• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Положення про сертифікацію субєктів, що надають агентські послуги з продажу авіаційних перевезень на території України

Міністерство транспорту України  | Наказ від 28.04.2004 № 354 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 28.04.2004
  • Номер: 354
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 28.04.2004
  • Номер: 354
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2004 N 354
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 травня 2004 р.
за N 574/9173
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 170 від 06.05.2005 )
Про внесення змін до Положення про сертифікацію суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу авіаційних перевезень на території України
На виконання Указу Президента України від 23 листопада 1996 року N 1120 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 листопада 1996 року "Про невідкладні заходи щодо впорядкування державного регулювання діяльності авіації в Україні" та постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2000 року N 573 "Про утворення Державного департаменту авіаційного транспорту", з метою приведення нормативно-правових актів до стандартів і рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) та вдосконалення системи продажу авіаційних перевезень на території України
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Положення про сертифікацію суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу авіаційних перевезень на території України, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 27 грудня 1999 року N 629 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2000 року за N 82/4303 (далі - Зміни), що додаються.
2. Державному департаменту авіаційного транспорту (Максимов В.О.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести зазначений наказ до відома авіаперевізників, які здійснюють авіаційні перевезення в(із) Україну.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра - керівника апарату Корнієнка В.В.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Голови Антимонопольного
комітету України
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємства
Г.Кірпа


