• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження форми звітності N 12-соц (річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" та Інструкції щодо її заповнення

Міністерство соціальної політики України | Наказ, Інструкція, Звіт, Форма від 24.01.2011 № 20 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство соціальної політики України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Звіт, Форма
  • Дата: 24.01.2011
  • Номер: 20
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство соціальної політики України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Звіт, Форма
  • Дата: 24.01.2011
  • Номер: 20
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.01.2011 N 20
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 лютого 2011 р.
за N 169/18907
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики N 138 від 30.01.2017 )
Про затвердження форми звітності N 12-соц (річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" та Інструкції щодо її заповнення
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 N 1417 "Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (зі змінами), статей 1, 16 Закону України "Про державну статистику", статті 19-1 Закону України "Про інформацію"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Форму звітності N 12-соц (річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - форма N 12-соц), що додається.
1.2. Інструкцію щодо заповнення форми звітності N 12-соц (річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - Інструкція), що додається.
2. Директору Департаменту у справах людей похилого віку та соціальних послуг С.Устименко:
2.1. Забезпечити державну реєстрацію цього наказу та довести його до відома Міністра праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, начальників головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних, Київської міської, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій.
2.2. Здійснювати методичне керівництво та контроль за організацією збору і обробки інформації за формою N 12-соц.
2.3. Забезпечувати подання зведеної інформації за формою N 12-соц у встановлений термін до Державної служби статистики України.
3. Міністру праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, начальникам головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних, Київської міської, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій:
3.1. Організовувати збір, обробку та узагальнення інформації за формою N 12-соц.
3.2. Забезпечувати подання узагальненої інформації за формою N 12-соц в установлений термін до Міністерства соціальної політики України, головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та до Управління статистики в місті Севастополі.
3.3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 05.10.2007 N 536 "Про затвердження форми звітності N 12-соц (піврічна, річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування та надання соціальних послуг пенсіонерам, одиноким непрацездатним громадянам та інвалідам" (адміністративні дані) та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.10.2007 за N 1198/14465.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова комісії з питань
проведення реорганізації,
перший заступник Міністра
ПОГОДЖЕНО:
Голова комісії
з проведення реорганізації
Держкомстату - перший
заступник Голови


