• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України

Міністерство соціальної політики України | Наказ, Програма, Форма типового документа, Журнал, Інструкція від 12.02.2024 № 54-Н
Реквізити
  • Видавник: Міністерство соціальної політики України
  • Тип: Наказ, Програма, Форма типового документа, Журнал, Інструкція
  • Дата: 12.02.2024
  • Номер: 54-Н
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство соціальної політики України
  • Тип: Наказ, Програма, Форма типового документа, Журнал, Інструкція
  • Дата: 12.02.2024
  • Номер: 54-Н
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.02.2024 № 54-Н
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 березня 2024 р.
за № 463/41808
Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України
Відповідно до Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 423, та наказу Міністерства внутрішніх справ України від 20 липня 2016 року № 692 "Про затвердження Положення про організацію та несення служби з охорони органів державної влади військовими частинами і підрозділами Національної гвардії України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2016 року за № 1140/29270, з метою забезпечення пропускного режиму в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з організації пропускного режиму в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України (далі - Інструкція), що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 11 січня 2016 року № 3 "Про затвердження Інструкції з організації режиму пропуску в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 лютого 2016 року за № 168/28298.
3. Керівникам самостійних структурних підрозділів Міністерства соціальної політики України забезпечити виконання Інструкції підпорядкованими їм працівниками.
4. Управлінню адміністративного забезпечення (Сивура О.О.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Ненюченко Н.В.

Міністр

О. Жолнович

ПОГОДЖЕНО:

