• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму в Міністерстві економіки України

Міністерство економіки України | Наказ, Дозвіл, Журнал, Форма, Інструкція від 28.03.2023 № 1669
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Дозвіл, Журнал, Форма, Інструкція
  • Дата: 28.03.2023
  • Номер: 1669
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Дозвіл, Журнал, Форма, Інструкція
  • Дата: 28.03.2023
  • Номер: 1669
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
28.03.2023 № 1669
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2023 р.
за № 888/39944
Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму в Міністерстві економіки України
( Заголовок в редакції Наказу Міністерства економіки № 4609 від 01.06.2023 )
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 4609 від 01.06.2023 )
Відповідно до пункту 9 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 124), та наказу Міністерства внутрішніх справ України від 20 липня 2016 року № 692 "Про затвердження Положення про організацію та несення служби з охорони органів державної влади військовими частинами і підрозділами Національної гвардії України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2016 року за № 1140/29270, з метою забезпечення пропускного режиму в адміністративній будівлі Міністерства економіки України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з організації пропускного режиму в Міністерстві економіки України, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23 жовтня 2020 року № 2136 "Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму в Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24 грудня 2020 року за № 1294/35577.
3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства економіки України забезпечити виконання Інструкції з організації пропускного режиму в Міністерстві економіки України, затвердженої цим наказом, підпорядкованими працівниками Міністерства.
4. Департаменту фінансово-господарської діяльності подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Перший віце-прем’єр-міністр
України -
Міністр економіки України



Ю. Свириденко

ПОГОДЖЕНО:

