ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
27.04.2023 м. Київ № 491
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
12 травня 2023 р. за № 802/39858
Про внесення зміни до пункту 1 розділу VII Положення про порядок складання і ведення реєстру акцептованих вимог кредиторів та задоволення вимог кредиторів банків, що ліквідуються
Відповідно до пункту 10 частини першої та пункту 12 частини п'ятої статті 12 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміну до пункту 1 розділу VII Положення про порядок складання і ведення реєстру акцептованих вимог кредиторів та задоволення вимог кредиторів банків, що ліквідуються, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 21 серпня 2017 року № 3711, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 вересня 2017 року за № 1104/30972, доповнивши його після абзацу двадцять шостого підпунктом 13 такого змісту:
"13) застосування наслідків нікчемності правочинів на підставі статті 38 Закону.".
У зв'язку з цим абзаци двадцять сьомий - двадцять дев'ятий вважати відповідно абзацами двадцять восьмим - тридцятим.
2. Відділу методології та стратегічного планування разом з департаментом правового забезпечення забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Управлінню зв'язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення залишити за директором-розпорядником.
Директор-розпорядник | Світлана РЕКРУТ |