• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку організації роботи з повідомленнями про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" у Державній службі спеціального звязку та захисту інформації України

Адміністрація Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України | Наказ, Акт, Схема, Бланк, Форма типового документа, Журнал, Порядок від 14.07.2021 № 431
Реквізити
  • Видавник: Адміністрація Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України
  • Тип: Наказ, Акт, Схема, Бланк, Форма типового документа, Журнал, Порядок
  • Дата: 14.07.2021
  • Номер: 431
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Адміністрація Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України
  • Тип: Наказ, Акт, Схема, Бланк, Форма типового документа, Журнал, Порядок
  • Дата: 14.07.2021
  • Номер: 431
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.07.2021 № 431
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2021 р.
за № 1193/36815
Про затвердження Порядку організації роботи з повідомленнями про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України
Відповідно до пункту 3 частини четвертої статті 53-1 Закону України "Про запобігання корупції", пункту 10 Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 411, з метою належної організації роботи з повідомленнями про можливі факти порушень Закону України "Про запобігання корупції"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації роботи з повідомленнями про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, що додається.
2. Начальнику Відділу з питань запобігання та виявлення корупції Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Служби
підполковник

Ю. Щиголь
ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України



О. Вискуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби спеціального
зв’язку та захисту
інформації України
14 липня 2021 року № 431
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2021 р.
за № 1193/36815
ПОРЯДОК
організації роботи з повідомленнями про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до пункту 3 частини четвертої статті 53-1 Закону України "Про запобігання корупції" (далі - Закон), він визначає внутрішні процедури і механізми прийняття, розгляду, перевірки та належного реагування в Адміністрації Держспецзв’язку, територіальних органах Адміністрації Держспецзв’язку, Головному управлінні урядового фельд’єгерського зв’язку, підрозділах урядового фельд’єгерського зв’язку, територіальних підрозділах, закладах, установах та організаціях Держспецзв’язку (далі - підрозділи Держспецзв’язку) на здійснене викривачем повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону (далі - повідомлення).
Дія цього Порядку не поширюється на будь-які повідомлення, здійснені особами, які не є викривачами в розумінні Закону. Розгляд таких повідомлень здійснюється в загальному порядку розгляду звернень громадян.
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
викривач - військовослужбовець, державний службовець чи працівник Адміністрації Держспецзв’язку (підрозділу Держспецзв’язку) (далі - співробітник Держспецзв’язку), який за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомив про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, вчинених іншим співробітником підрозділу Держспецзв’язку, в якому він служить (працює), а також будь-яка фізична особа, яка повідомляє про можливе порушення, вчинене співробітником Держспецзв’язку, якщо така інформація стала їй відома у зв’язку з її господарською чи громадською діяльністю, пов’язаною із співпрацею з Держспецзв’язку або участю такої фізичної особи у передбачених законодавством процедурах, які є обов’язковими для початку проходження служби, навчання чи трудової діяльності у ній;
ідентифікація повідомлення - процедура, що проводиться уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) та передує попередньому розгляду повідомлення і полягає у невідкладному (після реєстрації) визначенні його відповідності вимогам Закону;
попередній розгляд повідомлення - процедура перевірки фактичних даних, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, викладених у повідомленні, в тому числі анонімному, яка проводиться у порядку та строки, визначені Законом і цим Порядком;
служба діловодства - підрозділ структурного підрозділу Адміністрації Держспецзв’язку (підрозділу Держспецзв’язку) або посадова особа, яка призначена наказом відповідальною за ведення діловодства;
уповноважений підрозділ - уповноважений підрозділ з питань запобігання та виявлення корупції Адміністрації Держспецзв’язку;
уповноважена особа - уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції підрозділу Держспецзв’язку.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі.
3. Приймання повідомлень в Адміністрації Держспецзв’язку (підрозділі Держспецзв’язку) здійснюється:
1) внутрішніми каналами (на номери телефонів та/або електронну адресу уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи), на анонімну гарячу лінію, з використанням спеціальних електронних поштових скриньок або спеціальної вебформи для анонімних повідомлень про корупцію, розміщеної на офіційному вебсайті Держспецзв’язку (вебсайті підрозділу Держспецзв’язку - за наявності) (далі - офіційний вебсайт), через скриньки для повідомлень про корупцію);
2) під час особистого прийому Головою Держспецзв’язку (керівником підрозділу Держспецзв’язку) або безпосередньо керівником уповноваженого підрозділу (уповноваженою особою);
3) з використанням засобів поштового зв’язку на адресу Адміністрації Держспецзв’язку (підрозділу Держспецзв’язку);
4) зовнішніми каналами через фізичних чи юридичних осіб, у тому числі через засоби масової інформації, журналістів, громадські об’єднання, професійні спілки тощо у випадках, передбачених Законом.
