• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про конкурс виконавців Національної програми інформатизації

Державний комітет звязку України  | Наказ, Положення від 09.08.1999 № 41 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет звязку України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 09.08.1999
  • Номер: 41
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет звязку України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 09.08.1999
  • Номер: 41
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 41 від 09.08.99
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 листопада 1999 р.
за N 756/4049
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 468 від 17.08.2005 )
Про затвердження Положення про конкурс виконавців Національної програми інформатизації
На виконання статті 15 Закону України від 04.02.98 N 74/98-ВР "Про Національну програму інформатизації", пунктів 14, 15 Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.98 N 1352 "Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації", згідно з пунктом 4 Указу Президента України від 03.06.99 N 601 "Про Положення про Державний комітет зв'язку та інформатизації України" та з метою забезпечення та упорядкування робіт з організації та проведення конкурсів виконавців Національної програми інформатизації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про конкурс виконавців Національної програми інформатизації (далі - Положення), що додається.
2. УПРІ (Печурін М.К.) разом з УППІ (Семенченко А.І.) забезпечити, згідно з цим Положенням, організацію проведення зазначених конкурсів і відповідну методичну та інформаційну підтримку державних замовників.
3. УППІ (Семенченко А.І.) забезпечити організацію створення інформаційного ресурсу щодо супроводження формування та виконання Національної програми інформатизації з урахуванням вимог цього Положення.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Заступника Голови Державного комітету Баранова О.А.
Голова Державного комітету О.Шевчук
Затверджено
Наказ Державного комітету
зв'язку та інформатизації України
09.08.99 N 41
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 листопада 1999 р.
за N 756/4049
Положення про конкурс виконавців Національної програми інформатизації
Загальна частина
1. Положення розроблено згідно зі ст. 15 Закону України "Про Національну програму інформатизації" від 04.02.98 N 74/98-ВР (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації" від 31.08.98 N 1352.
2. Положення визначає загальний порядок організації та проведення конкурсів виконавців проектів (завдань) Національної програми інформатизації (далі - НПІ) на етапі її виконання.
3. Чинність цього Положення поширюється на відносини, що виникають у зв'язку з підготовкою, проведенням конкурсів виконавців проектів (завдань) НПІ (далі - конкурси виконавців) та використанням їх результатів при реалізації НПІ.
4. Метою проведення конкурсів виконавців є відбір виконавців проектів (завдань) НПІ, які найбільш повною мірою задовольняють вимоги виконання НПІ. Предметом конкурсу виконавців є право на здійснення функцій виконавця проекту (завдання) НПІ.
5. Конкурси виконавців (далі - конкурси) організовує Генеральний державний замовник.
У разі, коли за виконання окремого завдання (проекту) НПІ відповідає державний замовник, конкурс з цього завдання проводить Генеральний державний замовник спільно з державним замовником (далі - замовник).
У разі, коли за виконання окремого завдання (проекту) НПІ відповідає Генеральний державний замовник, конкурс проводить Генеральний державний замовник.
6. Проводяться три види конкурсів:
відкритий конкурс для підприємств, установ та організацій усіх форм власності;
відкритий конкурс з попередньою кваліфікацією претендентів;
конкурс з обмеженою участю (для проектів, пов'язаних з національною безпекою та обороною держави).
Попередня кваліфікація претендентів має на меті зменшення обсягів робіт конкурсної комісії, а також уникнення можливих марних витрат претендентів на розроблення пропозицій на конкурс.
Органи місцевого самоврядування можуть брати участь у виконанні окремих завдань (проектів) НПІ або, за наявності фінансово-економічних обгрунтувань, здійснювати власні проекти інформатизації.
Визначення термінів
Претендент - юридична особа, яка одержала конкурсну документацію від замовника в установленому порядку;
учасник конкурсу виконавців (далі - учасник) - претендент, який подав на конкурс в установленому порядку свою пропозицію стосовно виконання проекту (завдання) НПІ (далі - пропозиція) та документи щодо кваліфікаційних характеристик;
конкурсна документація - комплект документів, що містять інформацію про технічні, економічні, організаційні та інші характеристики об'єкта інформатизації; умови, предмет і процедуру конкурсу, кваліфікаційні вимоги до учасників, а також про критерії визначення переможця;
попередня кваліфікація претендента - визначення згідно з вимогами конкурсної документації доцільності запрошення претендента до участі в конкурсі шляхом оцінки конкурсною комісією його можливостей виконати проект (завдання) НПІ;
конкурсна комісія - орган, який утворюється для аналізу та зіставлення поданих на конкурс пропозицій та кваліфікаційних характеристик учасників (претендентів) з метою визначення переможця у відповідності до процедури конкурсу та критеріїв, які містить конкурсна документація.
