МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 441/241 від 13.07.2001 | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2001 р. за N 653/5844 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури України № 793/425 від 19.11.2020 )
Про введення в дію системи вертикального ешелонування ІКАО
Відповідно до Указів Президента України від 18 жовтня 2000 року N 1143/2000 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 27 вересня 2000 року "Про стан авіаційного транспорту та авіаційної промисловості України", від 11 червня 1998 року N 615/98 "Про затвердження Стратегії інтеграції України до Європейського Союзу" та з метою впровадження в Україні процедур і правил Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО)
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити та ввести в дію з 00.00 годин UTC 1 листопада 2001 року систему вертикального ешелонування ІКАО в метричному вимірі (далі - система ешелонування) (додаток 1) у повітряному просторі обслуговування повітряного руху України та повітряному просторі над акваторією Чорного моря, де відповідно до міжнародних угод відповідальність за безпеку польотів та організацію обслуговування повітряного руху покладена на Україну (далі - повітряний простір України).
2. Затвердити та ввести в дію з 00.00 годин UTC 1 листопада 2001 року таблицю необхідних дій у разі відмови радіозв'язку під час виконання польоту (додаток 2).
3. Директору Державного департаменту авіаційного транспорту Шкатюку А.Г.:
3.1. Забезпечити подання цього наказу в установленому порядку до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3.2. Довести інформацію про введення в дію системи ешелонування у повітряному просторі України до відома зацікавлених міністерств, підприємств і організацій.
3.3. До 01.09.2001 привести нормативно-правові акти, які регулюють правила виконання польотів цивільної авіації України, у відповідність до зазначеної системи ешелонування, про що повідомити Мінтранс України до 01.10.2001.
4. Начальнику Генерального штабу Збройних Сил України - першому заступнику Міністра оборони України генерал-полковнику Шкідченку В.П.:
4.1. Довести інформацію про введення в дію даної системи ешелонування у повітряному просторі України до відома зацікавлених підрозділів Міністерства оборони України.
4.2. До 01.09.2001 привести нормативно-правові акти, які регулюють правила виконання польотів державної авіації України, у відповідність до вказаної системи ешелонування.
5. Уважати такими, що не застосовуються на території України з 00.00 годин UTC 1 листопада 2001 року:
5.1. Статті 63, 67, 68, 243, 244, 245, 248 (підп. 2), 249, 250, 251, 253, 255, 257, 259 (другий абзац), додатки 4, 9 "Основных правил полетов в воздушном пространстве СССР" (ОПП-85), уведених у дію наказом головнокомандуючого ВПС СРСР від 3 липня 1985 року N 161.
5.2. Пункти 5.8.1, 5.8.6, 8.2.7.4, 8.2.7.5, 8.2.7.6, 8.2.7.8 "Наставления по производству полетов в гражданской авиации СССР" (НПП ГА-85), затвердженого наказом Міністра цивільної авіації СРСР від 8 квітня 1985 року N 77.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра транспорту України Демиденка А.Ф. та начальника Генерального штабу Збройних Сил України - першого заступника Міністра оборони України генерал-полковника Шкідченка В.П.
Міністр транспорту України Міністр оборони України - генерал армії України | В.Пустовойтенко О.Кузьмук |
Додаток 1
до п. 1 спільного наказу
Мінтрансу України та
Міноборони України
від 13.07.2001 N 441/24
Таблиця крейсерських ешелонів польоту у повітряному просторі України
(Таблиця 1)
_____________
* Лінія шляху, напрямок якої у диспетчерських районах визначається за істинним меридіаном. У диспетчерських зонах напрямок лінії шляху визначається за магнітним меридіаном.
** Крейсерські ешелони, на яких виконуються політ або частина польоту, визначаються:
а) ешелонами під час польотів на найнижчому з ешелонів, що використовуються, або вище цього ешелону, або, де це застосовується, вище абсолютної висоти переходу;
б) абсолютними висотами під час польотів нижче найнижчого з ешелонів, що використовуються, або, де це застосовується, на абсолютній висоті переходу або нижче неї.
Примітка. Абсолютна висота переходу - абсолютна висота, на якій або нижче якої положення повітряного судна у вертикальній площині дається у величинах абсолютної висоти.
Таблиця крейсерських ешелонів польоту в повітряному просторі України
У районах, де застосовується мінімум вертикального ешелонування у 300 м між ешелонами польоту 8850 м (номер ешелону 290) і 12500 м (номер ешелону 410) включно
(Таблиця 2)
____________
* Лінія шляху, напрямок якої у диспетчерських районах визначається за істинним меридіаном. У диспетчерських зонах напрямок лінії шляху визначається за магнітним меридіаном.
** Крейсерські ешелони, на яких виконуються політ або частина польоту, визначаються:
а) ешелонами під час польотів на найнижчому з ешелонів, що використовуються, або вище цього ешелону, або, де це застосовується, вище абсолютної висоти переходу;
б) абсолютними висотами під час польотів нижче найнижчого з ешелонів, що використовуються, або, де це застосовується, на абсолютній висоті переходу або нижче неї.
Примітка. Абсолютна висота переходу - абсолютна висота, на якій або нижче якої положення повітряного судна у вертикальній площині дається у величинах абсолютної висоти.
Додаток 2
до п. 2 спільного наказу
Мінтрансу України та
Міноборони України
від 13.07.2001 N 441/241
Таблиця необхідних дії у разі відмови зв'язку під час виконання польоту