ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
І Н С Т Р У К Ц І Я
N 259/364 від 03.08.2000 м. Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 серпня 2000 р. за N 534/4755 |
Затверджено
Наказ Держкомстату України
і МОН України
03.08.2000 N 259/364
( z0532-00 )
Інструкція щодо заповнення державної статистичної звітності за формою N 2 (профтех) - зведена "Зведений звіт про приймання учнів та слухачів до професійно-технічних навчальних закладів" на 1 вересня _________ року
1. Загальні положення
1.1. Державна статистична звітність за формою N 2 (профтех) - зведена поширюється на Міністерство освіти Автономної Республіки Крим, управління освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та інші міністерства, центральні органи виконавчої влади та організації, яким підпорядковані професійно-технічні навчальні заклади другого та третього атестаційних рівнів (надалі - ПТНЗ), що розташовані на території України незалежно від їх підпорядкування та форм власності.
1.2. Статистичні дані щодо філій та інших відокремлених структурних підрозділів ПТНЗ включаються до звіту навчального закладу, до складу якого вони входять незалежно від їх місця розташування.
1.3. Текстова частина звіту заповнюється українською мовою, друкованим текстом, підписується керівником територіального органу управління професійно-технічною освітою або його заступником і скріплюється печаткою відповідної структури управління, у ньому наводяться прізвище та ініціали особи, яка підписала звіт, та прізвище виконавця та номер його телефону.
2. Порядок та строки подання звіту
2.1. Звіт складається за станом на 1 вересня поточного року та подається:
- Міністерством освіти Автономної Республіки Крим, управліннями освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Міністерству освіти і науки України та місцевим управлінням статистики не пізніше 25 вересня,
- Міністерством освіти і науки України Державному комітету статистики України не пізніше 20 жовтня.
2.2. Якщо після відправлення до звіту вносились зміни та доповнення, то слід терміново повідомити про це адресатів.
3. Порядок складання звіту
3.1. Усі показники заповнюються за даними облікової документації, яка ведеться у ПТНЗ.
3.1.1. Титульна сторінка
У рамці кодів (графи 1-11) графа 2 заповнюється ПТНЗ, графи 3, 6, 8, 11 заповнюються територіальним органом управління професійно-технічною освітою за участю територіальних органів статистики з використанням відповідних загальнодержавних класифікаторів.
У рядку "Міністерство, управління освіти" вказується назва регіонального органу управління державної адміністрації, до складу якої входить управління освіти (наприклад, управління освіти Вінницької обласної державної адміністрації).
У графі "Коди" цього рядка проставляється код відповідно до кодів Класифікатора об'єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ-ДК014-97).
Далі зазначаються звітний навчальний рік та кількість ПТНЗ на час подання звіту.
3.1.2. Розділ 1. Прийнято випускників шкіл
У графах 1-4 та 7 за переліком показників рядків 1-20 зазначаються дані про кількість учнів, слухачів, прийнятих на навчання у ПТНЗ, що звітуються, з числа випускників шкіл із зазначенням їх відповідного рівня середньої освіти.
Сума даних граф 1-4 за переліком показників рядків 1-20 повинна дорівнювати даним графи 7.
У рядках 1-20 за переліком показників граф 1-4 та 7 зазначаються дані про випускників шкіл, які прийняті на навчання у ПТНЗ, що звітуються, тобто:
- у рядку 1 - загальна кількість, з них:
- у рядку 2 - понад державне замовлення за рахунок коштів юридичних та фізичних осіб;
у тому числі з рядка 1:
за договорами (направленнями) (рядки 3-5), тобто:
- у рядку 3 - з підприємствами, організаціями незалежно від їх підпорядкування та форм власності;
- у рядку 4 - із службою зайнятості;
- у рядку 5 - з громадянами;
сума даних рядків 3-5 за переліком показників граф 1-4 та 7 повинна дорівнювати даним рядка 1;
за статтю (рядки 6, 7), тобто:
- у рядку 6 - чоловіків,
- у рядку 7 - жінок;
сума даних рядків 6 та 7 за переліком показників граф 1-4 та 7 повинна дорівнювати даним рядка 1;
за соціальним станом (рядки 8-11), тобто:
- у рядку 8 - сиріт та тих, які залишилися без піклування батьків,
- у рядку 9 - які мають одного з батьків,
- у рядку 10 - з неблагополучних сімей,
- у рядку 11 - з малозабезпечених сімей;
- у рядку 12 - з фізичними та розумовими вадами;
- у рядку 13 - з числа демобілізованих з військової служби;
за галузевими напрямками економіки України (рядки 14-20), тобто:
- у рядку 14 - для промисловості,
- у рядку 15 - для сільського господарства,
- у рядку 16 - для транспорту,
- у рядку 17 - для зв'язку,
- у рядку 18 - для будівництва,
- у рядку 19 - для торгівлі і громадського харчування,
- у рядку 20 - для житлово-комунального господарства і невиробни-чих видів побутового обслуговування населення;
сума даних рядків 14-20 за переліком показників граф 1-4 та 7 повинна дорівнювати даним рядка 1.
Відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям" до малозабезпеченої сім'ї належить сім'я, яка з поважних або не залежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму для сім'ї.
3.1.3. Розділ 2. Прийнято незайнятого населення
У графах 1-7 за переліком показників рядків 21-39 зазначаються дані про кількість учнів, слухачів, прийнятих на навчання у ПТНЗ, що звітуються, з числа незайнятого населення із зазначенням їх відповідного рівня освіти.
Сума даних граф 1-6 за переліком показників рядків 21-39 повинна дорівнювати даним графи 7.
У рядках 21-39 за переліком показників граф 1-7 зазначаються дані про кількість учнів, слухачів, прийнятих на навчання у ПТНЗ, що звітується, з числа незайнятого населення, тобто:
- у рядку 21 - загальна кількість, у тому числі:
за договорами (направленнями) (рядки 22, 23), тобто:
- у рядку 22 - із службою зайнятості,
- у рядку 23 - з громадянами;
сума даних рядків 22 та 23 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 21;
за статтю (рядки 24, 25), тобто:
- у рядку 24 - чоловіків,
- у рядку 25 - жінок;
сума даних рядків 24 та 25 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 21;
- у рядку 26 - сиріт та тих, які залишилися без піклування батьків;
- у рядку 27 - з фізичними та розумовими вадами;
за напрямами навчання (рядки 28-30), тобто:
- у рядку 28 - на первинне професійне навчання,
- у рядку 29 - на перепідготовку,
- у рядку 30 - на підвищення кваліфікації;
сума даних рядків 28 - 30 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 21;
за формами навчання (рядки 31, 32), тобто:
- у рядку 31 - за денною,
- у рядку 32 - за вечірньою (змінною);
сума даних рядків 31 та 32 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 21;
за галузевими напрямками економіки України (рядки 33-39), тобто:
- у рядку 33 - для промисловості,
- у рядку 34 - для сільського господарства,
- у рядку 35 - для транспорту,
- у рядку 36 - для зв'язку,
- у рядку 37 - для будівництва,
- у рядку 38 - для торгівлі і громадського харчування,
- у рядку 39 - для житлово-комунального господарства і невиробни-чих видів побутового обслуговування населення;
сума даних рядків 33-39 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 21.
3.1.4. Розділ 3. Прийнято працівників
У графах 1-7 за переліком рядків 40-58 зазначаються дані про кількість учнів, слухачів, прийнятих на навчання у ПТНЗ, що звітуються, з числа працюючого населення (працівників) із зазначенням їх відповідного рівня освіти.
Сума даних граф 1-6 за переліком показників рядків 40-58 повинна дорівнювати даним графи 7.