Міністр внутрішніх справ України

Командувач Національної гвардії України
бригадний генерал

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини



І. Клименко


О. Півненко


Д. Лубінець
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
12 лютого 2024 року № 54-Н
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 березня 2024 р.
за № 463/41808
ІНСТРУКЦІЯ
з організації пропускного режиму в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України
I. Загальні положення
1. Цією Інструкцією визначено порядок організації пропускного режиму, доступу до службових приміщень в адміністративній будівлі Міністерства соціальної політики України (далі - адмінбудівля) за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.
2. Обов’язки щодо охорони адмінбудівлі та забезпечення пропускного режиму відповідно до Закону України "Про Національну гвардію України" та постанови Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 971 "Про затвердження переліку органів державної влади, що підлягають безоплатній охороні Національною гвардією" покладено на Національну гвардію України (далі - служба охорони порядку).
3. Вимоги цієї Інструкції є обов’язковими для виконання посадовими і службовими особами Мінсоцполітики (далі - працівники Мінсоцполітики), працівниками, які надають експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням адмінбудівлі та її прибудинкової території, а також посадовими і службовими особами підприємств, установ, організацій, які орендують приміщення в адмінбудівлі (далі - працівники орендарів) (разом - працівники адмінбудівлі) та громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які відвідують адмінбудівлю (далі - відвідувачі), а також військовослужбовцями служби охорони порядку.
4. Для забезпечення дотримання пропускного режиму та належного рівня охорони адмінбудівля обладнана системою відеоспостереження, а вхід (вихід) адмінбудівлі - електронною системою контролю та управління доступу (далі - СКУД).
5. З метою забезпечення дотримання пропускного режиму працівниками адмінбудівлі та відвідувачами у фоє 1-го поверху адмінбудівлі розміщено пост служби охорони порядку.
6. Контроль дотримання пропускного режиму в адмінбудівлі та координація здійснення заходів, спрямованих на підтримання пропускного режиму, а також взаємодії служби охорони порядку із зазначених питань покладається на Управління адміністративного забезпечення.
7. Під час здійснення пропускного режиму відповідно до наданих законодавством повноважень служба охорони порядку забезпечує дотримання вимог цієї Інструкції працівниками адмінбудівлі та відвідувачами та застосовує заходи із запобігання пронесенню до адмінбудівлі заборонених речей та їх розміщення на її території.
II. Порядок пропуску працівників і відвідувачів
1. Працівники Мінсоцполітики та працівники орендарів входять до адмінбудівлі через обладнаний автоматичними системами та пристроями пост служби охорони порядку, використовуючи постійну електронну перепустку, посвідчення працівника з електронним носієм (додаток 1) (далі - посвідчення працівника), тимчасову перепустку (додаток 2) та на вимогу чергового Нацгвардії документ, що посвідчує особу, який визначено таким статтею 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" (у тому числі відображення інформації, що міститься у відповідних документах в електронному вигляді з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг "Портал Дія", яке пред’являється (надається) особою через зазначений мобільний додаток (без пред’явлення таких документів)) (далі - документи, що посвідчують особу).
2. Пропуск до адмінбудівлі відвідувачів у робочі, неробочі, вихідні та святкові дні здійснюється з дозволу Міністра соціальної політики України (далі - Міністр), першого заступника Міністра, заступників Міністра та державного секретаря Мінсоцполітики, начальника Управління адміністративного забезпечення або його заступника, а також уповноважених осіб підприємств, установ, організацій, що розміщені або орендують приміщення в адмінбудівлі (далі - уповноважені особи) (зазначені дозволи доводяться засобами телефонного зв’язку до чергового поста служби охорони порядку уповноваженими структурними підрозділами Мінсоцполітики (далі - уповноважений структурний підрозділ), або уповноваженими особами, список яких затверджується державним секретарем Мінсоцполітики), із внесенням відповідного запису до журналу реєстрації відвідувачів (додаток 3).
3. У робочі, неробочі, вихідні та святкові дні з урахуванням пунктів 1, 2 цього розділу пропускаються відвідувачі до адмінбудівлі через пост служби охорони порядку після пред’явлення документа, що посвідчує особу, із внесенням відповідного запису до журналу реєстрації відвідувачів.
