ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
12.07.2012 № 7 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 вересня 2012 р.
за № 1547/21859
Про затвердження Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 7 від 25.01.2013 № 29 від 23.09.2013 № 31 від 01.11.2013 № 82 від 04.09.2014 № 135 від 11.02.2016 № 1096 від 20.03.2017 № 466 від 15.02.2018 № 615 від 01.03.2018 № 1278 від 04.05.2018 № 192 від 25.02.2021 )
Відповідно до пункту 1 частини третьої статті 12, пункту 13 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення адміністративної ради Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 12 лютого 2002 року № 3 "Про затвердження Положення про порядок ведення Реєстру учасників (тимчасових учасників) Фонду гарантування вкладів фізичних осіб", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 11 березня 2002 року за № 242/6530.
3. Відділу економічного аналізу та поточного моніторингу разом з юридичним відділом забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
4. Банкам, що внесені до реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, подати до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у тримісячний строк після набрання чинності цим рішенням інформацію, передбачену підпунктом 4.2 пункту 4 розділу ІІ Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, затвердженого цим рішенням.
5. Відділу зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
6. Це Рішення набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб", але не раніше дня його офіційного опублікування.
Директор - розпорядник | О.І. Шарова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів
фізичних осіб
12.07.2012 № 7
(у редакції рішення виконавчої
дирекції Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
від 23.09.2013 № 29)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 вересня 2012 р.
за № 1547/21859
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
І. Загальні положення
1. Це Положення розроблено відповідно до частини шостої статті 17 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" (далі - Закон) і визначає порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд).
Метою цього Положення є забезпечення належного виконання функцій Фонду щодо ведення реєстру учасників Фонду (далі - реєстр) відповідно до Закону.
Інформація щодо персональних даних, що міститься у реєстрі, є конфіденційною і розголошенню не підлягає, крім випадків, передбачених законом.
2. Перелік учасників Фонду розміщується на офіційному сайті Фонду в мережі Інтернет.
3. Фонд зобов’язаний один раз на рік, станом на 01 січня, розміщувати на своєму офіційному веб-сайті перелік учасників Фонду не пізніше одного місяця після настання відповідного строку. Фонд зобов’язаний додатково розміщувати на своєму офіційному веб-сайті інформацію про зміни в переліку учасників Фонду не пізніше 14 днів після внесення відповідних змін до реєстру учасників Фонду, а також перелік учасників Фонду.
( Пункт 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 82 від 04.09.2014; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 135 від 11.02.2016 )( Пункт 4 розділу I виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
4. Дія цього Положення поширюється на банки - учасники Фонду.
( Пункт розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 82 від 04.09.2014, № 466 від 15.02.2018, № 1278 від 04.05.2018; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )( Пункт 6 розділу I виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
5. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:
ведення реєстру - одержання, включення, накопичення відомостей про учасників Фонду;
відомості про участь банку в системі обов’язкового гарантування вкладів фізичних осіб - сукупність інформації, яка міститься в реєстрі (у тому числі документи, що формують досьє учасників Фонду) відповідно до вимог цього Положення;
досьє учасника Фонду (далі - досьє) - сукупність оригіналів та/або копій документів, які підтверджують відомості, що містяться в реєстрі щодо такого учасника Фонду;
несвоєчасне подання відомостей Фонду - подання учасником Фонду необхідних відомостей до Фонду пізніше терміну (строку), встановленого Законом та/або нормативно-правовими актами Фонду, але до дати виявлення правопорушення Фондом з одночасною відсутністю в учасника Фонду підтвердних документів про вчасне подання Фонду таких відомостей;
перелік учасників Фонду - витяг з реєстру, який містить найменування учасників Фонду та реєстраційні номери учасників Фонду;
свідоцтво учасника Фонду (далі - Свідоцтво) - документ установленого зразка, який підтверджує участь банку у Фонді та факт унесення Фондом інформації про банк до реєстру;
учасник Фонду - банк, який має банківську ліцензію, на підставі якої має право здійснювати банківську діяльність шляхом надання банківських послуг, та перехідний банк, який створюється у процесі виведення неплатоспроможного банку з ринку, єдиним акціонером якого є Фонд до дня продажу цього банку інвестору.
