ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
розвитку економіки,
торгівлі та сільського
господарства України
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 грудня 2020 р.
за № 1309/35592
ПОРЯДОК
організації особистого прийому громадян у Міністерстві економіки України
1. Цей Порядок визначає процедуру особистого прийому громадян першим заступником Міністра, заступниками Міністра, державним секретарем Мінекономіки, заступником Міністра - Торговим представником України, заступником Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (далі - керівництво Мінекономіки) та іншими посадовими особами Мінекономіки.
2. Особистий прийом громадян керівництвом Мінекономіки здійснюється відповідно до графіка особистого прийому громадян керівництвом Мінекономіки, який затверджується Першим віце-прем’єр-міністр України - Міністром економіки України (далі - Міністр).
3. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Мінекономіки розміщуються на офіційному вебсайті Мінекономіки, на стенді в холі шостого під’їзду Будинку Уряду (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ) та у приміщенні громадської приймальні Мінекономіки.
4. Попередній запис на особистий прийом до керівництва Мінекономіки здійснюється працівниками секторів організаційно-аналітичного забезпечення роботи відповідних посадових осіб (далі - сектори) за номерами телефонів, зазначеними в графіку особистого прийому громадян керівництвом Мінекономіки.
Особистий прийом громадян керівництвом Мінекономіки здійснюється лише за попереднім записом.
5. У разі відсутності керівництва Мінекономіки в день проведення особистого прийому громадян згідно із затвердженим графіком прийом здійснюють уповноважені ними посадові особи Мінекономіки.
6. Першочергово здійснюється прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці та осіб з інвалідністю внаслідок війни.
7. Під час запису громадян на особистий прийом до керівництва Мінекономіки з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові громадянина (за наявності), місце проживання, його соціальний стан та категорія, зміст порушеного питання, до яких службових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, а також вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх звернень.
Не допускається з’ясування відомостей про особу, що не стосуються її звернення.
8. Особистий прийом громадян працівниками підрозділу звернень проводиться щосереди з 9:30 до 13:00 у громадській приймальні Мінекономіки.
9. Під час особистого прийому громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку.
10. Облік особистого прийому громадян керівництвом Мінекономіки ведеться працівниками секторів організаційно-аналітичного забезпечення роботи першого заступника Міністра, заступників Міністра, державного секретаря Мінекономіки, заступника Міністра - Торгового представника України, заступника Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації у спеціальних журналах згідно з додатком до цього Порядку.
11. Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого вирішення порушених заявником питань може залучати до їх розгляду працівників відповідних самостійних структурних підрозділів Мінекономіки або одержувати від них необхідну інформацію.
12. Питання, з якими звертаються громадяни, вирішуються за можливості під час особистого прийому.
13. У разі якщо питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Мінекономіки, посадова особа, яка здійснює прийом, повинна пояснити громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації слід звернутися для вирішення цього питання, та надати відповідну допомогу (адресу, номер телефону тощо).
14. У разі якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, потребує додаткового вивчення і перевірки, заявник може залишити письмову заяву, пропозицію або скаргу, у якій буде викладено суть питання. Посадова особа, яка веде прийом, повинна повідомити заявнику причини неможливості вирішення питання під час особистого прийому, а також порядок і строк розгляду його звернення.
15. Громадянин має право залишити усне звернення. Таке звернення фіксується у формі реєстрації усного звернення, що подається на особистому прийомі громадян або за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонну "гарячу лінію" або телефон довіри Мінекономіки.
16. Звернення громадян, що передані на розгляд Мінекономіки під час особистого прийому, реєструються в загальному порядку.
17. Самостійний структурний підрозділ Мінекономіки, який визначено головним виконавцем розгляду, зобов’язаний у строк, установлений
Законом України "Про звернення громадян", підготувати проект відповіді та надати його на підпис Міністру або керівництву Мінекономіки згідно з розподілом обов’язків.
18. Запис на повторний (протягом року) прийом з питань, що вже розглядалися керівництвом Мінекономіки, може бути зроблено лише в тому разі, якщо перше звернення не було вирішено по суті.
Директор департаменту документообігу та контролю | Ю. Деркач |
Додаток
до Порядку організації
особистого прийому громадян
у Міністерстві розвитку економіки,
торгівлі та сільського
господарства України
(пункт 11)
ЖУРНАЛ
обліку особистого прийому громадян
№ | Дата прийому | Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), адреса, місце роботи, категорія, соціальний стан громадянина | Порушене питання | Кому доручено розгляд, зміст доручення строк виконання | Результат розгляду (реєстраційний номер та дата відповіді Мінекономіки/результат вирішення в робочому порядку) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
розвитку економіки,
торгівлі та сільського
господарства України
ФОРМА
реєстрації усного звернення, що подається на особистому прийомі громадян або за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонну "гарячу лінію" або телефон довіри Міністерства економіки України
Директор департаменту документообігу та контролю | Ю. Деркач |