• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Інструкція щодо заповнення форми звітності № 1-МШ (зведена річна) «Зведений звіт мистецьких шкіл, спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів) системи Міністерства культури України»

Міністерство культури України | Наказ, Інструкція, Форма, Звіт від 26.10.2018 № 934
Реквізити
  • Видавник: Міністерство культури України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Форма, Звіт
  • Дата: 26.10.2018
  • Номер: 934
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство культури України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Форма, Звіт
  • Дата: 26.10.2018
  • Номер: 934
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
26 жовтня 2018 року № 934
ЗВЕДЕНИЙ ЗВІТ
мистецьких шкіл, спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів) системи Міністерства культури України (станом на 01 вересня 20___ року) (Форма № 1-МШ (зведнена річна))
Начальник відділу
мистецької і художньої освіти

Т. Колос
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
26 жовтня 2018 року № 934
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2018 р.
за № 1317/32769
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 1-МШ (зведена річна) "Зведений звіт мистецьких шкіл, спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів) системи Міністерства культури України"
I. Загальні положення
1. Зведений звіт за формою № 1-МШ (далі - зведений звіт) складають структурні підрозділи з питань культури обласних, Київської міської державних адміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування щодо закладів освіти мистецького спрямування (мистецькі школи: музичні, художні, хореографічні школи, школи мистецтв тощо) незалежно від форм власності (далі - заклад), крім спеціалізованих мистецьких шкіл (шкіл-інтернатів), що належать до сфери управління Міністерства культури України.
2. В адресній частині зведеного звіту зазначається повне найменування органу, що складає звіт, яке має зазначатися без скорочень. У рядку "місцезнаходження" зазначається поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер телефону, номер факсу та електронна адреса органу, що складає звіт.
3. Розділи I-IV зведеного звіту заповнюються на підставі даних станом на початок поточного навчального року, розділ V - за попередній календарний (фінансовий) рік.
4. Текстова частина зведеного звіту заповнюється українською мовою. У звіті мають бути заповнені всі показники. У разі відсутності показника ставиться прочерк. Не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що вносяться до звіту.
5. Дані заповнюються в одиницях виміру, зазначених у формі. Зведений звіт підписує керівник або його заступник.
6. Якщо після відправлення зведеного звіту до нього вносилися зміни та доповнення, потрібно протягом одного робочого дня повідомити про це адресата.
7. Цифрові позначення зазначаються арабськими цифрами.
8. Зведений звіт складається за кожною формою власності (державна, комунальна, приватна) окремо.
II. Заповнення розділу I "Матеріально-технічна база закладу"
1. До графи 1 включаються дані про загальну кількість закладів на початок навчального року.
2. До графи 2 включаються дані про кількість закладів, які знаходяться у сільській місцевості.
3. Графи 3-16 містять дані відповідно до типів закладів.
4. Дані графи 1 дорівнюють сумі даних граф 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15.
5. Дані графи2 дорівнюють сумі даних граф 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16.
6. У рядку 01 містяться дані про загальну кількість закладів.
7. У рядку 02 містяться дані про площу всіх приміщень, які належать закладам, крім площі, що використовується як склади, підвали та надвірні будівлі. Дані рядка 03 включають також площу, здану в оренду.
8. Дані у рядках 02-08 наводяться у цілих числах. У рядках 04-08 містяться дані лише про ті окремі будівлі, у яких здійснюється навчання учнів.
9. У рядках 09-13 відображаються дані про кількість закладів, у яких наявні приміщення та споруди.
10. У рядку 14 відображаються дані лише про ті будівлі, на які є кошторис на капітальний ремонт, у рядку 15 - площі на які є акт про їх аварійний стан.
11. У рядках 16-20 наводиться дані про кількість закладів, до яких забезпечено безперешкодний доступ для учнів з особливими потребами.
III. Заповнення розділу II "Кількість і склад педагогічних працівників закладу"