( Абзац восьмий пункту розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 82 від 04.09.2014 )
Інші терміни, які використовуються в цьому Положенні, уживаються в значеннях відповідно до їх визначень у Законі.
II. Вимоги до реєстру
1. Реєстр створюється і ведеться Фондом, який є його розпорядником та адміністратором.
2. Фонд забезпечує зберігання, захист, використання та поширення інформації про учасників Фонду.
3. При веденні реєстру формується досьє на кожного учасника Фонду.
4. Ведення реєстру здійснюється Фондом в електронній формі.
( Пункт 4 розділу II в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
5. Реєстр містить такі відомості:
1) реєстраційний номер учасника Фонду;
2) дату реєстрації банку у реєстрі;
3) повне найменування банку та скорочене найменування (за наявності);
4) номер та дату банківської ліцензії;
5) дату отримання банком банківської ліцензії;
6) номер та дату Свідоцтва;
7) номер бланка Свідоцтва;
8) дату отримання Свідоцтва та прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) уповноваженої особи учасника Фонду, яка його отримала;
9) дату повернення банком Свідоцтва та прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) уповноваженої особи учасника Фонду (у разі повернення нарочним), яка його повернула;
10) підставу для повернення Свідоцтва;
11) код банку - юридичної особи, включений до довідника банківських установ України [далі - код банку (МФО)];
12) код за ЄДРПОУ;
13) номер кореспондентського рахунку банку в Національному банку України;
14) адресу абонента системи електронної пошти Національного банку України, телефон, сторінку учасника Фонду в мережі Інтернет;
15) місцезнаходження банку;
16) прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) таких осіб:
голови наглядової ради учасника Фонду (далі - голова ради);
голови правління, керівника (директора) перехідного банку (далі - голова правління) або виконуючого обов’язки голови правління (крім покладання виконання обов’язків на час тимчасової відсутності);
членів правління;
головного бухгалтера або виконуючого обов’язки головного бухгалтера (крім покладання виконання обов’язків на час тимчасової відсутності);
17) інформацію про осіб, визначених підпунктом 16 цього пункту, а саме:
такі ідентифікаційні дані: паспортні дані / дані картки, що містить електронний безконтактний носій / посвідки на тимчасове/постійне проживання; дані щодо реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) / відомостей стосовно внесення запису про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття такого реєстраційного номера і повідомила про це контролюючий орган) в електронному безконтактному носії або дані паспорта, в якому проставлено слово "відмова" (за наявності);
інформацію щодо дати та номера розпорядчого документа банка, який підтверджує факт обрання, призначення, покладання виконання обов’язків (крім покладання виконання обов’язків на час тимчасової відсутності), припинення повноважень, виконання обов’язків або звільнення (крім випадків переобрання, перепризначення особи на посаду (до складу правління, ради), яку особа займає (до якого (якої) вона входить) на момент такого переобрання, перепризначення) та інформацію про дату вступу на посаду (після погодження Національним банком України);
18) інформацію щодо материнської компанії учасника Фонду та країни її реєстрації (якщо участь в ньому іноземного капіталу складає більше 50 відсотків), рейтингів цієї компанії (довгострокові кредитні рейтинги за міжнародною шкалою за зобов’язаннями в іноземній валюті, присвоєні рейтинговими агентствами, такими як: "Standard & Poor’s", "Fitch Ratings", "Moody’s Investors Service"). Інформація надається в разі наявності таких рейтингів;
19) примітки.
( Пункт 5 розділу II в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )( Пункт 6 розділу II виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
III. Порядок надання учасниками Фонду відомостей до Фонду
1. Фонд у разі набуття банком участі у Фонді вносить відомості про банк до реєстру з присвоєнням йому унікального номера - реєстраційного номера учасника Фонду та здійснює видачу Свідоцтва після:
1) отримання Фондом повідомлення Національного банку України про видачу банківської ліцензії;
2) отримання від банку відомостей, що повинні міститися в реєстрі.
