• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Інструкція щодо надання послуг лазень і душів

Український союз обєднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення  | Інструкція, Перелік від 27.08.2000 № 20
Реквізити
  • Видавник: Український союз обєднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення
  • Тип: Інструкція, Перелік
  • Дата: 27.08.2000
  • Номер: 20
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Український союз обєднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення
  • Тип: Інструкція, Перелік
  • Дата: 27.08.2000
  • Номер: 20
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ОБ'ЄДНАНЬ, ПІДПРИЄМСТВ І ОРГАНІЗАЦІЙ
ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
N 20 від 27.08.2000


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 листопада 2000 р.
за N 809/5030
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського союзу
об'єднань, підприємств і
організацій побутового
обслуговування населення
27 серпня 2000 р. N 20
( z0803-00 )
Інструкція щодо надання послуг лазень і душів
1. Загальні положення
1.1. Послуги лазень і душів надаються відповідно до вимог Правил побутового обслуговування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.99 N 974 "Про внесення змін до Правил побутового обслуговування населення", та цієї Інструкції.
1.2. Надання послуг повинно здійснюватися в приміщеннях, оформлених відповідно до присвоєних підприємствам категорій згідно з Положенням про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.95 N 674 "Про затвердження Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню".
Послуги можуть надаватись як у комплексі, так згідно із спеціалізацією.
1.3. Приміщення виконавця повинні відповідати вимогам Санітарних правил улаштування, обладнання та утримання лазень, затвердженим заступником Головного санітарного лікаря СРСР 19.06.72 N 982-72.
1.4. Відповідно до спеціалізації підприємства повинні мати оздоблені спеціальні приміщення для очікування та відпочинку, комфортні меблі і сучасне обладнання, надавати обов'язковий мінімум супутніх послуг.
1.5. Підприємство (виконавець) повинно забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до відвідувачів, професійну грамотність, ознайомити замовника з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг).
2. Особливості оформлення замовлень
2.1. При оформленні замовлення відвідувачу видається касовий чек при розрахунках через реєстратори розрахункових операцій.
2.2. При розрахунках без застосування реєстраторів замовнику видається квитанція за формою N ПО-Д-1, затвердженою наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 29.09.95 N 8 "Про затвердження форм документів суворої звітності та Інструкцій щодо їх використання", зареєстрованим Міністерством юстиції України 25.10.95 за N 389/92, або квиток, виготовлений друкарським способом із зазначеними серією, номером і фіксованою ціною на послуги.
3. Порядок надання послуги
3.1. Послуги надаються відповідно до переліку та за цінами, затвердженими виконавцем.
3.2. Згідно із Санітарними правилами улаштування, обладнання та утримання лазень N 982-72 у приміщеннях лазень, душових відділень і саун не дозволяється:
входити до роздягального приміщення у верхньому одязі за наявності гардеробу;
палити в приміщеннях;
уносити до лазневих і парильних приміщень пляшки, інші скляні предмети, леза та бритви для гоління, білизну;
користуватися лікарськими засобами;
митися милом у парильному відділенні;
користуватися басейном без попереднього миття під душем;
залишати відкритими крани після користування ними;
псувати інвентар і обладнання;
уживати спиртні напої.
3.3. Відвідувачам, що здали в гардероб верхній одяг та головні убори, гардеробником видається жетон.
Відповідальність за збереження одягу в гардеробі та роздягальному відділенні, а також за здані до камери схову документи, гроші й цінні речі несе адміністрація. За відсутності камери схову документи, гроші й цінні речі здаються на зберігання черговому роздягального відділення. Вони повинні зберігатися у спеціальному сейфі. Адміністрація не несе відповідальності за речі, що не здані на відповідальне зберігання.
3.4. Одяг, взуття та білизна відвідувачів зберігається у шафах з видачею жетона. Зачиняти та відчиняти шафи має право тільки черговий роздягального відділення. Виданий жетон є доказом права відвідувача на речі у відповідній шафі.
У разі загублення жетона, відвідувач отримує свої речі, якщо доведе, що вони належать саме йому, і сплатить вартість жетона.
Начальник відділу з питань
розвитку видів послуг та
розробки нормативно-технічної
документації



В.О.Улазовський
Додаток до Інструкції щодо
надання послуг лазень і душів
ПЕРЕЛІК
основних нормативних актів і документів на надання послуг лазень і душів
Правила побутового обслуговування населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 1999 р. N 974
ДСТУ 2375-94 Побутове обслуговування населення. Терміни та визначення
ДНАОП 9.0.30-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень
Санитарные правила устройства, оборудования и содержания бань N 982-72