• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 168/о «Журнал обліку документації щодо розгляду питання про причинний зв’язок смерті з професійним захворюванням або трудовим каліцтвом»

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Інструкція, Форма, Журнал від 30.07.2012 № 577
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Форма, Журнал
  • Дата: 30.07.2012
  • Номер: 577
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Форма, Журнал
  • Дата: 30.07.2012
  • Номер: 577
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
30.07.2012 № 577 ( z1504-12 )
ЖУРНАЛ
обліку документації щодо розгляду питання про причинний зв’язок смерті з професійним захворюванням або трудовим каліцтвом
Директор Департаменту
реформ та розвитку
медичної допомоги

М.К. Хобзей
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
30.07.2012 № 577 ( z1504-12 )
Зареєстровано у Міністерстві
юстиції України
5 вересня 2012 р.
за № 1532/21844
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми первинної облікової документації № 168/о ( z1532-12 ) "Журнал обліку документації щодо розгляду питання про причинний зв’язок смерті з професійним захворюванням або трудовим каліцтвом"
1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації "Журнал обліку документації щодо розгляду питання про причинний зв‘язок смерті з професійним захворюванням або трудовим каліцтвом" (далі - форма № 168/о).
2. Форма № 168/о призначена для обліку документів померлих, яка надсилається для встановлення причинного зв‘язку смерті з професійним захворюванням або трудовим каліцтвом.
3. Форма № 168/о ведеться у Кримській республіканській, обласних, центральних міських у містах Києві та Севастополі, міських, міжрайонних та районних МСЕК.
4. У графі 1 проставляється арабськими цифрами за порядком число, в якому порядку надійшли документи померлого.
5. У графу 2 вписуються арабськими цифрами число, місяць і рік надходження документів померлого.
6. У графі 3 зазначаються прізвище, ім‘я та по батькові померлого.
7. У графі 4 зазначається найменування установи, яка направила документи
на експертизу.
8. У графі 5 зазначаються документи, що надійшли на експертизу, відповідно до їх назв.
9. Форма № 168/о повинна бути пронумерована, прошита, засвідчена підписом голови МСЕК та печаткою МСЕК.
10. Відповідальним за правильність заповнення форми № 168/о є голова МСЕК.
11. Строк зберігання форми № 168/о - 50 років.
Директор Департаменту
реформ та розвитку
медичної допомоги

М.К. Хобзей