2. Для внесення відомостей про банк до реєстру у разі набуття банком участі у Фонді та для отримання Свідоцтва банк зобов’язаний протягом десяти робочих днів з дня отримання банківської ліцензії подати до Фонду відомості в паперовій та/або електронній формі (засобами електронного зв’язку Національного банку України) у вигляді:
1) заяви на отримання Свідоцтва учасника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб за формою, наведеною в додатку 1 до цього Положення (далі - Заява);
2) копії / сканованої копії банківської ліцензії, виданої Національним банком України, засвідченої уповноваженим представником банку та відбитком печатки банку (за наявності);
3) таблиці в електронній формі в форматі Excel-файла щодо інформації про осіб, які зазначені в підпункті 16 пункту 5 розділу ІІ цього Положення, за формою, наведеною в додатку 2 до цього Положення;
4) копії / сканованої копії розпорядчого документа, засвідченого уповноваженим представником банку та відбитком печатки банку (за наявності), який підтверджує факт та дату обрання, призначення, покладання виконання обов’язків, інформації щодо письмової згоди Національного банку України на заступлення кандидата на посаду (за наявності), щодо осіб, зазначених в підпункті 16 пункту 5 розділу II цього Положення;
5) інформації щодо материнської компанії учасника Фонду та країни її реєстрації (якщо участь в ньому іноземного капіталу становить більше 50 відсотків), рейтингів цієї компанії (довгострокові кредитні рейтинги за міжнародною шкалою за зобов’язаннями в іноземній валюті, присвоєні рейтинговими агентствами, такими як: "Standard & Poor’s", "Fitch Ratings", "Moody’s Investors Service"). Інформація надається в разі наявності таких рейтингів, із посиланням на вебсайт відповідного агентства, на якому у вільному доступі можливий перегляд цієї інформації, або надається копія звіту відповідного агентства про присвоєння кредитного рейтингу материнській компанії, засвідчена уповноваженим представником банку, у вигляді електронної таблиці за формою, наведеною у додатку 5 до цього Положення.
3. У разі набуття банком участі у Фонді Фонд вносить інформацію про банк до реєстру та здійснює оформлення Свідоцтва згідно з додатком 3 до цього Положення, яке видається голові правління учасника Фонду або уповноваженій ним особі на підставі належним чином оформленої довіреності.
4. Учасник Фонду зобов’язаний повідомити Фонд про зміни у відомостях, що містяться у реєстрі, шляхом подання інформації про ці зміни у паперовій та/або електронній формі (засобами електронного зв’язку Національного банку України) разом з Повідомленням, оформленим за формою, наведеною в додатку 4 до цього Положення:
протягом десяти робочих днів з дати виникнення змін до відомостей, що містяться у реєстрі, крім змін у інформації щодо материнської компанії та/або її рейтингів, наведених у додатку 5 до цього Положення;
протягом 30 календарних днів з дати виникнення змін у інформації щодо материнської компанії та/або її рейтингів, наведених у додатку 5 до цього Положення.
5. Додатково до Повідомлення, зазначеного у пункті 4 цього розділу, учасник Фонду має подати до Фонду таку інформацію:
код доступу для перегляду змін до інформації, розміщеної на офіційному ресурсі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,- у разі зміни місцезнаходження та/або найменування учасника Фонду;
копію / скановану копію банківської ліцензії, виданої Національним банком України, засвідченої уповноваженим представником банку та відбитком печатки банку (за наявності),- у разі заміни банківської ліцензії;
таблицю в електронній формі у форматі Excel-файла (за формою, наведеною в додатку 2 до цього Положення) та копії / скановані копії розпорядчих документів, засвідчених уповноваженим представником банку та відбитком печатки банку (за наявності), які підтверджують зміни (факт обрання, призначення, покладання виконання обов’язків (крім покладання виконання обов’язків на час тимчасової відсутності), припинення повноважень, виконання обов’язків або звільнення (крім випадків переобрання, перепризначення особи на посаду (до складу правління, ради), яку особа займає (до якого (якої) вона входить) на момент такого переобрання, перепризначення) та інформацію про дату вступу на посаду (після погодження Національним банком України),- у разі зміни відомостей, що містяться у реєстрі, щодо:
осіб, визначених підпунктом 16 пункту 5 розділу ІІ цього Положення, включених до реєстру учасників Фонду (у разі зміни інформації);
нових осіб, відомості про яких включаються до реєстру;
таблицю в електронній формі у форматі Excel-файла (за формою, наведеною в додатку 2 до цього Положення) - у разі зміни відомостей у ідентифікаційних даних осіб, визначених підпунктом 16 пункту 5 розділу ІІ цього Положення, включених до реєстру учасників Фонду;
таблицю в електронній формі у форматі Excel-файла (за формою, наведеною в додатку 5 до цього Положення) - у разі змін інформації щодо материнської компанії та/або її рейтингів, наведених у додатку 5 до цього Положення.
