• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку передачі та зберігання комплектів документації, пов’язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності/ визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | Наказ, Акт, Форма типового документа, Інформація, Порядок від 06.11.2020 № 2280
Реквізити
  • Видавник: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
  • Тип: Наказ, Акт, Форма типового документа, Інформація, Порядок
  • Дата: 06.11.2020
  • Номер: 2280
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
  • Тип: Наказ, Акт, Форма типового документа, Інформація, Порядок
  • Дата: 06.11.2020
  • Номер: 2280
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.11.2020 м. Київ № 2280
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
27 листопада 2020 р. за № 1190/35473
Про затвердження Порядку передачі та зберігання комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення
( Із змінами і доповненнями, внесеними  наказом Міністерства економіки України  від 1 березня 2023 року № 1099 ( враховуючи зміни, внесені наказом Міністерства  економіки України від 23 березня 2023 року № 1591 )
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок передачі та зберігання комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення, що додається.
2. Департаменту технічного регулювання та інноваційної політики забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України згідно з розподілом функціональних обов'язків.
 

Міністр розвитку економіки,
торгівлі та сільського
господарства України

І. Петрашко

ПОГОДЖЕНО: 

 

Т. в. о. Голови Державної
регуляторної служби України

О. Мірошніченко
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
06 листопада 2020 року № 2280
ПОРЯДОК
передачі та зберігання комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення
1. Цей Порядок визначає механізм передачі комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеним органом з оцінки відповідності / визнаною незалежною організацією (далі - призначений орган) завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у межах усієї сфери призначення чи її частини, щодо якої ухвалено судове рішення або прийнято наказ Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у відповідному технічному регламенті / свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки стабільності показників будівельної продукції / свідоцтва про призначення визнаної незалежної організації для затвердження технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском (далі - відповідне свідоцтво про призначення), для подальшого їх опрацювання іншим чи іншими призначеними органами, а також зберігання для надання їх на запити Мінекономіки та органів державного ринкового нагляду.
( пункт 1 у редакції наказу Міністерства  економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
2. У цьому Порядку термін вживається в такому значенні:
заявник - особа, яка згідно з відповідним технічним регламентом подає до призначеного органу заявку на проведення певних робіт з оцінки відповідності вимогам такого технічного регламенту.
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
3. До комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеним органом завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, належать усі документи на папері, документи в електронній формі, одержані або створені під час виконання призначеним органом завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, за результатами яких видані відповідні документи про відповідність, що сформовані в окремі справи стосовно кожної заявки на проведення робіт з оцінки відповідності (далі - комплекти документації).
4. Комплекти документації передаються призначеним органом у межах усієї сфери призначення чи її частини, щодо якої ухвалено судове рішення або прийнято наказ Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання відповідного свідоцтва про призначення, для подальшого їх опрацювання чи зберігання до іншого або інших призначених органів з такою самою сферою призначення чи її частиною згідно з відповідним технічним регламентом (далі - аналогічна сфера призначення).
Комплекти документації стосовно справ щодо видачі документів про відповідність, термін дії яких закінчився або втратив чинність технічний регламент, на відповідність якому видані такі документи про відповідність, залишаються на зберіганні у призначеного органу, сферу призначення якого скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення якого призупинено чи анульовано стосовно відповідного технічного регламенту, чи у призначеного органу, визначеного в абзаці третьому цього пункту, за умови, що такий орган залишається у статусі призначеного органу стосовно такого чи іншого технічного регламенту.
У разі якщо відсутній жоден інший призначений орган з аналогічною сферою призначення, комплекти документації залишаються на зберіганні у призначеного органу, сферу призначення якого скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення якого призупинено чи анульовано стосовно відповідного технічного регламенту, за умови, що такий орган залишається у статусі призначеного органу стосовно такого чи іншого технічного регламенту, а в іншому випадку - за рішенням Мінекономіки передаються на зберігання будь-якому іншому призначеному органу, що перебуває у статусі призначеного органу не менше ніж три роки та на діяльність якого протягом цього періоду були відсутні скарги, до подальшої їх передачі іншому призначеному органу з аналогічною сферою призначення, який буде призначений першим.