4. Повідомлення, що здійснюються через канали чи у способи, визначені у підпунктах 1-3 пункту 3 цього Порядку, надходять безпосередньо до уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи).
5. Підготовку документів щодо інформування спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про виявлення вчинення (вчиненого) корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення проводить уповноважений підрозділ (уповноважена особа).
II. Засади та принципи організації роботи з повідомленнями
1. Робота з повідомленнями проводиться на таких засадах:
обізнаність: поінформованість співробітників Держспецзв’язку та інших фізичних осіб про можливість подання повідомлення, а також повноваження Держспецзв’язку щодо його розгляду;
доступність: забезпечення безперешкодного доступу для подання повідомлення, простота і зручність процесу подання повідомлень;
довіра: публічне інформування про державні гарантії захисту викривачів;
відповідальність: забезпечення належних умов для здійснення викривачами повідомлень, а також їх розгляду;
ефективність: реагування на випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону;
прозорість: інформування викривачів про хід і результати розгляду їхніх повідомлень;
аналіз і вивчення: систематичний перегляд і коригування (вдосконалення) організації роботи з повідомленнями.
2. Принципи організації роботи з повідомленнями:
доброчесність: особа, що проводить ідентифікацію повідомлення або його попередній розгляд, чи особа, що залучається до нього, діє згідно з вимогами Закону та норм етичної поведінки;
захист прав викривачів: уповноважений підрозділ (уповноважена особа) або особа, що залучається до попереднього розгляду повідомлення, розуміє ризики для викривачів, пов’язані з поданням повідомлення, а також подальшим встановленням фактів правопорушення, і не порушує прав викривачів;
конфіденційність: у процесі збору, використання, збереження та іншої обробки інформації уповноважений підрозділ (уповноважена особа) або особа, що залучається до попереднього розгляду повідомлення, додержується вимог законодавства щодо нерозголошення інформації про викривача або інформації, яка дозволяє його ідентифікувати, у тому числі у поєднанні з іншою інформацією;
зворотний зв’язок: уповноважений підрозділ (уповноважена особа) або особа, що залучається до попереднього розгляду повідомлення, підтримує зв’язок з викривачем, крім випадків надання повідомлення анонімно без зазначення контактних даних для зворотного зв’язку;
безсторонність: повідомлення розглядаються по суті та без упереджень, незалежно від характеру попередніх контактів викривача з Держспецзв’язку;
об’єктивність: повідомленню та іншій отриманій під час його розгляду інформації надається повна та об’єктивна оцінка;
рівність: забезпечується однакове ставлення до всіх викривачів, незалежно від віку, статі, національної належності, віросповідання чи будь-якої іншої ознаки.
III. Отримання/виявлення та облік повідомлень
1. Усі повідомлення не пізніше наступного робочого дня за днем їх надходження до уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) або після виявлення ним повідомлення, здійсненого через зовнішній канал, підлягають обліку у Журналі обліку повідомлень викривачів (далі - Журнал повідомлень), що ведеться в електронному або паперовому вигляді за формою, наведеною удодатку 1 до цього Порядку.
2. У разі ведення Журналу повідомлень у паперовій формі він нумерується, прошнуровується та скріплюється печаткою. Журнал повідомлень заборонено виносити з робочого приміщення уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи).
Журнал повідомлень зберігається протягом строку зберігання повідомлень і матеріалів щодо їх перевірок, інформація про які занесена до такого журналу.
3. Документи, що надійшли до служби діловодства та в яких при попередньому розгляді виявлено ознаки повідомлення, у тому числі повідомлення без зазначення авторства (далі - анонімне повідомлення), негайно передаються до уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з підписом у журналі приймання-передачі конвертів (документів) із зазначенням дати їх отримання.
4. Конверти (впакування), що надходять до служби діловодства з відмітками "повідомлення викривача" або "повідомлення про порушення керівника", передаються без реєстрації (нерозкритими, без ознайомлення з їх змістом) безпосередньо керівнику уповноваженого підрозділу (уповноваженій особі) з підписом у журналі приймання-передачі конвертів (документів) із зазначенням дати їх отримання.
