МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.03.2012 № 170 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2012 р.
за № 447/20760
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 184 від 20.04.2018 )
Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 262 від 16.05.2012 № 732 від 30.11.2012 № 413 від 19.06.2013 № 62 від 29.01.2014 № 332 від 21.07.2014 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні, що додаються.
2. Державній адміністрації залізничного транспорту України забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Правильне застосування цього наказу та поінформувати про рівень тарифів пасажирів на вокзалах і в пунктах продажу проїзних документів.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 23.02.2009 № 205 "Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.02.2009 за № 178/16194.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О.
Віце-прем'єр-міністр України - Міністр інфраструктури України | Б. Колесніков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
19.03.2012 № 170
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2012 р.
за № 447/20760
ТАРИФИ
на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
I. Загальні положення
1.1. Ці Тарифи (розділи II, III, IV) застосовуються на всіх лініях залізниць широкої та вузької колії загальної мережі Укрзалізниці, включених у постійну експлуатацію.
1.2. Ці Тарифи застосовуються для обчислення вартості проїзду пасажирів і перевезення багажу і вантажобагажу в поїздах (вагонах) внутрішнього прямого та місцевого сполучення формування залізниць України.
1.3. До вартості проїзду пасажирів у загальних, плацкартних та купейних вагонах поїздів внутрішнього сполучення (розділ ІІ), вартості перевезення пасажирських вагонів у порожньому стані (пункт 1.8 розділу І) з 01 жовтня 2014 року застосовується індексація в розмірі 1,1.
( Абзац перший пункту 1.3 розділу I в редакції Наказів Міністерства інфраструктури № 413 від 19.06.2013, № 332 від 21.07.2014 )
Вартість квитка та плацкарти визначається шляхом множення тарифу (розділ II) на коефіцієнт індексації за календарними періодами, зазначений у розділі V.
Вартість квитка та плацкарти на поїзди, крім поїздів Інтерсіті+ (ІС+), що відправляються зі станції формування чи обороту у вівторок та середу (п'ятницю, неділю), визначається шляхом множення тарифу (розділ II) на коефіцієнт індексації за календарними періодами (розділ V) та на коефіцієнт зниження (підвищення) 0,9 (1,1).
( Абзац шостий пункту 1.3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 262 від 16.05.2012 )
Вартість квитка та плацкарти на поїзди Інтерсіті+ (ІС+), крім вагонів 1-го класу, що відправляються зі станції формування чи обороту у четвер та суботу (п’ятницю, неділю), визначається шляхом множення тарифу (розділ ІІ) на коефіцієнт індексації за календарними періодами (розділ V) та на коефіцієнт зниження (підвищення) 0,9 (1,1).
( Пункт 1.3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерство інфраструктури України № 262 від 16.05.2012; із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 732 від 30.11.2012 - зміни діють до 31.12.2013; № 62 від 29.01.2014 )
При оформленні проїзду в поїздах Інтерсіті+ (ІС+), крім вагонів 1-го класу "туди та зворотньо" надається знижка від вартості квитка та плацкарти в розмірі 10 відсотків.
( Пункт 1.3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерство інфраструктури України № 262 від 16.05.2012, із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 732 від 30.11.2012 - зміни діють до 31.12.2013; № 62 від 29.01.2014 )
1.4. Вартість перевезення вантажобагажу встановлюється з коефіцієнтом індексації 2 до визначеної вартості перевезення багажу.
1.5. У разі загальної ваги вантажобагажу понад 1000 кг надається знижка з вартості перевезення в розмірі 20 відсотків, крім легковагового вантажобагажу та корпусних меблів (у зібраному стані).
1.6. Ці Тарифи визначені без урахування податку на додану вартість та страхового збору.
