ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
02.05.2024 № 517
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 травня 2024 р.
за № 733/42078
Про внесення зміни до пункту 18 розділу VIII Положення про порядок складання і ведення реєстру акцептованих вимог кредиторів та задоволення вимог кредиторів банків, що ліквідуються
Відповідно до пункту 10 частини першої, пункту 12 частини п’ятої статті 12, статті 49 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб ВИРІШИЛА:
1. Внести зміну до пункту 18 розділу VIII Положення про порядок складання і ведення реєстру акцептованих вимог кредиторів та задоволення вимог кредиторів банків, що ліквідуються, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 21 серпня 2017 року № 3711, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 вересня 2017 року за № 1104/30972, виклавши абзац п’ятий в такій редакції:
"задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) або адреса для листування [у разі відмінної від місця проживання (перебування)];".
2. Відділу методології та стратегічного планування разом з департаментом правового забезпечення забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Управлінню зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити офіційне опублікування цього рішення шляхом розміщення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
4. Це рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення залишити за директором-розпорядником.
В.о. директора-розпорядника | О. Білай |
Протокол засідання виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
від 02 травня 2024 року № 045/24