5. Усні повідомлення, отримані співробітниками уповноваженого підрозділу (уповноваженою особою) на особистому прийомі, засобами телефонного зв’язку або через зовнішні канали, обліковуються шляхом заповнення бланку фіксації усного повідомлення про корупцію за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, з обов’язковим зазначенням таких даних:
інформація про викривача: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); посада, найменування юридичної особи, контактний номер телефону, реквізити для листування (поштова адреса та/або адреса електронної пошти);
фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону, які можуть бути перевірені.
6. Якщо під час ідентифікації повідомлення встановлено, що викладена у ньому інформація не належить до компетенції Держспецзв’язку, або особа, яка його здійснила, не є викривачем у розумінні Закону та цього Порядку, розгляд повідомлення припиняється без проведення його попереднього розгляду, про що робиться відмітка в Журналі повідомлень. У такому випадку особі, яка здійснила повідомлення, повідомляється про це письмово у строк не більше трьох робочих днів.
7. Якщо під час ідентифікації повідомлення встановлено, що воно за своїм змістом є зверненням громадянина чи запитом на отримання публічної інформації, таке повідомлення не пізніше наступного робочого дня передається до служби діловодства для подальшого розгляду в порядку, визначеному Законами України "Про звернення громадян" чи "Про доступ до публічної інформації" відповідно. У такому випадку розгляд повідомлення припиняється, про що робиться відмітка в Журналі повідомлень, а особа, яка здійснила повідомлення, інформується про це письмово у строк не більше трьох робочих днів.
8. Якщо інформація, викладена у повідомленні, стосується дій або бездіяльності Голови Держспецзв’язку, таке повідомлення без проведення попереднього розгляду у триденний строк надсилається уповноваженим підрозділом до Національного агентства з питань запобігання корупції, про що одночасно інформується викривач.
9. Звернення, що надійшло до будь-якого зі структурних підрозділів підрозділу Держспецзв’язку, крім уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи), і при цьому містить ознаки повідомлення, невідкладно передається через службу діловодства до уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) в установленому порядку.
IV. Порядок розгляду повідомлень
1. Повідомлення повинно бути розглянуто, якщо воно надійшло від викривача і містить фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені.
Такі повідомлення підлягають попередньому розгляду у строк не більше десяти робочих днів від дня їх надходження.
Схему стандартної процедури розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" наведено у додатку 3 до цього Порядку.
2. Проведення попереднього розгляду повідомлення не може бути доручено особі, стосовно якої або близьких осіб якої стосується повідомлена інформація.
3. У разі потреби залучення до попереднього розгляду повідомлення інших співробітників Держспецзв’язку, надання допуску до Журналу повідомлень чи матеріалів керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа) приймає рішення про їх залучення/допуск.
4. Особам, залученим до попереднього розгляду повідомлення, які мають (мали) доступ до Журналу повідомлень чи матеріалів перевірки, забороняється розголошувати або використовувати в інший спосіб інформацію, що міститься у повідомленні, а також будь-яку іншу інформацію, пов’язану з прийняттям і розглядом повідомлення, крім випадків, встановлених Законом.
5. Співробітник Держспецзв’язку, уповноважений на ідентифікацію повідомлення та проведення його попереднього розгляду, має право:
отримувати від співробітників Держспецзв’язку пояснення, що стосуються предмета попереднього розгляду повідомлення;
отримувати від підрозділів Держспецзв’язку інформацію та/або документи (за потреби належним чином засвідчені), що стосуються предмета попереднього розгляду повідомлення;
надавати (ініціювати надання) співробітникам Держспецзв’язку обов’язкові доручення, виконання яких необхідні для належного проведення попереднього розгляду повідомлення;
виконувати інші, визначені Законом повноваження, спрямовані на всебічний розгляд повідомлень викривачів.
Інформація та/або документи, запитувані особою, яка проводить попередній розгляд повідомлення, надаються співробітниками Держспецзв’язку у строк і спосіб, що визначені у запиті.
6. За результатами попереднього розгляду повідомлення уповноважений підрозділ (уповноважена особа) надає Голові Держспецзв’язку (керівнику підрозділу Держспецзв’язку) рапорт (доповідну записку), в якій зазначає:
інформацію про підстави для проведення попереднього розгляду повідомлення (зазначає номер повідомлення згідно з Журналом повідомлень, стислий зміст повідомлення);
дату початку та завершення попереднього розгляду повідомлення;
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та посаду особи, яка безпосередньо проводила перевірку;
фактичні дані, що перевірялися, встановлені при цьому особи та конкретні положення нормативно-правових актів чи розпорядчих документів, які, можливо, ними порушено, причини та умови, що призвели до цих порушень або сприяли їм;
заподіяну внаслідок вчинення можливих порушень шкоду, інші відомості, які мають значення для розгляду повідомлення викривача;
пропозиції щодо заходів, яких необхідно вжити з метою недопущення подібних випадків у майбутньому.