Міністр внутрішніх справ України

Командувач Національної гвардії України
генерал-лейтенант



І. Клименко


Ю. Лебідь
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінекономіки
28 березня 2023 року № 1669
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2023 р.
за № 888/39944
ІНСТРУКЦІЯ
з організації пропускного режиму в Міністерстві економіки України
I. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає порядок організації пропускного режиму, доступу до службових приміщень в адміністративній будівлі Мінекономіки за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174 (далі - адмінбудівля).
2. Охорона адмінбудівлі та забезпечення пропускного режиму відповідно до Закону України "Про Національну гвардію України" та постанови Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 971 "Про затвердження переліку органів державної влади, що підлягають безоплатній охороні Національною гвардією" покладено на Національну гвардію України (далі - служба охорони порядку).
3. Вимоги цієї Інструкції є обов’язковими для виконання посадовими і службовими особами Мінекономіки (далі - працівники Мінекономіки), працівниками, які надають експлуатаційні та інші послуги в адмінбудівлі, пов’язані з утримання адмінбудівлі та її прибудинкової території, а також посадовими і службовими особами підприємств, установ, організації, які орендують приміщення в адмінбудівлі (далі - працівники) (разом - працівники адмінбудівлі) та громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які відвідують адмінбудівлю (далі - відвідувачі), а також військовослужбовцями Національної гвардії України.
4. Для забезпечення пропускного режиму та належного рівня охорони адмінбудівля обладнана системою відеоспостереження, а вхід (вихід) адмінбудівлі - електронною системою контролю та управління доступу (далі - СКУД).
5. З метою забезпечення дотримання пропускного режиму працівниками адмінбудівлі та відвідувачами у фоє 1-го поверху адмінбудівлі розміщено пост служби охорони порядку.
6. Контроль за станом пропускного режиму адмінбудівлі та координація здійснення заходів, спрямованих на впровадження та підтримання пропускного режиму, а також взаємодії служби охорони порядку із зазначених питань покладається на господарське управління департаменту фінансово-господарської діяльності Мінекономіки (далі - Управління Мінекономіки).
7. Під час здійснення пропускного режиму, відповідно до наданих законодавством повноважень, служба охорони порядку забезпечує дотримання вимог цієї Інструкції працівниками адмінбудівлі та відвідувачами та застосовує заходи щодо запобігання пронесенню до адмінбудівлі заборонених речей та їх розміщення на її території.
II. Порядок пропуску працівників і відвідувачів
1. Вхід (вихід) до (з) адмінбудівлі здійснюється:
1) для працівників Мінекономіки через обладнаний автоматичними системами та пристроями пост служби охорони порядку, використовуючи постійну електронну перепустку - бедж працівника Мінекономіки (додаток 2 до Інструкції) (далі - електронна перепустка), у разі її відсутності за списками наданими на пост служби охорони порядку погодженими Управлінням Мінекономіки та пред’явленням одного із документів:
службового посвідчення працівника Мінекономіки (додаток 1 до Інструкції) (далі - службове посвідчення);
тимчасової перепустки працівника Мінекономіки (додаток 3 до Інструкції).
2) для працівників через обладнаний автоматичними системами та пристроями пост служби охорони порядку, використовуючи електронну перепустку або за списками, які підписані керівником організації, що надають експлуатаційні та інші послуги або орендують приміщення в адмінбудівлі, погодженими Управлінням Мінекономіки та пред’явленням документа, що підтверджує особу, визначену в списку.
2. Вхід відвідувачів у робочі, неробочі, вихідні та святкові дні до адмінбудівлі здійснюється:
1) з дозволу Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України (далі - Міністр), першого заступника Міністра, заступників Міністра та державного секретаря Міністерства економіки України (далі - державний секретар Мінекономіки) та директора департаменту фінансово-господарської діяльності Мінекономіки (зазначені дозволи доводяться засобами телефонного зв’язку до чергового поста служби охорони порядку керівником патронатної служби Міністра, працівниками секторів роботи Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, державного секретаря Мінекономіки та працівниками відділу господарського забезпечення Управління Мінекономіки), з відповідним записом у журналі обліку відвідувачів (додаток 4 до Інструкції);
2) за письмовою заявкою-дозволом на вхід відвідувача (додаток 5 до Інструкції) (далі - заявка-дозвіл), підписаною керівником або заступником керівника самостійного структурного підрозділу Мінекономіки та за погодженням керівника або заступником керівника Управління Мінекономіки.
3. Керівники та заступники керівників самостійних структурних підрозділів Мінекономіки та Управління Мінекономіки, які подали заявку-дозвіл, забезпечують зустріч відвідувачів біля поста служби охорони порядку, а після закінчення зустрічі - супровід до поста служби охорони.
4. До адмінбудівлі у робочі, неробочі, вихідні та святкові дні з урахуванням пунктів 1-3 цього розділу пропускаються відвідувачі через пост служби охорони порядку після пред’явлення документа, що посвідчує особу з обов’язковим занесенням такої інформації до журналу обліку відвідувачів.
