• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Інструкції щодо метеорологічного забезпечення літерних рейсів

Міністерство оборони України , Комітет по використанню повітряного простору України , Державний департамент авіаційного транспорту України , Державний комітет України по гідрометеорології  | Наказ, Інструкція від 16.08.1995 № 210/128/169/66 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство оборони України , Комітет по використанню повітряного простору України , Державний департамент авіаційного транспорту України , Державний комітет України по гідрометеорології
  • Тип: Наказ, Інструкція
  • Дата: 16.08.1995
  • Номер: 210/128/169/66
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство оборони України , Комітет по використанню повітряного простору України , Державний департамент авіаційного транспорту України , Державний комітет України по гідрометеорології
  • Тип: Наказ, Інструкція
  • Дата: 16.08.1995
  • Номер: 210/128/169/66
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ АВІАЦІЙНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ПО ВИКОРИСТАННЮ ПОВІТРЯНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 210/128/169/66 від 16.08.95 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
28 серпня 1995 р.
за N 313/849
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства оборони N 278/220/729 від 19.06.2015 )
Про затвердження Інструкції щодо метеорологічного забезпечення літерних рейсів
З метою вдосконалення організації та підвищення якості метеорологічного забезпечення повітряних перевезень цивільною та державною авіацією України вищих посадових осіб України, а також глав держав та урядів зарубіжних країн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України N 513-94 від 29.07.94 р.
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Інструкцію щодо метеорологічного забезпечення літерний рейсів, що додається.
2. Інструкцію по метеорологічному забезпеченню літерних рейсів, що затверджена Державним комітетом СРСР у справах гідрометеорології (N 10-708-659 від 30.11.90 р.), Головним штабом Військово-Повітряних Сил СРСР (N 123/9/149 від 18.12.90 р.) та Міністерством цивільної авіації СРСР (N 25.1.3-656 від 30.11.90 р.) вважати такою, що не застосовується на території України.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України, першого заступника Голови Державного комітету України по гідрометеорології, заступника Голови Державного департаменту авіаційного транспорту України, першого заступника Голови комітету по використанню повітряного простору України.
4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Перший заступник Міністра
оборони України
N 210 від 16.08.95 р.
Голова Державного комітету
України по гідрометеорології
N 128 від 13.06.95 р.
Голова Державного департаменту
авіаційного транспорту України
N 169 від 16.08.95 р.
Голова Комітету по використанню
повітряного простору України
N 66 від 19.06.95 р.