( пункт 4 у редакції наказу Міністерства  економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
5. Призначений орган протягом 10 робочих днів з дня набрання законної сили судовим рішенням або одержання наказу Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання відповідного свідоцтва про призначення надсилає:
центральному органу виконавчої влади чи СБУ, на яких покладені функції технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі - відповідні державні органи), та в копії Мінекономіки (крім випадку, коли відповідним державним органом є Мінекономіки) інформацію про виконані та поточні роботи з оцінки відповідності в межах усієї сфери призначення чи її частини, стосовно якої було скорочено сферу призначення, призупинено дію чи анульовано відповідне свідоцтво про призначення, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
своїм заявникам і в копії відповідному державному органу та Мінекономіки інформацію про відповідний державний орган, якому протягом 30 робочих днів з дня набрання законної сили судовим рішенням або одержання наказу Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання відповідного свідоцтва про призначення вони надають пропозиції (у разі наявності) щодо іншого призначеного органу, якому пропонується передати комплекти документації стосовно справ за їхніми заявками на проведення робіт з оцінки відповідності (у разі наявності таких призначених органів).
( абзац третій пункту 5 із змінами внесеними згідно з  наказом Міністерства економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
6. Не пізніше ніж через 30 робочих днів з дня реєстрації зазначеної в абзаці другому пункту 5 цього Порядку інформації призначеного органу, сферу призначення якого скорочено, призупинено дію чи анульовано відповідне свідоцтво про призначення, відповідний державний орган з урахуванням пропозицій заявників, одержаних ним у строки, визначені в абзаці третьому пункту 5 цього Порядку, надсилає Мінекономіки (крім випадку, коли відповідним державним органом є Мінекономіки) пропозиції щодо іншого або інших призначених органів, яким пропонується передати комплекти документації стосовно кожної справи для подальшого їх опрацювання чи зберігання, разом з копіями пропозицій заявників (у разі наявності).
7. Мінекономіки не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня реєстрації зазначених у пункті 6 цього Порядку пропозицій відповідного державного органу, а також у випадку, визначеному в абзаці третьому пункту 4 цього Порядку, з дня набрання законної сили судовим рішенням або видання наказу Мінекономіки про скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання відповідного свідоцтва про призначення надсилає повідомлення:
( абзац перший пункту 7 у редакції наказу  Міністерства економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
призначеному органу, сферу призначення якого скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення якого призупинено чи анульовано, - про забезпечення передачі ним іншому або іншим призначеним органам для подальшого їх опрацювання чи зберігання комплектів документації або про забезпечення їх самостійного зберігання стосовно кожної справи;
призначеному або призначеним органам, яким пропонується передати комплекти документації для подальшого їх опрацювання чи зберігання, - про забезпечення приймання таких комплектів документації стосовно кожної справи.
8. Мінекономіки не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня видання наказу про призначення першого призначеного органу з аналогічною сферою призначення, у випадку, визначеному в абзаці третьому пункту 4 цього Порядку, надсилає повідомлення:
призначеному органу, який забезпечує зберігання комплектів документації, - про забезпечення їх передачі іншому першому призначеному органу з аналогічною сферою призначення для подальшого опрацювання чи зберігання стосовно кожної справи чи про забезпечення продовження їх самостійного зберігання стосовно справ щодо видачі документів про відповідність, термін дії яких закінчився або втратив чинність технічний регламент, на відповідність якому видані такі документи про відповідність;
першому призначеному органу з аналогічною сферою призначення, якому пропонується передати комплекти документації для подальшого їх опрацювання чи зберігання, - про забезпечення приймання таких комплектів документації стосовно кожної справи.
( Порядок доповнено новим пунктом 8 згідно з наказом  Міністерства економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591, у зв'язку з цим пункти 8 - 14 вважати пунктами 9 - 15 )
9. Перед здійсненням передання комплектів документації призначений орган, який передає комплекти документації, складає акт приймання-передачі комплектів документації для подальшого їх опрацювання чи зберігання до іншого призначеного органу (далі - акт приймання-передачі) за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