Ю.Кравченко


Ю.Авксентьев
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
28.04.2004 N 354
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 травня 2004 р.
за N 574/9173
ЗМІНИ
до Положення про сертифікацію суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу авіаційних перевезень на території України ( z0082-00 )
1. Абзац третій пункту 1.4 викласти в такій редакції:
"Положення про Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України в міжнародних авіаційних організаціях, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1993 року N 819 (із змінами), (далі Положення про Державний Спеціалізований фонд)".
2. У тексті Положення слова "Постанова N 1229" у всіх відмінках замінити словами "Положення про Державний спеціалізований фонд" у відповідному відмінку.
3. Пункт 1.4 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Технічні інструкції з безпечного перевезення небезпечних вантажів по повітрю ІКАО; Резолюція ІАТА 801".
4. Пункт 1.5 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Автоматизована система бронювання - термін відповідає визначенню, зазначеному в "Кодексе поведения по регулированию использования автоматизированных систем бронирования" Doc. 9587".
5. Пункт 3.4 викласти в такій редакції:
"3.4. Для отримання сертифіката агентство подає такі документи:
заяву про видачу сертифіката на право продажу авіаційних перевезень, яка оформлюється на офіційному бланку агентства за підписом керівника агентства на ім'я директора Укравіатрансу. У заяві наводиться така інформація:
місцезнаходження агентства, філій агентства;
номери телефонів, телефаксів, телексів, адреси АFTN, SITA, адреси в інших мережах передання даних (указати яких);
банківські реквізити (рахунок у гривнях, валютний рахунок).
До заяви додаються:
статут, установчий договір, свідоцтво про реєстрацію, баланс, звіт про фінансові результати, акт останньої аудиторської перевірки або акт останньої перевірки фінансово-господарської діяльності підприємства податковими органами;
документи, які підтверджують акредитацію офісів агентства при ІАТА (у разі наявності);
акт з попередньої перевірки агентства;
копії агентських угод між авіаперевізником та агентством;
довідка банку про створення агентством резерву у банківських установах або довідка від авіаперевізника про наявність депозитного внеску в розмірі, погодженому з авіаперевізником;
довідка щодо штату працюючих;
документи, які підтверджують кваліфікацію персоналу, наявність приміщення;
відомості про використання автоматизованих систем бронювання, включаючи офіційне підтвердження уповноваженого представництва автоматизованої системи бронювання щодо наявності або подальшого встановлення цієї системи (для агентств з продажу авіавантажних перевезень у разі наявності).
Попередня перевірка агентства здійснюється Укравіатрансом або акредитованою організацією. У разі незгоди з висновками попередньої перевірки, виконаної акредитованою організацією, агентство має право звернутись до Укравіатрансу з обгрунтованим проханням дозволити провести попередню перевірку повторно силами іншої акредитованої організації чи Укравіатрансу".
6. Пункт 3.5 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Заява без повного комплекту документів або письмового пояснення щодо відсутності документів до розгляду не приймається".
7. Пункт 3.6 викласти в такій редакції:
"3.6. Під час розгляду документів Комісія проводить перевірку достовірності наданої агентством інформації. Виявлення недостовірної інформації є підставою для відхилення заяви агентства".
8. Пункт 3.7 викласти в такій редакції:
"3.7. Якщо під час розгляду документів Комісією виявлені недоліки, агентство повинно усунути недоліки в терміни, установлені Комісією, або подати до Укравіатрансу план-графік заходів щодо їх усунення. Після усунення недоліків у встановлені терміни агентство може подати документи вдруге без сплати державного збору за розгляд заяви щодо видачі Сертифіката. У разі недотримання встановлених термінів агентство подає заяву на загальних підставах".
9. Розділ 3 доповнити новими пунктами 3.13 - 3.16 такого змісту:
"3.13. У разі розширення суб'єктом з продажу авіаційних перевезень мережі підпорядкованих агентству офісів, філій та інших відокремлених підрозділів до Сертифіката вносяться відповідні доповнення.
3.14. У разі внесення змін до Сертифіката заявник подає такі документи:
заяву, у якій вказується місцезнаходження офісів, філій та інших відокремлених підрозділів агентства;
номери телефонів, телефаксів, телексів, адреси АFTN, SITA та інше.
До заяви додаються:
акт з попередньої перевірки офісу агентства;
документи, які підтверджують кваліфікацію персоналу, наявність приміщення;
відомості про використання в офісі агентства автоматизованих систем бронювання;
довідка щодо штату працюючих.
3.15. Відповідні доповнення вносяться в Сертифікат згідно з рішенням Комісії, яке оформлюється Протоколом та затверджується Головою Комісії.
3.16. Державні збори за внесення доповнень або змін до існуючого Сертифіката не стягуються".
10. Розділ 4 викласти в такій редакції:
"4. Обов'язки агентства. Порядок анулювання Сертифіката.
4.1 Агентство зобов'язане:
надати фінансові гарантії авіаперевізникам для відшкодування їм можливих збитків, пов'язаних з діяльністю агентства. Фінансові гарантії надаються агентством шляхом створення резерву у банківських установах або надання довідки від авіаперевізника про наявність депозитного внеску в розмірі, погодженому з авіаперевізником;
мати у своєму штаті не менше одного спеціаліста, який закінчив курси Міжнародної асоціації перевізників повітряного транспорту (ІАТА) або інші сертифіковані курси з підготовки персоналу з продажу авіаційних перевезень. Якщо агентство займається діяльністю, пов'язаною з перевезенням небезпечних вантажів, воно повинно мати у своєму штаті не менше одного спеціаліста, який закінчив курси Міжнародної асоціації перевізників повітряного транспорту (ІАТА) або інші сертифіковані курси з перевезення небезпечних вантажів повітрям;
мати автоматизовані системи бронювання (у кожному офісі), при здійсненні продажу міжнародних авіаційних перевезень - декілька міжнародних автоматизованих систем бронювання (для агентств з продажу авіавантажних перевезень у разі наявності);
мати у своєму штаті не менше одного спеціаліста, який має відповідний документ, що підтверджує право роботи з автоматизованою системою бронювання (для агентств з продажу авіавантажних перевезень у разі підключення до системи);
мати спеціальне відокремлене приміщення для здійснення своєї діяльності, обладнане охоронною сигналізацією ( у кожному офісі);
мати відповідне технічне та технологічне обладнання для забезпечення продажу авіаційних перевезень;
мати в кожному офісі сейф для зберігання робочого запасу бланків суворої звітності та наявних коштів. Біля робочого місця агента - металеву шафу або сейф, що дає змогу безпечно тимчасово зберігати бланки суворої звітності, валідатори та кошти для розрахунку з пасажирами.
4.2. Дотримання агентством вимог пункту 4.1 цього Положення визначається Укравіатрансом шляхом перевірки агентства не частіше одного разу на рік, а в разі наявності інформації щодо порушення агентством вимог пункту 4.1 цього Положення, за кожним фактом порушення.
4.3. Сертифікат може бути анульований Укравіатрансом, якщо агентство:
порушує вимоги пункту 4.1 цього Положення щодо створення резерву в банківських установах або наявності депозитного внеску на рахунку авіаперевізника в розмірі, погодженому з авіаперевізником;
не має передбаченого цим Положенням кваліфікованого персоналу;
порушує умови оформлення перевізних документів та технології взаєморозрахунків з авіаперевізниками та клієнтами;
не дотримується строків звітності і перерахування виручки на рахунки авіаперевізників;
не забезпечує збереження бланків суворої звітності, у тому числі бланків перевізної документації;
не використовує автоматизовані системи бронювання (для агентств з продажу авіавантажних перевезень у разі наявності).
4.4. У разі анулювання Сертифіката Укравіатранс інформує про це авіаперевізників, після чого авіаперевізники повинні припинити дію агентського договору з цим агентством".
Начальник управління міждержавних
угод та авіаційних перевезень

М.Кочубей