Функції замовника та конкурсної комісії
7. У разі проведення конкурсу Генеральним державним замовником спільно із замовником Генеральний державний замовник:
узгоджує конкурсну документацію;
затверджує протокол конкурсної комісії про підсумки конкурсу;
розглядає претензії щодо рішень конкурсної комісії;
несе відповідальність за організацію та проведення конкурсу в межах покладених на нього завдань.
У цьому разі замовник:
приймає рішення про проведення конкурсу;
визначає вид, предмет конкурсу;
визначає перелік можливих учасників при проведенні конкурсу з обмеженою участю;
формує конкурсну комісію та визначає голову цієї комісії;
організовує підготовку конкурсної документації, її розгляд відповідною Науково-технічною радою та узгодження Генеральним державним замовником;
організовує публікацію оголошення про проведення відкритого конкурсу (відкритого конкурсу з попередньою кваліфікацією претендентів) в друкованих засобах масової інформації, у якому сповіщається про застосування процедур попередньої кваліфікації, якщо вони передбачені конкурсною документацією;
передає документи щодо кваліфікаційних вимог претендентам;
отримує документи претендентів щодо їх кваліфікаційних характеристик;
розсилає запрошення до участі в конкурсі з обмеженою участю;
організує приймання, реєстрацію і зберігання представлених пропозицій;
складає протокол про закінчення приймання і реєстрації представлених пропозицій;
розсилає запрошення до участі в конкурсі з попередньою кваліфікацією;
подає Генеральному державному замовнику протокол конкурсної комісії про підсумки конкурсу для затвердження;
несе витрати з підготовки й проведення конкурсу;
несе відповідальність за організацію та проведення конкурсу в межах покладених на нього завдань.
8. У разі проведення конкурсу лише Генеральним державним замовником ним здійснюються всі функції, що перелічені в пункті 7 цього Положення, за винятком того, що конкурсна документація та протокол конкурсної комісії про підсумки конкурсу затверджуються Генеральним державним замовником на підставі їх схвалення Науково-технічною радою НПІ.
9. Голова конкурсної комісії:
організовує підготовку й затверджує план та регламент роботи конкурсної комісії;
керує діяльністю комісії відповідно до плану та регламенту;
організовує оцінку відповідності кваліфікаційних характеристик учасників вимогам конкурсної документації;
подає замовнику список відібраних претендентів у разі проведення конкурсу з попередньою кваліфікацією;
організовує проведення робіт з аналізу та зіставлення пропозицій;
організовує визначення переможця конкурсу;
керує підготовкою та проведенням засідань комісії;
організовує оформлення протоколів засідань комісії;
подає протокол про підсумки конкурсу замовнику.
10. Конкурсна комісія:
розробляє план та регламент своєї роботи;
здійснює аналіз кваліфікаційних характеристик учасників;
приймає рішення про відповідність кваліфікаційних характеристик учасників до вимог конкурсної документації;
складає список відібраних претендентів у разі проведення конкурсу з попередньою кваліфікацією;
приймає рішення про відповідність пропозицій учасників вимогам конкурсної документації;
здійснює зіставлення пропозицій та визначає переможця конкурсу;
складає протокол про підсумки конкурсу.
Конкурсна документація
11. Конкурсна документація повинна містити необхідну інформацію для підготовки претендентами пропозицій та документів щодо кваліфікаційних характеристик учасників, бути ідентичною для всіх претендентів.
12. Конкурсна документація повинна включати такі документи:
оголошення про проведення конкурсу (запрошення до участі в конкурсі);
інструкцію для учасників конкурсу (далі - Інструкція);
форму пропозиції;
вимоги до пропозиції;
кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу (окремо, у випадку проведення конкурсу з попередньою кваліфікацією);
методику оцінки пропозицій, кваліфікаційних характеристик учасників та визначення переможця конкурсу.