1. У розділі II відображаються дані про фактичну кількість педагогічних працівників школи. Дані про педагогічних працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами і по догляду за дитиною, до звіту не включаються.
2. У рядку 01 наводяться дані про усіх педагогічних працівників. У рядках 02-05 з рядка 01 наводяться дані про штатних педагогічних працівників, зовнішніх сумісників, внутрішніх сумісників та педагогічних працівників які працюють за цивільно-правовою угодою.
3. У рядках 06-16 відображаються дані про педагогічних працівників, які працюють за основним місцем роботи, у рядках 12-15 - дані про керівників закладу. Дані рядка 06 дорівнюють сумі даних рядків 07-09. Дані рядка 16 дорівнюють сумі даних рядків 06, 12, 13.
4. У рядках 17-21 наводяться дані про розподіл педагогічних працівників за віковими групами.
5. У рядку 22 наводяться дані про педагогічних працівників у сільській місцевості (із загальної кількості даних рядка 16).
6. У рядках 23-28 наводяться дані про педагогічних працівників, які працюють за сумісництвом.
7. У рядках 29-30 наводяться дані про інших фахівців, залучених до освітнього процесу, у тому числі педагогічних працівників, які працюють за сумісництвом.
8. У графі 1 наводяться дані про загальну кількість працівників, у графі 2 - дані про кількість жінок з них.
9. У графах 3-11 відображаються дані про освітній, освітньо-кваліфікаційний рівень працівників, у графі 12 - дані про кількість пенсіонерів за віком, у графах 13-15 - дані про стаж педагогічної роботи.
Дані графи 1 дорівнюють сумі даних граф 3-11 відповідного рядка.
10. До граф 16, 17 включаються дані про кількість зайнятих та вакантних ставок (з одним десятковим знаком після коми).
IV. Заповнення розділу III "Дані щодо атестації, сертифікації педагогічних працівників"
1. У розділі III відображаються дані про фактичну кількість педагогічних працівників закладу, які пройшли атестацію, сертифікацію.
2. У графі 1 наводяться дані про фактичну кількість педагогічних працівників, які пройшли атестацію, у графі 2 - дані про фактичну кількість педагогічних працівників, які успішно пройшли сертифікацію та отримали сертифікат.
3. Дані рядка 01 дорівнюють сумі даних рядків 02-06.
4. У рядку 02 наводяться дані про педагогічних працівників, які не мають кваліфікаційної категорії, але мають тільки тарифний розряд.
5. У рядках 07, 08 наводяться дані з рядків 05, 06 про педагогічних працівників, яким присвоєні педагогічні звання "старший викладач", "викладач-методист".
V. Заповнення розділу IV "Склад здобувачів мистецької освіти за напрямами роботи закладу"
1. У розділі IV відображаються дані про фактичний склад здобувачів мистецької освіти за напрямами роботи закладу на початок навчального року за відділеннями, відділами. Цей розділ заповнюється на підставі наказів керівника закладу освіти про зарахування, переведення та відрахування учнів.
2. У графі 1 зазначається загальна кількість учнів на початок навчального року, у графі 3 - дані про кількість дівчат з них.
Дані графи 1 дорівнюють сумі даних граф 5-16.
3. У графах 5-16 зазначається кількість учнів, які навчаються (навчалися) на відділах (відділеннях) відповідних мистецьких спеціальностей.
4. У графі 4 зазначається відсоток охоплення дітей початковою мистецькою освітою, який визначається як співвідношення між загальною кількістю дітей, які проживають на відповідній території, та відповідною кількістю учнів.
VI. Заповнення розділу V "Надходження і використання коштів, тис. грн (з одним десятковим знаком)"
1. У розділі V відображаються дані про фактичні надходження та використання коштів. Дані наводяться за попередній календарний (фінансовий) рік.
2. У графі 1 зазначається загальна сума надходжень грошових коштів.
3. У графі 2 зазначається сума коштів із загальної суми, що виділяються з державного (місцевого) бюджету на календарний (фінансовий) рік.
4. У графі 3 зазначається сума, яка надійшла за календарний (фінансовий) рік як плата за навчання за освітніми програмами, які фінансуються за рахунок (державного) місцевого бюджету.
5. У графі 4 зазначається сума, яка надійшла за календарний (фінансовий) рік як плата за навчання за програмами додаткових освітніх послуг.
6. У графі 5 зазначається сума, використана за календарний (фінансовий) рік.
7. Дані графи 1 дорівнюють сумі граф 2-4. Дані рядка 01 дорівнюють сумі даних рядків 04, 07, 10, 13, 16, 19, 22, 25. Дані рядка 02 дорівнюють сумі даних рядків 05, 08, 11, 14, 17, 20, 23, 26. Дані рядка 03 дорівнюють сумі даних рядків 06, 09, 12, 15, 18, 21, 24, 27.
Начальник відділу
мистецької і художньої освіти

Т. Колос