• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України

Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики  | Наказ, Порядок від 01.07.2004 № 128 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 01.07.2004
  • Номер: 128
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 01.07.2004
  • Номер: 128
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Н А К А З
01.07.2004 N 128
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2004 р.
за N 903/9502
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1497 від 08.09.2016 )
Про затвердження Порядку розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України
На виконання повноважень, визначених Положенням про Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики, затвердженим Указом Президента України від 18 березня 2003 року N 225,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України, що додається.
2. Управлінню підтвердження відповідності (Сердюков О.Я.) у п'ятиденний термін забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Державному підприємству "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (Жарков Ю.В.) після реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його публікацію.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держстандарту України від 07.05.2001 N 218 "Про створення комісії з апеляцій з питань сертифікації Держстандарту України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 07.06.2001 за N 484/5675.
5. Управлінню справами (Олійник А.П.) довести цей наказ до відома керівників органів із сертифікації системи сертифікації УкрСЕПРО.
6. Покласти відповідальність за виконання цього наказу на заступника Голови Черепкова С.Т.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на управління організаційно-аналітичного забезпечення діяльності Голови.
Голова
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Л.Школьник



Ю.А.Авксентьєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держспоживстандарту
України
01.07.2004 N 128
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2004 р.
за N 903/9502
ПОРЯДОК
розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України
1. Загальні положення
1.1. Порядок установлює основні процедури та правила розгляду спірних питань із сертифікації продукції у державній системі сертифікації УкрСЕПРО (далі - Система) комісією з апеляцій Держспоживстандарту України.
1.2. Комісія з апеляцій Держспоживстандарту України (далі - Комісія) створюється Держспоживстандартом України - Національним органом України із сертифікації для розгляду спірних питань у сфері сертифікації.
1.3. Подавець - фізична або юридична особа, яка подала заяву про порушення правил і процедур Системи або опротестовує рішення, прийняте органом із сертифікації.
2. Порядок подання апеляцій
2.1. Апеляції про порушення правил і процедур сертифікації в Системі подаються до Комісії лише при наявності в подавця апеляції рішення апеляційної комісії органу із сертифікації. Подання апеляції не зупиняє дії прийнятого органом із сертифікації рішення.
2.2. Подавцем можуть бути оскаржені такі дії органу із сертифікації і рішення його апеляційної комісії:
- відмова органу із сертифікації у прийнятті до розгляду заявки на сертифікацію;
- відмова апеляційної комісії органу із сертифікації у прийнятті до розгляду скарги;
- відмова у видачі сертифіката відповідності;
- зупинення або скасування сертифіката відповідності;
- відмова у визнанні сертифіката відповідності, виданого в іншій системі сертифікації;
- порушення правил і процедури сертифікації в Системі;
- невиконання договірних зобов'язань з боку органу із сертифікації;
- порушення термінів виконання робіт із сертифікації.
Подавцем можуть бути також оскаржені й інші дії органу із сертифікації, якщо вони призвели до порушення його прав та інтересів (у сфері сертифікації).
2.3. Комісія складається з постійної та тимчасової частин.
2.4. Склад постійної частини Комісії затверджується наказом Держспоживстандарту України і включає:
заступника Голови Держспоживстандарту, відповідального за діяльність у сфері сертифікації, - голова Комісії;
заступника Голови, відповідального за діяльність у сфері захисту прав споживачів, - заступник голови Комісії;
керівника структурного підрозділу з питань підтвердження відповідності - секретар Комісії;
керівника юридичного управління;
керівника структурного підрозділу з питань технічного регулювання.
2.5. Склад тимчасової частини Комісії формується за пропозиціями функціональних управлінь Держспоживстандарту України і членів Комісії для розгляду кожної конкретної апеляції (при потребі) і затверджується наказом Держспоживстандарту України.