Загальна форма пропозиції на конкурс виконавців проекту (завдання) НПІ щодо створення (розвитку) інформаційної системи додається (додаток 1). Форма пропозиції на конкурс виконавців проекту (завдання) НПІ щодо створення нормативно-правових, нормативно-технічних, методичних та інших документів повинна відповідати додатку 2 до цього Положення. Обов'язкові вимоги конкурсної документації визначаються в ній окремо.
13. Оголошення про проведення конкурсу (запрошення до участі у конкурсі) повинне містити таку інформацію про проведення конкурсу:
назву і адресу замовника;
назву завдання (проекту) НПІ, за яким проводиться конкурс;
кінцевий термін подання заявок на одержання конкурсної документації;
термін, спосіб і місце отримання конкурсної документації;
кінцеву дату, час та місце подання документів для попередньої кваліфікації претендентів, якщо вона передбачена умовами конкурсу;
кінцеву дату, час та місце подання пропозицій;
дату, час та місце проведення процедури розпечатування конвертів учасників;
телефони контактних осіб замовника для уточнення інформації з організаційних питань підготовки та проведення конкурсу.
Обсяг цієї інформації може бути розширений.
14. Інструкція повинна містити всю необхідну для претендентів (учасників) інформацію з організаційних питань підготовки та проведення конкурсу.
15. Вимоги до пропозицій повинні розкривати мету та зміст проекту (завдання) НПІ, всю необхідну вихідну інформацію для підготовки пропозиції відповідно до загальної форми (додається).
16. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу повинні охоплювати:
юридичний статус учасника;
фінансовий стан учасника;
досвід роботи з виконання проектів аналогічного рівня складності, що підтверджується у формі списку виконаних проектів та рекомендацій від замовників виконаних проектів;
спроможність учасника організовувати управління проектом (планування, документованість управління, розподіл ресурсів, контроль за виконанням, мінімізацію ризиків, контроль за якістю та строками реалізації);
наявність програмного забезпечення для управління проектами за умови його застосування при виконанні аналогічних проектів;
наявність засобів розробки програмного забезпечення, якщо розробку передбачає пропозиція;
наявність необхідного обладнання та організаційної інфраструктури;
виконання спеціальних вимог (для конкурсів з обмеженою участю).
17. Методика оцінки пропозицій, кваліфікаційних характеристик учасників та визначення переможця конкурсу повинна однозначно розкривати:
порядок визначення відповідності кваліфікаційних характеристик учасників установленим кваліфікаційним вимогам;
критерії визначення відповідності пропозицій вимогам конкурсної документації та порядок застосування цих критеріїв;
порядок зіставлення пропозицій та кваліфікаційних характеристик учасників;
порядок прийняття рішень щодо визначення переможця конкурсу;
порядок оформлення документів щодо оцінки пропозицій, кваліфікаційних характеристик учасників та визначення переможця конкурсу.
Ця методика повинна бути простою, ясною для претендентів і конкурсної комісії та давати змогу обгрунтувати рішення щодо визначення переможця конкурсу.
Процедура конкурсу
18. Рішення про проведення конкурсу визначається наказом (наказами) замовника, у якому наводяться назва завдання (проекту) НПІ, за яким проводиться конкурс, вид, предмет, терміни проведення конкурсу, склад конкурсної комісії, її голова, перелік можливих учасників (для конкурсів з обмеженою участю). Підставою для прийняття рішень про проведення конкурсів є затверджений Кабінетом Міністрів України Перелік державних замовників завдань (проектів) НПІ на поточний рік.
До складу конкурсної комісії обов'язково включаються представник (представники) Генерального державного замовника та (або) Науково-технічної ради НПІ. Представники організацій, що запрошені до участі в конкурсі, не можуть бути включені до складу конкурсної комісії. Представники інших організацій можуть залучатися до складу конкурсних комісій (за згодою) рішенням замовника.
19. Замовник затверджує конкурсну документацію після її узгодження Генеральним державним замовником. До конкурсної документації додається наказ (накази) державного замовника щодо організації проведення конкурсу згідно з цим Положенням. У разі застосування інакших конкурсних процедур, ніж процедури відкритих конкурсів, до наказу додається обгрунтування вибору виду конкурсу.
Генеральний державний замовник узгоджує конкурсну документацію на підставі позитивних результатів її експертизи, проведення якої організовує Генеральний державний замовник. Члени конкурсної комісії можуть залучатися як експерти для проведення цієї експертизи.
Документи подаються на паперовому носії (у двох примірниках) та в електронному вигляді.
