• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

ПОРЯДОК відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядниками якої є Державна митна служба України та її територіальні органи

Міністерство фінансів України  | Наказ, Форма, Порядок від 22.06.2021 № 360
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Форма, Порядок
  • Дата: 22.06.2021
  • Номер: 360
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Форма, Порядок
  • Дата: 22.06.2021
  • Номер: 360
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
22 червня 2021 року № 360
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
08 липня 2021 р. за № 899/36521
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядниками якої є Державна митна служба України та її територіальні органи
( Із змінами і доповненнями, внесеними  наказом Міністерства фінансів України  від 22 грудня 2023 року № 711 )
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Держмитслужбою та її територіальними органами за запитом на інформацію.
2. Цей Порядок застосовується у разі, якщо Держмитслужба та її територіальні органи є належними розпорядниками інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
особі у разі надання інформації про себе;
якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
щодо інформації, що становить суспільний інтерес.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі виготовлення більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з 11 сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядниками якої є Держмитслужба та її територіальні органи (далі - Розмір фактичних витрат).
5. Суму до відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначає відповідний структурний підрозділ з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності Держмитслужби або її територіального органу на підставі затверджених Розмірів фактичних витрат.
6. Структурний підрозділ Держмитслужби або її територіального органу в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку (далі - Заявка) на виписку рахунка (далі - Рахунок) для відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, до структурного підрозділу з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності Держмитслужби або територіального органу за формою згідно з додатком 1.
Заявка на виписку Рахунка реєструється в окремій книзі обліку.
7. На підставі отриманої Заявки структурний підрозділ з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності Держмитслужби або її територіального органу протягом одного робочого дня виписує рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його структурному підрозділу Держмитслужби або її територіального органу, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення запитувачу інформації у строк, установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації".
( абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з  наказом Міністерства фінансів України від 22.12.2023 р. № 711 )
Рахунок створюється у формі електронного документа з дотриманням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". У разі якщо запитувач інформації висловив бажання отримати Рахунок у паперовій формі або якщо у запиті на інформацію не зазначено електронної пошти запитувача, забезпечується подання паперової копії оригіналу електронного документа.
( пункт 7 доповнено новим абзацом другим згідно з  наказом Міністерства фінансів України від 22.12.2023 р. № 711, у зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом третім )
У супровідному листі про направлення Рахунка запитувачу інформації запитувач інформується про те, що копіювання або друк документів, зазначених у запиті на інформацію, обсягом більш як 10 сторінок та їх направлення буде здійснено митним органом після відшкодування запитувачем фактичних витрат на копіювання або друк відповідно до Рахунка. Відповідь на запит разом із Рахунком надається запитувачу інформації одночасно з 10 безкоштовними сторінками копій запитуваних документів.
8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
9. Не пізніше наступного робочого дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Держмитслужби або її територіального органу структурний підрозділ з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності Держмитслужби або її територіального органу передає структурному підрозділу Держмитслужби або її територіальному органу, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою структурного підрозділу з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності Держмитслужби або її територіального органу, з проставленням власного імені, прізвища та поточної дати.
10. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати Рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.
11. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка. При цьому запитувачу надається можливість ознайомлення з необхідними йому документами у спеціальному місці для роботи запитувачів із документами та їх копіями або шляхом надання посилання на інші загальнодоступні джерела інформації.
12. Кошти, що надійшли на реєстраційний рахунок Держмитслужби або її територіального органу, перераховуються структурним підрозділом з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності Держмитслужби або її територіального органу на відновлення касових видатків загального фонду державного бюджету з технічного обслуговування та поточного ремонту друкувальних комплексів в межах бюджетного періоду.
 

Директор Департаменту
митної політики

Олександр МОСКАЛЕНКО
 
Додаток 1
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядниками якої є Державна митна служба України та її територіальні органи
(пункт 6)
___________________________________
                  (назва структурного підрозділу
               з питань бухгалтерського обліку та
             фінансової звітності Держмитслужби
                    або її територіального органу)
ЗАЯВКА № ____________
від ___ ____________ 20 __ року
на виписку рахунка для відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
_______________________________________________________________________________
(до запиту на інформацію (назва, реквізити))
_____________________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________________
Прізвище, власне ім'я запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи  
Найменування витрат Кількість сторінок-1
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)  
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)  
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)  
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування  
____________
-1 За відсутності даних ставиться прочерк.
Виконавець:
______________________________
(посада, номер телефону)
_______________
(підпис)
_______________________________
(власне ім'я, прізвище)
Керівник структурного підрозділу,
у якого знаходиться
запитувана інформація:
   
______________________________
(посада)
_______________
(підпис)
_______________________________
(власне ім'я, прізвище)
 
Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядниками якої є Державна митна служба України та її територіальні органи
(пункт 7)
Отримувач: ___________________________________________
Реєстраційний рахунок (IBAN): __________________________
МФО банку: __________________________________________
Код за ЄДРПОУ: ______________________________________
Платник: _____________________________________________
РАХУНОК № ___________
від ___ ____________ 20__ року
для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
______________________________________________________________________________________
(до запиту на інформацію)
Найменування Вартість виготовлення однієї сторінки, грн Кількість сторінок Сума, грн
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)      
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)      
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)      
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування      
РАЗОМ без ПДВ      
Усього до сплати
______________________________________________________________________
                                                                              (сума словами)
_____________________________________________ грн ____________ коп.
Призначення платежу:
Відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів до запиту на інформацію від _________________ № ________________
Керівник ____________
(підпис)
_____________________________
(власне ім'я, прізвище)
Керівник бухгалтерської служби:    
_______________________________
                                 (посада)
____________
(підпис)
_____________________________
(власне ім'я, прізвище)
Примітка.
Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання, друк або виготовлення цифрових копій документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з 11 сторінки.
____________