• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Деякі питання придбання технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва

Міністерство праці та соціальної політики України  | Наказ, Рішення, Акт, Форма типового документа, Положення, Перелік від 20.05.2008 № 260 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство праці та соціальної політики України
  • Тип: Наказ, Рішення, Акт, Форма типового документа, Положення, Перелік
  • Дата: 20.05.2008
  • Номер: 260
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство праці та соціальної політики України
  • Тип: Наказ, Рішення, Акт, Форма типового документа, Положення, Перелік
  • Дата: 20.05.2008
  • Номер: 260
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.05.2008 N 260
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2008 р.
за N 455/15146
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики N 215 від 18.04.2012 )
Деякі питання придбання технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва
З метою реалізації Закону України "Про реабілітацію інвалідів в Україні" та постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1652 "Про затвердження Порядку забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і формування відповідного державного замовлення, переліку таких засобів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про експертну комісію Мінпраці з перевірки підприємств - виконавців державного замовлення усіх форм власності на поставку та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва, на відповідність кваліфікаційним вимогам (далі - Експертна комісія), що додається.
3. Фонду соціального захисту інвалідів на підставі рішення Експертної комісії укласти договори з підприємствами-кандидатами, які відповідають кваліфікаційним вимогам.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Л.Денісова



А.О.Гота
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України
20.05.2008 N 260
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2008 р.
за N 455/15146
ПОЛОЖЕННЯ
про Експертну комісію Мінпраці з перевірки підприємств - виконавців державного замовлення усіх форм власності на поставку та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва, на відповідність кваліфікаційним вимогам
1. Експертна комісія Мінпраці з перевірки підприємств - виконавців державного замовлення усіх форм власності (далі - підприємства-виконавці) на поставку та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва, на відповідність кваліфікаційним вимогам (далі - Комісія) створена з метою проведення перевірки підприємств-виконавців на відповідність Кваліфікаційним вимогам до підприємств - виконавців державного замовлення усіх форм власності на поставку та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва, затвердженим цим наказом.
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Законами України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", "Про реабілітацію інвалідів в Україні", постановами Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1652 "Про затвердження Порядку забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і формування відповідного державного замовлення, переліку таких засобів", від 23.04.2008 N 401 "Деякі питання придбання у 2008 році технічних та інших засобів реабілітації", від 28.03.2008 N 274 "Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", СОУ 33.1-03187683-001:2005 "Послуги протезно-ортопедичні. Кваліфікація і загальні вимоги", іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
3. Комісія для виконання зазначених функцій має право:
- залучати спеціалістів, експертів, представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, громадських організацій (за згодою) до розгляду питань, що належать до компетенції Комісії;
- одержувати в установленому порядку від підприємств-виконавців інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань.
4. Комісію очолює голова, який організовує роботу Комісії.
5. Основною формою роботи Комісії є засідання, необхідність проведення яких та перелік питань для розгляду визначає голова Комісії.
Засідання Комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її членів. Рішення Комісії приймається простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів ухвальним є голос голови Комісії.
6. Комісія для визначення відповідності підприємств-виконавців усіх форм власності затвердженим кваліфікаційним вимогам розглядає такі документи:
1) заявку на проведення перевірки (додаток 1);
2) нотаріально завірені документи (копія статуту, свідоцтво про реєстрацію, довідка про внесення до державного реєстру, свідоцтво про реєстрацію платника податків);
3) перелік продукції, що постачає, ремонтує та здійснює її технічне обслуговування підприємство-претендент на виконання державного замовлення та обсяги її випуску (додаток 2);
4) копію сертифіката відповідності на:
- технічні та інші засоби реабілітації, виданого органом сертифікації, відповідно до його повноважень, підпорядкованим центральному органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики;
- мобільні телефони для письмового спілкування, магнітофони, диктофони та годинники, виданого органами сертифікації державної системи сертифікації;
5) технічний паспорт або інструкція з експлуатації (українською мовою);
6) гарантійний талон, засвідчений підписом та печаткою постачальника та підприємства, яке здійснюватиме сервісне обслуговування (українською мовою);
7) гарантійний лист від підприємства-кандидата на технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва, на весь період їх експлуатації;
8) гарантійний лист від підприємства-кандидата, яке не є безпосереднім виробником технічних та інших засобів реабілітації на поставку запасних частин до цих засобів на весь період їх експлуатації;
9) гарантійний лист від підприємства-кандидата про обов'язкове здійснення маркування українською мовою технічних засобів реабілітації відповідно до системи маркування з відміткою підприємства-виробника, яка посвідчує якість продукції;
10) довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків, передбачених законодавством України.
Усі документи повинні бути підписані керівником та завірені печаткою (крім документів, передбачених підпунктами 2 та 10 пункту 6).
7. Документи, зазначені в пункті 6, подаються до секретаря Комісії, який забезпечує ознайомлення з ними членів Комісії.
8. Члени Комісії після вивчення наданих документів заповнюють акт установленого зразка згідно з додатком 3 до цього Положення та передають його до секретаря Комісії.
9. Секретар Комісії за результатами розгляду поданих актів готує висновок та доповідає на засіданні Комісії.
10. За результатами розгляду документів, поданих на експертизу, Комісія приймає рішення, що оформлюється згідно з додатком 4 до цього Положення.
11. За результатами засідання Комісії секретар Комісії оформлює відповідний протокол, який підписують голова (його заступник) Комісії та секретар Комісії.
12. Комісія в тримісячний строк після підписання договорів повинна провести перевірку підприємств усіх форм власності на відповідність кваліфікаційним вимогам.
Заступник директора
Департаменту у справах
інвалідів


