№ з/п | Вид навчальної роботи | Норма часу (в академічних годинах) | Примітка |
1 | Читання лекцій (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину | Один викладач на одну чи більше груп |
2 | Читання лекцій (дистанційна форма навчання в режимі відкладеного часу) | 1 година за одну академічну годину для кожного викладача | Читання лекції одним викладачем у межах відеозапису онлайн частини професійної (сертифікатної), короткострокової програми підвищення кваліфікації |
3 | Проведення практичних занять, у тому числі у формі групового та/або індивідуального виконання ситуаційного завдання (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину | Один викладач на одну групу (не менше ніж 7 осіб у групі) |
4 | Проведення семінарських занять (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину | Один викладач на одну групу (одну підгрупу у разі необхідності); кожна група слухачів за необхідності ділиться на підгрупи |
5 | Проведення семінарських занять (дистанційна форма навчання в режимі відкладеного часу) | 2 години на одну групу | Один викладач на одну групу |
6 | Проведення тренінгу (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину для кожного викладача | Не більше ніж 3 викладачі на одну групу (від 7 до 20 осіб у групі); кількість годин для проведення тренінгу - від 4 до 6 годин на день; тривалість одного тренінгу - не більше ніж 5 днів |
7 | Проведення майстер-класу (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину | Один викладач на одну групу; тривалість одного майстер-класу - не більше ніж 6 годин на день |
8 | Проведення ділової гри, круглого столу, дискусії, конференції (очна форма навчання) | 1 година за одну академічну годину для кожного викладача | Не більше ніж 3 викладачі |
9 | Проведення тематичної зустрічі (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину для кожного викладача | Не більше ніж 2 викладачі |
10 | Проведення дискусії у режимі відео- (аудіо-) конференції (дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 1 година за одну академічну годину для кожного викладача | Не більше ніж 2 викладачі |
11 | Проведення консультацій протягом навчання за професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації | До 6 відсотків від загальної кількості годин, відведених на опанування програми підвищення кваліфікації | Один викладач на одну групу (не менше ніж 7 осіб у групі) в межах вивчення одного модуля програми підвищення кваліфікації |
12 | Організація та проведення навчального візиту | 6 годин на день на одну групу | Визначається відповідною програмою підвищення кваліфікації та розкладом занять |
13 | Проведення співбесіди з учасниками професійного навчання з метою виявлення початкового рівня володіння державною, іноземною мовами | 0,25 години кожному викладачу на одного учасника професійного навчання | Не більше ніж 2 викладачі на одну групу (від 7 до 15 осіб у групі) |
14 | Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі співбесіди з метою виявлення рівня володіння державною, іноземною мовами |
15 | Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі тестування без застосування комп’ютерної техніки під час аудиторних занять | До 2 годин для проведення тестування на одну групу | Не більше ніж 2 викладачі на одну групу |
16 | Перевірка виконаних робіт під час тестування без застосування комп’ютерної техніки під час аудиторних занять | 0,25 години на кожного учасника професійного навчання | Роботу перевіряє один викладач |
17 | Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі комп’ютерного тестування | 1 академічна година для проведення тестування на одну групу | Один викладач на одну групу (від 5 до 20 осіб у групі) |
18 | Проведення контрольних заходів у формі усного розв’язання ситуаційного завдання (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 0,25 години на кожного учасника професійного навчання | Не більше ніж 3 викладачі |
19 | Проведення контрольних заходів у формі письмового розв’язання ситуаційного завдання, написання есе, письмових відповідей на запитання | До 2 годин на одну групу | Не більше ніж 3 викладачі |
20 | Перевірка виконаних робіт під час письмового розв’язання ситуаційного завдання, написаного есе, письмових відповідей на запитання | 0,33 години на кожну роботу, що перевіряється | Роботу перевіряє один викладач |
21 | Керівництво, консультування, рецензування підсумкових робіт учасників професійного навчання та участь у їх презентації (захисті) | 2 години на одну підсумкову роботу, у тому числі 0,33 години кожному члену комісії на проведення презентації (захисту) та 0,33 - рецензенту | Не більше ніж 3 викладачі |
22 | Проведення контрольного заходу у формі ділової гри | 1 година на одну групу для кожного викладача | Не більше ніж 3 викладачі |
23 | Проведення в дистанційному режимі тестів поточного, підсумкового контролю; аналіз результатів тесту | 1 академічна година на одну групу; 0,25 години на кожного учасника професійного навчання | Здійснюється за тижневим розкладом |
24 | Проведення консультацій (консультативних форумів) з навчальних модулів для учасників професійного навчання дистанційної форми | 12 відсотків від загального обсягу навчального часу, відведеного на вивчення навчального модуля на групу | |
25 | Перевірка індивідуальних (групових) завдань, підсумкових робіт, у тому числі практичних завдань, що виконуються у дистанційному режимі | 2 години на одну групу; 0,25 години на одну роботу | Роботу перевіряє і приймає один викладач |
26 | Рецензування рефератів учасників професійного навчання | 3 години на реферат | |
27 | Розроблення (оновлення) професійної (сертифікатної) програми підвищення кваліфікації | 5 годин на розроблення (оновлення) одного модуля програми | Один модуль програми розробляє (оновлює) один викладач |
28 | Розроблення (оновлення) короткострокової програми підвищення кваліфікації | До 10 годин на одну програму | До 2 викладачів на одну програму |
29 | Розроблення (оновлення) методичних матеріалів (навчально-методичних посібників, роздаткових матеріалів, робочих зошитів, глосаріїв тощо) | До 10 годин | |
30 | Розроблення (оновлення) методичних рекомендацій для учасників навчання щодо послідовності навчання, використання вебсередовища, вебресурсів, виконання завдань тощо (дистанційна форма навчання) | До 3 годин на одну програму | Один викладач |
31 | Розроблення (оновлення) тестів для проведення контрольних заходів | До 0,2 годин на один тест | |
32 | Розроблення (оновлення) ситуаційних завдань із методичними рекомендаціями щодо їх розв’язання | До 0,5 годин на одне ситуаційне завдання із методичними рекомендаціями щодо його розв’язання | Один викладач |
33 | Розроблення (оновлення) практичних завдань із методичними рекомендаціями для їх виконання | До 0,2 години на одне практичне завдання із методичними рекомендаціями щодо його виконання | Один викладач |
34 | Розроблення (оновлення) сценарію ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання | До 0,5 годин на один сценарій ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання | До 2 викладачів |
35 | Розроблення (оновлення) презентацій для читання лекції, проведення семінару, дискусії, конференції (дистанційна форма навчання в режимі реального часу) | 0,5 годин на 1 набір презентаційних слайдів (не менше 10 слайдів) для однієї лекції, семінару, дискусії, конференції | Один викладач |
36 | Розроблення (оновлення) сценарію (конспекту) відеозаписів лекцій, семінарів, дискусій (дистанційна форма навчання) | 6 годин для 1 умовного друкованого аркуша | Розраховується пропорційно фактичному обсягу |