• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд

Міністерство транспорту та звязку України  | Наказ від 15.09.2005 № 551
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту та звязку України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 15.09.2005
  • Номер: 551
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту та звязку України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 15.09.2005
  • Номер: 551
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2005 N 551
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 вересня 2005 р.
за N 1117/11397
Про внесення змін до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд
З метою удосконалення мінімальних відстаней, які повинні встановлюватися між суховантажними дільницями різного технологічного призначення для річкових портів (у метрах),
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Правил технічної експлуатації річкових портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 29 березня 2004 року N 251 та зареєстрованих у Мін'юсті України 27 липня 2004 року за N 932/9531, виклавши додаток 4 у редакції, що додається.
2. Департаменту нормативно-правового забезпечення (Ониськів М.М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України
3. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Горобець І.А.) довести цей наказ до відома зацікавлених підприємств і організацій.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рябікіна П.Б.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Заступник головного державного
санітарного лікаря України
Міністерство охорони
навколишнього середовища України
Державний комітет України
з будівництва та архітектури
Є.Червоненко


М.Ситенко

П.Ігнатенко

О.Бондаренко
Додаток 4
до п.5.18 Правил технічної
експлуатації річкових
портових гідротехнічних
споруд
Мінімальні відстані, які повинні встановлюватися між суховантажними дільницями різного технологічного призначення для річкових портів (у метрах)
Найменування
причалу (рід
вантажу)
Гене-
ральні
ванта-
жі
Хімічні
вантажі
в тарі
Облад-
нання,
контей-
нери
Лісові
вантажі
Цукор-
сирець
(нава-
лом)
Зернові
вантажі
(закрит.
спосіб)
Вугіл-
ля
Руди
(крім
радіоак-
тивних)
Цемент
у тарі
Вантажо-
паса-
жирські
операції
Сіль (на
відкр.
майдан-
чиках)
Апати-
товий
концен-
трат
Швидко-
псувні
вантажі
(через
холодиль-
ник)
Шкір-
сировина,
мокро-
солені
шкури,
втор-
сировина
Аглоруда,
сірчистий
колчедан,
супер-
фосфат
та ін.
Мінеральні
будівельні
матеріали
(пісок,
щебінь
та ін.)
1234567891011121314151617
Генеральні
вантажі
Х10000100020020010001003000200200100
Хімічні вантажі в
тарі
100Х001001000002001002001001001000
Обладнання,
контейнери
0100Х010000000100300001000
Лісові вантажі000Х1000000002000000
Цукор-сирець
(навалом)
100100100100Х03003003002001004000300300200
Зернові вантажі
(закрит. спосіб)
0100000Х300200200003000200200100
Вугілля2001001000300300Х0040040010030010000
Руди (крім
радіоактивних)
200100003002000Х0300300100200000
Цемент у тарі20000030020000Х300200020010000
Вантажопасажирсь-
кі операції
0200002000400300300Х1005000300300200
Сіль (на відкр.
майданчиках)
10010010001000400300200100Х4000300300200
Апатитовий
концентрат
3002003002004003001001000500400Х4001001000
Швидкопсувні
вантажі (через
холодильник)
0100000030020020000400Х300200100
Шкірсировина,
мокросолені
шкури,
вторсировина
200100003002001000100300300100300Х1000
Аглоруда, сірча-
ний колчедан,
суперфосфат та
ін.
2001001000300200000400400200300100Х0
Мінеральні буді-
вельні матеріали
(пісок, щебінь та
ін.)
100000200100000200200010000Х
Примітки:
1. Під дільницею тут мається на увазі причал або група причалів однакового технологічного призначення.
2. Відстань між дільницями визначається найкоротшою відстанню між кордоном операційної території однієї дільниці і найближчим джерелом утворення шкідливих виділень на іншій дільниці.
3. Знак "Х" означає, що припустиме суміжне розташування дільниць без спеціальної відстані між ними.
4. При перевантаженні вантажів, які пилять, спеціалізованими установками критим способом із додержанням санітарних вимог, що зазначені в цьому додатку, відстань може бути зменшена за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
5. Мінімальні відстані від карантинного причалу і причалів, на яких може здійснюватися фумігація, повинні становити: до пасажирських причалів і причалів, де перероблюються харчові вантажі, - 300 м, до інших вантажних причалів - за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
6. В обмежених умовах при реконструкції портів відстань у 200 і більше метрів між дільницями, які пилять, та дільницями інших вантажів припускається зменшити на 100 м проти вказаних у додатку за умови, що відстань проходитиме водною поверхнею.
7. Відстань на дільницях небезпечних, у тому числі нафтоналивних, встановлюється за відповідними правилами та інструкціями або за погодженням із органами протипожежного та санітарного нагляду.
8. У портах з невеликим вантажообігом і малими об'ємами всіляких вантажів можна виділяти окремі причали суміжного призначення з додержанням умов збереження вантажів і санітарного віддалення у процесі перевантаження - за погодженням із санітарно-епідеміологічною службою.
9. Відстань між дільницями для перевантажування наливних харчових вантажів і суховантажними дільницями, що перелічені у позиціях 2, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16 цього додатка, встановлюється 200 м; у відношенні до інших суховантажних дільниць припустиме суміжне розміщення.
Т.в.о. Директора Є.Іванов