N 54 від 07.08.2001 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2001 р. за N 728/5919 |
Документ підготовлено в системі iplex
Головне управління державної служби України | Наказ від 07.08.2001 № 54
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про внесення змін до Порядку оформлення документів для розгляду питань щодо погодження продовження терміну перебування на державній службі
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Головного управління державної служби N 3 від 25.01.2000, до якого вносились зміни )
Відповідно до абзацу 4 пункту 6 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" щодо приведення нормативно-правових актів у відповідність до зазначеного Закону
НАКАЗУЮ:
1. Визнати такими, що втратили чинність, пункти 8, 9, 10, 11 Порядку оформлення документів для розгляду питань щодо погодження продовження терміну перебування на державній службі, затвердженого наказом Головдержслужби від 25 січня 2000 р. N 3, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 лютого 2000 р. за N 76/4297.
2. Управлінню територіальних державних органів (Галіна Т.В) подати наказ до Міністерства юстиції України для державної реєстрації в установленому порядку.
3. Науково-аналітичному управлінню (Сороко В.М.) опублікувати наказ у черговому номері "Вісника державної служби України".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Начальника Головдержслужби Павленчика П.Т.