МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ
СІМ'Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
20.08.2004 N 273/418 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 серпня 2004 р.
за N 1059/9658
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту N 1548/240 від 15.05.2007 )
Про затвердження Інструкції про порядок видачі жінкам пакунків малюка при народженні дитини
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.04 N 981 "Про підтримку сімей при народженні дитини"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Інструкцію про порядок видачі жінкам пакунків малюка при народженні дитини (додається).
2. Республіканському комітету у справах сім'ї та молоді АР Крим, структурним підрозділам у справах сім'ї та молоді обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, Міністерству охорони здоров'я АР Крим, управлінням охорони здоров'я обласних, Севастопольської міської державних адміністрацій, Головному управлінню охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації забезпечити дотримання положень Інструкції.
3. Відповідальність за виконання даного наказу покласти на директора департаменту сімейної політики Мінсім'ядітимолоді України Таран А.Ф. та начальника управління організації медичної допомоги дітям і матерям МОЗ України Моісеєнко Р.О.
В.о. Міністра у справах сім'ї, дітей та молоді Міністр охорони здоров'я | Р.Г.Драпушко А.В.Підаєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства України
у справах сім'ї,
дітей та молоді
та Міністерства охорони
здоров'я України
20.08.2004 N 273/418
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 серпня 2004 р.
за N 1059/9658
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок видачі жінкам пакунків малюка при народженні дитини
1. Інструкція про порядок видачі жінкам пакунків малюка при народженні дитини (далі - Інструкція) розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.04 N 981 і визначає порядок розподілу, видачі жінкам та обліку пакунків малюка.
2. Централізована закупівля дитячих товарів, комплектування пакунків малюка та їх розподіл між Республіканським комітетом у справах сім'ї та молоді АР Крим, управліннями у справах сім'ї та молоді обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - управління) відповідно до середніх показників народжуваності у регіонах здійснюється Міністерством у справах сім'ї, дітей та молоді (далі - Мінсім'ядітимолодь).
3. Управління у триденний термін після отримання пакунків малюка забезпечують їх доставку та розподіл між відділами у справах сім'ї та молоді райдержадміністрацій (далі - відділи) відповідно до середніх показників народжуваності у населеному пункті.
4. Відділи у триденний термін після отримання пакунків малюка передають їх до пологових будинків (відділень) для безпосередньої видачі жінкам.
5. Факт передачі пакунків малюка фіксується в акті приймання-передавання встановленої форми (додаток 1) та в журналі обліку видачі пакунків малюка (додаток 2).
6. Уточнення щодо розподілу пакунків проводиться відповідно відділами, управліннями, Мінсім'ядітимолоддю щомісяця.
Пакунки малюка, які не видані управліннями, відділами, пологовими будинками протягом поточного року, не вилучаються та видаються у наступному році.
( Пункт 6 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )
7. Видача пакунків малюка у пологових будинках (відділеннях) проводиться відповідальною за це особою із заповненням відомості, яка має містити інформацію щодо прізвища, ім'я та по батькові жінки, дати народження дитини (дітей), дати видачі пакунка малюка та особистий підпис отримувача.
8. Відомості про видані пакунки малюка, затверджені головним лікарем лікувально-профілактичного закладу, щомісячно подаються до відділів (їх копії залишаються у закладах охорони здоров'я).
9. Пакунок малюка видається під час виписки новонародженої дитини з пологового будинку (відділення) матері або членам її сім'ї, або особі, яка виконує функцію догляду за дитиною.
Якщо на момент виписки дитини у пологовому будинку (відділенні) були відсутні пакунки малюка, вони видаються відділами чи управліннями на підставі заяви матері або особи, яка фактично доглядає за дитиною.
( Пункт 9 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )
10. Відділи щокварталу до 5-го числа місяця, наступного за звітним, складають і подають до управлінь затверджені їх керівниками списки отримувачів пакунків малюка та оригінали відомостей(1) разом із затвердженим звітом про видачу пакунків малюка за встановленою формою (додаток 3).
---------------
(1) Копії відомостей залишаються у відділах.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )
11. Управління щокварталу до 10 числа місяця, що слідує за звітним, узагальнюють отримані від відділів дані та подають до Мінсім'ядітимолоді затверджений звіт про видачу пакунків малюка за встановленою формою (додаток 3).