У рядках 40-58 за переліком показників граф 1-7 зазначаються дані про кількість учнів, слухачів, прийнятих на навчання у ПТНЗ, що звітуються, з числа працюючого населення (працівників), тобто:
- у рядку 40 - загальна кількість, з них:
за договорами (направленнями) (рядки 41, 42), тобто:
- у рядку 41 - з підприємствами та організаціями незалежно від їх підпорядкування та форм власності;
- у рядку 42 - з громадянами;
сума даних рядків 41 та 42 за переліком показників граф 1- 7 повинна дорівнювати даним рядка 40;
за статтю (рядки 43, 44), тобто:
- у рядку 43 - чоловіків,
- у рядку 44 - жінок;
сума даних рядків 43 та 44 за переліком показників граф 1- 7 повинна дорівнювати даним рядка 40;
- у рядку 45 - сиріт та тих, які залишилися без піклування батьків,
- у рядку 46 - з фізичними та розумовими вадами;
за напрямами навчання (рядки 47-49), тобто:
- у рядку 47 - на первинне професійне навчання,
- у рядку 48 - на перепідготовку,
- у рядку 49 - на підвищення кваліфікації;
сума даних рядків 47-49 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 40;
за формами навчання (рядки 50, 51), тобто:
- у рядку 50 - за денною,
- у рядку 51 - за вечірньою (змінною);
сума даних рядків 50 та 51 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 40;
за галузевими напрямками економіки України (рядки 52-58), тобто:
- у рядку 52 - для промисловості,
- у рядку 53 - для сільського господарства,
- у рядку 54 - для транспорту,
- у рядку 55 - для зв'язку,
- у рядку 56 - для будівництва,
- у рядку 57 - для торгівлі і громадського харчування,
- у рядку 58 - для житлово-комунального господарства і невиробничих видів побутового обслуговування населення;
сума даних рядків 52-58 за переліком показників граф 1-7 повинна дорівнювати даним рядка 40.
З метою контролю введення даних у кінці звіту підраховується сума даних з показників усіх рядків і проставляється у рядку під назвою "Контрольна сума" (рядок 59).
Начальник управління змісту професійно-технічної освіти | М.М.Берізко |
Державна статистична звітність
----------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|--------------------------------------------------------------------------------|
| | | | |80.22.0| | | | | | |
|-----+---------+-------+------+-------+-----+--------+---------+-------+----+---|
|форми|організа-|терито-|галузі|виду |форми|органі- |міністер-|органі-| |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо- |влас-|заційно-|ства, ін-|зації | | |
|мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної |ності|правової|шого цен-|вищого | | |
| за |нтифіка- | | |діяль- | за |форми |трального|рівня | | |
| ДКУД|ційний | | |ності | КФВ |господа-|органу |іденти-| | |
| |код за | | | за | |рювання |виконав- |фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | |КВЕД | |за КОПФГ|чої влади|йний | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |код за | | |
| | | | | | | | |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+-------+-----+--------+---------+-------+----+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11 |
----------------------------------------------------------------------------------
Форма N 2 (профтех) - зведена
Затверджено
Наказ Держкомстату України
і МОН України
03.08.2000 N 259/364
( z0532-00 )
Поштова - 1 раз на рік
Код
Міністерство, управління освіти __ -------- Подають Міністерство освіти Автономної
__________________________________ -------- Республіки Крим, управління освіти
Кількість професійно-технічних обласних, Київської та
навчальних закладів на час подання Севастопольської міських державних
звіту ______ адміністрацій Міністерству освіти і
науки України та місцевим управлінням
статистики не пізніше 25 вересня.
Подає Міністерство освіти і науки
України Державному комітету статистики
України не пізніше 20 жовтня.