У рапорті (доповідній записці) обов’язково зазначається одне з таких рішень:
ініціювати розгляд питання про проведення у строки, визначені Законом, внутрішньої службової перевірки/розслідування у разі підтвердження фактів, викладених у повідомленні, або питання необхідності подальшого з’ясування їх достовірності, виявлення ознак дисциплінарного проступку, вчиненого співробітником Держспецзв’язку;
передати матеріали до органу досудового розслідування у разі встановлення ознак кримінального правопорушення або до інших органів, уповноважених реагувати на виявлені правопорушення в порядку, передбаченому законодавством України;
припинити попередній розгляд у разі не підтвердження фактів, викладених у повідомленні.
7. Про результати попереднього розгляду повідомлення викривачу надається письмова інформація у триденний строк з дня його завершення.
8. Інформація, створена за результатами попереднього розгляду повідомлення, про особу викривача та особу, щодо якої проводилася попередня перевірка, є конфіденційною інформацією, доступ до якої надається з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних".
9. Повідомлення та матеріали щодо їх попереднього розгляду, а також інші пов’язані з ними документи, формуються у справи та зберігаються протягом трьох років з дня отримання таких повідомлень.
V. Особливості обліку та розгляду анонімних повідомлень
1. Облік та розгляд анонімних повідомлень здійснюються відповідно до вимог Закону та загальних правил, встановлених цим Порядком, і з урахуванням особливостей, визначених у цьому розділі.
2. При отриманні усних анонімних повідомлень, крім даних, передбачених пунктом 5 розділу III цього Порядку, співробітник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа), який заповнює бланк фіксації усного повідомлення, повинен з’ясовувати та зазначати у бланку дані щодо конкретної особи, якої стосується інформація про можливі факти вчинення нею корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.
3. Якщо під час ідентифікації анонімного повідомлення встановлено, що воно не відповідає вимогам Закону або особа, яка його здійснила, не є викривачем у розумінні Закону та цього Порядку (тобто повідомлення не містить поштової адреси або адреси електронної поштової скриньки, на яку може бути надіслана відповідь), про це робиться відмітка в Журналі повідомлень і складається Акт про невідповідність анонімного повідомлення вимогам Закону України "Про запобігання корупції" за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку, який підписує керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа).
4. Якщо під час ідентифікації анонімного повідомлення встановлено, що воно відповідає вимогам Закону, проте інформація, викладена у ньому, не належить до компетенції Держспецзв’язку, а особа, яка його здійснила, не вказала поштову адресу або адресу електронної поштової скриньки, на яку може бути надано відповідь, таке повідомлення у строк не більше трьох робочих днів надсилається за належністю до органу (або юридичної особи), уповноваженого на проведення перевірки або розслідування відповідної інформації.
5. Анонімне повідомлення підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
VI. Організація роботи з викривачами та захист їхніх прав
1. З метою забезпечення довіри викривачів і стимулювання подання повідомлень уповноважений підрозділ (уповноважена особа) забезпечує оприлюднення на офіційному вебсайті та підтримування в актуальному стані такої інформації:
1) хто може надати повідомлення;
2) коли і яким чином може бути надано повідомлення;
3) щодо чого може бути надано повідомлення;
4) правові підстави надання повідомлення;
5) результати, яких можна очікувати від розгляду повідомлення;
6) підрозділи, відповідальні за розгляд повідомлення;
7) інформація про терміни розгляду повідомлення;
8) перелік гарантованих прав викривача та його близьких осіб;
9) спосіб отримання інформації стосовно прийнятого рішення щодо розгляду повідомлення, процедура його оскарження;
10) інформація про канали для повідомлень викривачів спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.
2. Уповноважений підрозділ (уповноважена особа) регулярно інформує співробітників Держспецзв’язку про законодавчі гарантії захисту викривачів і наявні канали подання повідомлень, надає методичну допомогу та консультації, а також забезпечує проведення внутрішніх навчань щодо застосування актів законодавства з питань захисту викривачів і цього Порядку.
