• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін по кошторису витрат МЗЕЗ України, повязаних з оформленням та видачею карток реєстрації облік

Міністерство зовнішніх економічних звязків України  | Наказ від 29.05.1995 № 97
Реквізити
  • Видавник: Міністерство зовнішніх економічних звязків України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 29.05.1995
  • Номер: 97
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство зовнішніх економічних звязків України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 29.05.1995
  • Номер: 97
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЗОВНІШНІХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 97 від 29.05.95
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 червня 1995 р.
за N 176/712
Про внесення змін по кошторису витрат МЗЕЗ України, пов'язаних з оформленням та видачею карток реєстрації обліку зовнішньоекономічних договорів (контрактів) затвердженого наказом МЗЕЗ від 20.03.95 N 41
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків N 41 від 20.03.95, до якого вносились зміни )
Відповідно до Указу Президента України від 07.11.94 р. N 659/94 "Про облік окремих видів завнішньоекономічних договорів (контрактів) в Україні",
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до кошторису витрат МЗЕЗ України, пов'язаних з оформленням та видачею карток обліку-реєстрації зовнішньоекономічних договорів (контрактів) затвердженого наказом МЗЕЗ України від 20.03.95 р. N 41, виклавши його у новій редакції (додається).
2. Головному договірно-правовому управлінню (Нестер Л.Д.) у встановлений законом термін зареєструвати цей наказ у Міністерстві юстиції України.
3. Управлінню справами (Павлов С.М.) довести наказ до регіональних управлінь ЗЕЗ.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Щербатюка Л.А.
Міністр С.Г.Осика
Затверджено
наказом МЗЕЗ України від
29 травня 1995 року N 97
Кошторис витрат МЗЕЗ України, пов'язаних з оформленням та видачею карток реєстрації-обліку зовнішньоекономічних договорів (контрактів)
Вихідні дані:
чисельність зайнятих працівників - 30
займана площа (метрів квадратних) - 454,6
Витрати Розрахунок Сума
млн.куб.
1. Заробітна плата
середня заробітна
плата - 7,4 млн.крб. 30 x 7,4 x12 2664,0
2. Нарахування на заробітну 985,7
плату (37%)
3. Господарські витрати 32727,1
всього в тому числі:
а) оренда приміщень та
комунальні послуги
1468,3 тис.крб за 1 м.кв. 1468,3 x 454,6 x 12 8009,4
б) послуги зв'язку з
розрахунку 1,94 млн.крб 1,94 x 30 x 12 697,5
на одного працівника
в) обслуговування оргтехніки
169,9 млн.крб. на
місяць 169,9 x 12 2038,6
г) канцелярські товари
0,646 млн.крб. на
працівника 0,646 x 30 x 12 232,9
д) порошок для ксероксів,
стрічка для комп'ютерів,
папір для факсів
2975 млн.крб. на місяць 29,75 x 12 357,0
е) поточний ремонт приміщень 15183,4
ж) придбання захищеного паперу 473,3
з) передплата спеціальних
періодичних видань з питань
кон'юктури цін світового
ринку, нормативної та
правової літератури,
каталога банків 15735,0
4. Придбання обладнання та
інвентаря 16715,2
Разом 63092,0
Орієнтовна кількість карток реєстрації, що буде видаватись протягом року - 6000
Вартість оформлення та видачі однієї картки реєстрації:
10,515 млн.крб. (63092 : 6000)