,261,10
8Рейдовий пасажирський пірс
на колонах-оболонках
діаметром 1,6 м, висотою
від 10 до 15 м
1 м висоти
споруди
12,370,070,261,10
9Вантажний причал із
пустотілих масивів,
висотою від 12 до 16 м
Те саме6,430,470,341,12
10Вантажний причал із
залізобетонних оболонок
діаметром 10,5 м, висотою
від 12 до 16 м
- " -4,930,690,341,12
11Вантажний причал із
масивної кладки,
висотою від 12 до 17 м
- " -7,010,500,341,12
12Вантажний причал із збірних
залізобетонних елементів
кутникового типу, висотою
від 12 до 14 м
- " -7,260,490,341,12
13Вантажний причал типу
больверк із металевого
шпунта, висотою від
12 до 26,5 м
- " -2,590,800,341,22
14Вантажний причал типу
больверк із залізобетонного
шпунта, висотою від
12 до 14 м
- " -12,140,380,341,12
15Вантажний причал типу
больверк із залізобетонних
паль-оболонок
діаметром 1,6 м,
висотою від 12 до 16 м
- " -2,670,830,341,12
16Вантажний причал із збірних
залізобетонних елементів на
призматичних палях, висотою
від 12 до 14 м
- " -6,780,530,341,10
17Вантажний причал із збірних
залізобетонних елементів на
палях-оболонках
діаметром 1,6 м,
висотою від 12 до 14 м
1 м висоти
споруди
9,630,640,341,12
18Вантажний причал із збірних
залізобетонних елементів на
металевих трубах, висотою
від 16 до 19 м
Те саме15,560,170,341,12
Примітки:
1. Вартість проектування пасажирських причалів і пірсів (крім рейдових), при установленні на них трап-порталів або іншого перевантажувального устаткування на рейкових коліях, визначається за цінами вантажних причалів і пірсів відповідної конструкції. За відсутності зазначеного устаткування вартість проектування визначається за тими самими цінами з коефіцієнтом 0,8 до частин: технологічної, гідротехнічної і підкранових колій, електропостачання.
2. У випадках, коли причальні споруди на всій протяжності по довжині складаються з ділянок із принципово різними типами конструкцій або параметрами (у тому числі при різниці висот причальних споруд понад 1,0 м) вартість їх проектування визначається як сума таких вартостей:
а) вартості проектування основної ділянки за ціною, зазначеною в таблицях для відповідного типу конструкції;
б) вартості гідротехнічної частини і підкранових колій кожної наступної ділянки з коефіцієнтом 0,5.
3. За висоту причалу і пірса приймається величина, що дорівнює сумі абсолютних значень позначок кордону і дна у споруди; оцінка дна у пірса приймається в головній частині споруди.
4. Пунктами 2, 7 і 8 не враховано проектування локальних водоочисних споруд. За необхідності, в окремих випадках проектування локальних водоочисних споруд, вартість визначається додатково за відповідним розділом Збірника.
(примітки до табл. 35-3
доповнено
відповідно до змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Таблиця 35-4 Вантажні склади
N
п/п
Об'єкт проектуванняОсновний
показник
об'єкта,
що проек-
тується
Постійні
величини
вартості
розроблен-
ня робочої
документа-
ції,
тис. крб.
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234567
1Склад критий,
одноповерховий, площею від
4,3 до 8,0 тис. кв. м
1 тис.
кв. м
15,790,630,251,10
2Склад комплектації
контейнерів і ролтрейлерів
з навісом,
одноповерховий, площею
від 10,5 до 15,0 тис. кв. м
Те саме5,921,790,251,10
3Склад рефрижераторний,
площею від
4,3 до 6,0 тис. кв. м
- " -33,183,480,251,10
4Склад для вантажів
відкритого зберігання,
обладнаний підкрановими
коліями, площею від
10,0 до 55,0 тис. кв. м
- " -6,840,330,41,15
5Склад для вантажів
відкритого зберігання,
не обладнаний
підкрановими коліями, площею
від 10,0 до 36,0 тис. кв. м
- " -5,920,2190,41,15
Примітка. Вартість проектування рефрижераторних складів з механізацією вантажно-розвантажувальних і транспортно-складських робіт визначається за ціною п. 3 даної таблиці з коефіцієнтом 1,07.
Таблиця 35-5 Об'єкти підсобно-виробничого і допоміжного призначення
N
п/п
Об'єкт проектуванняОсновний
показник
об'єкта,
що проектується
Постійні
величини
вартості
розроблен-
ня робочої
документа-
ції,
тис. крб.
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234567
1Будівля управління
загальною площею від
4 до 6 тис. кв. м
1 тис. кв. м1,885,260,301,10
2Блок службово-
побутових приміщень
для обслуговування
від 50 до 200
працюючих у
максимальну зміну
1 працюючий у
макс. зміну
12,690,090,301,10
3Блок санітарно-
технічних та
інженерних служб
1 об'єкт3,57-0,401,15
4Гараж авто і
електронавантажувачів,
місткістю від 100
до 150 навантажувачів
1 навантажувач27,330,220,291,07
5Центральний
матеріально-технічний
склад порту, площею
від 2 до 3 тис. кв. м
1 тис. кв. м12,635,160,291,07
6Ремонтно-механічні
майстерні порту,
виробничою потужністю
від 1 до
1,5 млн. крб. на рік
1 млн. крб./рік32,0827,390,321,09
7Пункт технічного
обслуговуван та огляду
20-ти і 40-футових
контейнерів
міжнародного стандарту
пропускною
спроможністю від 3 до
10 тис. контейнерів
1 тис.
