• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Зміни до Інструкції про порядок складання у 2002 році квартальної фінансової звітності установами та організаціями, що отримують кошти державного та/або місцевих бюджетів

Державне казначейство України  | Інші від 17.06.2002 № 112
Реквізити
  • Видавник: Державне казначейство України
  • Тип: Інші
  • Дата: 17.06.2002
  • Номер: 112
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державне казначейство України
  • Тип: Інші
  • Дата: 17.06.2002
  • Номер: 112
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
N 112 від 17.06.2002
м. Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2002 р.
за N 530/6818
Затверджено
Наказ Державного
казначейства України
17.06.2002 N 112
( z0529-02 )
Зміни до Інструкції про порядок складання у 2002 році квартальної фінансової звітності установами та організаціями, що отримують кошти державного та/або місцевих бюджетів
1. Пункт 18 Інструкції викласти в новій редакції:
"18. Форма N 8кд "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" (додаток 13) складається всіма установами, що отримують кошти загального фонду Державного бюджету України. Звіт складається за кожною програмою у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
Форма N 8км "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" (додаток 14) складається всіма установами, що отримують кошти загального фонду місцевих бюджетів. Звіт складається за кожним кодом тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
Заповнення окремих граф звітів форм N 8кд та N 8км здійснюється за таким порядком.
У графі 4 "Затверджено кошторисом на рік" проставляється затверджена в кошторисі річна сума планового асигнування загального фонду з урахуванням запроваджених протягом року змін до кошторисів.
У графах 5 "Зобов'язання на початок року зареєстровані - всього" та 11 "Зобов'язання на звітну дату зареєстровані - всього" відображаються несплачені фінансові зобов'язання (рахунки-фактури, акти виконаних робіт тощо), зареєстровані в органі Державного казначейства України.
Дані графи 5 повинні відповідати даним графи 7 "На звітну дату зареєстровано - всього" річної форми N 8 "Звіт про зобов'язання бюджетних установ".
Дані графи 11 повинні відповідати сумі даних у графах 12 та 13 відповідної форми N 8кд або N 8км "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ".
У графах 6 "Зобов'язання на початок року зареєстровані - з них кредиторська заборгованість" та 12 "Зобов'язання на звітну дату зареєстровані - з них кредиторська заборгованість" відображається із всієї суми фінансових зобов'язань, зареєстрованих в органі Державного казначейства України, сума, яка є кредиторською заборгованістю установи за зареєстрованими зобов'язаннями.
У графах 7 "Зобов'язання на початок року незареєстровані (кредиторська заборгованість)" та 14 "Зобов'язання на звітну дату незареєстровані (кредиторська заборгованість)" відображається сума кредиторської заборгованості, яка не зареєстрована в органі Державного казначейства України.
У графі 8 "Зняті з обліку фінансові зобов'язання" відображаються суми фінансових зобов'язань, які були взяті на облік у минулих роках і знімаються з обліку згідно зі складеним реєстром.
У графі 9 "Зареєстровані зобов'язання поточного року" відображається сума фінансових зобов'язань, які зареєстровані протягом поточного року в органі Державного казначейства України. Сума наводиться наростаючим підсумком з початку року.
У графі 10 "Касові видатки" відображається сума касових видатків установи за звітний період.
У графі 13 "Зобов'язання на звітну дату зареєстровані - з них формальні зобов'язання" відображається сума зобов'язань, які не відображені в бухгалтерському обліку як кредиторська та/або дебіторська заборгованість, але зареєстровані в органі Державного казначейства України як фінансові зобов'язання.
Сума даних у графах 6 та 7 повинна відповідати даним графи 9 "Кредиторська заборгованість на початок року" відповідної форми N 7кд або N 7км "Звіт про заборгованість бюджетних установ".
Сума даних у графах 12 та 14 повинна відповідати даним графи 10 "Кредиторська заборгованість на звітну дату" відповідної форми N 7кд або N 7км "Звіт про заборгованість бюджетних установ".
Форми N 8кд "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" та N 8км "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" складаються установами, які обслуговуються в органах Державного казначейства України."
2. Пункт 19 Інструкції доповнити абзацом такого змісту:
"До пояснювальної записки додається "Довідка про депозитні операції установ" (додаток 17). У Довідці необхідно відобразити депозитні операції, що проводить бюджетна установа (залишки на рахунках), та вказати нормативно-правовий документ, на підставі якого проводяться ці операції".
3. Форми N 8кд "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" (додаток 13 до Інструкції) та N 8км "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" (додаток 14 до Інструкції) викласти в новій редакції (додаються).
4. Інструкцію про порядок складання у 2002 році квартальної фінансової звітності установами та організаціями, що отримують кошти державного та/або місцевих бюджетів доповнити додатком 17 "Довідка про депозитні операції установ" (додається).
Начальник Управління методології
по виконанню бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності


Н.І.Сушко
Додаток 13
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
квартальної фінансової
звітності установами та
організаціями, що
отримують кошти
державного та/або
місцевих бюджетів,
затвердженої наказом
Державного казначейства
України
від 29.03.2002 N 59
( z0366-02 )
(у редакції наказу
Державного казначейства
України
від 17.06.2002 N 112)
Звіт
про фінансові зобов'язання бюджетних установ
за _____________________ 200__ р.