5. Представники засобів масової інформації пропускаються через пост служби охорони порядку після пред’явлення документа за списком (із зазначенням їх в алфавітному порядку прізвища, імені та по батькові (за наявності), найменування засобів масової інформації, які вони представляють), підписаним керівником прес-служби (відділу) Мінекономіки чи особою, яка виконує його обов’язки, у супроводі працівників прес-служби (відділу) Мінекономіки.
6. У разі проведення спільних колегій, нарад, семінарів та інших заходів (з визначеною кількістю осіб), прохід до адмінбудівлі здійснюється після пред’явлення відвідувачами документів, що посвідчують особу (у тому числі відображення інформації, що міститься у відповідних документах, в електронному вигляді з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг "Портал Дія", яке пред’являється (надається) особою через зазначений мобільний додаток (без додаткового пред’явлення таких документів)) (далі - документи, що посвідчують особу), за списками (із зазначенням їх в алфавітному порядку прізвища, імені та по батькові (за наявності), посад, місць роботи), що підписуються керівником структурного підрозділу, відповідального за проведення заходу, та передаються на пост служби охорони порядку.
7. Іноземні делегації пропускаються до адмінбудівлі через пост служби охорони порядку в супроводі працівників, які визначені відповідальними за супровід іноземних відвідувачів, за списком, підписаним керівником або заступником керівника самостійного структурного підрозділу Мінекономіки, керівником або заступником керівника Управління Мінекономіки та погодженого начальником режимно-секретного підрозділу Мінекономіки чи особою, яка виконує його обов’язки (за необхідністю).
На наступний робочий день заявка-дозвіл, яку подав керівник або заступник керівника самостійного структурного підрозділу Мінекономіки та керівник або заступник керівника Управління Мінекономіки на пост служби охорони порядку, передається до Управління Мінекономіки.
Після закінчення поточного року заявки-дозволи зберігаються протягом одного року та знищуються з оформленням відповідного акта.
8. Керівники та заступники керівників самостійних структурних підрозділів Мінекономіки та керівник або заступник керівника Управління Мінекономіки надають до Управління Мінекономіки зразки підписів для замовлення та підпису заявок-дозволів, які в свою чергу передають на пост служби охорони порядку.
9. Посадова особа, яка здійснила замовлення заявки-дозволу до адмінбудівлі, здійснює супровід відвідувача в адмінбудівлі, а також забезпечує своєчасний його вихід за межі адмінбудівлі.
10. До адмінбудівлі пропускаються:
1) безперешкодно:
Президент України;
Голова Верховної Ради України;
Прем’єр-міністр України;
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини;
Голова Конституційного Суду України;
Голова Верховного Суду;
Перший заступник Голови Верховної Ради України;
заступник Голови Верховної Ради України;
Перший віце-прем’єр-міністр України;
Міністр закордонних справ України;
Генеральний прокурор;
віце-прем’єр-міністри України;
міністри;
Секретар Ради національної безпеки і оборони України;
Керівник Офісу Президента України;
Керівник Апарату Прем’єр-міністра України;
Перший заступник та заступники Мінекономіки;
Державний секретар Мінекономіки;
Начальник Управління державної охорони, його перший заступник та заступники;
2) безперешкодно за пред’явлення відповідного службового посвідчення:
працівники Національного антикорупційного бюро України;
Голова та члени Національного агентства з питань запобігання корупції, а також уповноважені Національним агентством з питань запобігання корупції посадові особи;
народні депутати України діючого скликання.
11. Під час відвідування адмінбудівлі право вільного входу за службовими посвідченнями та з реєстрацією в журналі обліку відвідувачів мають:
керівники міжнародних організацій, які прибувають в Україну чи перебувають на її території;
помічники-консультанти народних депутатів України;
Голова Національного банку;
Голова Служби безпеки України;
Керівник Апарату Верховної Ради України;
заступники Керівника Офісу Президента України;
( Абзац сьомий пункту 11 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 4609 від 01.06.2023 )
Начальник Генерального штабу Збройних Сил України;
Представник Президента України в Кабінеті Міністрів України;
Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;
перші заступники та заступники міністрів, державні секретарі міністерств;
керівники центральних органів виконавчої влади та голови національних комісій, їх перші заступники та заступники;
Голова Рахункової палати, його перший заступник та заступники.
12. У разі виникнення надзвичайної ситуації та проведення невідкладних аварійних робіт, пропуск до адмінбудівлі працівників аварійних, ремонтних, пожежних, медичних служб тощо, здійснюється безперешкодно за документами, що посвідчують особу.
У неробочий час пропуск до адмінбудівлі працівників аварійно-рятувальних загонів, аварійних, пожежних, медичних та інших служб здійснюється у супроводі військовослужбовця служби охорони порядку.