20. Після публікації оголошення про проведення відкритого конкурсу претендент подає замовнику заявку на одержання конкурсної документації (у двох примірниках).
Передачу конкурсної документації претенденту здійснює відповідальна особа замовника. Остання візує обидва примірники заявки. Другий примірник повертається претенденту. Перший є підставою для виготовлення та обліку одного примірника конкурсної документації.
Конкурсна документація може передаватися не пізніше трьох робочих днів після подання відповідної заявки. Кінцевий термін подання заявки не може бути пізніше трьох робочих днів до кінцевої дати подання пропозицій. Кінцева дата подання пропозицій не може бути раніше тридцяти трьох днів після дати публікації оголошення про проведення конкурсу.
21. При одержанні конкурсної документації претендент передає відповідальній особі замовника другий примірник згаданої заявки та перевіряє наявність усіх документів за списком. Будь-які невідповідності й помилки у складі та змісті конкурсної документації розглядаються на місті з представником замовника і виправляються.
Відомості про кількість одержаних заявок, переданих претендентам комплектів конкурсної документації не розголошуються раніше проведення процедури розпечатування конвертів з пропозиціями.
Вимоги щодо виготовлення, зберігання, обліку комплектів конкурсної документації, умови обліку, зберігання згаданих заявок, а також відповідальна особа замовника визначаються його наказом.
22. Претендент, який потребує роз'яснень щодо конкурсної документації, має право звернутися із письмовим запитом до замовника але не пізніш як за 14 календарних днів до закінчення терміну подання пропозицій. Замовник зобов'язаний у триденний строк дати відповідні роз'яснення. Копії відповіді замовника надсилаються усім претендентам з викладенням змісту запиту, але без зазначення його джерела.
Роз'яснення щодо конкурсної документації можуть даватися також шляхом проведення конференції, яку організовує замовник. Письмові матеріали конференції надсилаються всім претендентам у триденний строк після її проведення.
23. Для участі в конкурсі претендент повинен подати замовнику свою пропозицію та інші документи відповідно до вимог конкурсної документації (у запечатаному конверті) не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій. Конверт претендента не приймається, якщо останній не одержав конкурсну документацію в установленому порядку.
24. Замовник зобов'язаний зареєструвати конверт з пропозицією та іншою документацією при його прийнятті. Учаснику видається розписка, яка підтверджує прийняття і реєстрацію його конверта з фіксацією дати і часу прийняття.
Реєстрацію здійснює відповідальна особа замовника. Вона видає зазначені розписки, забезпечує зберігання згаданих конвертів у запечатаному вигляді.
Відомості про кількість одержувачів розписок, їх контактні телефони (факси), кількість одержаних конвертів учасників не розголошуються раніше проведення процедури розпечатування конвертів.
Вимоги щодо реєстрації, зберігання згаданих конвертів, обліку розписок, а також відповідальна особа замовника визначаються його наказом.
Зазначена особа передає на початку процедури розпечатування конвертів всі документи, що одержані від учасників, представникам конкурсної комісії, що проводять цю процедуру.
25. Конверти з пропозиціями учасників розпечатуються представниками конкурсної комісії (не менше трьох) відповідно до процедури, що установлена в конкурсній документації, по закінченні терміну приймання пропозицій. При цьому складаються два примірники протоколу розпечатування конверта кожного учасника.
Представник конкурсної комісії оголошує найменування осіб-учасників, найменування проектів (завдань) НПІ, загальну вартість проектів. За необхідності оголошуються додаткові відомості згідно з конкурсною документацією. Відомості, що підлягають оголошенню, наводяться учасником на першій сторінці пропозиції відповідно до її форми згідно з додатками до цього Положення.
Розпечатування конвертів та оголошення згаданих вище відомостей проводиться в присутності представників учасників конкурсу (за їх бажанням).
Кожний примірник згаданих протоколів підписується присутніми учасниками конкурсу та представником конкурсної комісії. Перший примірник передається відповідному учаснику (за наявності копії розписки про одержання його конверта). Другий примірник використовується представниками конкурсної комісії. Після закінчення процедури оголошення вони складають та підписують зведений протокол розпечатування конвертів учасників. Цей протокол використовується конкурсною комісією. До нього додаються другі примірники усіх окремих протоколів розпечатування конвертів учасників.
26. Після закінчення процедури розпечатування конвертів учасників конкурсна комісія визначає та затверджує регламент і план своєї роботи.
27. Після цього конкурсна комісія розглядає на своєму засіданні документи, прийняті на процедурі розпечатування конвертів, визначає та фіксує у протоколі дату, час початку конкурсу, склад учасників конкурсу, перелік пропозицій, які розглядаються нею, їх загальну вартість, а також установлює терміни визначення відповідності кваліфікаційних характеристик учасників установленим кваліфікаційним вимогам, розгляду пропозицій, визначення переможця конкурсу. Усі пропозиції, що подані на конкурс відповідно до установленого порядку, підлягають розгляду комісією.
Вимоги щодо зберігання пропозицій, документів конкурсної комісії, а також щодо режиму роботи з ними визначаються наказом замовника. Роботу з додержання цих вимог організовує голова конкурсної комісії. Замовник забезпечує відповідні умови роботи конкурсної комісії.
28. Конкурсна комісія визначає ступінь відповідності документів щодо кваліфікаційних характеристик учасників, а також представлених пропозицій вимогам конкурсної документації, що фіксується у відповідному протоколі конкурсної комісії.
Якщо кількісна характеристика у пропозиції учасника щодо виконання проекту (завдання) НПІ наводиться в будь-якому діапазоні, то конкурсною комісією з метою оцінки до уваги береться лише гірше значення цієї характеристики, якщо іншого не передбачено конкурсною документацією.
Якщо подана пропозиція або кваліфікаційні характеристики учасника не відповідають обов'язковим вимогам, то пропозиція не підлягає подальшому розгляду комісією, що фіксується в протоколі засідання комісії.
29. Зіставлення пропозицій та кваліфікаційних характеристик учасників здійснює конкурсна комісія. Вона визнає переможцем конкурсу учасника, кваліфікаційні характеристики та пропозиція якого відповідають усім обов'язковим вимогам конкурсної документації і є найкращими, відповідно до критеріїв визначення переможця згідно з конкурсною документацією.
30. Засідання конкурсної комісії правомочні, якщо на них присутні не менше ніж 2/3 її членів. Рішення конкурсної комісії формуються відповідно до вимог конкурсної документації та приймаються більшістю голосів членів комісії шляхом таємного голосування; при рівній кількості голосів - голос голови комісії є вирішальним. Голосування здійснюється тільки "за" або "проти".
31. Після визначення переможця комісія складає протокол про підсумки конкурсу. Цей протокол підписується усіма членами конкурсної комісії. Він подається головою комісії разом з усіма іншими документами конкурсної комісії керівнику замовника для затвердження Генеральним державним замовником. До цих документів додається затверджений замовником звіт про проведення конкурсу та пропозиція переможця. Форма звіту узгоджується керівником НПІ. Документи подаються на паперовому носії (у двох примірниках) та в електронному вигляді. Пропозиція переможця та її копія подаються на паперовому носії.
Результати конкурсу затверджуються на підставі позитивних результатів експертизи, проведення якої організовує Генеральний державний замовник. Після цього замовник затверджує протокол про підсумки конкурсу.
32. Після затвердження протоколу державний замовник письмово сповіщає учасників про результати конкурсу. Найменування організації-переможця повідомляється всім учасникам.
33. Договір на виконання робіт між замовником і переможцем конкурсу укладається після затвердження Генеральним державним замовником протоколу про результати конкурсу за наявності фінансування проекту (завдання) НПІ.
34. Якщо переможець конкурсу відмовився від підписання договору на виконання робіт, то конкурсна комісія визначає переможця з числа учасників конкурсу, що залишилися.
35. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо учасників менше ніж два та/або пропозицій, які відповідають обов'язковим вимогам конкурсної документації, немає.
У разі проведення попередньої кваліфікації претендентів конкурс оголошується таким, що не відбувся, якщо за результатами попередньої кваліфікації менше ніж два претенденти відповідають обов'язковим кваліфікаційним вимогам та/або якщо немає пропозицій, які відповідають обов'язковим вимогам конкурсної документації.
36. Замовник та конкурсна комісія не приймають претензій учасників конкурсу і не несуть відповідальності перед ними за оголошення конкурсу таким, що не відбувся.
37. Замовник або Генеральний державний замовник можуть на будь-якій стадії проведення конкурсу до укладення контракту припинити конкурс, якщо про це було попереджено в конкурсній документації. У разі прийняття рішення про припинення конкурсу замовник повинен у триденний термін сповістити про це всіх учасників з обгрунтуванням цього рішення. Замовник та Генеральний державний замовник не несуть відповідальності перед учасниками за таке рішення.