А.Лопата


В.Ліпінський


М.Марченко


Ю.Сидоренко
Затверджено
наказом МО України,
Держкомгідромета України,
Укравіатрансу,
Украеронавігації
N 210/128/169/66 від
16.08.95 р./13.06.95 р./
16.08.95 р./19.06.95 р.
Інструкція щодо метеорологічного забезпечення літерних рейсів
1. Польоти літер "А" (надалі - літерні рейси) виконуються для перевезення повітряним транспортом вищих посадових осіб України, а також глав держав та урядів зарубіжних країн, які прибувають до України або перетинають її повітряний простір.
2. Про заплановані літерні рейси та про всі наступні зміни в маршрутах, часу польотів і переліку запасних аеродромів посадові особи цивільної та державної авіації завчасно повідомляють оперативні органи Державного комітету України по гідрометеорології (Держкомгідромету) і гідрометеорологічної служби Збройних Сил України:
начальник (начальник зміни) виробничо-диспетчерської служби аеропорту або авіапідприємства до складу якого входить аеропорт - начальника або посадову особу, яка його заміщує, Українського авіаметеорологічного центру (УАМЦ), авіаметеорологічної станції цивільної (АМЦС) або авіаметеорологічної станції відомчої (відомча АМС);
начальник (начальник зміни) Українського центру планування, використання повітряного простору України та регулювання повітряного руху (Украероцентру) - начальника (начальника чергової зміни) Головного гідрометеорологічного центру Збройних Сил України (ГГМЦ).
3. Метеорологічне забезпечення літерних рейсів на аеродромах і в повітряному просторі України здійснюється відповідно до вимог Настанови по метеорологічному забезпеченню цивільної авіації або Положення про гідрометеорологічну службу Збройних Сил України та даної Інструкції.
Відповідальність за організацію метеозабезпечення літерних рейсів покладається на начальників УАМЦ і АМСЦ або посадових осіб, які їх заміщують, а у разі вильоту (посадки) з аеродромів інших відомств - на начальників метеослужб цих відомств або посадових осіб, які їх заміщують.
4. Начальники (особи, які їх заміщують) УАМЦ, АМСЦ, ГГМЦ, АМС після отримання заявки на метеозабезпечення літерних рейсів зобов'язані:
визначити обсяг додаткового аеросиноптичного матеріалу, який необхідно прийняти (розробити) для забезпечення польоту;
забезпечити прийом (передачу) необхідної метеоінформації по каналах зв'язку.
При обміні метеоінформацією засобами зв'язку цивільної авіації відповідальні за обслуговування польотів літерних рейсів зобов'язують начальників бази експлуатації радіотехнічного обладнання та зв'язку авіапідприємств (аеропортів) забезпечити прийом (передачу) необхідної інформації та доставку її в УАМЦ або АМСЦ;
визначити строки та обсяг метеоінформації, яка повинна бути передана в інші адреси: аеропорт вильоту, проміжні аеропорти (в тому числі - зарубіжні) з урахуванням одержаних від них запитів і згідно з вимогами керівних документів, що регламентують метеозабезпечення повітряних суден;
забезпечити взаємодію з іншими оперативними метеорологічними підрозділами з метою уточнення метеорологічної обстановки. Синоптикам УАМЦ, АМСЦ, ГГМЦ та військових метеорологічних підрозділів за їх вимогою надаються необхідні засоби зв'язку для взаємних консультацій щодо уточнення метеорологічної обстановки;
проаналізувати метеорологічні умови і за дві години до польоту доповісти старшому відповідальному за політ авіапідприємства (аеропорту) про відповідність фактичних та очікуваних метеоумов установленим мінімумам для зльоту і посадки, а також про наявність або прогнозування небезпечних явищ погоди в районах аеродромів вильоту, посадки, запасних та за маршрутом польоту літерних рейсів;
запитати через органи обслуговування повітряного руху бортову погоду на відповідних ділянках маршруту польоту та використовувати її для уточнення прогнозів погоди і консультації екіпажів повітряних суден та посадових осіб цивільної та державної авіації;
надати органам обслуговування повітряного руху за їх запитом та за запитом екіпажу повітряного судна метеорологічну інформацію, що необхідна для забезпечення польоту літерного рейсу;
надати консультацію екіпажу повітряного судна перед вильотом з видачею відповідної метеорологічної документації.
Якщо УАМЦ (АМСЦ) або АМС не має потрібної метеоінформації для забезпечення літерного рейсу, їм необхідно запитати відповідну метеоінформацію в інших метеорологічних органах. У разі неможливості отримання необхідної інформації, а також у випадку невідповідності метеорологічних умов установленим вимогам начальники метеорологічних органів доповідають про це керівникам авіапідприємств (аеропортів) та органів ОПР і одержують від них відповідні розпорядження стосовно обслуговування польоту.
5. У період польоту літерних рейсів начальники УАМЦ, АМСЦ, ГГМЦ, АМС повинні постійно уточнювати метеорологічну обстановку і негайно доповідати керівнику польотів або відповідальному за політ про небезпечні явища погоди, що виникають або очікуються на маршруті, аеродромах посадки та запасних аеродромах.
6. При організації польотів гелікоптерів на посадочні площадки їх метеорологічне забезпечення здійснюється відповідним відомством. При цьому на посадочній площадці організовуються метеорологічні спостереження і забезпечуються канали зв'язку для передачі метеорологічної інформації керівнику польотів та диспетчеру обслуговування повітряного руху.
Метеорологічні спостереження на посадочній площадці повинні починатися не пізніше ніж за 2 години до запланованого часу вильоту на посадочну площадку.
Польоти літерних рейсів дозволяється виконувати одним або групою гелікоптерів за правилами візуальних польотів при мінімумах погоди:
у рівнинній та горбистій місцевості:
вдень - висота хмарності 150 м, видимість 2000 м;
вночі - висота хмарності 300 м, видимість 4000 м;
у гірській місцевості:
висота рельєфу до 2000 м - висота хмарності 400 м, видимість 5000 м;
висота рельєфу понад 2000 м - висота хмарності 700 м, видимість 10000 м;
вночі у гірській місцевості польоти за правилами візуальних польотів забороняються.