МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2011 N 695
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 грудня 2011 р.
за N 1506/20244
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури N 101 від 22.02.2023 )
Про затвердження Порядку випуску суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
Відповідно до пункту 33 Положення про прикордонний режим, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.07.98 N 1147, та з метою забезпечення дотримання вимог безпеки мореплавства й уніфікації процедур щодо оформлення приходу з рейсу та виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок випуску суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, що додається.
2. Державному агентству рибного господарства України (Дроник В.С.) у встановленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Сеня О.В.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр М.В.ПрисяжнюкПОГОДЖЕНО:Заступник Голови -Голова ліквідаційної комісіїДержавного комітету Україниз питань регуляторної політикита підприємництва С.СвищеваТ.в.о Голови Державноїприкордонної служби України П.А.ШишолінВиконуючий обов'язки ГоловиДержавного агентства рибногогосподарства України І.І.ДроботЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики та продовольства
України
02.12.2011 N 695
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 грудня 2011 р.
за N 1506/20244
ПОРЯДОК
випуску суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений з метою дотримання режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі при оформленні приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства.
1.2. Цей Порядок поширюється на:
капітанів морських рибних портів України і їх портопунктів;
Інспекцію Державного портового нагляду (далі - ІДПН) морських рибних портів України;
Управління державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства;
власників та судновласників, капітанів, шкіперів та стернових-мотористів суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, незалежно від форми власності, які прибувають, виходять або перебувають у внутрішніх водах України, територіальному морі та виключній (морській) економічній зоні України;
власників (орендарів) місць базування суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, незалежно від форми власності.
1.3. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
вихід судна в рейс - відправлення судна від причалу (місця базування) або з якірної стоянки у плавання;
екіпаж риболовного судна - особи, зайняті виконанням обов'язків на борту судна, пов'язаних з його призначенням;
прихід судна - зупинка судна на рейді або пришвартування судна біля причалу (місця базування);
причальний - особа, призначена керівником підприємства судновласника або власника місця базування;
судна флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства (маломірні судна), - це судна з головним двигуном менше 55 кВт (75 к.с.) або валовою місткістю менше 80 регістрових тонн, а саме самохідні і несамохідні палубні судна, самохідні і несамохідні безпалубні судна та самохідні судна з підвісним двигуном;
час приходу (прибуття) - час, коли судно стало на якір або пришвартувалось до причалу (місця базування).
II. Порядок випуску та оформлення відходу
2.1. Випуск суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, в територіальне море, внутрішні води України на відстань до 2 морських миль від урізу води здійснюється адміністрацією пристані, причалу або пункту базування, а оформлення приходу у морський рибний порт та виходу з морського рибного порту здійснюється ІДПН.
2.2. Перевірка готовності судна флоту рибної промисловості, що не підлягає нагляду класифікаційного товариства перед випуском його в рейс, повинна виконуватись за такою процедурою:
перевірити наявність та чинність кваліфікаційних документів і документів, що засвідчує особу, усіх членів екіпажу судна;
перевірити наявність та чинність документів відповідно до переліку документів, що підлягають обов'язковій перевірці під час оформлення виходу та випуску в рейс судна, згідно з додатком 1 до цього Порядку з урахуванням типу та призначення судна;
здійснити контрольний огляд судна з метою вибіркової перевірки справності судна, устаткування та механізмів, правильності завантаження, укомплектованості судна у відповідності з типовим табелем забезпечення постачання суден флоту рибного господарства України, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства;
ознайомити стернового-моториста з прогнозом погоди.
2.3. Якщо під час проведення перевірки судна будуть виявлені недоліки, які загрожують безпеці мореплавства, людському життю та забрудненню навколишнього середовища, то вихід судна не оформляється, а судно не випускається з місця базування до усунення недоліків.
2.4 Після усунення недоліків черговий капітан ІДПН або причальний повинні провести перевірку їх усунення, ознайомити під розпис стернового-моториста з прогнозом погоди та оформити вихід в рейс судна.
