• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії Державного агентства рибного господарства України

Міністерство аграрної політики та продовольства України | Наказ, Картка від 08.10.2015 № 382
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики та продовольства України
  • Тип: Наказ, Картка
  • Дата: 08.10.2015
  • Номер: 382
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики та продовольства України
  • Тип: Наказ, Картка
  • Дата: 08.10.2015
  • Номер: 382
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.10.2015 № 382
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 жовтня 2015 р.
за № 1289/27734
Про затвердження Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії Державного агентства рибного господарства України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 133 від 13.03.2019 )
Відповідно до статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500 , та з метою підвищення ефективності роботи Державного агентства рибного господарства України зі зверненнями громадян, об’єктивного та оперативного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи "гарячої" телефонної лінії Державного агентства рибного господарства України, що додається.
2. Департаменту тваринництва разом з Державним агентством рибного господарства України подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Державному агентству рибного господарства України забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті агентства.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Краснопольського Я.В.
МіністрО.М. Павленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
08.10.2015 № 382
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 жовтня 2015 р.
за № 1289/27734
ПОРЯДОК
роботи "гарячої" телефонної лінії Державного агентства рибного господарства України
( Утексті Порядку та додатка до нього слова "Держрибагентство України" в усіх відмінках замінено словом "Держрибагентство" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 133 від 13.03.2019 )
1. Цей Порядок визначає механізми прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на "гарячу" телефонну лінію.
2. Посадові особи Держрибагентства, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Державне агентство рибного господарства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року № 895, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
( Пункт 2 в редакціїНаказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 133 від 13.03.2019 )
3. "Гаряча" телефонна лінія Держрибагентства функціонує з понеділка по четвер - з 09:00 до 18:00, у п’ятницю - з 09:00 до 16:45 за телефоном: 0-800-505-250.
( Пункт 3 в редакціїНаказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 133 від 13.03.2019 )
4. Роботу "гарячої" телефонної лінії Держрибагентства організовує та забезпечує структурний підрозділ, визначений наказом Держрибагентства.
( Порядок доповнено новим пунктом 4 згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 133 від 13.03.2019 )
5. Усі звернення, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, реєструються у день їх надходження, та на кожне звернення заповнюється реєстраційно-контрольна картка звернення згідно з додатком до цього Порядку.
6. Питання, з приводу яких звертається громадянин, та які не потребують додаткового вирішення, вирішуються під час телефонної розмови.
7. Звернення, що потребують додаткового вивчення, після реєстрації передаються на розгляд керівництву та відповідно до наданого доручення структурному підрозділу, до компетенції якого належить розгляд даного питання.
8. Строк розгляду звернень громадян, що надходять на "гарячу" телефонну лінію Держрибагентства, не повинен перевищувати строки, визначені законодавством.
9. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
10. Якщо питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Держрибагентства, то особа, що здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого державного органу або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, та за можливості надає поштову адресу, номер телефону. У разі якщо у процесі розгляду з'ясувалося, що звернення громадянина не належить до компетенції Держрибагентства, воно у п’ятиденний строк пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянин, який подав звернення.
11. Звернення без надання необхідних даних про заявника, зазначених у реєстраційно-контрольній картці, не розглядаються.
12. Інформація щодо роботи "гарячої" телефонної лінії оприлюднюється на офіційному веб-сайті Держрибагентства.
Директор Департаменту
тваринництва

М.М. Кваша
Додаток
до Порядку роботи "гарячої"
телефонної лінії Державного агентства
рибного господарства України
(пункт 4)
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА