МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства України
у справах сім'ї, молоді
та спорту
30.12.2005 N 3513
( z0287-06 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 березня 2006 р.
за N 290/12164
( Документ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства молоді та спорту
N 619 від 15.10.2013 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
N 2449 від 17.06.2008 )
ПОРЯДОК
перерахування і використання коштів та подання звітів щодо виконання проектів за кошти грантів Президента України для обдарованої молоді
1. Кошти, надані у вигляді грантів Президента України для обдарованої молоді, перераховуються Міністерством України у справах сім'ї, молоді та спорту (далі - Міністерство) на рахунки Міністерства у справах молоді, сім'ї та гендерної політики Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів у справах сім'ї, молоді та спорту обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за місцем реєстрації одержувачів грантів (далі - Відповідні структурні підрозділи) у сумі, визначеній відповідним Розпорядженням Президента України.
2. Відповідний структурний підрозділ перераховує кошти одержувачу гранта на спеціально відкритий ним рахунок у відділенні відкритого акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" на підставі таких документів:
2.1. Наказ Міністерства, яким перераховано кошти грантів відповідно до пункту 1 цього Порядку.
2.3. Документ, який підтверджує відкриття одержувачем гранта спеціального рахунку у відділенні відкритого акціонерного товариства "Державний ощадний банк України".
2.4. Копія паспорта одержувача гранта (для одержувачів грантів віком до 16 років - свідоцтва про народження).
2.5. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі якщо одержувач гранта старше 16 років).
3. Під час перерахування Відповідний структурний підрозділ утримує з суми гранта податок з доходів фізичних осіб, передбачений чинним законодавством.
4. Сума гранта (за винятком податку з доходів фізичних осіб) перераховується одержувачеві гранта одноразово в повному обсязі.
5. Відповідний структурний підрозділ письмово інформує Міністерство про перерахування коштів одержувачеві гранта в триденний термін після цього перерахування.
6. Використання коштів одержувачем гранта здійснюється відповідно до термінів, сум і статей витрат, визначених
Договором, календарним планом і
кошторисом витрат.
7. Документація щодо виконання проектів за кошти гранта Президента України для обдарованої молоді включає такі документи:
7.4. Творчий звіт про виконання проекту згідно з додатком 1.
7.5. Фінансовий звіт про виконання проекту згідно з додатком 2.
8.
Календарний план і
кошторис оформлюються одночасно з укладанням Договору про реалізацію проекту за кошти гранта Президента України для обдарованої молоді.
У разі необхідності зміни до
Договору, календарного плану,
кошторису витрат уносяться на підставі письмового звернення виконавця проекту до Відповідного структурного підрозділу і затверджуються Міністерством після погодження з Відповідним структурним підрозділом.
9. Творчий та фінансовий звіти подаються виконавцем проекту до Відповідного структурного підрозділу.
Відповідні структурні підрозділи подають творчі та фінансові звіти виконавців проектів до Міністерства:
- квартальні: до 30 числа останнього квартального місяця (березень, червень, вересень, грудень);
- підсумкові: до 30 числа наступного місяця після закінчення проекту, термін якого визначено
Договором.
10. Творчий звіт подається у трьох примірниках:
- перший примірник (оригінал) зберігається у Відповідному структурному підрозділі;
- другий примірник (копія) повертається виконавцю проекту за підписом керівника Відповідного структурного підрозділу;
- третій примірник (оригінал), затверджений керівником Відповідного структурного підрозділу, подається ним до Міністерства разом із супровідним листом, в якому зазначаються зауваження та рекомендації щодо реалізації проекту (при наявності).
( Абзац четвертий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
N 2449 від 17.06.2008 )
11. До творчого звіту обов'язково додаються зразки інформаційних, методичних та роздаткових матеріалів, фотографії, а також ксерокопії публікацій у друкованих виданнях, інші матеріали, що засвідчують якісний рівень виконання проекту (відгуки фахівців, представників органів виконавчої влади, керівників установ, підприємств, організацій).