контейнерів/рік
21,653,950,291,07
8Система пожежогасіння
нафтоналивного
причального комплексу,
продуктивністю
від 3500 до
7000 куб. м/год.
1000
куб. м/год.
19,414,5030,301,08
9Господарсько-
інвентарний склад
одноповерховий,
корисною площею
від 1,0 до
2,0 тис. кв. м
1 тис. кв. м0,946,220,381,10
Примітки:
1. Цінами даної таблиці не враховано вартість проектування причалів і суднопідйомних споруд для ремонтно-механічних майстерень; зарядних станцій тягових акумуляторних батарей для гаражів електронавантажувачів і ремонтно-механічних майстерень порту.
2. Ціною пунктів 1, 2, 3, 5 не враховано проектування локальних водоочисних споруд. За необхідності, в окремих випадках проектування локальних водоочисних споруд вартість визначається додатково за відповідним розділом Збірника.
3. Якщо в складі комплексу ремонтно-механічних майстерень порту, що проектуються, відсутні об'єкти газоповітропостачання (компресорні, склади балонів), а також склади фарб і масел, то до ціни пункту 6 слід застосовувати знижувальний коефіцієнт, розмір якого встановлюється за узгодженням (але не нижче 0,85).
(примітки до табл. 35-5
викладено
відповідно до змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
ГЛАВА 2.
Судноремонтні заводи
1. У даній главі наведено ціни на проектування:
судноремонтних підприємств у комплексі;
окремих блоків цехів;
суднопідйомних і причальних споруд;
безстічних очисних споруд промислових стоків, водозабірних споруд морської води.
2. Ціни пп. 1, 2 табл. 35-6 даного Збірника враховують проектування судноремонтних заводів з необхідним набором виробничих, допоміжних, заготівельних цехів, загальнозаводських складів, енергетичних і транспортних споруд і комунікацій, побутових приміщень, призначених для ремонту транспортного і допоміжного флоту і випуску поза спеціалізованими комплексами продукції з суднобудування та інших робіт в обсязі до 15 % виробничої програми.
3. Показник валової продукції в пп. 1-4, табл. 35-6 і пунктів 1-5 табл. 35-7 зазначено в оптових середньоєвропейських цінах галузі, введених у 1982 р.
4. Цінами на проектування блоків цехів і складів враховано побутові і конторські приміщення.
5. Вартість проектування добудовних і господарських причалів і причалів портових майстерень визначається за цінами на проектування судноремонтних причалів.
(пункт 6 виключено
відповідно до змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Таблиця 35-6 Судноремонтні підприємства в комплексі
N
п/п
Об'єкт проектуванняОсновний
показник
об'єкта,
що про-
ектується
Постійні
величини
вартості
розроблення
робочої
документа-
ції,
тис. крб.
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234587
1Судноремонтний завод (СРЗ)
з випуском валової
продукції від 10 до
30 млн. крб.
1 млн.
крб.
323,8920,360,241,07
2СРЗ з випуском валової
продукції понад 30 до
55 млн. крб.
Те саме400,7917,790,241,07
3СРЗ для ремонту ліхтерів
типу ДМ або ЛЭШ
з випуском валової
продукції від
6 до 10 млн. крб.
- " -136,7217,650,241,07
4База технічного
обслуговування флоту
з випуском валової
продукції від 1,5
до 3 млн. крб.
- " -66,3531,270,281,07
(таблиця 35-6
в редакції змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Примітка. Ціною п. 4 таблиці не враховано вартість проектування стаціонарних причалів у базах технічного обслуговування флоту.
(примітка до табл. 35-6
в редакції змін,
затверджених
Мінморфлотом СРСР
від 20.10.88 р.)
Таблиця 35-7 Окремі блоки цехів
N
п/п
Об'єкт проектуванняОсновний
показник
об'єкта,
що про-
ектується
Постійні
величини
вартості
розроблення
робочої
документа-
ції,
тис. крб.
Відношен-
ня до
вартості
розроб-
лення
робочої
докумен-
тації
авпро-
екту
К
1
ро-
бо-
чого
про-
екту
К
2
1234587
1Блок корпусних цехів для
СРЗ з випуском
валової продукції
від 10 до 55 млн. крб.
1 млн. крб.61,881,940,261,07
2Блок механічних цехів
для СРЗ з випуском
валової продукції від
10 до 30 млн. крб.
Те саме39,424,890,261,07
3Блок механічних цехів
для СРЗ з випуском
валової продукції понад
30 до 55 млн. крб.
- " -117,782,2780,261,07
4Блок спеціалізованих
цехів і
загальнозаводських
складів
для СРЗ з випуском
валової продукції
від 10 до 55 млн. крб.
- " -76,681,500,271,07
5Блок комплексного
докового цеху для СРЗ
з випуском продукції
судноремонту від
8 до 27 млн. крб.
- " -44,061,110,281,07
6Блок деревообробного цеху
СРЗ з річною кількістю
перероблюваного
пиломатеріалу
від 6 до 10 тис. куб. м
1 тис.
куб. м/рік
17,932,320,301,08
7Блок ливарного цеху СРЗ з
сумарним річним випуском
сталевого, чавунного і
кольорового литва від 2,0
до 12,5 тис. т
1 тис.
т/рік
78,815,370,251,06