13. Працівники ремонтно-будівельних організацій, які залучаються для проведення в адмінбудівлі ремонтно-будівельних робіт, відвідують адмінбудівлю за окремими списками із зазначенням найменування організації, прізвища, імені та по батькові (за наявності) працівників, підписаними керівником відділу господарського забезпечення або його заступником.
У списках зазначається перелік обладнання, інструментів та матеріалів, що будуть заноситися до адмінбудівлі, орієнтовний час проведення ремонтно-будівельних робіт та відомості про працівників Мінекономіки, відповідальних за проведення робіт.
14. Персоналізація та внесення інформації до СКУД адмінбудівлі проводиться Управлінням Мінекономіки.
15. У разі виникнення надзвичайних ситуацій в адмінбудівлі (пожежі, аварії тощо), СКУД відключається, вихід з адмінбудівлі здійснюється безперешкодно через усі виходи.
Адмінбудівля, у якій сталася надзвичайна ситуація, закривається на вхід для працівників адмінбудівлі та відвідувачів (крім працівників спеціальних та рятувальних служб).
16. До адмінбудівлі не пропускаються особи:
зі зброєю та спеціальними засобами (крім військовослужбовців Управління державної охорони України, працівників Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, працівників правоохоронних органів під час виконання ними службових обов’язків та військовослужбовців Національної гвардії України, які охороняють адмінбудівлю);
з вибуховими речовинами та пристроями, отруйними, легкозаймистими речовинами, іншими небезпечними для здоров’я і життя предметами;
з ознаками алкогольного чи наркотичного сп’яніння, а також у вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль;
з гучномовцями, плакатами, транспарантами та іншими предметами, які можуть бути використані для створення перешкод у діяльності Мінекономіки;
із тваринами (крім службових собак правоохоронних органів, Управління державної охорони та Національної гвардії України);
із валізами, господарськими сумками та пакетами великих розмірів (понад 60 x 40 x 20 сантиметрів), крім випадків, коли на це надано дозвіл установленого зразка (додаток 8 до Інструкції) на внесення (винесення) матеріальних цінностей до (з) адмінбудівлі (далі - матеріальна перепустка);
із професійною кіно-, фото-, аудіо-, відео-, звукозаписувальною технікою без супроводу працівників прес-служби (відділу) Мінекономіки або дозволу відповідної посадової особи.
17. В адмінбудівлі забороняється:
зберігати у службових приміщеннях особисті коштовні речі;
перебувати у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, а також у вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль;
залишати незамкненими службові приміщення в неробочий час та в разі тимчасової відсутності всіх осіб, які в них працюють.
18. Електронні перепустки, службові посвідчення видаються на весь строк роботи працівників Мінекономіки на займаних посадах.
19. Колишні працівники адмінбудівлі відвідують адмінбудівлю на загальних підставах, як відвідувачі.
20. Тимчасові перепустки з визначеним строком дії (до 31 грудня відповідного року можуть бути продовжені на наступний рік за рішенням державного секретаря Мінекономіки) видаються працівникам центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України, підприємств, установ та організацій, що розташовані в місті Києві та Київській області і мають виробничу необхідність відвідування Мінекономіки та/або здійснюють постійну взаємодію зі структурними підрозділами Мінекономіки.
21. У разі виявлення службових посвідчень, тимчасових перепусток або електронних перепусток, що не належать особі, яка їх пред’являє, мають ознаки псування, підробки або прострочені, черговий поста служби охорони порядку не допускає до адмінбудівлі особу, яка пред’являє такі документи, вилучає їх та негайно інформує Управління Мінекономіки.
III. Забезпечення пропускного режиму
1. На посту служби охорони порядку військовослужбовці проводять перевірку документів, що посвідчують особу. Під час перевірки мають право використовувати технічні засоби контролю для виявлення ознак підробки документів, у разі потреби проводити опитування працівника адмінбудівлі та відвідувача.
2. Під час пропуску до адмінбудівлі осіб за документами, які посвідчують особу, черговий поста служби охорони порядку повинен звертати увагу на:
належність документа його пред’явникові;
строк дії документа;
наявність виправлень або підроблень у документі.
У разі підозри щодо підроблення наданого документа черговий поста служби охорони порядку зобов’язаний поінформувати Управління Мінекономіки.
3. Пред’явлений документ, що посвідчує особу іноземця та строк його дії, а також відповідність, перевіряють чергові поста служби охорони порядку за участю відповідальних осіб, які зустрічають та супроводжують іноземців до службових приміщень.
4. Зустрічі, переговори з іноземцями та іноземними делегаціями, а також брифінги, зустрічі з представниками засобів масової інформації проводяться у спеціально відведених для таких цілей приміщеннях.
5. У разі необхідності відвідувач, який прибув до структурного підрозділу Мінекономіки, може зайти до приймальні Міністра та його заступників тільки у супроводі особи, яка його супроводжує.
6. У разі погіршення стану здоров’я працівників адмінбудівлі або відвідувачів в адмінбудівлі, про потребу у виклику, а також про виклик бригади швидкої медичної допомоги повідомляється черговому посту служби охорони порядку.