6. Датою виникнення змін щодо відомостей про обрання, призначення, покладання виконання обов’язків (крім покладання виконання обов’язків на час тимчасової відсутності), припинення повноважень, виконання обов’язків або звільнення (крім випадків переобрання, перепризначення особи на посаду (до складу правління, ради), яку особа займає (до якого (якої) вона входить) на момент такого переобрання, перепризначення) осіб, які зазначені в підпункті 16 пункту 5 розділу ІІ цього Положення, є дата, вказана у розпорядчому документі, який підтверджує інформацію про зміни, або дата вступу на посаду (після погодження Національним банком України).
Датою виникнення змін щодо відомостей про місцезнаходження та найменування учасника Фонду є дата державної реєстрації Статуту учасника Фонду у новій редакції.
Датою виникнення змін щодо відомостей про зміну банківської ліцензії є дата отримання учасником Фонду нової банківської ліцензії.
7. Фонд здійснює переоформлення Свідоцтва у разі заміни Національним банком України банківської ліцензії учаснику Фонду.
Переоформлене Свідоцтво видається учаснику Фонду після або одночасно з поверненням попереднього Свідоцтва.
8. При реорганізації учасник Фонду - банк, що реорганізовується, або учасник Фонду - банк-правонаступник подає до Фонду інформацію про проведену реорганізацію, дату затвердження передавального акту або розподільчого балансу та дату повернення до Національного банку України банківської ліцензії (у разі повернення) з наданням копій (або сканованих копій) підтверджуючих інформацію документів, засвідчених уповноваженим представником банку, що подає інформацію.
9. Рішення про виключення банку з числа учасників Фонду приймає виконавча дирекція Фонду на підставі отриманої від учасника Фонду або Національного банку України інформації про відкликання або повернення учасником Фонду банківської ліцензії.
Свідоцтво має бути повернуто до Фонду протягом десяти робочих днів з дня виключення учасника Фонду з числа учасників Фонду.
10. Датою подання відомостей учасником Фонду до Фонду є:
1) у разі подання відомостей безпосередньо до Фонду (у тому числі засобами електронного зв’язку Національного банку України) - дата фактичного надходження відомостей у Фонд;
2) у разі надходження відомостей поштою - дата за поштовим штемпелем підприємства (відділення) зв’язку, що обслуговує відправника, дата квитанції.
11. Відомості, що подаються до Фонду, мають містити достовірну та повну інформацію станом на дату їх подання.
12. Контроль за дотриманням учасником Фонду вимог цього Положення здійснюється Фондом:
дистанційно;
під час здійснення Фондом перевірок учасника Фонду.
Дистанційний контроль полягає в перевірці повноти та своєчасності надання відомостей учасниками до Фонду відповідно до вимог цього Положення.
13. Учасник Фонду зобов’язаний надати інформацію на запит Фонду щодо перевірки відомостей, що містяться в реєстрі, у строки та за формою, які визначені запитом.
( Розділ III в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )( Положення в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 29 від 23.09.2013 )
Заступник начальника відділу економічного аналізу та поточного моніторингу | О.Л. Дещеня |
Додаток 1
до Положення про порядок ведення
реєстру учасників Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
(пункт 2 розділу III)
ЗАЯВА
на отримання Свідоцтва учасника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
( Див. текст )( Додаток 1 в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 29 від 23.09.2013; із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 31 від 01.11.2013, № 82 від 04.09.2014; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 135 від 11.02.2016; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 1278 від 04.05.2018; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
Додаток 2
до Положення про порядок ведення
реєстру учасників Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
(пункт 2 розділу III)
ІНФОРМАЦІЯ
про осіб, відомості про яких включаються до реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
__________
*У разі якщо особи через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, до реєстру вноситься інформація про відмітку у паспорті таких осіб щодо наявності у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для резидентів).
