• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Кваліфікаційна характеристика посади "заступник директора республіканського (Автономної Республіки Крим), обласного, Київського та Севастопольського міського центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді"

Міністерство України у справах сімї, молоді та спорту  | Інші від 09.11.2006 № 3790
Реквізити
  • Видавник: Міністерство України у справах сімї, молоді та спорту
  • Тип: Інші
  • Дата: 09.11.2006
  • Номер: 3790
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство України у справах сімї, молоді та спорту
  • Тип: Інші
  • Дата: 09.11.2006
  • Номер: 3790
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінсім'ямолодьспорту
09.11.2006 N 3790
( z1246-06 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 листопада 2006 р.
за N 1247/13121
КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА
посади "заступник директора республіканського (Автономної Республіки Крим), обласного, Київського та Севастопольського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді"
Завдання, обов'язки та повноваження. Заступник директора республіканського (Автономної Республіки Крим), обласного, Київського та Севастопольського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (далі - центр) забезпечує виконання покладених на центр завдань з питань, що належать до його компетенції. Керує діяльністю центру в межах делегованих повноважень, у разі відсутності директора центру виконує його обов'язки. Керує розробкою проектів програм, готує рішення за напрямами діяльності, аналізує стан і тенденції розвитку за відповідним напрямом роботи. Організовує та відповідає за своєчасний та якісний розгляд працівниками центру звернень від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян.
Уживає заходів щодо вдосконалення організації роботи центру з питань соціальної роботи з дітьми, сім'ями та молоддю; подає у межах своєї компетенції директору центру пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад, переміщення працівників центру, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Здійснює організаційно-методичне керівництво соціальною роботою з дітьми, молоддю та різними категоріями сімей, у тому числі підготовкою кандидатів у прийомні сім'ї та дитячі будинки сімейного типу, веденням інформаційного банку даних виявлених сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах; контролює ефективне функціонування закладів соціального спрямування (центрів соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями, соціальних гуртожитків, соціальних центрів матері та дитини, центрів соціально-психологічної допомоги, центрів для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді тощо). Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; укази Президента України; акти Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України; інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери, Конвенцію про права дитини від 20 листопада 1989 року; інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток системи центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, здійснення ними соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями; практику застосування чинного законодавства при здійсненні соціальної роботи із дітьми, молоддю та сім'ями; сучасні підходи до вирішення соціальних проблем сім'ї, дітей та молоді; принципи, методи та форми соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю; основи державного управління економіки та управління персоналом; основи права; методи контролю за рішеннями та дорученнями; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; державну мову на рівні ділового спілкування та практичного застосування.
Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років (на посаді головного спеціаліста - не менше 5 років) або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 4 років.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Перший заступник
директора Держсоцслужби

В.С.Вовк