7. Приймання та видача черговими поста служби охорони порядку ключів від службових приміщень здійснюються з метою забезпечення прибирання під підпис обслуговуючого персоналу в журналі обліку видачі ключів (додаток 6 до Інструкції).
Після завершення прибирання приміщень ключі здаються черговим поста служби охорони порядку під підпис у журналі обліку видачі ключів.
Ключі зберігаються в чергових поста служби охорони порядку.
8. У разі виявлення у неробочий час незамкненого службового приміщення в адмінбудівлі, військовослужбовці служби охорони порядку замикають та пломбують приміщення з повідомленням: "Без дозволу служби охорони порядку не відчиняти", про що наступного дня повідомляють Управління Мінекономіки.
Службове приміщення відкривається у присутності працівника структурного підрозділу за яким закріплено приміщення та чергового служби охорони порядку.
9. Двері запасних виходів адмінбудівлі тримають зачиненими, а ключі від них зберігаються в опечатаних тубусах у чергових посту служби охорони порядку. Проходи до цих дверей мають бути вільними.
У разі виникнення надзвичайної ситуації двері запасних виходів відчиняють чергові поста служби охорони порядку.
10. Режимні приміщення та інші приміщення, які обладнані охоронною сигналізацією, після закінчення робочого часу зачиняються та опечатуються особами, відповідальними за ці приміщення.
Перелік режимних приміщень разом із списками відповідальних осіб (прізвища, ім’я та по батькові (за наявності), зразок підпису, номер печатки та номерами телефонів, за якими в разі виникнення надзвичайних ситуацій можливо встановити зв’язок) подаються до служби охорони адмінбудівлі.
IV. Порядок оформлення, видачі та повернення електронних перепусток
1. Облік, видача (приймання) електронних перепусток здійснюється працівниками департаменту управління персоналом, а їх відомості про видачу (приймання) вносяться до журналу обліку постійних електронних перепусток (додаток 7 до Інструкції).
2. Користувач електронної перепустки відповідає за їх зберігання та забороняється передавати будь-кому та використовувати не за призначенням і у випадку втрати, пошкодження або знищення, негайно повідомляти працівникам департаменту управління персоналом.
3. Для забезпечення належного пропускного режиму та своєчасного оновлення СКУД департамент управління персоналу має надавати до Управління Мінекономіки інформацію про звільнених працівників один раз на два місяці.
4. Журнал обліку постійних електронних перепусток зберігається у департаменті управління персоналом.
5. Журнал обліку відвідувачів та журнал обліку видачі ключів ведеться на посту служби охорони порядку, а після їх закінчення передаються до Управління Мінекономіки, де зберігаються протягом одного року та знищуються з оформленням відповідного акта.
V. Порядок пропуску (внесення, винесення) матеріальних цінностей
1. Внесення (винесення) матеріальних цінностей (меблів, комп’ютерної техніки, копіювальних, телефонних апаратів, факсів тощо) здійснюється за матеріальною перепусткою (додаток 8 до Інструкції).
Перший примірник матеріальної перепустки зберігається у чергового поста служби охорони порядку протягом доби, а другий - у відділі господарського забезпечення.
2. Матеріальна перепустка на внесення (винесення) меблів виписується у двох примірниках і повинна бути підписана керівником відділу господарського забезпечення або його заступником.
Матеріальна перепустка на внесення (винесення) комп’ютерної техніки, копіювальних, телефонних апаратів, факсів тощо повинна бути підписана керівником департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів або його заступником.
3. Внесення (винесення) до (з) адмінбудівлі матеріальних цінностей (майна), які належать іншим підприємствам, установам та організаціям, що проводять роботи (ремонтні, будівельні тощо), здійснюється в супроводі працівника структурного підрозділу Мінекономіки, відповідального за проведення зазначених робіт.
VI. Підтримання належного громадського порядку біля входу (в’їзду) до адмінбудівлі
1. Біля фасаду адмінбудівлі з боку вул. Антоновича дозволяється заїзд та паркування службових автомобілів для висадки (посадки) пасажирів, у разі наявності вільних місць та не перешкоджаючи заїзду у внутрішній двір транспортних засобів.
2. Цілодобово (у робочі, неробочі, святкові та вихідні дні) у внутрішній двір адмінбудівлі допускаються службові автомобілі, які обслуговують:
Міністра;
державного секретаря Мінекономіки;
Першого заступника Міністра;
заступників Міністра.
3. Працівники адмінбудівлі мають право заїзду у внутрішній двір адмінбудівлі на власному автомобілі та паркування його, у разі наявності вільних місць та погодження Управління Мінекономіки.
4. Дозвіл на в’їзд та паркування транспортних засобів у внутрішньому дворі адмінбудівлі в кожному випадку розглядається та надається Управлінням Мінекономіки.
5. Список службових та особистих автомобілів, які мають право (надано право) заїзду у внутрішній двір адмінбудівлі надається на пост служби охорони порядку Управлінням Мінекономіки.
6. В’їзд транспортних засобів у внутрішній двір адмінбудівлі контролюється та реєструється черговим поста служби охорони порядку із зазначенням номерного знака автомобіля, прізвища, імені та по батькові (за наявності) водія і за потреби номера мобільного телефону.