38. Замовник має право вносити зміни до конкурсної документації шляхом її доповнення, але не пізніше ніж за тиждень до закінчення терміну подання пропозицій.
Усі доповнення передаються кожному претенденту в триденний строк з дня внесення доповнення. Після цього протягом трьох діб кожний претендент має право звернутися до замовника із запитом щодо роз'яснень до конкурсної документації. Замовник повинен дати роз'яснення претендентам у денний строк.
Замовник у триденний строк з дати внесення доповнення повинен продовжити термін прийняття пропозицій на тиждень.
39. Претенденти мають право до закінчення терміну прийняття пропозицій подавати письмові доповнення до вже наданих замовнику документів.
40. Учаснику - переможцю конкурсу проектів, за пропозицією якого проект включено до НПІ, можуть бути надані рішенням замовника переваги, які наводяться в конкурсній документації щодо конкурсу виконавців. Орієнтоване визначення таких переваг здійснюється (за необхідності) в конкурсній документації конкурсу проектів. При цьому не можуть бути порушені умови конкуренції. Рішення Генерального державного замовника при узгодженні конкурсної документації стосовно згаданих переваг є остаточним.
У конкурсній документації конкурсу виконавців може бути передбачено відшкодування державним замовником витрат на підготовку пропозиції учасника - переможця конкурсу проектів, якщо за його пропозицією проект було включено до НПІ та автор є переможцем конкурсу виконавців, а також відшкодування витрат на підготовку пропозиції учасника-переможця конкурсу виконавців. Таке відшкодування витрат має бути відображено в пропозиції учасника - переможця конкурсу виконавців.
41. При підготовці та проведенні конкурсу замовник повинен забезпечити додержання вимог конфіденційності відповідно до законодавства.
Вимоги щодо конфіденційності інформації про підготовку, проведення конкурсу, його результати, їх розгляд, а також про зміст, кількість документів, що готуються, їх одержувачів та про склад конкурсної комісії визначаються наказом замовника згідно з чинним законодавством. Відповідні вимоги стосовно конфіденційності відомостей про подані пропозиції, результати їх розгляду наводяться в конкурсній документації. Вимоги щодо конфіденційності зазначених відомостей повинні сприяти конкуренції претендентів (учасників).
42. Терміни та місце зберігання матеріалів щодо проведення конкурсів, включаючи конкурсну документацію, подані пропозиції, протоколи конкурсної комісії, результати експертизи пропозицій установлюються наказом замовника відповідно до законодавства, але не менше трьох років.
43. Організація, яку замовник у разі потреби залучає до підготовки конкурсної документації щодо конкурсу виконавців, не може бути учасником цього конкурсу. Можливе залучення представників цієї організації як експертів (за згодою) до проведення експертизи поданих на конкурс пропозицій та інших документів.
44. Представники організації - учасника конкурсу не можуть залучатися до експертизи поданих на цей конкурс пропозицій як експерти.
45. Процедура визначення переможця конкурсу з попередньою кваліфікацією така сама, як і для відкритого конкурсу, за винятком того, що він є двоетапним. У цьому разі кваліфікаційні вимоги готуються як окремий документ. Поданню пропозицій на конкурс передують:
видача кваліфікаційних вимог претендентам;
подання претендентами документів щодо їх кваліфікаційних характеристик;
складання списку відібраних претендентів;
видача запрошень на участь у конкурсі відібраним претендентам.
Склад кваліфікаційних вимог повинен відповідати пункту 16 цього Положення.
Кваліфікаційні вимоги передаються претенденту протягом трьох робочих днів після одержання від нього заявки. Заявка може бути подана не пізніше кінцевого терміну прийняття заявок. Цей термін не може бути пізніше трьох робочих днів до кінцевої дати подання кваліфікаційних характеристик. Кінцева дата подання кваліфікаційних характеристик не може бути раніше двох тижнів після дати публікації оголошення про проведення конкурсу. Термін розгляду кваліфікаційних характеристик конкурсною комісією не може бути менше одного тижня.
Запрошення на участь в конкурсі направляються виключно за списком відібраних претендентів. Список формує конкурсна комісія, яка визначає ступінь відповідності кваліфікаційних характеристик претендентів кваліфікаційним вимогам, про що складається окремий протокол. До списку вносяться найменування всіх претендентів, кваліфікаційні характеристики яких відповідають усім обов'язковим вимогам попередньої кваліфікації.
