ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 вересня 2021 р.
за № 1205/36827
Про внесення зміни до пункту 2 розділу IV Положення про порядок проведення реструктуризації кредитної заборгованості фізичних осіб (крім фізичних осіб - підприємців) за кредитними договорами, виконання зобов’язань за якими забезпечене іпотекою, перед банками, процедура ліквідації яких здійснюється Фондом гарантування вкладів фізичних осіб
"Банк протягом десяти робочих днів з дня виявлення порушень умов реструктуризації надсилає засобами поштового зв’язку на адресу позичальника, зазначену в договорі (договорах), яким (якими) оформлено проведення реструктуризації, повідомлення про порушення умов реструктуризації, визначені цим пунктом, а також про те, що з дня, наступного за днем порушення умов реструктуризації, відновлені умови договору (договорів), який (які) діяв (діяли) до часу проведення реструктуризації, та Фондом поновлена робота щодо продажу права вимоги за цим (цими) кредитним (кредитними) договором (договорами).".
2. Відділу методології та стратегічного планування разом з департаментом правового забезпечення забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Управлінню зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
4. Це рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення залишити за директором-розпорядником.
В.о. директора-розпорядника | А. Оленчик |