Передача комплектів документації, зазначених в акті приймання-передачі, а також його підписання сторонами здійснюються протягом 30 робочих днів з дня отримання призначеним органом, сферу призначення якого скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення якого призупинено чи анульовано, повідомлення від Мінекономіки, зазначеного в абзаці другому пункту 7 цього Порядку.
За обґрунтованою пропозицією призначеного органу, який передає комплекти документації, чи призначеного органу, який приймає комплекти документації, наданою не пізніше наступного робочого дня, що є останнім для передачі комплектів документації, зазначений у цьому пункті строк може бути продовжений Мінекономіки, але не більше ніж на 15 робочих днів, шляхом надсилання таким призначеним органам листа про продовження строку передачі комплектів документації не пізніше наступного робочого дня з дня отримання таких пропозицій.
Під час передачі комплектів документації для подальшого їх опрацювання чи зберігання до призначеного органу, який приймає комплекти документації, перший примірник акта приймання-передачі залишається в призначеному органі, який передав комплекти документації, другий - видається призначеному органу, який прийняв комплекти документації, а третій - надсилається призначеним органом, який передав комплекти документації, Мінекономіки.
10. Комплекти документації передаються іншому або іншим призначеним органам особисто представником призначеного органу, який передає комплекти документації, або рекомендованим поштовим відправленням.
Представник призначеного органу, який передає комплекти документації, під час їх передачі іншому або іншим призначеним органам, які приймають комплекти документації, для подальшого їх опрацювання чи зберігання зобов'язаний пред'явити документ, що посвідчує його особу, та довіреність, що підтверджує його повноваження діяти від імені призначеного органу, який передає комплекти документації, на передавання комплектів документації іншому або іншим призначеним органам, які приймають комплекти документації, засвідчену підписом керівника або заступника керівника призначеного органу, який передає комплекти документації.
У разі анулювання відповідного свідоцтва про призначення з підстав припинення призначеного органу (шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення або ліквідації) передачу комплектів документації для подальшого їх опрацювання чи зберігання до іншого або інших призначених органів здійснює правонаступник чи ліквідатор відповідно до вимог цього Порядку.
11. Документи на папері у складі комплектів документації повинні бути зброшуровані, на зворотному боці останнього аркуша зазначається кількість сторінок та ставиться підпис керівника призначеного органу, який передає комплекти документації.
Документи в електронній формі у складі комплектів документації передаються на носіях інформації.
12. Придбання носіїв інформації, здійснення запису документів в електронній формі, брошурування документів на папері, упакування, транспортування тощо, здійснюється за рахунок призначеного органу, який передає комплекти документації, а у випадку, визначеному в абзаці третьому пункту 8 цього Порядку - за рахунок іншого першого призначеного органу з аналогічною сферою призначення, який приймає такі комплекти документації.
( пункт 12 у редакції наказу Міністерства  економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
13. Приймання комплектів документації здійснюється іншим або іншими призначеними органами, яким передаються комплекти документації, безоплатно.
14. Призначені органи, яким передані комплекти документації для подальшого їх зберігання, та призначені органи, сферу призначення яких скорочено, дію відповідного свідоцтва про призначення яких призупинено чи анульовано та які забезпечують самостійне зберігання відповідних комплектів документації, зберігають їх протягом строків, визначених відповідними технічними регламентами, але не менше строків, визначених законодавством у сфері архівної справи.
Призначені органи, яким передані комплекти документації для подальшого їх зберігання у випадку, визначеному в абзаці третьому пункту 4 цього Порядку (крім випадку продовження їх самостійного зберігання стосовно справ щодо видачі документів про відповідність, термін дії яких закінчився або втратив чинність технічний регламент, на відповідність якому видані такі документи про відповідність), зберігають їх до передачі іншому першому призначеному органу з аналогічною сферою призначення.
( пункт 14 доповнено абзацом другим згідно з наказом  Міністерства економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
15. Призначені органи, яким передані комплекти документації для подальшого їх опрацювання, інформують про це всіх заявників, справи за заявками яких були їм передані, протягом 10 робочих днів з дня підписання акта приймання-передачі.
Виконання призначеними органами, яким передані комплекти документації для подальшого їх опрацювання, подальших робіт з оцінки відповідності здійснюється на умовах, визначених договором між заявником і такими органами.
 

