МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 вересня 2005 р.
за N 1117/11397
Про внесення змін до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд
З метою удосконалення мінімальних відстаней, які повинні встановлюватися між суховантажними дільницями різного технологічного призначення для річкових портів (у метрах),
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 29 березня 2004 року
N 251 та зареєстрованих у Мін'юсті України 27 липня 2004 року за N 932/9531, виклавши додаток 4 у редакції, що додається.
2. Департаменту нормативно-правового забезпечення (Ониськів М.М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України
3. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Горобець І.А.) довести цей наказ до відома зацікавлених підприємств і організацій.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рябікіна П.Б.
Міністр ПОГОДЖЕНО: Заступник головного державного санітарного лікаря України Міністерство охорони навколишнього середовища України Державний комітет України з будівництва та архітектури | Є.Червоненко М.Ситенко П.Ігнатенко О.Бондаренко |
Додаток 4
до п.5.18 Правил технічної
експлуатації річкових
портових гідротехнічних
споруд
Мінімальні відстані, які повинні встановлюватися між суховантажними дільницями різного технологічного призначення для річкових портів (у метрах)
Найменування причалу (рід вантажу) | Гене- ральні ванта- жі | Хімічні вантажі в тарі | Облад- нання, контей- нери | Лісові вантажі | Цукор- сирець (нава- лом) | Зернові вантажі (закрит. спосіб) | Вугіл- ля | Руди (крім радіоак- тивних) | Цемент у тарі | Вантажо- паса- жирські операції | Сіль (на відкр. майдан- чиках) | Апати- товий концен- трат | Швидко- псувні вантажі (через холодиль- ник) | Шкір- сировина, мокро- солені шкури, втор- сировина | Аглоруда, сірчистий колчедан, супер- фосфат та ін. | Мінеральні будівельні матеріали (пісок, щебінь та ін.) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
Генеральні вантажі | Х | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 200 | 200 | 100 | 0 | 100 | 300 | 0 | 200 | 200 | 100 |
Хімічні вантажі в тарі | 100 | Х | 0 | 0 | 100 | 100 | 0 | 0 | 0 | 200 | 100 | 200 | 100 | 100 | 100 | 0 |
Обладнання, контейнери | 0 | 100 | Х | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 | 300 | 0 | 0 | 100 | 0 |
Лісові вантажі | 0 | 0 | 0 | Х | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 200 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Цукор-сирець (навалом) | 100 | 100 | 100 | 100 | Х | 0 | 300 | 300 | 300 | 200 | 100 | 400 | 0 | 300 | 300 | 200 |
Зернові вантажі (закрит. спосіб) | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | Х | 300 | 200 | 200 | 0 | 0 | 300 | 0 | 200 | 200 | 100 |
Вугілля | 200 | 100 | 100 | 0 | 300 | 300 | Х | 0 | 0 | 400 | 400 | 100 | 300 | 100 | 0 | 0 |
Руди (крім радіоактивних) | 200 | 100 | 0 | 0 | 300 | 200 | 0 | Х | 0 | 300 | 300 | 100 | 200 | 0 | 0 | 0 |
Цемент у тарі | 200 | 0 | 0 | 0 | 300 | 200 | 0 | 0 | Х | 300 | 200 | 0 | 200 | 100 | 0 | 0 |
Вантажопасажирсь- кі операції | 0 | 200 | 0 | 0 | 200 | 0 | 400 | 300 | 300 | Х | 100 | 500 | 0 | 300 | 300 | 200 |
Сіль (на відкр. майданчиках) | 100 | 100 | 100 | 0 | 100 | 0 | 400 | 300 | 200 | 100 | Х | 400 | 0 | 300 | 300 | 200 |
Апатитовий концентрат | 300 | 200 | 300 | 200 | 400 | 300 | 100 | 100 | 0 | 500 | 400 | Х | 400 | 100 | 100 | 0 |
Швидкопсувні вантажі (через холодильник) | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 300 | 200 | 200 | 0 | 0 | 400 | Х | 300 | 200 | 100 |
Шкірсировина, мокросолені шкури, вторсировина | 200 | 100 | 0 | 0 | 300 | 200 | 100 | 0 | 100 | 300 | 300 | 100 | 300 | Х | 100 | 0 |
Аглоруда, сірча- ний колчедан, суперфосфат та ін. | 200 | 100 | 100 | 0 | 300 | 200 | 0 | 0 | 0 | 400 | 400 | 200 | 300 | 100 | Х | 0 |
Мінеральні буді- вельні матеріали (пісок, щебінь та ін.) | 100 | 0 | 0 | 0 | 200 | 100 | 0 | 0 | 0 | 200 | 200 | 0 | 100 | 0 | 0 | Х |
Примітки:
1. Під дільницею тут мається на увазі причал або група причалів однакового технологічного призначення.
2. Відстань між дільницями визначається найкоротшою відстанню між кордоном операційної території однієї дільниці і найближчим джерелом утворення шкідливих виділень на іншій дільниці.
3. Знак "Х" означає, що припустиме суміжне розташування дільниць без спеціальної відстані між ними.
4. При перевантаженні вантажів, які пилять, спеціалізованими установками критим способом із додержанням санітарних вимог, що зазначені в цьому додатку, відстань може бути зменшена за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
5. Мінімальні відстані від карантинного причалу і причалів, на яких може здійснюватися фумігація, повинні становити: до пасажирських причалів і причалів, де перероблюються харчові вантажі, - 300 м, до інших вантажних причалів - за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
6. В обмежених умовах при реконструкції портів відстань у 200 і більше метрів між дільницями, які пилять, та дільницями інших вантажів припускається зменшити на 100 м проти вказаних у додатку за умови, що відстань проходитиме водною поверхнею.
7. Відстань на дільницях небезпечних, у тому числі нафтоналивних, встановлюється за відповідними правилами та інструкціями або за погодженням із органами протипожежного та санітарного нагляду.
8. У портах з невеликим вантажообігом і малими об'ємами всіляких вантажів можна виділяти окремі причали суміжного призначення з додержанням умов збереження вантажів і санітарного віддалення у процесі перевантаження - за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
9. Відстань між дільницями для перевантажування наливних харчових вантажів і суховантажними дільницями, що перелічені у позиціях 2, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16 цього додатка, встановлюється 200 м; у відношенні до інших суховантажних дільниць припустиме суміжне розміщення.
Т.в.о. Директора | Є.Іванов |