• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Зміни до Правил польотів цивільних повітряних суден у повітряному просторі України

Міністерство інфраструктури України | Наказ від 07.11.2013 № 880
Реквізити
  • Видавник: Міністерство інфраструктури України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 07.11.2013
  • Номер: 880
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство інфраструктури України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 07.11.2013
  • Номер: 880
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
07.11.2013 N 880
( z2001-13 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 листопада 2013 р.
за N 2002/24534
ЗМІНИ
до Правил польотів цивільних повітряних суден у повітряному просторі України ( z1327-11 )
1. У пункті 1.3 розділу I:
абзац тридцять восьмий замінити трьома новими абзацами такого змісту:
"диспетчерський дозвіл - дозвіл командиру повітряного судна діяти відповідно до умов, установлених диспетчерським органом.
Термін "диспетчерський дозвіл" може скорочуватися до терміна "дозвіл".
Скорочений термін "дозвіл" може використовуватись зі словами "на вирулювання", "на зліт", "на виліт", "на політ за маршрутом", "на заходження на посадку" або "на посадку" для позначення етапу польоту, якого стосується диспетчерський дозвіл.".
У зв'язку з цим абзаци тридцять дев'ятий - сто двадцять п'ятий вважати відповідно абзацами сорок першим - сто двадцять сьомим;
абзац сорок шостий викласти в такій редакції:
"Відносна та абсолютна висота - приладові висоти, а не геометричні відносні та абсолютні висоти.";
абзац шістдесят шостий викласти в такій редакції:
"командир повітряного судна - пілот, який визначений експлуатантом або у випадку авіації загального призначення власником повітряного судна виконувати обов'язки командира та відповідати за безпечне виконання польоту;";
абзаци шістдесят сьомий, шістдесят восьмий виключити.
У зв'язку з цим абзаци шістдесят дев'ятий - сто двадцять сьомий вважати відповідно абзацами шістдесят сьомим - сто двадцять п'ятим;
абзац шістдесят восьмий викласти в такій редакції:
"Термін "контрольований аеродром" означає, що на цьому аеродромі забезпечується диспетчерське обслуговування аеродромного руху, але це не означає обов'язкової наявності диспетчерської зони.";
абзац дев'яносто другий викласти в такій редакції:
"політ за правилами польотів за приладами (далі - політ за ППП) - політ, що виконується відповідно до правил польотів за приладами;";
в абзаці сто другому слова "обслуговування та аварійне сповіщення" замінити словами "та аварійне обслуговування;";
в абзаці сто двадцять першому слова "маяками дуже високої частоти" замінити словами "всенаправленими ДВЧ-маяками".
2. Пункт 2.3 розділу II викласти в такій редакції:
"2.3. Керування повітряним судном як у польоті, так і в зоні руху аеродрому здійснюється відповідно до розділу III цих Правил, а в польоті, крім того, відповідно до:
а) правил візуальних польотів або
б) правил польотів за приладами.
2.3.1. Порядок обслуговування повітряних суден, які виконують польоти за ППП та ПВП у класифікованому повітряному просторі ОПР, встановлюється Правилами польотів повітряних суден та обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному просторі України, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 16 квітня 2003 року N 293, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 05 травня 2003 року за N 346/7667.
2.3.2. Командир повітряного судна має право виконувати політ за ППП у візуальних метеорологічних умовах. Для ОПР в окремих частинах повітряного простору Державіаслужба України може встановлювати вимоги щодо обов'язкового виконання польоту за ППП у візуальних метеорологічних умовах.".
3. У розділі III:
1) у главі 1:
заголовок глави викласти в такій редакції:
"1. Захист людей та майна, мінімальні висоти, крейсерські рівні, скидання або розприскування, буксирування, стрибки з парашутом, акробатичний політ, польоти групою та заборонені зони при виконанні польотів";
пункт 1.4 викласти в такій редакції:
"1.4. За винятком умов, установлених авіаційними правилами України і наданих в інформації, рекомендаціях та/або дозволі відповідного органу ОПР, будь-що скидати або розприскувати з повітряних суден під час польоту забороняється.";
пункт 1.7 після слів "контрольованого повітряного простору та" доповнити знаком та словами "/або без";
абзаци перший, другий пункту 1.8 викласти в такій редакції:
"1.8. Польоти групою можуть виконуватися лише у тому випадку, коли існує попередня домовленість дій між командирами повітряних суден, які будуть виконувати груповий політ. Польоти групою у контрольованому повітряному просторі виконуються тільки відповідно до умов, наданих Украероцентром (РДЦ).
