МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 грудня 2013 р.
за № 2203/24735
Про затвердження Класифікації повітряного простору обслуговування повітряного руху України
1. Затвердити Класифікацію повітряного простору обслуговування повітряного руху України, що додається.
2. Державній авіаційній службі України забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з 00.00 годин UTC 06 лютого 2014 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Голова Державної авіаційної служби України Тимчасово виконуючий обов'язки Міністра оборони України | М.Ю. Бродський А.А. Колісник О.М. Олійник |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
10.12.2013 № 1009
КЛАСИФІКАЦІЯ
повітряного простору обслуговування повітряного руху України
| Клас повітряного простору | Опис повітряного простору* обслуговування повітряного руху (далі - ОПР) | Примітка |
назва | вертикальні межі |
Контрольований повітряний простір ОПР | A | - | - | Не застосовується |
B | - | - | Не застосовується |
C | CTA | З висоти 2900 м/9500 ft AMSL (виключно) до FL 660 (включно) | |
TMA | Від нижньої межі відповідного TMA (виключно) до верхньої межі відповідного TMA (включно), за винятком CTR і AFIZ у період роботи відповідного органу ОПР аеродрому та ATZ у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика) | |
D | CTA | З висоти 1500 м/5000 ft AMSL (виключно) до висоти 2900 м/9500 ft AMSL (включно), за винятком ТМА у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому | У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м/3000 ft AMSL та вище, нижня межа СТА встановлюється на висоті 600 м/2000 ft AGL (виключно) |
CTR | Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного CTR (включно), за винятком AFIZ у період роботи відповідного органу ОПР аеродрому та ATZ у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика) | |
E | - | - | Не застосовується |
Повітряний простір поза межами контрольованого повітряного простору ОПР | F | - | - | Не застосовується |
G | FIZ | Від рівня земної/водної поверхні до висоти 1500 м/5000 ft AMSL (включно), за винятком ТМА та CTR у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому | У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м/3000 ft AMSL та вище, верхня межа повітряного простору класу G встановлюється на висоті 600 м/2000 ft AGL (включно) |
AFIZ | Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного AFIZ (включно) у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому | |
ATZ | Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного ATZ (включно) у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика) | |
__________
* Схема розподілу повітряного простору обслуговування повітряного руху України за класами наведена в додатку до цієї Класифікації.
Перший заступник Міністра | К.О. Єфименко |
Додаток
до Класифікації повітряного
простору обслуговування
повітряного руху України
СХЕМА
розподілу повітряного простору обслуговування повітряного руху України за класами
__________
* Повітряний простір є некласифікованим.
** Якщо польоти повітряних суден виконуються як загальний повітряний рух, повітряний простір класифікується відповідно до класифікації навколишнього повітряного простору ОПР, в інших випадках повітряний простір є некласифікованим.