4. Представники засобів масової інформації пропускаються через пост служби охорони порядку після пред’явлення документа, що посвідчує особу, або документа, виданого організацією, яку вони представляють, за списком (із зазначенням в алфавітному порядку їх прізвища, імені та по батькові (за наявності), найменування засобу масової інформації, який вони представляють), підписаним керівником структурного підрозділу Мінсоцполітики, уповноваженого на взаємодію зі засобами масової інформації, чи особою, яка виконує його обов’язки, у супроводі працівників відповідного структурного підрозділу.
До підприємств, установ, організацій, які орендують приміщення в адмінбудівлі (далі - орендарі), представники засобів масової інформації пропускаються через пост служби охорони порядку після пред’явлення документа, що посвідчує особу, або документа, виданого організацією, яку вони представляють, за списком (із зазначенням в алфавітному порядку їх прізвища, імені та по батькові (за наявності), найменування засобу масової інформації, який вони представляють), підписаним уповноваженим представником орендаря і уповноваженою особою Управління адміністративного забезпечення Мінсоцполітики, у супроводі представника орендаря.
5. У разі проведення спільних колегій, нарад, семінарів та інших заходів (з визначеною кількістю осіб) пропуск до адмінбудівлі здійснюється після пред’явлення відвідувачами документів, що посвідчують особу, за списками (із зазначенням в алфавітному порядку їх прізвища, імені та по батькові (за наявності), посад, місць роботи), що підписуються керівником уповноваженого структурного підрозділу, відповідального за проведення заходу, та передаються на пост служби охорони порядку.
6. Іноземні делегації, групи, окремі іноземці, особи без громадянства та особи, що їх супроводжують (перекладачі, консультанти та інші), допускаються до адмінбудівлі відповідно до програми зустрічі з іноземцями, складеної уповноваженим структурним підрозділом Мінсоцполітики на взаємодію з іноземцями, за формою, наведеною в додатку 4 до цієї Інструкції, погодженої уповноваженим структурним підрозділом, відповідальним за технічний захист інформації, Сектором режимно-секретної роботи та затвердженої Міністром, першим заступником Міністра, заступником Міністра. Копія програми зустрічі подається на відповідний пост чергової зміни охорони. Перебування відбувається лише в присутності відповідальної за організацію прийому особи.
Вхід (вихід) до (з) адмінбудівлі представників іноземних делегацій та осіб без громадянства дозволяється за тимчасовою перепусткою для іноземців (додаток 5) і лише в робочий час та не може збігатися з початком і закінченням робочого дня.
Забороняється залишати представників іноземних делегацій в адмінбудівлі без супроводу представників Мінсоцполітики.
7. До адмінбудівлі пропускаються:
1) безперешкодно:
Президент України;
Голова Верховної Ради України;
Прем’єр-міністр України;
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини;
Голова Конституційного Суду України;
Голова Верховного Суду;
Перший заступник Голови Верховної Ради України;
заступник Голови Верховної Ради України;
Перший віце-прем’єр-міністр України;
Генеральний прокурор;
віце-прем’єр-міністри України;
міністри;
Секретар Ради національної безпеки і оборони України;
Керівник Офісу Президента України;
Керівник Апарату Прем’єр-міністра України;
Перший заступник та заступники Мінсоцполітики;
Державний секретар Мінсоцполітики;
начальник Управління державної охорони, його перший заступник та заступники;
2) безперешкодно за пред’явлення відповідного службового посвідчення:
працівники Національного антикорупційного бюро України;
військовослужбовці Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (за наданими списками);
Голова та члени Національного агентства з питань запобігання корупції, а також уповноважені Національним агентством з питань запобігання корупції посадові особи;
народні депутати України діючого скликання.
8. Під час відвідування адмінбудівлі право вільного входу за службовими посвідченнями з реєстрацією в журналі обліку відвідувачів мають:
керівники міжнародних організацій, які прибувають в Україну чи перебувають на її території;
помічники-консультанти народних депутатів України;
Голова Національного банку України;
Голова Служби безпеки України;
Керівник Апарату Верховної Ради України;
заступники Керівника Офісу Президента України;
Начальник Генерального штабу Збройних Сил України;
Представник Президента України в Кабінеті Міністрів України;
Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;
перші заступники та заступники міністрів, державні секретарі міністерств;
керівники центральних органів виконавчої влади та голови національних комісій, їхні перші заступники та заступники;
Голова Рахункової палати, його перший заступник та заступники.
9. У разі виникнення надзвичайної ситуації та проведення невідкладних аварійних робіт пропуск до адмінбудівлі працівників аварійних, ремонтних, пожежних, медичних служб тощо здійснюється безперешкодно за документами, що посвідчують особу.