Форма N 8кд
Коди
-------------
за ДКУД |-----------|
за ЄДРПОУ |-----------|
за КОАТУУ |-----------|
за СПОДУ -------------
Установа ____________________________________________________
Територія ___________________________________________________
Код та назва відомчої класифікації видатків головного
розпорядника коштів ______________________________________________
Код та назва програмної класифікації видатків державного
бюджету __________________________________________________________
Періодичність: квартальна
Одиниця виміру _____________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код | Код |Затвердже-|Зобов'язання на початок року|Зняті з |Зареєстро-|Касові |Зобов'язання на звітну дату |
| |економічної | рядка|но кошто- |----------------------------|обліку |вані зо- |видатки|-------------------------------|
| |класифікації| |рисом на |зареєстровані |незареє- |фінансові|бов'язання| |зареєстровані |незареє- |
| |видатків | |рік |-----------------|стровані |зобов'я- |поточного | |--------------------|стровані |
| | | | |усього|з них |(кредитор-|зання |року | |всього| з них: |(кредитор-|
| | | | | |кредитор- |ська за- | | | | |-------------|ська за- |
| | | | | |ська |борогова- | | | | |креди- |фор- |борогова- |
| | | | | |заборго- |ність | | | | |торська|маль-|ність |
| | | | | |ваність | | | | | |забор- |ні | |
| | | | | | | | | | | |гова- |зобо-| |
| | | | | | | | | | | |ність |в'яз-| |
| | | | | | | | | | | | |ання | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Видатки - всього | х | 010 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | |
|Поточні видатки | 1000 | 020 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Видатки на товари | | | | | | | | | | | | | |
|і послуги | 1100 | 030 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата праці | | | | | | | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | | | | | | | |
|бюджетних установ | 1110 | 040 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Заробітна плата | 1111 | 050 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Грошове утримання | | | | | | | | | | | | | |
|військовослужбовців | 1112 | 060 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Виплати по | | | | | | | | | | | | | |
|тимчасовій | | | | | | | | | | | | | |
|непрацездатності | 1113 | 070 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Нарахування на | | | | | | | | | | | | | |
|заробітну плату | 1120 | 080 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Придбання предметів | | | | | | | | | | | | | |
|постачання і | | | | | | | | | | | | | |
|матеріалів, оплата | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та інші | | | | | | | | | | | | | |
|видатки | 1130 | 090 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Предмети, | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали, | | | | | | | | | | | | | |
|обладнання та | | | | | | | | | | | | | |
|інвентар | 1131 | 100 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Медикаменти та | | | | | | | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | 1132 | 110 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Продукти харчування | 1133 | 120 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|М'який інвентар та | | | | | | | | | | | | | |
|обмундирування | 1134 | 130 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата транспортних | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та утримання | | | | | | | | | | | | | |
|транспортних | | | | | | | | | | | | | |
|засобів | 1135 | 140 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оренда та | | | | | | | | | | | | | |
|експлуатаційні | | | | | | | | | | | | | |
|послуги | 1136 | 150 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Поточний ремонт | | | | | | | | | | | | | |
|обладнання, | | | | | | | | | | | | | |
|інвентарю та | | | | | | | | | | | | | |
|будівель; технічне | | | | | | | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | | | | | | | |
|обладнання | 1137 | 160 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Послуги зв'язку | 1138 | 170 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата інших | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та інші | | | | | | | | | | | | | |
|видатки | 1139 | 180 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Видатки на | | | | | | | | | | | | | |
|відрядження | 1140 | 190 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Матеріали, | | | | | | | | | | | | | |
|інвентар, | | | | | | | | | | | | | |
|будівництво, | | | | | | | | | | | | | |
|капітальний | | | | | | | | | | | | | |
|ремонт та заходи | | | | | | | | | | | | | |
|спеціального | | | | | | | | | | | | | |
|призначення, що | | | | | | | | | | | | | |
|мають | | | | | | | | | | | | | |
|загальнодержавне | | | | | | | | | | | | | |
|значення | 1150 | 200 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата | | | | | | | | | | | | | |
|комунальних послуг | | | | | | | | | | | | | |
|та енергоносіїв | 1160 | 210 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата | | | | | | | | | | | | | |
|теплопостачання | 1161 | 220 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата | | | | | | | | | | | | | |
|водопостачання і | | | | | | | | | | | | | |
|водовідведення | 1162 | 230 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата | | | | | | | | | | | | | |
|електроенергії | 1163 | 240 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата | | | | | | | | | | | | | |
|природного | | | | | | | | | | | | | |
|газу | 1164 | 250 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата інших | | | | | | | | | | | | | |
|комунальних послуг | 1165 | 260 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Оплата інших | | | | | | | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1166 | 270 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Дослідження і | | | | | | | | | | | | | |
|розробки, державні | | | | | | | | | | | | | |
|програми | 1170 | 280 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Виплата процентів | | | | | | | | | | | | | |
|(доходу) за | | | | | | | | | | | | | |
