ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
19.11.2012 № 1200 ( z2049-12 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 грудня 2012 р.
за № 2050/22362
( Порядок втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 1028 від 24.11.2016 )
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державна фінансова інспекція України або її територіальний орган
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Державною фінансовою інспекцією України або її територіальним органом за запитом на інформацію.
2. Цей Порядок застосовується у разі, коли Державна фінансова інспекція України або її територіальний орган є належним розпорядником інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
у разі якщо особі надано інформацію про себе;
якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
якщо запитувана інформація становить суспільний інтерес.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Державна фінансова інспекція України або її територіальний орган, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19 листопада 2012 року № 1200.
5. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається бухгалтерською службою Державної фінансової інспекції України або бухгалтерською службою її територіального органу.
6. Самостійний структурний підрозділ Державної фінансової інспекції України (її територіального органу) в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), до бухгалтерської служби Державної фінансової інспекції України (її територіального органу) за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Одночасно копія цієї заявки передається до структурного підрозділу або відповідальної особи з питань запитів на інформацію Державної фінансової інспекції України (її територіального органу).
7. На підставі отриманої заявки бухгалтерська служба протягом одного робочого дня виписує Рахунок за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку і передає його структурному підрозділу Державної фінансової інспекції України (її територіального органу), у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.
8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Державної фінансової інспекції України (її територіального органу) бухгалтерська служба передає самостійному структурному підрозділу Державної фінансової інспекції України (її територіального органу), у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою бухгалтерської служби, з зазначенням прізвища, імені, по батькові та поточної дати.
Копії платіжних документів (Рахунок та виписку з реєстраційного рахунка) самостійний структурний підрозділ, у якому знаходиться запитувана інформація, невідкладно передає до структурного підрозділу або відповідальної особи з питань запитів на інформацію Державної фінансової інспекції України (її територіального органу) для здійснення обліку.
10. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати Рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.
11. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.
Заступник директора Департаменту координації та спрямування Міністром роботи центральних органів виконавчої влади | А.М. Жеребних |
Додаток 1
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Державна
фінансова інспекція України
або її територіальний орган
_________________________________________
(зазначається найменування бухгалтерської
служби Держфінінспекції України
(її територіального органу)
ЗАЯВКА № ____________
від "___" ____________ 20__ року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
_____________________________________________________________________________
(назва документа)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________
Виконавець:
____________________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
Керівник структурного підрозділу,
у якого знаходиться запитувана
інформація:
____________________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
Додаток 2
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Державна
фінансова інспекція України
або її територіальний орган
Надавач послуг __________________________
Реєстраційний рахунок ___________________
МФО банку _______________________________
Банк отримувача _________________________
Код за ЄДРПОУ____________________________
Платник: ________________________________
РАХУНОК № ___________
від "___" ____________ 20__ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
_____________________________________________________________________________
(назва документа)
Усього до сплати _______________________________________________________
(сума словами)
________________________________________________________ грн ____________ коп
Виконавець:
____________________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)