Директор департаменту
фінансово-господарської
діяльності,
головний бухгалтер




В. Корнієнко
Додаток 1
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 1 розділу II)
СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ
працівника Мінекономіки
(Лицьовий бік)
(Зворотній бік)
Додаток 2
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 1 розділу II)
БЕДЖ
працівника Мінекономіки
(Лицьовий та зворотній бік)
Додаток 3
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 1 розділу II)
ТИМЧАСОВА ПЕРЕПУСТКА
працівника Мінекономіки
(Лицьовий та зворотній бік)
Додаток 4
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 2 розділу II)
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ВІДВІДУВАЧІВ

з/п
Відомості про відвідувачів Заявку-дозвіл отримано
Дата,
час входу
Прізвище, ім ’я, по батькові
(за наявності)
Документ, що посвідчує особу До кого прибув Примітки Прізвище, ім ’я, по батькові
(за наявності)
Час виходу
1 2 3 4 5 6 7 8
Додаток 5
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 2 розділу II)
ЗАЯВКА-ДОЗВІЛ
на вхід відвідувача
Додаток 6
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 8 розділу III)
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ВИДАЧІ КЛЮЧІВ

з/п
№ кабінету, від якого отримано ключі Дата отримання ключів Час отримання ключів Посадова особа,
яка отримала ключі
Час повернення ключів на пост охорони Прізвище,
ім ’я, по батькові
(за наявності) особи, яка здала ключі
Черговий
поста охорони,
який отримав ключі
Прізвище,
ім ’я, по батькові
(за наявності)
Підпис Прізвище,
ім ’я, по батькові
(за наявності)
Підпис
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Додаток 7
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 1 розділу IV)
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ПОСТІЙНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ПЕРЕПУСТОК

з/п
Серійний номер електронної перепустки Прізвище, ім ’я, по батькові (за наявності) особи, яка отримала електронну перепустку Найменування структурного підрозділу Дата видачі електронної перепустки Підпис
про одержання електронної перепустки
Дата та підпис працівника департаменту кадрового забезпечення про повернення електронної перепустки
1 2 3 4 5 6 7
Додаток 8
До Інструкції з організації
пропускного режиму
в Міністерстві економіки України
(пункт 1 розділу V)
ПЕРЕПУСТКА