2.6. Під час формування тимчасової частини Комісії повинна забезпечуватися незалежність її членів від сторін, що конфліктують.
2.7. Комісія розглядає апеляції конфіденційно.
2.8. Апеляція, яка надійшла без зазначення місця проживання (місцезнаходження), не підписана автором (авторами), а також така, з якої неможливо встановити авторство, визнається анонімною та розгляду не підлягає.
2.9. Комісія у своїй діяльності керується чинним законодавством України, а також нормативно-правовими та технічними актами Держспоживстандарту України.
3. Порядок розгляду апеляцій
3.1. Апеляції приймаються до розгляду Комісією, якщо вони подані в письмовій формі на адресу Держспоживстандарту України.
3.2. Апеляції мають подаватись не пізніше 30 днів з дати одержання подавцем рішення апеляційної комісії органу із сертифікації, яке опротестовується.
3.3. В апеляції повинно бути чітко сформульовано суть спірного питання. До апеляції додаються всі необхідні документи і матеріали, які підтверджують і пояснюють факти, що містяться в апеляції, у тому числі:
- апеляція до апеляційної комісії органу із сертифікації;
- листування подавця апеляції і органу із сертифікації;
- протоколи сертифікаційних випробувань;
- акти обстеження виробництва;
- звіти щодо оцінки системи якості;
- результати технічного нагляду за сертифікованою продукцією або системою якості;
- нормативна та технічна документація на продукцію;
- претензії споживачів продукції (послуг);
- результати перевірок, які проводилися уповноваженими державними органами, які здійснюють наглядові та контрольні функції.
При потребі Комісія може затребувати інші, необхідні для розгляду апеляції, документи.
3.4. Управління справами здійснює реєстрацію апеляції та інших матеріалів, що надійшли разом з нею. Зареєстровані матеріали передаються Голові Комісії або його заступнику.
3.5. Голова Комісії або його заступник передає всі необхідні матеріали до структурного підрозділу з технічного регулювання для попереднього розгляду, опрацювання та підготовки пропозицій щодо формування тимчасової частини Комісії для розгляду конкретної апеляції.
3.6. Секретар Комісії узагальнює одержані матеріали та подає голові Комісії на погодження проект наказу про склад тимчасової частини Комісії для розгляду конкретної апеляції.
3.7. Голова Комісії або його заступник погоджує проект наказу про склад тимчасової частини Комісії і призначає дату засідання Комісії.
3.8. Секретар Комісії забезпечує участь у засіданні членів тимчасової частини Комісії, представників подавця апеляції та органу із сертифікації.
3.9. Комісія розглядає апеляцію з питань сертифікації у місячний термін від дня її надходження. Якщо в місячний термін вирішити порушені в апеляції питання неможливо, голова Комісії або його заступник установлюють необхідний термін для її розгляду. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених в апеляції, не може перевищувати сорока п'яти днів.
3.10. У разі відсутності голови Комісії його обов'язки виконує заступник. Секретар Комісії представляє Комісії суть справи і веде протокол засідання.
3.11. Під час розгляду апеляції представники подавця апеляції й органу із сертифікації мають право виступати, задавати питання, відповідати, робити заяви, клопотання, коментувати факти, що викладені в наданих матеріалах і документах тощо.
3.12. Обговорення за результатами розгляду апеляції Комісією проводиться на засіданні тільки її членами при наявності не менше двох третин її складу.
3.13. За результатами обговорення Комісією виноситься рішення, яке приймається на закритому засіданні більшістю голосів осіб, що входять до її складу.
Якщо Комісія визнає оскаржувані дії органу із сертифікації або його апеляційної комісії неправомірними, вона приймає рішення про задоволення апеляції.
Якщо Комісія встановить, що оскаржувані дії було вчинено правомірно, нею приймається рішення про відмову в задоволенні апеляції.
Зазначене рішення доводиться до відома подавця апеляції та органу із сертифікації секретарем Комісії.
3.14. Рішення Комісії є обов'язковим для подавця апеляції та органу із сертифікації.
3.15. Протокол засідання Комісії повинен чітко і коротко описувати суть апеляції, зміст усіх запитань, відповідей і виступів, включати перелік присутніх та результати розгляду. Протокол і рішення Комісії повинні бути підписані головою Комісії і всіма її членами.
3.16. Протоколи засідань Комісії та рішення зберігаються в управлінні справами.
3.17. У разі незгоди подавця апеляції з рішенням Комісії воно може бути оскаржене в судовому порядку відповідно до чинного законодавства.
Директор Департаменту
технічного регулювання

В.Онопрієнко