1.7. Вартість квитка у фірмовому поїзді (підвищеного комфорту) встановлюється на рівні вартості квитка у звичайному поїзді (розділ II ). Вартість плацкарти у фірмовому поїзді (підвищеного комфорту) визначається шляхом множення вартості плацкарти у звичайному поїзді відповідної категорії вагона (розділ II) на коефіцієнт фірмовості для поїзда та заокруглюється. Коефіцієнт фірмовості може мати значення для пасажирських поїздів (вагонів) 1 класу та 2 класу від 1,50 до 5,00, крім регіональних поїздів, і для регіональних поїздів та вагонів 2-го класу поїздів Інтерсіті+ (ІС+) - від 1,50 до 10,00.
( Абзац перший пункту 1.7 розділу І із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 262 від 16.05.2012, № 732 від 30.11.2012 - зміни діють до 31.12.2013; № 62 від 29.01.2014 )
Фірмовість, клас поїзда (вагона) та коефіцієнт фірмовості установлюються залежно від рівня комфорту та послуг, що надаються. Аналогічно здійснюється розрахунок вартості проїзду в регіональних поїздах.
1.8. Вартість перевезення вантажобагажу в орендованих багажних вагонах установлюється в розмірі 2,81 грн. за 1 вагоно-кілометр незалежно від завантаження вагона, вартість за перевезення пасажирських вагонів у порожньому стані - 2,49 грн. за 1 вагоно-кілометр.
( Пункт 1.8 розділу І із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 332 від 21.07.2014 )
1.9. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів денного швидкісного поїзда Інтерсіті (ІС) визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному та загальному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,6.
Вартість проїзду пасажирів у вагоні 2-го класу швидкісного поїзда Інтерсіті+ (ІС+) визначається шляхом множення вартості проїзду в плацкартному вагоні швидкого поїзда на коефіцієнт 1,52, з 01 жовтня 2014 року - на коефіцієнт 1,38.
( Пункт 1.9 розділу І доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 262 від 16.05.2012; в редакції Наказів Міністерства інфраструктури № 732 від 30.11.2012 - зміни діють до 31.12.2013; № 332 від 21.07.2014 )( Пункт 1.9 розділу І в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 413 від 19.06.2013 )
1.10. Вартість проїзду пасажирів в одномісному купе підвищеного комфорту визначається шляхом множення вартості проїзду в м'якому вагоні з двомісними купе (СВ) на коефіцієнт 1,5 відповідного типу поїзда.
1.11. Вартість проїзду пасажирів у спеціально обладнаному купе - "сімейному" визначається шляхом множення вартості проїзду в м'якому вагоні з двомісними купе (СВ) на коефіцієнт 3,0 відповідного типу поїзда.
1.12. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів денних поїздів "Регіональний експрес" (РЕ) визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному та загальному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,2, а у поїздах "Нічний експрес" (НЕ) шляхом множення вартості проїзду у відповідному вагоні на коефіцієнт 1,2.
( Пункт 1.12 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 413 від 19.06.2013 )
1.13. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів регіональних поїздів (Р) визначається шляхом множення вартості проїзду в загальному вагоні пасажирського поїзда на коефіцієнт 1,2.
1.14. Вартість проїзду пасажирів у поїздах, що не належать до поїздів цілорічного курсування (додаткові поїзди), визначається шляхом множення вартості проїзду у відповідному вагоні на коефіцієнт 1,3.
1.15. Вартість перевезення автомобілів у спеціальному вагоні-автомобілевозі визначається шляхом множення вартості перевезення вантажобагажу на коефіцієнт 0,5.
1.16. Вартість перевезення легковагового багажу (вантажобагажу) встановлюється шляхом множення вартості за перевезення багажу (вантажобагажу) на коефіцієнт:
для легковагового багажу (вантажобагажу) - 3,0;
для корпусних меблів (у зібраному стані) - 1,5.
II. Вартість проїзду пасажирів у поїздах у внутрішньому сполученні
( Розділ II в редакції Наказів Міністерства інфраструктури № 413 від 19.06.2013, № 332 від 21.07.2014 )
III. Вартість перевезення багажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
IV. Плата за оголошену цінність багажу та вантажобагажу під час перевезення залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
V. Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Директор Департаменту економіки та фінансів | О. Назаренко |