МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
12.12.2011 N 614
( z1519-11 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 грудня 2011 р.
за N 1520/20258
ПОРЯДОК
округлення базової, розрахункової ставок і провізних платежів
1. З 1 січня 2012 року до 31 грудня 2012 року включно ставки на перевезення транзитних вантажів залізницями України встановлюються у дол. США.
2. При розрахунку базових ставок Тарифної політики у дол. США застосовується коефіцієнт перерахунку швейцарського франка до дол. США, що оголошується згідно з пунктом 1.4 Тарифної політики Залізниць держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав на перевезення вантажів у міжнародному сполученні на 2012 фрахтовий рік(далі - Тарифна політика), прийнятої XX Тарифною Конференцією залізничних адміністрацій держав СНД - учасниць Тарифної Угоди від 17 лютого 1993 року, на 1 січня, 1 квітня, 1 липня, 1 жовтня:
Т = Т /К ,
баз баз.шв.фр пер
де
Т - базова ставка Тарифної політики у дол. США;
баз
Т - базова ставка Тарифної політики на перевезення,
баз.шв.фр
яка визначається відповідно до додатка 2 до Тарифної політики, або
ставка додаткових зборів у швейцарських франках;
К - коефіцієнт перерахунку.
пер
3. При округленні базових та розрахункових ставок Тарифної політики та провізних платежів:
до цілих дол. США суми від 0,01 до 0,49 дол. США не враховуються, від 0,5 до 0,99 дол. США збільшуються до цілих дол. США;
до цілих центів суми від 0,1 до 0,4 центів не враховуються, від 0,5 до 0,9 центів збільшуються до цілих центів.
4. При визначенні базових та розрахункових ставок Тарифної політики округлення виконується таким чином:
а) до 0,01 дол. США:
для вагонних, контрейлерних та дрібних відправок;
за пробіг вагонів;
за проїзд одного провідника за кожні розпочаті 100 км;
для ставок додаткових зборів;
для тарифних ставок за 1 контейнеро-км або 1 контрейлеро-км;
б) до цілих дол. США - для контейнерних відправок.
5. Розрахункова ставка для конкретного вантажу або контейнера, у тому числі для конкретного напрямку, визначається за загальними правилами Тарифної політики із застосуванням коефіцієнтів, передбачених положеннями Тарифної політики для кожного конкретного перевезення, у тому числі залежно від переліку вантажів:
Т = Т х К х К (або К ) х
розрах баз власн ТП підвищ ТП зниж
х К (або К ),
вантаж напрямку
де
Т - розрахункова ставка для конкретного вантажу,
розрах
контейнера, контрейлера, за пробіг вагона або за проїзд
провідника, у тому числі для конкретного напрямку;
К - коефіцієнт, що враховує приналежність рухомого
власн
складу та/або контейнера (застосування коефіцієнта регулюється
також пунктом 12.1 розділу 2 додатка 3 до Тарифної політики);
К (або К ) - коефіцієнт підвищення або
ТП підвищ ТП зниж
зниження розміру ставок Тарифної політики, що передбачений
положеннями Тарифної політики;
К (або К ) - коефіцієнт, передбачений у
вантаж напрямку
пункті 12 розділу 2 додатка 3 до Тарифної політики при перевезенні
вантажу, у тому числі за конкретним напрямком.
6. Округлення провізних платежів здійснюється:
6.1. Вагонні відправки:
П = Т (або Т ) х Р,
ваг розрах напрямку
де
П - плата за перевезення вагонної відправки;
ваг
Т - тарифна ставка, передбачена у пункті 12 розділу 2
напрямку
додатка 3 до Тарифної політики при перевезенні конкретного
вантажу, у тому числі за напрямком;
Р - розрахункова маса вантажу, яка визначається відповідно до
додатка 1 до Тарифної політики.
6.2. Контрейлерні відправки:
а) ставка вказана за 1 тонну:
П = Т (або Т ) х Р,
контр розрах напрямку
де
П - плата за перевезення контрейлерної відправки;
контр
б) ставка вказана за 1 контрейлеро-км:
П = Т х L,
контр контр
де
Т - ставка, встановлена у дол. США за 1 контрейлеро-км;
контр
L - відстань перевезення (км).
Плата за вагон округлюється до 0,01 дол. США.
6.3. Контейнерні відправки:
а) ставка вказана за контейнер:
П = Т (або Т ),
конт розрах напрямку
де
П - плата за перевезення контейнерної відправки;
конт
Т - ставка за конкретними напрямками наведена у
напрямку
розділі 1 додатка 3 до Тарифної політики з урахуванням
коефіцієнтів підвищення або зниження розміру цієї ставки, які
передбачені пунктами 3, 4 та 8 розділу 1 додатка 3 до Тарифної
політики;
б) ставка вказана за 1 контейнеро-км:
П = Т х L,
конт конт
де
Т - ставка, встановлена у дол. США за 1 контейнеро-км;
конт
L - відстань перевезення (км).
Плата за завантажений або порожній контейнер округлюється до цілих дол. США.
6.4. Дрібні відправки:
П = Т х P,
дріб розрах
де
П - плата за перевезення дрібної відправки.
дріб
Плата за відправку округлюється до 0,01 дол. США.
6.5. Пробіг вагонів:
П = Т х К (або К ),
пр. ваг баз вантаж напрямку
де
П - плата за перевезення вагонів, для яких ставки
пр. ваг
Тарифної політики встановлені за 1 вісе-км.
Плата за вагон округлюється до 0,01 дол. США.
6.6. Проїзд провідників:
а) за проїзд одного провідника:
П = Т х N ,
пров баз L
де
П - плата за проїзд провідника;
пров
N - число кожних початих 100 км (неповні 100 км враховуються
L
за повні).
Плата за проїзд провідника округлюється до 0,01 дол. США;
б) за проїзд N-ї кількості провідників:
П = П х N ,
Nпр пров пров
де
П - плата за проїзд N-ї кількості провідників;
Nпр
N - кількість провідників.
пров
Плата за проїзд провідників округлюється до 0,01 дол. США.
6.7. Додаткові збори:
П = Т х n (Р ),
д/зб баз д/зб
де
П - платежі за додаткові послуги;
д/зб
n - кількість осей, вагоно(контейнеро)-годин, вісе-годин,
візків тощо.
Р - розрахункова маса вантажу, яка визначається
д/зб
відповідно до пункту 6.5 Тарифної політики.
Платежі за додаткові послуги округлюються до 0,01 дол. США.
7. При визначенні провізних платежів за внутрішніми правилами і тарифами округлення здійснюється згідно з правилами цих внутрішніх тарифів.
Директор Департаменту економіки та фінансів | О.М.Назаренко |