• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)

Державна податкова служба України | Наказ, Форма типового документа, Порядок від 28.02.2011 № 112 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова служба України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Порядок
  • Дата: 28.02.2011
  • Номер: 112
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова служба України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Порядок
  • Дата: 28.02.2011
  • Номер: 112
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2011 N 112
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 березня 2011 р.
за N 356/19094
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1263 від 03.12.2012 )
Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
Відповідно до підпункту 140.1.4 пункту 140.1 статті 140 розділу III Податкового кодексу України та статті 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), що додається.
2. Департаменту адміністрування податку на прибуток та інших податків і зборів (обов'язкових платежів) (Хоцянівська Н.В.) забезпечити в установленому порядку:
2.1 подання цього наказу до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію;
2.2 оприлюднення цього наказу.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державної податкової адміністрації України від 27.06.97 N 203 "Про затвердження Порядку обліку бракованих товарів, повернутих покупцями, у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.07.97 за N 276/2080;
наказ Державної податкової адміністрації України від 16.01.98 N 25 "Про внесення змін до Порядку обліку бракованих товарів, повернутих покупцями у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.01.98 за N 30/2470;
наказ Державної податкової адміністрації України від 08.07.99 N 362 "Про внесення змін до Порядку обліку бракованих товарів, повернених покупцями у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.07.99 за N 500/3793.
4. Цей наказ набирає чинності з 01.04.2011.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Комісії з проведення реорганізації Державної податкової адміністрації України, заступника Голови Державної податкової адміністрації України Любченка О.М.
Голова Комісії
з проведення реорганізації
Державної податкової
адміністрації України,
Голова Державної податкової
служби України
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної
політики та підприємництва
Перший заступник Міністра -
Голова комісії з проведення
реорганізацї Мінпромполітики
України
Перший заступник
Міністра фінансів України





В.Ю.Захарченко





Г.Яцишина



С.В.Сиротюк

А.Мярковський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової
адміністрації України
28.02.2011 N 112
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 березня 2011 р.
за N 356/19094
ПОРЯДОК
обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
1. Цей Порядок розроблено на виконання підпункту 140.1.4 пункту 140.1 статті 140 розділу III Податкового кодексу України.
2. Цей Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів.
3. У разі здійснення гарантійних замін товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування).
4. Облік операцій з гарантійних замін товарів або гарантійного ремонту (обслуговування) необхідно вести в кількісному та вартісному виразі за такими видами (групами) усунення недоліків товарів:
а) безоплатне усунення недоліків товару;
б) відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
в) пропорційне зменшення ціни;
г) заміна товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар;
ґ) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
5. Облік покупців ведеться платниками податку самостійно у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі- Книга), за формою, що додається.
6. Книга повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою і підписом керівника суб'єкта господарювання або його уповноваженого представника.
7. Книга є документом із строком зберігання три роки.
У графі 2 Книги вказується особа - покупець та реквізити документа, що засвідчує її особу (законного представника).
Графи 3-7 заповнюються згідно з їх змістом щодо бракованого товару.
У графах 8-10 вказуються відповідні дати.
Графи 11-20 заповнюються із первинних документів платника податку відповідно до пункту 4 цього Порядку. Сума в графах 11, 13, 15, 17, 19 вказується без ПДВ.
Записи в Книзі здійснюються за всіма проведеними операціями не пізніше дати отримання покупцем замінених товарів або послуг з гарантійного ремонту (обслуговування).
Директор
Департаменту адміністрування
податку на прибуток
та інших податків і зборів
(обов'язкових платежів)




Н.В.Хоцянівська
Додаток
до Порядку обліку покупців,
що отримали гарантійну
заміну товарів або послуги
з гарантійного ремонту
(обслуговування)
КНИГА
обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Особа - |Назва |Кількість| Ціна | Номер | Дата | Дата | Дата | Затрати по видах усунення дефектів |
|з/п|покупець |товару| | |касового |здійсне-| звернення | отримання |----------------------------------------------|
| |та рекві- | | | | чека | ння | покупця за | покупцем |на без- | на |пропор- |на заміну| при |
| | зити | | | | (іншого |покупки | отриманням |гарантійної|оплатне | відшко- | ційне |товару на| розір- |
| |документа,| | | |розрахун-| |гарантійної | заміни |усунення| дування |зменшен-|такий же | ванні |
| | що | | | | кового | |заміни товару| товару |недолі- |витрат на|ня ціни |товар або|договору|
| |засвідчує | | | | доку- | |або послуги з|або послуги| ків |усунення | | анало- | та |
| |її особу | | | | мента) | |гарантійного | з гаран- |товару |недоліків| |гічний, з| повер- |
| |(законного| | | | | | ремонту | тійного | | товару | | числа | нення |
| |представ- | | | | | | (обслуго- | ремонту | | | |наявних у|сплаче- |
| | ника) | | | | | | вування) | (обслуго- | | | | продавця|ної за |
| | | | | | | | | вування) | | | | (вироб- |товар |
| | | | | | | | | | | | | ника), |грошової|
| | | | |-----------| | | | | | | | товар | суми |
| | | | |сума|у т.ч.| | | | |--------+---------+--------+---------+--------|
| | | | | | ПДВ | | | | |сума|ПДВ|сума|ПДВ |сума|ПДВ|сума| ПДВ|сума|ПДВ|
|---+----------+------+---------+----+------+---------+--------+-------------+-----------+----+---+----+----+----+---+----+----+----+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |12 | 13 | 14 | 15 | 16| 17 | 18 | 19 | 20|
|---+----------+------+---------+----+------+---------+--------+-------------+-----------+----+---+----+----+----+---+----+----+----+---|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------