У неробочий час пропуск до адмінбудівлі працівників аварійно-рятувальних загонів, аварійних, пожежних, медичних та інших служб здійснюється у супроводі військовослужбовця служби охорони порядку.
10. Пропуск до адмінбудівлі працівників ремонтно-будівельних організацій, які залучаються для проведення в адмінбудівлі ремонтно-будівельних робіт, здійснюється за окремими списками із зазначенням найменування організації, прізвища, імені та по батькові (за наявності) працівників, підписаними уповноваженою особою Управління адміністративного забезпечення.
У списках зазначається орієнтовний час проведення ремонтно-будівельних робіт.
11. Персоналізація постійних електронних перепусток, посвідчень працівника з електронним носієм та внесення інформації до СКУД адмінбудівлі проводиться організацією, з якою укладено договір про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування захисного обладнання.
12. У разі виникнення надзвичайних ситуацій в адмінбудівлі (пожежі, аварії тощо), СКУД відключається, вихід з адмінбудівлі здійснюється безперешкодно через усі виходи.
Адмінбудівля закривається на вхід для працівників адмінбудівлі та відвідувачів (крім працівників спеціальних та рятувальних служб).
13. До адмінбудівлі не пропускаються особи:
зі зброєю та спеціальними засобами (крім військовослужбовців Управління державної охорони України, працівників Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, працівників правоохоронних органів під час виконання ними службових обов’язків та військовослужбовців служби охорони порядку);
з вибуховими речовинами та пристроями, отруйними, легкозаймистими речовинами, іншими небезпечними для здоров’я і життя предметами;
з ознаками алкогольного чи наркотичного сп’яніння, а також у вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль;
з гучномовцями, плакатами, транспарантами та іншими предметами, які можуть бути використані для перешкоджання діяльності Мінсоцполітики;
із тваринами (крім службових собак правоохоронних органів, Управління державної охорони та Національної гвардії України);
із валізами, господарськими сумками та пакетами великих розмірів (понад 60 x 40 x 20 сантиметрів), крім випадків, коли на це надано дозвіл установленого зразка (додаток 6) на внесення (винесення) матеріальних цінностей до (з) адмінбудівлі (далі - матеріальна перепустка);
із професійною кіно-, фото-, аудіо-, відео-, звукозаписувальною технікою без супроводу уповноваженої особи структурного підрозділу Мінсоцполітики, уповноваженого на взаємодію із засобами масової інформації, або уповноваженої особи орендаря.
14. В адмінбудівлі забороняється:
зберігати у службових приміщеннях особисті коштовні речі;
перебувати у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, а також у вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль;
залишати незамкненими службові приміщення в неробочий час та в разі тимчасової відсутності всіх осіб, які в них працюють.
15. Електронні перепустки, посвідчення працівника видаються на весь строк роботи працівників Мінсоцполітики на займаних посадах.
16. Колишні працівники адмінбудівлі пропускаються до адмінбудівлі на загальних підставах - як відвідувачі.
17. Тимчасові перепустки з визначеним строком дії видаються працівникам центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що розташовані в м. Києві та Київській області і мають виробничу необхідність відвідування Мінсоцполітики та/або здійснюють постійну взаємодію зі структурними підрозділами Мінсоцполітики або орендарями.
18. У разі виявлення службових посвідчень, тимчасових перепусток або електронних перепусток, що не належать особі, яка їх пред’являє, мають ознаки псування, підробки або прострочені, черговий поста служби охорони порядку не пропускає до адмінбудівлі особу, яка пред’являє такі документи, негайно інформує Управління адміністративного забезпечення.
III. Забезпечення пропускного режиму
1. На посту служби охорони порядку військовослужбовці проводять перевірку документів, що посвідчують особу. Під час перевірки вони мають право використовувати технічні засоби контролю для виявлення ознак підробки документів, у разі потреби проводити опитування працівника адмінбудівлі та відвідувача.
2. Під час пропуску до адмінбудівлі осіб за документами, які посвідчують особу, черговий поста служби охорони порядку повинен звертати увагу на:
належність документа його пред’явнику;
строк дії документа;
наявність виправлень або підроблень у документі.
У разі підозри щодо підроблення наданого документа черговий поста служби охорони порядку зобов’язаний поінформувати уповноважену особу Управління адміністративного забезпечення.
3. Пред’явлений документ, що посвідчує особу іноземця, та строк його дії, а також відповідність, перевіряють чергові поста служби охорони порядку за участю відповідальних осіб, які зустрічають та супроводжують іноземців до службових приміщень.