|зобов'язаннями | 1200 | 290 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Субсидії і поточні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти | 1300 | 300 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Субсидії та поточні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | | | | | | | |
|організаціям) | 1310 | 310 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | | | | | | | |
|рівнів | 1320 | 320 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | 1340 | 330 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Виплата пенсій і | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги | 1341 | 340 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Стипендії | 1342 | 350 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Інші поточні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | 1343 | 360 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|за кордон | 1350 | 370 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні видатки | 2000 | 380 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Придбання основного | | | | | | | | | | | | | |
|капіталу | 2100 | 390 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Придбання | | | | | | | | | | | | | |
|обладнання і | | | | | | | | | | | | | |
|предметів | | | | | | | | | | | | | |
|довгострокового | | | | | | | | | | | | | |
|користування | 2110 | 400 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальне | | | | | | | | | | | | | |
|будівництво | | | | | | | | | | | | | |
|(придбання) | 2120 | 410 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Будівництво | | | | | | | | | | | | | |
|(придбання) житла | 2121 | 420 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Будівництво | | | | | | | | | | | | | |
|(придбання) | | | | | | | | | | | | | |
|адміністративних | | | | | | | | | | | | | |
|об'єктів | 2122 | 430 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Інше будівництво | | | | | | | | | | | | | |
|(придбання) | 2123 | 440 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальний ремонт, | | | | | | | | | | | | | |
|реконструкція та | | | | | | | | | | | | | |
|реставрація | 2130 | 450 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальний ремонт | | | | | | | | | | | | | |
|та реконструкція | | | | | | | | | | | | | |
|житлового фонду | 2131 | 460 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальний ремонт | | | | | | | | | | | | | |
|та реконструкція | | | | | | | | | | | | | |
|адміністративних | | | | | | | | | | | | | |
|об'єктів | 2132 | 470 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальний ремонт | | | | | | | | | | | | | |
|та реконструкція | | | | | | | | | | | | | |
|інших об'єктів | 2133 | 480 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Реставрація | | | | | | | | | | | | | |
|пам'яток культури, | | | | | | | | | | | | | |
|історії та | | | | | | | | | | | | | |
|архітектури | 2134 | 490 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Створення державних | | | | | | | | | | | | | |
|запасів і резервів | 2200 | 500 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Придбання землі і | | | | | | | | | | | | | |
|нематеріальних | | | | | | | | | | | | | |
|активів | 2300 | 510 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти | 2400 | 520 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | | | | | | | |
|організаціям) | 2410 | 530 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти органам | | | | | | | | | | | | | |
|державного | | | | | | | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | | | | | | | |
|рівнів | 2420 | 540 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | 2430 | 550 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти за | | | | | | | | | | | | | |
|кордон | 2440 | 560 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Капітальні | | | | | | | | | | | | | |
|трансферти до | | | | | | | | | | | | | |
|бюджету розвитку | 2450 | 570 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Нерозподілені | | | | | | | | | | | | | |
|видатки | 3000 | 580 | | | | | | | | | | | |
|--------------------+------------+------+----------+------+----------+----------+---------+----------+-------+------+-------+-----+----------|
|Кредитування з | | | | | | | | | | | | | |
|вирахуванням | | | | | | | | | | | | | |
|погашення | 4000 | 590 | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________________ _______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
__________________ _______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"__" ____________ 200_ р.
Додаток 14
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
квартальної фінансової
звітності установами та
організаціями, що
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів,
затвердженої наказом
Державного казначейства
України
від 29.03.2002 N 59
( z0366-02 )
(у редакції наказу
Державного казначейства
України
від 17.06.2002 N 112)
Звіт
про фінансові зобов'язання бюджетних установ
за _____________________ 200_ р.
Форма N 8км
Коди
-------------
за ДКУД |-----------|
за ЄДРПОУ |-----------|
за КОАТУУ -------------
Установа ____________________________________________________
Територія____________________________________________________
Код та назва тимчасової класифікації видатків місцевих
бюджету __________________________________________________________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _____________
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код | Код |Затвердже-|Зобов'язання на початок року|Зняті з |Зареєстро-|Касові |Зобов'язання на звітну дату |
| |економічної | рядка|но кошто- |----------------------------|обліку |вані зо- |видатки|-------------------------------|
| |класифікації| |рисом на |зареєстровані |незареє- |фінансові|бов'язання| |зареєстровані |незареє- |
| |видатків | |рік |-----------------|стровані |зобов'я- |поточного | |--------------------|стровані |
| | | | |усього|з них |(кредитор-|зання |року | |всього| з них: |(кредитор-|
| | | | | |кредитор- |ська за- | | | | |-------------|ська за- |
| | | | | |ська |борогова- | | | | |креди- |фор- |борогова- |
| | | | | |заборго- |ність | | | | |торська|маль-|ність |
| | | | | |ваність | | | | | |забор- |ні | |