Дані заповнюються банком при зміні відомостей за такими категоріями осіб:
Коди посад:
Файл Еxcel повинен мати таку структуру-3:
рядок 1: назва таблиці;
рядок 2, колонка A: реєстраційний номер учасника Фонду (3 цифри);
рядок 3, починаючи з колонки A: повне найменування банку;
рядок 4, колонка A: дата заповнення таблиці (формат ДД. ММ.РРРР);
З 5-го рядка - таблиця згідно з додатком 2 до цього Положення.
__________
-1 Якщо одна особа має декілька посад, дані в таблицю вносяться двома різними рядками за кожним кодом посади.
-2 В полі допускається зазначення повної назви посади члена правління або іншого керівника, при цьому вона має відповідати коду посади, зазначеному в довіднику кодів посад. Якщо за кодом посади змін не відбулося, подання повної зміни посади необов’язкове.
-3 Учасники Фонду гарантування вкладів фізичних осіб повинні чітко дотримуватися структури шаблону таблиці файла Еxcel, вказувати значення виключно у передбачених для цього комірках, не доповнювати додатковими стовпцями та рядками, крім рядків таблиці. Даний файл потрібно зберігати у форматі файла "Книга Excel 97-2003" (*.xls).
Комірки таблиці у колонках B ("Код посади") та D ("Код: діюча (1) / недіюча (0) / до погодження (3)") повинні містити тільки цифри.
Комірки таблиці у колонці K ("Дата обрання/призначення на посаду / покладання виконання обов’язків") повинні містити дати у форматі ДД.ММ.РРРР. Комірки таблиці у колонках L ("Дата вступу на посаду") та N ("Дата припинення повноважень / виконання обов’язків та/або звільнення з посади") повинні містити дати у форматі ДД.ММ.РРРР або бути порожніми (якщо зазначена подія не відбулася на дату заповнення таблиці).
Ім’я файла Excel повинно складатися з 12 символів та мати такий формат:
Кbbbmrrn.XLS,
Кодування номера місяця та номера посилки проводиться таким чином: номери від 1 до 9 відповідають цифрам 1-9, номери 10-35 відповідають літерам латинського алфавіту A-Z, а номер 36 відповідає цифрі 0 (див. таблицю 1).
Таблиця 1
Номер | Код | Номер | Код |
1 | 1 | 19 | J |
2 | 2 | 20 | K |
3 | 3 | 21 | L |
4 | 4 | 22 | M |
5 | 5 | 23 | N |
6 | 6 | 24 | O |
7 | 7 | 25 | P |
8 | 8 | 26 | Q |
9 | 9 | 27 | R |
10 | A | 28 | S |
11 | B | 29 | T |
12 | C | 30 | U |
13 | D | 31 | V |
14 | E | 32 | W |
15 | F | 33 | X |
16 | G | 34 | Y |
17 | H | 35 | Z |
18 | I | 36 | 0 |
Номер місяця знаходиться в межах від 1 до 12 - [1-9, A-C].
Номер посилки знаходиться в межах від 1 до 36 - [1-9, A-Z, 0].
( Положення доповнено новим Додатком 2 згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 82 від 04.09.2014; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 135 від 11.02.2016; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 1278 від 04.05.2018; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
Додаток 3
до Положення про порядок ведення
реєстру учасників Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
(пункт 3 розділу ІІІ)
СВІДОЦТВО
учасника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
( Див. текст )( Положення доповнено Додатком згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 7 від 25.01.2013; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 29 від 23.09.2013; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
Додаток 4
до Положення про порядок ведення
реєстру учасників Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
(пункт 4 розділу III)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про зміни відомостей, що містяться в реєстрі учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
( Див. текст )( Додаток в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 29 від 23.09.2013; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 82 від 04.09.2014; в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )
Додаток 5
до Положення про порядок ведення
реєстру учасників Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
(пункт 2 розділу III)
ІНФОРМАЦІЯ
про материнську компанію учасника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та її рейтинги
( Положення доповнено новим Додатком 5 згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 135 від 11.02.2016; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 192 від 25.02.2021 )