4. Зустрічі, переговори з іноземцями та іноземними делегаціями, а також брифінги, зустрічі з представниками засобів масової інформації проводяться у спеціально відведених для таких цілей приміщеннях.
5. У разі необхідності відвідувач, який прибув до структурного підрозділу Мінсоцполітики, може зайти до приймальні Міністра та його заступників тільки у супроводі особи, яка його супроводжує.
6. У разі погіршення стану здоров’я працівників адмінбудівлі або відвідувачів про потребу у виклику, а також про виклик бригади швидкої медичної допомоги повідомляється черговому посту служби охорони порядку.
7. Режимні приміщення та інші приміщення, обладнані охоронною сигналізацією, після закінчення робочого часу зачиняються та опечатуються особами, відповідальними за ці приміщення.
Перелік режимних приміщень разом із списками відповідальних осіб із зазначенням прізвища, імені та по батькові (за наявності), зразка підпису, номера печатки та номерів телефонів, за якими в разі виникнення надзвичайних ситуацій можливо встановити зв’язок, подаються до служби охорони порядку.
IV. Порядок оформлення, видачі та повернення електронних перепусток
1. Облік, видача (приймання) постійних електронних перепусток та тимчасових перепусток здійснюються уповноваженими особами Управління адміністративного забезпечення. Відомості про видачу постійних електронних перепусток вносяться до журналу реєстрації постійних електронних перепусток (додаток 7). Відомості про видачу (приймання) тимчасових перепусток вносяться до журналу реєстрації тимчасових перепусток (додаток 8). Відомості про видачу (приймання) тимчасових перепусток для іноземців вносяться до журналу реєстрації тимчасових перепусток для іноземців та іноземних делегацій (додаток 9).
2. Користувач електронної перепустки відповідає за її зберігання. Передавати будь-кому та використовувати електронну перепустку не за призначенням забороняється. У випадку втрати, пошкодження або знищення електронної перепустки працівник адмінбудівлі зобов’язаний негайно повідомити працівникам Управління адміністративного забезпечення.
3. Для забезпечення належного пропускного режиму та своєчасного оновлення СКУД служба Управління персоналу має один раз на місяць надавати Управлінню адміністративного забезпечення інформацію про звільнених працівників.
4. Журнали обліку постійних електронних перепусток, тимчасових перепусток, матеріальних перепусток та тимчасових перепусток для іноземців зберігаються в Управлінні адміністративного забезпечення.
V. Порядок пропуску (внесення, винесення) матеріальних цінностей
1. Матеріальні цінності, розміщені в адмінбудівлі, виносяться (вивозяться) / вносяться (ввозяться) з/до адмінбудівлі тільки на підставі матеріальної перепустки.
Перепустки для винесення матеріальних цінностей з адмінбудівлі виписує матеріально відповідальна особа Мінсоцполітики в двох екземплярах, підписує начальник Управління адміністративного забезпечення або його заступник, начальник Управління бухгалтерського забезпечення або його заступник. Матеріальні перепустки мають бути зареєстровані уповноваженою особою Управління адміністративного забезпечення в журналі реєстрації матеріальних перепусток (додаток 10). Другий екземпляр матеріальної перепустки зберігає в себе матеріально відповідальна особа Мінсоцполітики.
Матеріальні цінності, що підлягають винесенню (вивезенню), разом із матеріальною перепусткою пред’являються черговому служби охорони порядку, який перевіряє відповідність записів у перепустці з наявними цінностями, робить позначку на перепустці, в якій зазначає час, дату, своє прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) та ставить підпис.
2. Матеріальні цінності (майно), які належать іншим підприємствам, установам, організаціям, виносяться (вивозяться) або вносяться (ввозяться) з/до адмінбудівлі у супроводі працівника структурного підрозділу Мінсоцполітики, відповідального за проведення ремонтних, будівельних робіт.
3. Сміття, будівельні відходи тощо вивозяться з території адмінбудівлі під наглядом відповідальної особи підрозділу охорони.
VI. Підтримання належного громадського порядку біля входу (в’їзду) до адмінбудівлі
1. Цілодобово (у робочі, неробочі, святкові та вихідні дні) у внутрішній двір адмінбудівлі допускаються автомобілі за списком, який затверджується начальником Управління адміністративного забезпечення.
2. Дозвіл на в’їзд та паркування транспортних засобів у внутрішньому дворі адмінбудівлі в кожному випадку надається Управлінням адміністративного забезпечення.
3. Список службових та особистих автомобілів, які мають право заїжджати у внутрішній двір адмінбудівлі, подається на пост служби охорони порядку Управлінням адміністративного забезпечення.
4. В’їзд транспортних засобів у внутрішній двір адмінбудівлі контролюється та реєструється черговим поста служби охорони порядку із зазначенням номерного знака автомобіля, прізвища, імені та по батькові (за наявності) водія і за потреби номера мобільного телефону.