2.5. Реєстрація оформлення виходу причальним суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, в рейс та приходу з рейсу здійснюється у журналі реєстрації виходу-приходу суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства (додаток 2).
2.6. Особливості випуску та оформлення виходу суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства в територіальне море, внутрішні води України за межі 2 морських миль від урізу води в прибережних морських районах:
2.6.1. Оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, за межі 2 морських миль в морських районах черговими капітанами ІДПН морських рибних портів (приписних портопунктів) в місцях, де вони створені, здійснюється відповідно до Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 21.01.2006 N 14, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.02.2006 за N 130/12004.
2.6.2. Випуск суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, в територіальне море, внутрішні води України на відстань за межі 2 морських миль здійснюється за умови завчасного інформування причальним відповідних підрозділів охорони державного кордону, у зоні відповідальності якого визначено їх місце базування, але не пізніше, як за одну годину до виходу судна, після виконання вимог пункту 2.2 цього розділу.
2.6.3. Випуск суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, за межі 2 морських миль, які не мають відповідних радіоелектронних засобів зв'язку та дозволу на їх користування, забороняється.
III. Порядок оформлення приходу
3.1. Оформлення приходу суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, здійснюється черговими капітанами ІДПН в портах або причальними.
3.2. Після приходу судна флоту рибної промисловості, що не підлягає нагляду класифікаційного товариства, черговий капітан ІДПН або причальний повинні перевірити прибуття всіх осіб, які виходили в рейс, та зареєструвати прихід судна у журналі реєстрації виходу - приходу суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства.
Про прибуття судна, якому був оформлений вихід за межі 2 морських миль від урізу води, а також у внутрішні води України, до яких належать частини вод річок, озер та інших водойм, обмежених лінією державного кордону, береги яких належать Україні, ІДПН або причальний повинні інформувати підрозділ охорони державного кордону, у зоні відповідальності якого визначено їх місце базування, протягом 1 години з часу приходу.
3.3. У разі неприбуття до місця базування судна флоту рибної промисловості, що не підлягає нагляду класифікаційного товариства, у встановлений час та відсутності інформації про його стан і місцеперебування причальний або черговий капітан ІДПН зобов'язані негайно поінформувати про це судновласника, підрозділ охорони державного кордону, у зоні відповідальності якого визначено їх місце базування, Управління державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства та вжити заходів до їх пошуку.
Директор Департаменту тваринництваМіністерства аграрної політикита продовольства України А.А.ГетяДодаток 1
до Порядку випуску суден
флоту рибної промисловості,
що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ПЕРЕЛІК
документів, що підлягають обов'язковій перевірці під час оформлення виходу та випуску в рейс судна
1. Судновий білет.
2. Акт технічного огляду судна.
3. Свідоцтво про стабільність і надводний борт судна (для палубних суден).
4. Настанова із збереження плавучості і стабільності судна (для палубних суден).
5. Посвідчення стернового-моториста встановленого зразка.
6. Документи, що засвідчують особу кожного члена екіпажа.
7. Суднова роль (при виході в морські райони за межі 2 морських миль).
Додаток 2
до Порядку випуску суден
флоту рибної промисловості,
що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ
виходу-приходу суден флоту рибної промисловості, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
_____________________________________________________
(найменування місця базування)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Дата|Реєстраційний|Прізвище,| Номер | Час |Підпис | Підпис | Час |Підпис | Підпис |
|з/п| | номер | ім'я та |посвідчення|виходу| члена |причального|приходу| члена |причального|
| | | плавзасобу | по |стернового | |екіпажу| | |екіпажу| |
| | | |батькові |- моториста| | | | | | |
| | | | членів | | | | | | | |
| | | | екіпажу | | | | | | | |
|---+----+-------------+---------+-----------+------+-------+-----------+-------+-------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+----+-------------+---------+-----------+------+-------+-----------+-------+-------+-----------|
| 1 | | | | | | | | | | |
|---+----+-------------+---------+-----------+------+-------+-----------+-------+-------+-----------|
| 2 | | | | | | | | | | |
|---+----+-------------+---------+-----------+------+-------+-----------+-------+-------+-----------|
| 3 | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------