3. У разі надходження до уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) інформації про:
наявність загрози життю, житлу, здоров’ю та майну викривача або його близьких осіб і надходження відповідного прохання про вжиття заходів безпеки, керівник уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) інформує викривача про його право на звернення до правоохоронних органів щодо застосування правових, організаційно-технічних та інших заходів, спрямованих на захист від протиправних посягань, передбачених Законом України "Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві";
відмову у прийнятті на роботу, про звільнення чи примушення до звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності чи про негативні заходи впливу, яких вживає керівник або роботодавець (переведення, атестація, зміна умов праці, відмова в призначенні на вищу посаду, скорочення заробітної плати тощо), або про загрозу таких заходів впливу щодо викривача або його близьких осіб, керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа) інформує про це Національне агентство з питань запобігання корупції.
4. На виконання повноважень у сфері захисту викривачів уповноважений підрозділ (уповноважена особа) також має право:
витребувати документи, у тому числі ті, що містять інформацію з обмеженим доступом, та робити чи отримувати їх копії;
опитувати співробітників, дії або бездіяльність яких стосується повідомлених викривачем фактів;
розглядати проєкти документів, які надходять на візування та стосуються трудових прав викривачів чи їх близьких осіб;
виконувати інші повноваження, визначені Законом і спрямовані на захист прав і свобод викривачів та їх близьких осіб.
VII. Контроль і відповідальність
1. Контроль за додержанням внутрішніх процедур і механізмів прийняття та розгляду повідомлень, а також інших вимог цього Порядку, покладається безпосередньо на Голову Держспецзв’язку (керівника підрозділу Держспецзв’язку).
2. Співробітники Держспецзв’язку, винні в порушенні внутрішніх процедур і механізмів прийняття та розгляду повідомлень, а також інших вимог, визначених цим Порядком, несуть відповідальність у встановленому законодавством порядку.
Співробітники Держспецзв’язку, винні у незаконному розголошенні або використанні в інший спосіб, у своїх інтересах чи в інтересах іншої фізичної або юридичної особи інформації про викривача, його близьких осіб чи інформації, що може ідентифікувати особу викривача, його близьких осіб, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових або інших визначених Законом повноважень, несуть адміністративну відповідальність відповідно до статті 172-8 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3. За результатами роботи з повідомленнями уповноважений підрозділ (уповноважена особа) щорічно готує узагальнену довідку, до якої вноситься інформація про:
кількість повідомлень (окремо анонімних), які надійшли до Адміністрації Держспецзв’язку (підрозділу Держспецзв’язку);
кількість повідомлень залежно від каналу чи способу їх здійснення;
питання, які найчастіше були предметом повідомлень (види корупційних правопорушень або порушень, пов’язаних з корупцією, інших порушень Закону);
кількість розглянутих повідомлень і повідомлень, надісланих до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції або правоохоронних органів відповідно до їх компетенції.
Узагальнена довідка розміщується на офіційному вебсайті.
Начальник Відділу
з питань запобігання
та виявлення корупції
Адміністрації Держспецзв’язку
полковник




О. Сіроштан
Додаток 1
до Порядку організації роботи
з повідомленнями про можливі
факти корупційних або пов’язаних
з корупцією правопорушень,
інших порушень Закону України
"Про запобігання корупції" у
Державній службі спеціального
зв’язку та захисту інформації України
(пункт 1 розділу III)
ЖУРНАЛ
обліку повідомлень викривачів
Додаток 2
до Порядку організації роботи
з повідомленнями про можливі
факти корупційних або пов’язаних
з корупцією правопорушень,
інших порушень Закону України
"Про запобігання корупції" у
Державній службі спеціального
зв’язку та захисту інформації України
(пункт 5 розділу III)
БЛАНК
фіксації усного повідомлення
Додаток 3
до Порядку організації роботи
з повідомленнями про можливі
факти корупційних або пов’язаних
з корупцією правопорушень,
інших порушень Закону України
"Про запобігання корупції" у
Державній службі спеціального
зв’язку та захисту інформації України
(пункт 1 розділу IV)
СХЕМА
стандартної процедури розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції"
Додаток 4
до Порядку організації роботи
з повідомленнями про можливі
факти корупційних або пов’язаних
з корупцією правопорушень,
інших порушень Закону України
"Про запобігання корупції" у
Державній службі спеціального
зв’язку та захисту інформації України
(пункт 3 розділу V)
АКТ
про невідповідність анонімного повідомлення вимогам Закону України "Про запобігання корупції"