Начальник Управління
адміністративного забезпечення


О. Сивура
Додаток 1
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 1 розділу II)
ПОСВІДЧЕННЯ
працівника з безконтактним електронним носієм
Лицьовий бік
Зворотний бік
Додаток 2
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 1 розділу II)
ТИМЧАСОВА ПЕРЕПУСТКА
Лицьовий бік
Зворотний бік
Додаток 3
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 2 розділу II)
Міністерство соціальної політики України
ЖУРНАЛ
реєстрації відвідувачів
_______________ _________
Розпочато ______________ 20___ року
Закінчено ______________ 20___ року
м. Київ
Дата візиту Прізвище відвідувача № документа Прізвище замовника перепустки Номер телефону замовника перепустки № кімнати, що відвідується
Додаток 4
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 6 розділу II)
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник Міністра соціальної політики України
________________________________________
____ ______________20___ року
Міністерство соціальної політики України
ПРОГРАМА
зустрічі з іноземцями
1. Відомості про іноземців, іноземні підприємства, установи, організації (викладаються в обсязі, відомому організації, що приймає іноземців: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, рік народження, громадянство, стать, найменування та місцезнаходження підприємства, установи, організації).
2. Підстави, мета, строк перебування іноземців.
3. Список посадових осіб, відповідальних за прийом іноземців, проведення з ними роботи та заходів, пов’язаних з візитом.
4. Переліки:
питань, запланованих для обговорення, із зазначенням обсягу та характеру інформації, що може бути передана іноземцям;
структурних підрозділів і службових приміщень організації, які іноземцям дозволено відвідати;
місць, де іноземцями застосовуватимуться кіно-, фото-, аудіо- та відеоапаратура, інші технічні засоби, із зазначенням порядку їх застосування;
маршрутів із зазначенням порядку переміщення іноземців на території організації;
інші необхідні відомості.
Додаток 5
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 6 розділу II)
Міністерство соціальної політики України
ТИМЧАСОВА ПЕРЕПУСТКА
для іноземців та іноземних делегацій
надає право проходу в адмінбудівлю
Міністерства соціальної політики України
(м. Київ, вул. Еспланадна 8/10)
Дата перебування: "____"_________________ 202___ р.
Час перебування: з ____:____ до ____:____
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) Організація Посада
1.
2.
3.
Супроводжуюча особа від Мінсоцполітики: ______________________________________
Управління адміністративного забезпечення _______________________ М.П.
Додаток 6
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 13 розділу II)
МАТЕРІАЛЬНА ПЕРЕПУСТКА
Додаток 7
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 1 розділу VI)
Міністерство соціальної політики України
ЖУРНАЛ
реєстрації постійних електронних перепусток
_______________ _________
Розпочато ______________ 20___ року
Закінчено ______________ 20___ року
м. Київ


№ електронної перепустки

Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)

Підстава видачі (№ і дата документа)

Посада

Дата видачі

Підпис

Примітки

Відмітка про внесення/ ануляцію в БД СКУД
Додаток 8
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 1 розділу IV)
Міністерство соціальної політики України
ЖУРНАЛ
реєстрації тимчасових перепусток
_______________ _________
Розпочато ______________ 20___ року
Закінчено ______________ 20___ року
м. Київ
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) Підстава видачі (№ і дата документа) Організація Період дії перепустки Підпис
Додаток 9
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 1 розділу IV)
Міністерство соціальної політики України
ЖУРНАЛ
реєстрації тимчасових перепусток для іноземців та іноземних делегацій
_______________ _________
Розпочато ______________ 20___ року
Закінчено ______________ 20___ року
м. Київ
Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) Підстава видачі (№ і дата документа) Організація Прізвище супроводжуючої особи Період дії перепустки
Додаток 10
до Інструкції з організації пропускного
режиму в адміністративній будівлі
Міністерства соціальної політики України
(пункт 1 розділу V)
Міністерство соціальної політики України
ЖУРНАЛ
реєстрації матеріальних перепусток
_______________ _________
Розпочато ______________ 20___ року
Закінчено ______________ 20___ року
м. Київ
№ матеріальної перепустки Дата реєстрації матеріальної перепустки Прізвище заявника Прізвище матеріально відповідальної особи Підпис заявника