Такі умови передбачають:";
пункт 1.10 викласти в такій редакції:
"1.10. У повітряному просторі України або в окремих його районах польоти повітряних суден можуть бути повністю заборонені або обмежені за висотою, у часі та напрямках у порядку, встановленому Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року N 401.
Постійно діючі заборонені зони і зони обмеження польотів обов'язково включаються до Збірника аеронавігаційної інформації і наносяться на аеронавігаційні карти.
Повітряні судна не повинні виконувати польоти в заборонених зонах або в зонах обмеження польотів, інформація про які була належним чином опублікована, крім польотів, що виконуються відповідно до умов обмежень або з дозволу відповідного державного органу, в інтересах якого вони встановлені.";
2) підпункт "г" пункту 2.6 глави 2 після слів "інші повітряні судна" доповнити словами "або будь-які предмети";
3) у пункті 3.2 глави 3 слова "у тому числі на лінії попереднього старту" виключити;
4) у главі 4:
пункт 4.1 викласти в такій редакції:
"4.1. Технічні характеристики бортових вогнів, які встановлюються на повітряних суднах, та технічні умови до них відповідно до вимог цих Правил визначаються Державіаслужбою України на підставі підпункту 3.2.3 пункту 3.2 глави 3 Додатка 2 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та вимог які містяться в главах 4 і 5 частини А тому II документа Doc 9760 ІКАО (Керівництво з льотної придатності).
Повітряне судно вважається таким, що експлуатується в зоні руху аеродрому, якщо воно виконує руління, чи здійснюється його буксирування, чи коли воно тимчасово зупиняється під час руління або буксирування.";
пункт 4.6 викласти в такій редакції:
"4.6. Між заходом і сходом сонця на всіх повітряних суднах, що перебувають на воді, включаються бортові вогні, передбачені Міжнародними правилами попередження зіткнень на морі 1972 року(далі - Міжнародні правила), за винятком випадків, коли зробити це неможливо. У таких випадках на повітряних суднах встановлюються бортові вогні, які за своїми характеристиками та місцем розташування максимально відповідають бортовим вогням, передбаченим Міжнародними правилами. Технічні вимоги до вогнів, які встановлюються на повітряних суднах на воді, визначаються Державіаслужбою України.";
5) у главі 5:
у підпункті "в" пункту 5.2 слова "не отримано органом ОПР інший дозвіл" замінити словами "від органу ОПР не отримано інший дозвіл";
у підпункті "в" пункту 5.3 слова "яке обганяє інше повітряне судно" замінити словами "що обганяється";
6) у главі 6:
підпункт "б" пункту 6.2 викласти в такій редакції:
"б) до початку польоту, що виконується в межах повітряного простору класу G, за бажанням екіпажу та з метою упорядкування надання польотно-інформаційного та аварійного обслуговування;";
пункт 6.4 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Плани польотів щодо рейсів, на які можуть бути розповсюджені заходи організації потоків повітряного руху, надаються не пізніше ніж за 3 години до розрахункового часу прибирання колодок.";
в абзаці першому пункту 6.8 слова "в аеропорт" виключити;
7) у главі 9:
заголовок глави викласти в такій редакції:
"9. Дії екіпажу при повідомленні про місцезнаходження, припиненні диспетчерського обслуговування, незаконному втручанні, перехопленні";
у пункті 9.8:
підпункт "в" викласти в такій редакції:
"в) після витримування протягом семи хвилин останньої дозволеної швидкості та рівня польоту або мінімальної абсолютної висоти польоту, якщо вона вища, привести рівень та швидкість польоту у відповідність до поданого плану польоту;";
доповнити пункт новим підпунктом "ж" такого змісту:
"ж) забезпечення диспетчерським ОПР інших повітряних суден, які виконують польоти у цьому повітряному просторі, здійснюється з урахуванням умов, що екіпажі повітряних суден, на яких має місце відмова радіозв'язку, будуть діяти відповідно до цих Правил.";
пункт 9.11 викласти в такій редакції:
"9.11. Порядок перехоплення цивільних повітряних суден регулюють відповідні правила, які розробляються згідно з вимогами Конвенції про міжнародну цивільну авіацію. Зазначені правила повинні враховувати вимоги додатків 2 та 4 до цих Правил.";
в абзаці другому пункту 9.14 слова "екіпажу повітряного судна" замінити словами "та навчання для таких польотів";
8) у підпункті "а" пункту 10.3 глави 10 слова "у повітряному просторі класу G" виключити;
9) пункт 11.7 глави 11 викласти в такій редакції:
"11.7. Під час виконання польоту за ППП поза межами контрольованого повітряного простору екіпаж повітряного судна повинен надавати повідомлення про місцезнаходження відповідно до вимог глави 9 цього розділу.".
Начальник відділу
авіаційного транспорту

В.О.Згурський