Зведений звіт про приймання учнів та слухачів до професійно-технічних навчальних закладів на 1 вересня ______ року
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назви показників | N |На базі| На базі базової |На базі не-|На базі вищої освіти |Усього|
| |ряд- |повної |загальної середньої |завершеної |-----------------------|(сума |
| |ка |загаль-| освіти |базової |Молодших |Спеціалістів|граф |
| | |ної |--------------------|середньої |спеціаліс-| |1-6) |
| | |серед- |З отриман-|Без отри-|освіти |тів, | | |
| | |ньої |ням повної|мання по-| |бакалаврів| | |
| | |освіти |загальної |вної за- | | | | |
| | | |середньої |гальної | | | | |
| | | |освіти |середньої| | | | |
| | | | |освіти | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| А | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|1. Прийнято випускників шкіл - | | | | | | | | |
|всього | 1 | | | | | х | х | |
| з них: | | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - понад державне замовлення | | | | | | | | |
| за рахунок коштів юридичних | | | | | | | | |
| та фізичних осіб | 2 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| у тому числі (з рядка 1): | | | | | | | | |
| - за договорами: | | | | | | | | |
| з підприємствами, | | | | | | | | |
| організаціями | 3 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| із службою зайнятості | 4 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з громадянами | 5 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за статтю: | | | | | | | | |
| чоловіків | 6 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| жінок | 7 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - із загальної кількості | | | | | | | | |
| прийнятих випускників шкіл | | | | | | | | |
| (рядок 1): | | | | | | | | |
| сиріт та тих, які залишилися | | | | | | | | |
| без піклування батьків | 8 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| які мають одного з батьків | 9 | | | | | х | х | |
| з неблагополучних сімей | 10 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з малозабезпечених сімей | 11 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з фізичними та розумовими | | | | | | | | |
| вадами | 12 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| демобілізованих з військової | | | | | | | | |
| служби | 13 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за галузями (з рядка 1): | | | | | | | | |
| промисловість | 14 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| сільське господарство | 15 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| транспорт | 16 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| зв'язок | 17 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| будівництво | 18 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| торгівля і громадське | | | | | | | | |
| харчування | 19 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| житлово-комунальне господар- | | | | | | | | |
| ство і невиробничі види по- | | | | | | | | |
| бутового обслуговування на- | | | | | | | | |
| селення | 20 | | | | | х | х | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|2. Прийнято незайнятого | | | | | | | | |
|населення - всього | 21 | | | | | | | |
| у тому числі: | | | | | | | | |
| - за договорами: | | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| із службою зайнятості | 22 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з громадянами | 23 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за статтю: | | | | | | | | |
| чоловіків | 24 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| жінок | 25 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|- із загальної кількості прий- | | | | | | | | |
|нятого незайнятого населення | | | | | | | | |
|(рядок 21): | | | | | | | | |
|сиріт та тих, які залишилися | | | | | | | | |
|без піклування батьків | 26 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|з фізичними та розумовими | | | | | | | | |
|вадами | 27 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|- за напрямами навчання: | | | | | | | | |
|первинна професійна підготовка | 28 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|перепідготовка | 29 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|підвищення кваліфікації | 30 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|- за формами навчання: | | | | | | | | |
| денною | 31 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| вечірньою (змінною) | 32 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|- за галузями: | | | | | | | | |
| промисловість | 33 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| сільське господарство | 34 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| транспорт | 35 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| зв'язок | 36 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| будівництво | 37 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| торгівля і громадське | | | | | | | | |
| харчування | 38 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| житлово-комунальне господар- | | | | | | | | |
| ство і невиробничі види по- | | | | | | | | |
| бутового обслуговування на- | | | | | | | | |
| селення | 39 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|3. Прийнято працівників - | | | | | | | | |
| всього | 40 | | | | | | | |
| у тому числі: | | | | | | | | |
| - за договорами: | | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з підприємствами, | | | | | | | | |
| організаціями | 41 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з громадянами | 42 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за статтю: | | | | | | | | |
| чоловіків | 43 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| жінок | 44 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - із загальної кількості | | | | | | | | |
| прийнятих працівників | | | | | | | | |
| (рядок 40): | | | | | | | | |
| сиріт та тих, які залишилися| | | | | | | | |
| без піклування батьків | 45 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| з фізичними та розумовими | | | | | | | | |
| вадами | 46 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за напрямами навчання: | | | | | | | | |
| первинна професійна підготовка| 47 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| перепідготовка | 48 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| підвищення кваліфікації | 49 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за формами навчання: | | | | | | | | |
| денною | 50 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| вечірньою (змінною) | 51 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| - за галузями: | | | | | | | | |
| промисловість | 52 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| сільське господарство | 53 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| транспорт | 54 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| зв'язок | 55 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| будівництво | 56 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| торгівля і громадське | | | | | | | | |
| харчування | 57 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
| житлово-комунальне господа- | | | | | | | | |
| рство і невиробничі види | | | | | | | | |
| побутового обслуговування | | | | | | | | |
| населення | 58 | | | | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+----------+---------+-----------+----------+------------+------|
|Контрольна сума | | | | | | | | |
|(сума рядків 1-58) | 59 | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
М.П.
"___"___________ 20__ р. Керівник (заступник керівника) органу
управління професійно-технічною освітою
_______________________________ _______________________________________
(прізвище та телефон виконавця) (підпис прізвище)