АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 24-р від 29.09.95 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 6 жовтня 1995 р. за N 355/891 |
Про внесення змін і доповнень до Тимчасових правил розгляду справ про порушення антимонопольного законодавства України
Затвердити зміни і доповнення до Тимчасових правил розгляду справ про порушення антимонопольного законодавства України, затверджених розпорядженням Комітету від 19 квітня 1994 року N 5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за N 90/299 зі змінами і доповненнями від 16 вересня 1994 року та 23 лютого 1995 року (у зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін та доповнень до Закону України "Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності" від 5 липня 1995 року N 258/95-ВР та у зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін і доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення" від 5 квітня 1995 року N 123/95-ВР).
Голова Комітету | О.Завада |
Затверджено
розпорядженням Антимонопольного
комітету України від 29 вересня
1995 року N 24-р
Зміни і доповнення до Тимчасових правил розгляду справ про порушення антимонопольного законодавства України
1. Пункти 4 і 5 викласти у такій редакції:
"4. Голові відділення підвідомчі справи про:
зловживання монопольним становищем, неправомірні угоди між підприємцями, недобросовісну конкуренцію, якщо наслідки порушення мають місце на відповідному регіональному ринку;
недобросовісну рекламу, окрім тих, що підвідомчі державному уповноваженому;
дискримінацію підприємців місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого та регіонального самоврядування, регіональними органами управління громадських організацій та об'єднань підприємців, окрім тих, що підвідомчі постійно діючій адміністративній колегії;
неподання, несвоєчасне подання або подання завідомо недостовірної інформації відділенню;
ухилення від виконання нормативних актів Комітету в частині питань, що відносяться до компетенції відділення, окрім тих, що підвідомчі Постійно діючій адміністративній колегії;
ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень відділення;
адміністративні правопорушення, передбачені статтями 164-3, 166-1, 166-2, 166-3 і 166-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
5. Державному уповноваженому підвідомчі справи про:
зловживання монопольним становищем, неправомірні угоди між підприємцями, недобросовісну конкуренцію, якщо наслідки порушення мають місце на загальнодержавному ринку;
недобросовісну рекламу, якщо рекламодавцями є центральні органи державної виконавчої влади, центральні органи управління всеукраїнських громадських організацій чи загальнодержавні засоби масової інформації;
примусовий поділ монопольних утворень, що діють на регіональному ринку;
ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень Комітету, адміністративних колегій, державного уповноваженого;
ухилення від виконання вимог нормативних актів Комітету підприємцями в частині питань, що відносяться до компетенції Комітету, адміністративних колегій, державного уповноваженого;
неподання, несвоєчасне подання або подання завідомо недостовірної інформації Комітету;
адміністративні правопорушення, передбачені статтями 164-3, 166-1, 166-2, 166-3 і 166-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення."
2. Пункт 7 викласти у такій редакції:
"7. Постійно діючій адміністративній колегії підвідомчі справи про:
дискримінацію підприємців центральними органами державної виконавчої влади, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, їх головами та Радами народних депутатів, центральними органами управління всеукраїнських громадських організацій;
ухилення від виконання вимог нормативних актів Комітету центральними органами державної виконавчої влади, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, їх головами та Радами народних депутатів, центральними органами управління всеукраїнських громадських організацій.
Постійно діюча адміністративна колегія може прийняти до свого провадження і розглянути будь-яку справу про порушення, окрім тих, що підвідомчі Комітету."
3. Абзац третій пункту 11 викласти у такій редакції:
"про неподання, несвоєчасне подання інформації - у п'ятиденний строк з дня внесення подання службовцем Комітету, відділення."
4. Абзац сьомий пункту 12 доповнити такими словами:
"та бути притягнутими до участі у справі за клопотанням сторін, Комітету, відділення."
5. Абзац третій пункту 14 викласти у такій редакції:
"подань службовців Комітету, відділення щодо безпосередньо виявлених ознак порушень."
6. У пункті 17:
в абзаці першому цифри "10" замінити цифрами "20";
в абзаці другому слова "голова відділення залишає заяву без руху" замінити словами "голова відділення приймає розпорядження про залишення заяви без руху".
7. У пункті 19 цифри "22" замінити на цифри "22, 23".
8. У пункті 21:
абзац четвертий вилучити, у зв'язку з цим абзаци п'ятий і шостий вважати відповідно абзацами четвертим і п'ятим;
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Для з'ясування обставин, що мають значення для справи і потребують спеціальних знань у галузі науки, техніки, ремесла тощо постановою органу чи посадової особи, яким підвідомча справа може бути призначена експертиза."
9. Пункт 22 викласти у такій редакції:
"22. При наявності ознак порушення у вигляді неподання, несвоєчасного подання інформації підприємцями-юридичними особами Комітету, відділенню службовці Комітету, відділення у місячний строк від дня встановлення ознак порушення складають подання з попередніми висновками і вносять їх на розгляд органів чи посадових осіб, яким підвідомча справа."
10. Пункт 23 викласти у такій редакції:
"23. При виявленні порушень, передбачених статтями 164-3, 166-1, 166-2, 166-3, 166-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення посадовою особою, якій підвідомча справа, або за її дорученням службовцем Комітету, відділення у п'ятиденний строк з дня виявлення порушення складається протокол відповідно до вимог статей 254-257 Кодексу України про адміністративні правопорушення. У тижневий строк від дня складення протокол надсилається на розгляд суду."
11. Пункт 24 доповнити новими абзацами такого змісту:
"Штрафи на підприємців-юридичних осіб за порушення передбачені статтею 19 Закону України "Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницкій діяльності" накладаються:
у розмірі, що не перевищує 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - Комітетом, Постійно діючою адміністративною колегією, тимчасовою адміністративною колегією, державним уповноваженим, головою відділення;
у розмірі понад 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - Комітетом".
12. Абзац другий пункту 25 викласти у такій редакції:
"При вирішенні питання про накладення штрафу у резолютивній частині постанови вказується розмір штрафу."
13. Пункт 28 доповнити абзацом другим такого змісту:
"Встановивши факт порушення антимонопольного законодавства, орган чи посадова особа, які розглядають справу, можуть вносити до відповідних державних органів, підприємств, установ, організацій чи посадових осіб подання та рекомендації щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню."
У зв'язку з цим абзаци другий, третій, четвертий, вважати відповідно абзацами третім, четвертим, п'ятим.
14. У пункті 30 слова "Республіки Крим" замінити на слова "Автономної Республіки Крим".
15. Пункт 42 викласти у такій редакції:
"42. П'ятдесят відсотків суми штрафу або пені за прострочення сплати штрафу зараховується до державного бюджету, п'ятдесят - до цільового позабюджетного фонду розвитку і захисту конкуренції."