( Пункт 11 в редакції Наказу Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )
12. Контроль за правильністю видачі пакунків малюка покладається на Міністерство у справах сім'ї, дітей та молоді, Республіканський комітет у справах сім'ї та молоді АР Крим, структурні підрозділи у справах сім'ї та молоді обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Заступник Міністра України у справах сім'ї, дітей та молоді Начальник управління організації медичної допомоги дітям і матерям Міністерства охорони здоров'я України | В.А.Танцюра Р.О.Моісеєнко |
Додаток 1
до Інструкції про порядок
видачі жінкам пакунків
малюка при народженні дитини
(у редакції наказу
Мінсім'ядітимолоді України
та МОЗ України
від 24.01.2005 N 18/31
( z0120-05 )
АКТ
приймання-передавання пакунків малюка
Ми, що нижче підписалися, _______________________________________
(назва органу, що передає пакунки малюка)
(далі - Постачальник),
в особі _______________________________, що діє на підставі _____,
(прізвище, ім'я та по батькові)
з одного боку, та ____________________________ (далі - Одержувач),
(назва органу або закладу,
що приймає пакунки малюка)
в особі _________________________________,
(прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _____________, з другого боку, склали цей Акт
про те, що Постачальником передано Одержувачу товар відповідно до
Специфікації у повному обсязі.
Специфікація
------------------------------------------------------------------
|Розділ| Номенклатура поставки |Кількість|Одиниця| Ціна |Сума |
| | товару | |виміру |(грн.)|(грн.)|
|------+-------------------------+---------+-------+------+------|
| 1. |Комплект "пакунок малюка"| | К-т | | |
|------+-------------------------+---------+-------+------+------|
| |1. Ковдра | | | | |
| |2. Рушник махровий | | | | |
| |3. Пелюшка ситцева | | | | |
| |4. Пелюшка фланелева | | | | |
| |5. Сорочечка (льоля) | | | | |
| | фланелева | | | | |
| |6. Сорочечка (льоля) | | | | |
| | ситцева | | | | |
| |7. Шапочка (чепчик) | | | | |
| | фланелева | | | | |
| |8. Шапочка (чепчик) | | | | |
| | ситцева | | | | |
| |9. Енциклопедія для | | | | |
| | батьків | | | | |
| |10. Упаковка | | | | |
| |Усього: _______________ |________ | _____ | ____ | ____ |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальна сума: | |
------------------------------------------------------------------
Реквізити сторін:
Постачальник Одержувач
Місцезнаходження ______________ Місцезнаходження ______________
Ідентифікаційний код __________ Ідентифікаційний код __________
П/р ___________________________ П/р ___________________________
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (посада, прізвище, (підпис) (посада, прізвище,
ініціали) ініціали)
М.П. М.П.
( Додаток 1 в редакції Наказу Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )
Додаток 2
до Інструкції про порядок
видачі жінкам пакунків
малюка при народженні дитини
ЖУРНАЛ
обліку видачі пакунків малюка
------------------------------------------------------------------
| N |Організація,| Дата |Кіль-| N акта | Кількість |Примітка|
|з/п| що приймає |передачі|кість|приймання- | виданих | |
| | пакунки | | |передавання| пакунків | |
| | малюка | | | | (на | |
| | | | | | підставі | |
| | | | | |відомостей)| |
|---+------------+--------+-----+-----------+-----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Інструкції про порядок
видачі жінкам пакунків
малюка при народженні дитини
ЗАТВЕРДЖЕНО
____________________________
(посада керівника органу,
що подає звіт)
________ ___________________
(підпис) (прізвище, ініціали
керівника)
М.П.
"____" ___________ 200___ р.
ЗВІТ
_______________________________
(повна назва організації)
про видачу пакунків малюка
за __________ 200____ р.
-----------------------------------------------------------------------
| N | Орган | Дата |Кіль-| N акта | Кількість |Залишок |Примітки|
|з/п| або |передачі|кість| приймання-| виданих | на | |
| |заклад, | | |передавання| пакунків | кінець | |
| | якому | | | | (на |звітного| |
| |передано| | | | підставі |періоду | |
| |пакунки | | | |відомостей)| | |
| | малюка | | | | | | |
| | | | | | | | |
|---+--------+--------+-----+-----------+-----------+--------+--------|
| | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
( Інструкцію доповнено Додатком 3 згідно з Наказом Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді N 18/31 від 24.01.2005 )