• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Порядок застосування автоматичних індикаторів ризиків

Державна аудиторська служба України | Наказ, Порядок від 11.09.2018 № 196 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна аудиторська служба України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 11.09.2018
  • Номер: 196
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна аудиторська служба України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 11.09.2018
  • Номер: 196
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної аудиторської
служби України
11 вересня 2018 року № 196
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 вересня 2018 р.
за № 1115/32567
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів України № 647 від 28.10.2020 )
ПОРЯДОК
застосування автоматичних індикаторів ризиків
І. Загальні положення
1. Цей Порядок встановлює порядок застосування автоматичних індикаторів ризиків (далі - індикатори) для формування черги ризикових процедур закупівлі з метою прийняття прозорого, об’єктивного та неупередженого рішення про початок моніторингу закупівлі відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" .
2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
персональний кабінет - частина електронної системи закупівель, що забезпечує реєстрацію працівників органу державного фінансового контролю, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу закупівлі, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якої здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
система автоматичних індикаторів ризиків (далі - ризик-система) - аналітичний обчислювальний комплекс у складі електронної системи закупівель, що забезпечує постійний та регулярний розрахунок індикаторів на основі відкритих даних з API-сервісу (application program interface сервіс) електронної системи закупівель;
черга ризикових процедур закупівлі (далі - черга) - впорядкований перелік процедур закупівлі, щодо яких спрацювали індикатори, розміщений у персональному кабінеті.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про публічні закупівлі" .
ІІ. Порядок застосування індикаторів для формування черги ризикових процедур закупівлі
1. Ризик-система щодня здійснює автоматичний розрахунок індикаторів за процедурами закупівель, які проводяться замовниками в електронній системі закупівель, формує чергу та відображає її в персональному кабінеті.
2. Ризик-система після спрацювання одного або кількох індикаторів за окремою процедурою закупівлі автоматично здійснює підрахунок загальної умовної ваги індикаторів.
3. У разі спрацювання індикатора (індикаторів) за конкретною процедурою закупівлі (або окремим лотом) та залежно від загальної умовної ваги цих індикаторів ризик-система закупівель автоматично присвоює процедурі закупівлі один із таких рангів ризику:
1 ранг ризику - високий рівень ризику;
2 ранг ризику - помірний рівень ризику;
3 ранг ризику - низький рівень ризику.
Діапазон значень загальної умовної ваги спрацьованих індикаторів кожного рангу ризику встановлює Державна аудиторська служба України за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
4. Усередині кожного з рангів ризику процедури закупівлі, щодо яких спрацювали індикатори, розташовуються залежно від загальної умовної ваги.
5. Кожній процедурі закупівлі, щодо якої спрацювали індикатори, ризик-система присвоює середньозважену умовну вагу, яка визначена з урахуванням загальної умовної ваги та очікуваної вартості процедури закупівлі у відповідному рангу ризику.
6. Ризик-система заносить до персонального кабінету у чергу з кожного рангу ризику фіксований відсоток процедур закупівель, що мають найвищу середньозважену умовну вагу. Величину відсотка процедур, що мають відображатися у черзі, встановлює Державна аудиторська служба України за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
7. Процедури закупівлі автоматично розташовує ризик-система в черзі пропорційно, починаючи від процедур, що віднесені до 1 рангу ризику та мають найбільшу середньозважену умовну вагу, до тих, що віднесені до 3 рангу ризику та мають найменшу середньозважену умовну вагу.
8. Під час обрання органом державного фінансового контролю процедур закупівель для здійснення моніторингу насамперед обирають процедури закупівлі, що мають найвищий пріоритет у черзі.
9. Під час перегляду процедури закупівлі, що внесена до черги, для прийняття рішення щодо її обрання органом державного фінансового контролю для моніторингу в персональному кабінеті надається можливість переглянути процедуру закупівлі та перелік індикаторів, що спрацювали за цією процедурою, створити чернетку моніторингу закупівлі в електронній системі закупівлі або перенести посилання на процедуру закупівлі з черги до архіву.
10. Посилання на процедуру закупівлі автоматично виключається з черги ризикових процедур закупівлі та переноситься до архіву в персональному кабінеті у таких випадках:
за процедурою закупівлі розпочато моніторинг;
оприлюднено звіт про виконання договору;
процедура закупівлі відмінена або визнана такою, що не відбулася;
усі порушення, за якими спрацювали індикатори, усунено.
Директор Департаменту
контролю у сфері закупівель

С. Аніщенко