Директор департаменту технічного
регулювання та метрології

М. Крижановський
 
Додаток 1
до Порядку передачі та зберігання комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення
(абзац другий пункту 5)
ІНФОРМАЦІЯ
про виконані та поточні роботи з оцінки відповідності в межах усієї сфери призначення чи її частини, стосовно якої було скорочено сферу призначення, призупинено дію чи анульовано свідоцтво про призначення
Таблиця 1
Інформація
про заявки на проведення робіт з оцінки відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, за якими не завершено роботи з оцінки відповідності
N з/п Заявник
(найменування, місцезнаходження, номер телефону та адреса електронної пошти)
Вид продукції із зазначенням категорій та/або груп продукції (якщо вони визначені в технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції Технічний регламент, дата та номер нормативно-правового акта, яким його затверджено Процедура оцінки відповідності з посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, в яких визначена така процедура Інформація про етап виконання робіт з оцінки відповідності Примітка
1 2 3 4 5 6 7
Таблиця 2
Інформація
про роботи з оцінки відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, за результатами яких були видані документи про відповідність, термін дії яких не завершився
N з/п Заявник
(найменування, місцезнаходження, номер телефону та адреса електронної пошти)
Вид продукції із зазначенням категорій та/або груп продукції (якщо вони визначені в технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції Технічний регламент, дата та номер нормативно-правового акта, яким його затверджено Процедура оцінки відповідності з посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, в яких визначена така процедура Номер та дата виданого документа про відповідність, термін його дії Інформація про виконані роботи з оцінки відповідності після видачі документа про відповідність Інформація про наступні роботи, які необхідно виконати після видачі документа про відповідність (заплановані строки їх виконання) Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Таблиця 3
Інформація
про роботи з оцінки відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, за результатами яких були видані документи про відповідність, термін дії яких завершився, або вимогам технічних регламентів, що втратили чинність, на відповідність яким видані документи про відповідність
N з/п Заявник
(найменування, місцезнаходження, номер телефону та адреса електронної пошти)
Вид продукції із зазначенням категорій та/або груп продукції (якщо вони визначені в технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції Технічний регламент, дата та номер нормативно-правового акта, яким його затверджено Процедура оцінки відповідності з посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, в яких визначена така процедура Номер та дата виданого документа про відповідність, термін його дії Кінцевий термін зберігання комплекту документації, визначений відповідним технічним регламентом та/або законодавством у сфері архівної справи Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8
________________________________________________
(посада керівника призначеного органу з оцінки
відповідності / визнаної незалежної організації)
___________________
(підпис)
________________________
(ініціали та прізвище)
"___" ____________ 20__ р.
( додаток 1 із змінами внесеними згідно з наказом  Міністерства економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
 
Додаток 2
до Порядку передачі та зберігання комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеними органами з оцінки відповідності / визнаними незалежними організаціями завдань
з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, у разі скорочення сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення
(абзац перший пункту 9)
  Примірник № ________
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________________
(посада керівника юридичної особи/ліквідатор,
що передає комплекти документації)
ЗАТВЕРДЖУЮ
_____________________________________
(посада керівника призначеного органу з оцінки
 відповідності / визнаної незалежної організації,
що приймає комплекти документації)
____________
(підпис)
_________________________
(ініціали та прізвище)
____________
(підпис)
_________________________
(ініціали та прізвище)
___ ____________ 20__ року
М. П.
___ ____________ 20__ року
М. П.
АКТ
N ____________
__________________________
(місце складення)
приймання-передачі комплектів документації, пов'язаної з виконанням
призначеним органом з оцінки відповідності / визнаною незалежною
організацією завдань з оцінки відповідності вимогам технічних
регламентів, для подальшого опрацювання чи зберігання
до іншого призначеного органу з оцінки відповідності /
визнаної незалежної організації
Згідно з частиною другою статті 37-1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" у зв'язку із (зазначається необхідне):
_____________________________________________________________________________________
                        (скороченням сфери призначення, призупиненням дії або анулюванням свідоцтва про призначення)
відповідно до _________________________________________________________________________
                                                             (номер та дата судового рішення чи наказу Мінекономіки про скорочення
                                                    сфери призначення, призупинення дії або анулювання свідоцтва про призначення)
_____________________________________________________________________________________
                                                                (найменування призначеного органу з оцінки відповідності /
                                                    визнаної незалежної організації, комплекти документації яких передаються)
передає, а ____________________________________________________________________________
                                                               (найменування призначеного органу з оцінки відповідності /
                                                    визнаної незалежної організації, що приймає комплекти документації)
приймає для подальшого опрацювання або зберігання комплекти документації, пов'язані з виконанням завдань з оцінки відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, за __________ роки:
Порядковий номер Номер справи Кількість аркушів у справі Кількість носіїв інформації до справи (штук) Технічний регламент, дата та номер нормативно-правового акта, яким його затверджено Примітка
1 2 3 4 5 6
Усього прийнято ____________________________________________________________ справ.
                                                                                                (цифрами і словами)
Акт приймання-передачі складено в трьох примірниках:
перший примірник - призначеному органу з оцінки відповідності / визнаній незалежній організації  / юридичній особі / ліквідатору, що передав комплекти документації;
другий примірник - призначеному органу з оцінки відповідності / визнаній незалежній організації, що прийняла комплекти документації;
третій примірник - Мінекономіки (крім випадку, коли відповідним державним органом є Мінекономіки).
Передачу здійснив: Приймання здійснив:
_______________________________________
(посада особи, яка передає комплекти документації)
______________________________________
(посада особи, яка приймає комплекти документації)
______________
(підпис)
__________________
(ініціали та прізвище)
______________
(підпис)
__________________
(ініціали та прізвище)
___ ____________ 20__ року ___ ____________ 20__ року
( додаток 2 із змінами внесеними згідно з наказом  Міністерства економіки України від 01.03.2023 р. № 1099, враховуючи зміни, внесені наказом  Міністерства економіки України від 23.03.2023 р. № 1591 )
____________