Розгляду підлягають усі подані кваліфікаційні характеристики. Кожна особа, що подала зазначені характеристики, письмово сповіщається замовником про результати її попередньої кваліфікації. Конкурсна комісія не зобов'язана давати претендентам будь-які обгрунтування результатів оцінки їх кваліфікаційних характеристик. Протоколи конкурсної комісії щодо проведення попередньої кваліфікації подаються замовником Генеральному державному замовнику в складі підсумкових документів про проведення конкурсу.
Кінцевий термін приймання заявок на одержання кваліфікаційних вимог, подання кваліфікаційних характеристик, терміни їх розгляду, сповіщення про результати попередньої кваліфікації наводяться в наказі замовника та оголошенні про проведення конкурсу.
Порядок передавання документів щодо попередньої кваліфікації, умови, терміни їх зберігання, звітність - такі самі, як і стосовно пропозицій при проведенні відкритого конкурсу. Вимоги конфіденційності щодо відомостей про кількість, склад осіб, які подали документи на попередню кваліфікацію, проходять (пройшли) її, про зміст кваліфікаційних характеристик, що розглядаються (розглянуто), - такі самі, як і стосовно кількості, складу претендентів, змісту поданих пропозицій при проведенні відкритого конкурсу. Усе це визначається наказом замовника згідно з чинним законодавством.
Ступінь відповідності кваліфікаційних характеристик претендентів кваліфікаційним вимогам ураховується конкурсною комісією при визначенні переможця на другому етапі конкурсу, якщо це передбачено конкурсною документацією. Пропозиції претендентів, що не пройшли попередньої кваліфікації, не приймаються замовником для розгляду в межах цього конкурсу.
Розгляд пропозицій учасників на другому етапі конкурсу здійснюється за процедурами відкритого конкурсу.
Замовник може з метою скорочення термінів проведення конкурсу видавати претендентам (за їх бажанням) разом з кваліфікаційними вимогами повний комплект конкурсної документації.
46. У разі проведення конкурсу з обмеженою участю замовник запрошує до участі в конкурсі таку кількість претендентів, яка забезпечила б збереження конкуренції, але не менше трьох. Процедури такого конкурсу такі самі, як і для відкритого конкурсу, за винятком того, що оголошення про конкурс не публікується - здійснюється лише розсилка запрошень претендентам на участь у конкурсі. Заявка на одержання конкурсної документації в цьому разі подається після одержання запрошення на участь у конкурсі. Кінцева дата подачі пропозицій не може бути раніше тридцяти п'яти днів після дати розсилки згаданих запрошень.
47. Усі документи щодо проведення конкурсів повинні бути укладеними державною мовою.
Додаток 1 до пункту 12
Положення про конкурс виконавців
Національної програми інформатизації
Загальна форма пропозиції на конкурс виконавців проекту (завдання) НПІ щодо створення (розвитку) інформаційної системи (систем)
1. Розділ/завдання НПІ.
2. Державний замовник завдання (проекту) НПІ.
3. Учасник - найменування, адреса, контактний телефон, факс.
4. Найменування проекту, загальна вартість проекту.
5. Зобов'язання учасника підписати відповідний контракт (договір) на його виконання*.
6. Зміст проекту:
6.1. Анотація проекту (1 арк.):
галузь реалізації проекту, її особливості;
необхідність та основні напрямки інформатизації об'єкта;
загальна мета проекту;
очікувані результати реалізації проекту;
нормативно-правова забезпеченість проекту.
6.2. Опис об'єкта інформатизації:
об'єкт інформатизації в системі зовнішніх зв'язків (з іншими структурами, інформаційними системами);
місцезнаходження зазначених об'єктів;
комунікаційні засоби;
функції та завдання об'єкта;
організаційна структура об'єкта;
джерела, зміст інформації для функціонування об'єкта;
зміст обробки інформації, організація обміну нею;
модель технологічних процесів об'єкта;
показники якості функціонування об'єкта;
застосування наявних програмно-апаратних засобів в технологічних процесах;
інші проекти інформатизації об'єкта, що здійснюються;
наявність, кваліфікація персоналу технічного обслуговування;
наявність, кваліфікація експлуатаційного персоналу;
наявність, кваліфікація користувачів;
нормативно-технічне та інші види забезпечення;
першочергові потреби інформатизації об'єкта, їх обгрунтування.
