МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2005 N 551 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 вересня 2005 р.
за N 1117/11397
Про внесення змін до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд
З метою удосконалення мінімальних відстаней, які повинні встановлюватися між суховантажними дільницями різного технологічного призначення для річкових портів (у метрах),
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 29 березня 2004 року N 251 та зареєстрованих у Мін'юсті України 27 липня 2004 року за N 932/9531, виклавши додаток 4 у редакції, що додається.
2. Департаменту нормативно-правового забезпечення (Ониськів М.М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України
3. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Горобець І.А.) довести цей наказ до відома зацікавлених підприємств і організацій.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рябікіна П.Б.
Додаток 4
до п.5.18 Правил технічної
експлуатації річкових
портових гідротехнічних
споруд
Мінімальні відстані, які повинні встановлюватися між суховантажними дільницями різного технологічного призначення для річкових портів (у метрах)
Примітки:
1. Під дільницею тут мається на увазі причал або група причалів однакового технологічного призначення.
2. Відстань між дільницями визначається найкоротшою відстанню між кордоном операційної території однієї дільниці і найближчим джерелом утворення шкідливих виділень на іншій дільниці.
3. Знак "Х" означає, що припустиме суміжне розташування дільниць без спеціальної відстані між ними.
4. При перевантаженні вантажів, які пилять, спеціалізованими установками критим способом із додержанням санітарних вимог, що зазначені в цьому додатку, відстань може бути зменшена за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
5. Мінімальні відстані від карантинного причалу і причалів, на яких може здійснюватися фумігація, повинні становити: до пасажирських причалів і причалів, де перероблюються харчові вантажі, - 300 м, до інших вантажних причалів - за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
6. В обмежених умовах при реконструкції портів відстань у 200 і більше метрів між дільницями, які пилять, та дільницями інших вантажів припускається зменшити на 100 м проти вказаних у додатку за умови, що відстань проходитиме водною поверхнею.
7. Відстань на дільницях небезпечних, у тому числі нафтоналивних, встановлюється за відповідними правилами та інструкціями або за погодженням із органами протипожежного та санітарного нагляду.
8. У портах з невеликим вантажообігом і малими об'ємами всіляких вантажів можна виділяти окремі причали суміжного призначення з додержанням умов збереження вантажів і санітарного віддалення у процесі перевантаження - за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
9. Відстань між дільницями для перевантажування наливних харчових вантажів і суховантажними дільницями, що перелічені у позиціях 2, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16 цього додатка, встановлюється 200 м; у відношенні до інших суховантажних дільниць припустиме суміжне розміщення.
Т.в.о. Директора | Є.Іванов |