МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.07.2016 № 753 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 серпня 2016 р.
за № 1078/29208
Про затвердження Типового штатного нормативу чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Відповідно до пункту 13 Типового положення про територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 року № 1417 (зі змінами), та з метою надання методичної допомоги територіальним центрам соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типовий штатний норматив чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), що додається.
2. Управлінню у справах людей похилого віку та надання соціальних послуг (Суліма О.В.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 30 березня 2015 року № 342 "Про затвердження Типових штатних нормативів чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 квітня 2015 року за № 423/26868.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В. Мущиніна.
Міністр | А. Рева |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
12.07.2016 № 753
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 серпня 2016 р.
за № 1078/29208
ТИПОВИЙ ШТАТНИЙ НОРМАТИВ
чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
1. Апарат територіального центру
Назва посади (професії) | Кількість штатних одиниць залежно від кількості осіб, яких обслуговують підрозділи територіального центру | ||
до 500 | від 501 до 1500 | 1501 і більше | |
Адміністративно-господарський персонал | |||
Директор | 1 | 1 | 1 |
Заступник директора | 1 | 1 | |
Головний бухгалтер* | Нормативи чисельності визначаються відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 26 вересня 2003 року № 269 "Про затвердження міжгалузевих нормативів чисельності працівників бухгалтерського обліку" | ||
Бухгалтер* | |||
Юрисконсульт | 0,5 | 1 | 1 |
Завідувач господарства | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Інженер з охорони праці | 0,5 | 0,75 | 1 |
Інспектор з кадрів | 0,5 | 1 | 1 |
Персонал із соціальної роботи | |||
Провідний фахівець із соціальної роботи | 0,5 | 1 | 1 |
Фахівець із соціальної роботи І категорії | 0,5 | 1 | 1 |
Психолог (практичний психолог)** | 0,5 | 1 | 1 |
Психолог** | 1,5 | 2 | 2 |
Медичний персонал | |||
Сестра медична*** | 1 | 1 | 1 |
Обслуговуючий персонал | |||
Прибиральник службових приміщень | 0,25 штатної одиниці на 100 кв. м площі при одноразовому щоденному прибиранні, але не менше ніж 0,5 штатної одиниці | ||
Водій автотранспортних засобів | 1 штатна одиниця на кожний автомобіль | ||
Сторож | Кількість штатних одиниць визначається залежно від кількості об'єктів, що підлягають охороні, відповідно до вимог щодо режиму та умов охорони. На один цілодобовий пост охорони встановлюється не більше ніж 3 штатні одиниці |
__________
* Функції з ведення бухгалтерського обліку та складання бухгалтерської звітності можуть виконуватися централізовано через бухгалтерські служби структурних підрозділів з питань соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій або виконавчих органів місцевого самоврядування.
** Надає послуги особам, які обслуговуються в усіх відділеннях територіального центру.
*** Вводиться у разі, якщо в структурі територіального центру відсутні відділення денного перебування та стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання, надає послуги особам, які обслуговуються в усіх відділеннях територіального центру.
2. Відділення соціальної допомоги вдома
3. Відділення денного перебування (на 30 осіб)
__________
Примітка.
Введення та кількісне визначення інших посад проводяться залежно від конкретних умов обслуговування за рішенням органу, що утворив територіальний центр.
4. Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання (на 30 ліжко-місць)
__________
* Медична допомога може надаватися при наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики чи укладенні договорів із закладами охорони здоров'я.
5. Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
__________
Примітка.
Введення та кількісне визначення інших посад (професій) проводяться залежно від конкретних умов обслуговування за рішенням органу, що утворив територіальний центр.
Заступник начальника Управління у справах людей похилого віку та надання соціальних послуг - начальник відділу реформування та організації надання соціальних послуг за місцем проживання | О. Фартушна |