6.3. Мета (результат) проекту:
загальна мета проекту;
основні напрямки інформатизації технологічних процесів об'єкта за проектом;
обмеження щодо заходів інформатизації, які пов'язані з функціонуванням об'єкта;
функції та склад створюваної системи;
стадія створення (проектування) інформаційної системи на початку проекту;
спеціальне прикладне математичне забезпечення, що потребує реалізації;
вимоги до програмно-технічного та інших видів забезпечення;
модель інформаційної системи;
правовий статус створюваного інформаційного ресурсу;
порядок та умови використання інформаційного ресурсу.
6.4. Ефективність створюваної системи:
функціональна ефективність системи;
ресурси, умови, терміни забезпечення ефективного функціонування;
ефективність використання апаратних та програмних засобів;
потенціал розвитку системи.
6.5. Схема реалізації проекту:
критерії, порядок визначення якості результатів етапів проекту;
порядок використання результатів етапів проекту;
кваліфікаційні вимоги до консультантів проекту;
кваліфікаційні вимоги до виконавців проекту, включаючи спеціальні вимоги.
6.6. Організація управління проектом:
структура органу управління проектом;
наявність сертифікованих спеціалістів;
наявність обладнання та організаційної інфраструктури щодо управління проектом.
7. Фінансові аспекти проекту:
7.1. Календарний план:
Рік,
стадія
проекту
(завда-
ння)
НПІ
Етапи
робіт
Зміст
робіт
(пос-
луг)
Терміни
викона-
ння
Резуль-
тати ви-
конання
етапів
робіт
Вико-
навці
Обсяги фінансування
(грн.) за рахунок:
держ-
бюджету
інших коштів
(вказати,
яких)
12345678
7.2. Розшифровка витрат (капітальні вкладення, витрати на НДР, інші витрати).
8. Забезпечення ефективності процесу виконання заходів проекту:
8.1. Система мінімізації ризиків щодо виконання проекту.
8.2. Забезпечення ефективності використання створюваних інформаційних продуктів у процесі виконання проекту.
8.3. Порядок підсумкової оцінки виконання заходів проекту у повному обсязі.
9. Відповідальні державного замовника за виконання завдання (проекту).
10. Керівник організації-учасника, підпис.
М.П.
------------------------
* Відомості щодо пунктів 1-5 цього додатка наводяться на окремій (першій) сторінці проекту та оголошуються на процедурі розпечатування конвертів учасників.
Додаток 2 до пункту 12
Положення про конкурс виконавців
Національної програми інформатизації
Загальна форма пропозиції на конкурс виконавців проекту (завдання) НПІ щодо створення нормативно-правових, нормативно-технічних, методичних та інших документів (далі - документи)
1. Розділ/завдання НПІ.
2. Державний замовник завдання (проекту) НПІ.
3. Учасник - найменування, адреса, контактний телефон, факс.
4. Найменування проекту, загальна вартість проекту.
5. Зобов'язання учасника підписати відповідний контракт (договір) на його виконання*.
6. Зміст проекту:
сфера відносин, на яку спрямовані нормативні установлення та рекомендації, що пропонуються документами, які готуються за проектом, та її стан;
проблеми, з метою усунення яких здійснюється проект, світовий досвід їх усунення, наявність документів-аналогів;
першочергові заходи з удосконалення нормативних установлень та рекомендацій, їх обгрунтування; мета проекту;
тип, статус та перелік документів, що розробляються;
підстави для введення в дію документів, що розробляються за проектом;
загальний результат виконання проекту.
7. Фінансові аспекти проекту:
7.1. Календарний план:
Рік,
стадія
проекту
(завда-
ння)
НПІ
Етапи
робіт
Зміст
робіт
(пос-
луг)
Терміни
викона-
ння
Резуль-
тати ви-
конання
етапів
робіт
Вико-
навці
Обсяги фінансування
(грн.) за рахунок:
держ-
бюджету
інших коштів
(вказати,
яких)
12345678
7.2. Розшифровка витрат.
8. Відповідальні державного замовника за виконання завдання (проекту).
9. Керівник організації-учасника, підпис.
М.П.
_________________________
* Відомості щодо пунктів 1-5 цього додатка наводяться на окремій (першій) сторінці проекту та оголошуються на процедурі розпечатування конвертів учасників.