О.Полякова
Додаток 1
до пункту 6 Положення
ЗАЯВКА
на проведення перевірки
Голові Експертної комісії
Мінпраці з перевірки
підприємств - виконавців
державного замовлення
усіх форм власності
на поставку та технічне
обслуговування технічних
та інших засобів
реабілітації, виготовлених
в умовах серійного
виробництва на відповідність
кваліфікаційним вимогам
________________________
(число, місяць, рік)
1. Прошу провести перевірку підприємства, що претендує на
виконання державного замовлення
__________________________________________________________________
(назва підприємства, установи, організації)
__________________________________________________________________
2. Вид ______________________________________________________
(вид технічних та інших засобів реабілітації,
що виготовляються при наданні послуг)
__________________________________________________________________
3. Місцезнаходження__________________________________________
(індекс, місто, вулиця, будинок, тел./факс, E-mail)
__________________________________________________________________
4. Реквізити: р/р _____________________________________
код ЄДРПОУ____________________________
5. Перелік документів, що додаються до заявки:
5.1. Копії статуту, свідоцтва про реєстрацію, довідки про
внесення до державного реєстру, свідоцтва про реєстрацію платника
податків.
5.2. Перелік продукції, що постачає, ремонтує та здійснює її
технічне обслуговування підприємство - претендент на виконання
державного замовлення, та обсяги її випуску, затверджений в
установленому порядку.
5.3. Технічний паспорт (інструкція з експлуатації)
українською мовою відповідно до переліку продукції, що постачає,
ремонтує та здійснює її технічне обслуговування підприємство -
претендент на виконання державного замовлення, з відміткою
підприємства-виробника, яка посвідчує якість виробу.
5.4. Гарантійний талон українською мовою, засвідчений
підписом та печаткою постачальника та підприємства, яке
здійснюватиме сервісне обслуговування.
5.5. Копія сертифіката відповідності на:
- технічні та інші засоби реабілітації, виданого органом
сертифікації відповідно до його повноважень, підпорядкованим
центральному органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної
політики;
- мобільні телефони для письмового спілкування, магнітофони,
диктофони та годинники, виданого органами сертифікації державної
системи сертифікації.
5.6. Гарантійні листи, зазначені у підпунктах 7, 8, 9 пункту
6 Положення.
5.7. Довідка про відсутність заборгованості щодо сплати
податків, передбачених законодавством України.
Директор____________________ ____________________ __________
(назва підприємства, (особистий підпис) (П.І.Б.)
організації, установи)
М.П.
Додаток 2
до пункту 6 Положення
ПЕРЕЛІК
продукції, що постачає, ремонтує та здійснює її технічне обслуговування підприємство - претендент на виконання державного замовлення та обсяги її випуску
---------------------------------------------------------------------------
|Позначення згідно з номенклатурою технічних засобів реабілітації для осіб|
| з вадами опорно-рухового апарату |
|-------------------------------------------------------------------------|
| назва | назва | назва |галузевий| номер та |гарантійний|прогнозні|
| групи |підгрупи | виду | шифр | дата | строк | обсяги |
|продукції|продукції|продукції| |сертифіката| | (шт., |
| | | | | | | тис. |
| | | | | | | грн) |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
|---------+---------+---------+---------+-----------+-----------+---------|
| | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------
Директор підприємства __________________________
(П.І.Б.)
М.П.
Додаток 3
до пункту 8 Положення
АКТ
Голові експертної комісії
Мінпраці з перевірки
підприємств - виконавців
державного замовлення усіх
форм власності на поставку
та технічне обслуговування
технічних та інших засобів
реабілітації, виготовлених
в умовах серійного
виробництва на відповідність
кваліфікаційним вимогам
Член експертної комісії Мінпраці з перевірки підприємств -
виконавців державного замовлення усіх форм власності на поставку
та технічне обслуговування технічних та інших засобів
реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва на
відповідність кваліфікаційним вимогам ____________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
розглянув(ла)_____________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(перелік документів)
Висновок:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
______________ _____________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4
до пункту 10 Положення
РІШЕННЯ
експертної комісії Мінпраці з перевірки підприємств - виконавців державного замовлення усіх форм власності на поставку та технічне обслуговування технічних та інших засобів реабілітації, виготовлених в умовах серійного виробництва на відповідність кваліфікаційним вимогам
Комісія у складі:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(посади, прізвища та ініціали)
розглянула________________________________________________________
(перелік документів)
та вирішила:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Голова Комісії _______________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Секретар Комісії _______________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)