12. Фінансовий звіт подається у трьох примірниках:
- перший примірник (оригінал) зберігається у Відповідному структурному підрозділі;
- другий примірник (копія) повертається виконавцю проекту за підписом керівника Відповідного структурного підрозділу;
- третій примірник (оригінал), затверджений керівником Відповідного структурного підрозділу, подається ним до Міністерства разом із супровідним листом, в якому зазначаються зауваження та рекомендації щодо реалізації проекту (при наявності).
( Пункт 12 доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
N 2449 від 17.06.2008 )( Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом МіністерстваУкраїни у справах сім'ї, молоді та спорту
N 2449 від17.06.2008 )
13. До фінансового звіту обов'язково додаються підтвердні документи (в оригіналі): договори про надання послуг та виконання робіт, рахунки, платіжні доручення, акти виконаних робіт, накладні, акти про списання придбаного та використаного товару тощо.
Директор департаменту молодіжної політики | О.Й.Ярема |
Додаток 1
до Порядку перерахування
і використання коштів
та подання звітів
щодо виконання проектів
за кошти грантів Президента
України для обдарованої
молоді
(у редакції наказу
Міністерства України
у справах сім'ї, молоді
та спорту
від 17.06.2008 N 2449
( z0581-08 )
Форма творчого звіту про реалізацію проекту за кошти гранта Президента України для обдарованої молоді
______________________________________
Погоджено
___________________
(керівник Відповідного
структурного підрозділу
у справах сім'ї, молоді
та спорту за місцем
реєстрації одержувача
гранта)
______________ (підпис)
______________ (дата)
ТВОРЧИЙ ЗВІТ
__________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові в родовому відмінку)
про виконання проекту _______________________________________
(назва проекту)
у __________ кварталі 200__ року
Розділ 1:
- які завдання планувалося виконати протягом звітного періоду;
- які завдання не було виконано, з яких причин, коли їх планується виконати.
Розділ 2:
- що було зроблено стосовно кожного із завдань;
- кількісні та якісні показники результатів виконання завдань.
Розділ 3:
- як було висвітлено роботу щодо реалізації проекту (публікації, телерадіорепортажі, видання збірників, методичних розробок тощо) з обов'язковим посиланням на реалізацію проекту за рахунок коштів гранта Президента України для обдарованої молоді;
Розділ 4:
- який результат виконаної роботи за звітний період.
Додатки до звіту:
- відгуки наукового керівника (консультанта), керівника установи, на базі якої реалізується проект;
- незалежний експертний (фаховий) висновок з реалізації проекту за весь період упровадження, який додається до підсумкового творчого звіту;
- зразки поліграфічної продукції. При поданні підсумкового творчого звіту обов'язково додається не менше 10 примірників поліграфічної продукції;
- аудіо, відео, фотоматеріали на електронних носіях.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як діяльність установи, додаються також: копії установчих документів (статут), розпорядження органу місцевої державної адміністрації, рішення органу місцевого самоврядування про затвердження штатного розпису, призначення керівника установи; довідка до включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб), договір про співпрацю із структурним підрозділом у справах сім'ї, молоді та спорту Ради міністрів Автономної Республіки Крим; обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (при потребі), штатний розпис, графік роботи).
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як дослідження, додаються також копії публікацій.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як проведення заходу, додаються також списки учасників, копії відомостей про розповсюдження роздаткових матеріалів, вручення призів, сувенірів, канцелярських товарів.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як випуск продукту, додаються також списки розповсюдження виготовленої продукції.
Виконавець проекту ______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Дата
( Додаток 1 в редакції Наказу Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
N 2449 від 17.06.2008 )
Директор департаменту молодіжної політики | О.Й.Ярема |
Додаток 2
до Порядку перерахування
і використання коштів
та подання звітів
щодо виконання проектів
за рахунок грантів
Президента України
для обдарованої молоді
(у редакції наказу
Міністерства України
у справах сім'ї, молоді
та спорту
від 17.06.2008 N 2449
( z0581-08 )
Форма фінансового звіту про реалізацію проекту за кошти гранта Президента України для обдарованої молоді
Погоджено
___________________
(керівник Відповідного
структурного підрозділу
у справах сім'ї, молоді
та спорту за місцем
реєстрації одержувача
гранта)
______________ (підпис)
______________ (дата)
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ
__________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові в родовому відмінку)
про виконання проекту _______________________________________
(назва проекту)
за__________ квартал 200__ року
згідно з Договором N _____ від "___" _______ 200_
Термін реалізації проекту:
з "___" __________ 200_ до "___" __________ 200_
N з/п | Статті витрат за кошторисом | Сума витрат за кошторисом | Фактичні витрати | Підтвердні документи* |
1 | Оплата послуг залучених спеціалістів | | | - договір на оплату послуг залучених спеціалістів, - акт виконаних робіт (послуг), - погодинний розпорядок роботи, - звіт про виконання, замовлених послуг |
2 | Витрати на проїзд, проживання та харчування учасників заходу | | | - список учасників на харчування, меню, - посвідчення на відрядження (при наявності), - оригінали проїзних документів, - карта поселення |
3 | Відрядження: харчування, проживання, проїзд | | | - список учасників на харчування, меню, - посвідчення на відрядження (при наявності), - оригінали проїзних документів, - карта поселення |
4 | Оренда місць проведення заходу | | | - договір оренди місць проведення заходу, - калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг) |
5 | Транспортні послуги | | | - договір про надання транспортних послуг, -калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - маршрутний лист (при наявності), - документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, - технічна характеристика орендованого транспорту |
6 | Оренда обладнання, оргтехніки | | | - договір оренди обладнання, оргтехніки, -калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - документи, що підтверджують право власності орендарів на обладнання, оргтехніку (інвентарна картка обліку основних засобів) |
7 | Прокат костюмів, одягу | | | - договір прокату костюмів, одягу, -калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - документи, що підтверджують право власності надавача прокату на костюми, одяг (інвентарна картка обліку основних засобів) |
8 | Витрати на обслуговування і експлуатацію обладнання | | | - договір про обслуговування обладнання чи придбання витратних матеріалів, -калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - документи, що підтверджують право надання послуг на обслуговування обладнання |
9 | Художнє оформлення місць проведення заходу | | | - договір про надання послуг художнього оформлення місць проведення заходу, - документи, що підтверджують право на здійснення художнього оформлення місць проведення заходу, - калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг) |
10 | Послуги зв'язку: телефонний зв'язок, поштові послуги | | | - договір про надання послуг зв'язку, - калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - квитанція, рахунок, фіскальні чеки |
11 | Поліграфічні послуги | | | - договір про надання поліграфічних послуг, -калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - документи, що підтверджують право надання поліграфічних послуг, - технічне завдання, - макет, - відомість розповсюдження поліграфічної продукції, - акт на списання |
12 | Інформаційні послуги | | | - договір про надання інформаційних послуг, - калькуляція, специфікація, - акт виконаних робіт (послуг), - аудіо-, відеозапис на електронних носіях, - акт на списання |
13 | Канцелярські витрати | | | - рахунок на канцелярські товари, - накладна на канцелярські товари, - акт на списання, - список учасників, яким надано канцтовари |
14 | Призи, сувеніри | | | - рахунок на призи, сувеніри, - накладна на призи, сувеніри, - акт на списання, - відомість отримання призів, сувенірів |
15 | Інші витрати (банківські послуги, інші витрати за аналогією решти статей кошторису) | | | - договори, рахунки, - калькуляції, специфікації, накладні, - акти виконаних робіт (послуг), - інші підтвердні документи |
16 | Податок | | | - квитанція про сплату податку |
| Усього (сума словами) | | | |
Усього (сума цифрами й словами):
Первинні фінансові документи знаходяться у __________________
(відповідний
__________________________________________________________________
структурний підрозділ)
Виконавець проекту ________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Дата
---------------
* Перелік підтвердних документів уточнюється з урахуванням тематики та змісту конкретного проекту.
( Додаток 2 в редакції Наказу Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
N 2449 від 17.06.2008 )
Директор департаменту молодіжної політики | О.Й.Ярема |