Л.Дроздова




В.Піщейко
ЗВІТНІСТЬ
"Звіт
про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" за січень - грудень 20__ року
-----------------------------------------------
| Подають | Терміни |
| | подання |
|-----------------------------------+---------| ФОРМА N 12-соц
|Територіальні центри соціального |20 січня | річна
|обслуговування (надання соціальних | |
|послуг) - районним, міським, | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|районним у містах управлінням праці| | Наказ Міністерства праці
|та соціального захисту населення та| | та соціальної політики
|Міністерству праці та соціальної | | України
|політики Автономної Республіки | | 24.01.2011 N 20
|Крим, головним управлінням праці та| |
|соціального захисту населення | | за погодженням
|обласних, Київської міської і | | з Держкомстатом
|Управлінню праці та соціального | |
|захисту населення Севастопольської | |
|міської державних адміністрацій | |
|-----------------------------------+---------|
|Міністерство праці та соціальної |1 лютого |
|політики Автономної Республіки | |
|Крим, головні управління праці та | |
|соціального захисту населення | |
|обласних, Київської міської і | |
|Управління праці та соціального | |
|захисту населення Севастопольської | |
|міської державних адміністрацій - | |
|Міністерству соціальної політики | |
|України та головним управлінням | |
|статистики в Автономній Республіці | |
|Крим, областях, місті Києві та | |
|Управлінню статистики у | |
|місті Севастополі | |
|-----------------------------------+---------|
|Міністерство соціальної політики |1 березня|
|України - Державній службі | |
|статистики України | |
-----------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Найменування: __________________________________________________|
|Місцезнаходження: ______________________________________________|
|________________________________________________________________|
|________________________________________________________________|
|(поштовий індекс, область / Автономна Республіка Крим, м. Київ, |
| м. Севастополь, район, населений пункт, вулиця / провулок, |
| площа тощо, N будинку / корпусу) |
------------------------------------------------------------------
1. Виявлення (кількість) громадян похилого віку, інвалідів,
хворих, інших громадян, які перебувають у складних життєвих
обставинах і потребують соціального обслуговування (надання
соціальних послуг)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N |Усього| у тому числі: | З графи 1 - за категоріями користувачів соціальних послуг | З графи 1 - за статусом |
| |ряд-| |-----------------+-------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------|
| |ків | | у | у |особи | особи з |громадяни|інваліди| хворі | громадяни | громадяни | інші громадяни, які | ветерани війни |діти | жертви |реабілі-|ветерани|потерпілі| інші |
| | | |містах|сільській |у віці| V групою |похилого | | праце- | похилого | похилого | перебувають у складній | та члени сімей |війни|нацист- | товані | праці |внаслідок|категорії|
| | | | |місцевості| 80 | рухової | віку | |здатного| віку, | віку, | життєвій ситуації | загиблих | | ських | | |аварії на| |
| | | | | |років |активності| | | віку | інваліди, | інваліди, |---------------------------+----------------| |переслі-| | | ЧАЕС | |
| | | | | |і | | | | (до | хворі, які| хворі, що|усього| у |у зв'язку зі|усього| у т.ч. | | дувань | | | | |
| | | | | |старше| | | |встанов-| не мають | проживають|осіб, |зв'язку| стихійними| |інвалідів| | | | | | |
| | | | | | | | | | лення |рідних, які| самотньо і| з | з | лихами, | | війни | | | | | | |
| | | | | | | | | |їм групи| повинні | мають | них: | безро-|катастрофами| | | | | | | | |
| | | | | | | | | |інвалід-|забезпечити|рідних, які| | біттям| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | ності) | їм догляд | повинні | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | і допомогу|забезпечити| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | (одинокі) | їм догляд | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | і допомогу| | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|Виявлено всього громадян| 01 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|похилого віку, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|інвалідів, хворих (з | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|числа осіб працездатного| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|віку на період до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|встановлення їм групи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|інвалідності), інших | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|громадян, які | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|перебувають у складних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|життєвих обставинах і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|потребують соціального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обслуговування (надання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|соціальних послуг) (сума| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|даних рядків 02, 03, 04,| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|05, 06, 07) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях соціальної| 02 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги вдома згідно з | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|висновками закладів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|охорони здоров'я | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях соціально-| 03 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|побутової адаптації | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях соціально-| 04 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|медичних послуг | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у стаціонарних | 05 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|відділеннях для | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|постійного або | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|тимчасового проживання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях | 06 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|організації надання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|адресної натуральної та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|грошової допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|в інших підрозділах | 07 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|територіальних центрів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(яких - перелічити) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Територіальні центри соціального обслуговування (надання
соціальних послуг)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N | усього |у них | Обслуговано, осіб | Із загальної кількості - у |
| |ряд-|установ,|ліжко-| | сільській місцевості |
| |ків |підроз- |місць |--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+----------------------------|
| | |ділів | |усьо-|у т.ч.| з | з графи 3 - за категоріями | з графи 3 - за статусом |усього |у них |Обслуговано,|
| | | | | го |осіб, |графи 3 -| | |установ,|ліжко-| осіб |
| | | | | |звіль-|за плату |--------------------------------------------------------+------------------------------------------------------------------|підроз- |місць |------------|
| | | | | |нених | |громадян|інва-|хворих пра-| інші громадяни, які |ветеранів війни|дітей| жертв |реабілі-|ветеранів|потерпілих|інші | ділів | |усьо-|у тому|
| | | | | | від | |похилого|лідів|цездатного | перебувають у складній | та члени сімей|війни|нацист- |тованих | праці |внаслідок |кате-| | | го |числі |
| | | | | |плати | | віку | | віку (до | життєвій ситуації | загиблих | | ських | | |аварії на |горії| | | | за |
| | | | | | | | | |встановле- |-----------------------------+---------------| |переслі-| | | ЧАЕС | | | | |плату |
| | | | | | | | | | ння їм |усього|у зв'язку|у зв'язку зі|усьо-| у т.ч. | | дувань | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | групи |осіб, |з безро- |стихійними | го |інвалідів| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | інвалід- |з них:| біттям | лихами, | | війни | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | ності) | | |катастрофами| | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Територіальні центри | 01 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Відділи соціальної | 02 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Відділення - всього | 03 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(сума рядків | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(04-07)+11+12) з них: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення соціальної | 04 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги вдома | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення соціально- | 05 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|побутової адаптації | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення соціально- | 06 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|медичних послуг | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|стаціонарні відділення | 07 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(сума рядків 08-09) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|для тимчасового | 08 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|проживання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|для постійного | 09 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|проживання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення організації | 10 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|надання адресної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|натуральної та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|грошової допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|у тому числі тих, хто | 11 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обслуговується виключно | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|відділенням адресної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|натуральної та грошової | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|інші підрозділи | 12 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|територіальних центрів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(указати, які) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(сума рядків (13-16)) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 13 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 15 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 16 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Наявність у | 17 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|територіальних центрах | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|власного автотранспорту,| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|всього (сума рядків 18, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|19, 21) (одиниць) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|з них: легкових | 18 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|автомобілів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|мікроавтобусів | 19 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|у т.ч. пристосованих для| 20 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|перевезення мало | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|мобільних груп населення| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|інших транспортних | 21 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|засобів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Надання територіальними центрами соціального
обслуговування (надання соціальних послуг) платних соціальних
послуг
--------------------------------------------------------------------------------
| Перелік платних соціальних послуг | N |Чисель-|Кількість| Сума коштів, що |
| |рядків| ність,| наданих | надійшла від |
| | | осіб | послуг | отримувачів |
| | | | | платних |
| | | | |соціальних послуг|
| | | | | (тис.грн.) |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Усього, у тому числі: | 01 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Ведення домашнього господарства | 02 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Придбання і доставка продовольчих, | 03 | | | |
|промислових та господарських | | | | |
|товарів, медикаментів, книг і | | | | |
|періодичних видань | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація харчування | 04 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання послуги з використання | 05 | | | |
|ліжко-місця у закладах (установах),| | | | |
|що надають соціальні послуги | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання у користування м'якого та | 06 | | | |
|твердого інвентарю | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Транспортні послуги | 07 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Перукарські послуги | 08 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Прання білизни та одягу | 09 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання послуг із забезпечення | 10 | | | |
|технічними та іншими засобами | | | | |
|реабілітації і здійснення їх | | | | |
|ремонту | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Пошиття і ремонт одягу та взуття | 11 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання послуг з виконання | 12 | | | |
|ремонтних робіт | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги у користуванні | 13 | | | |
|послугами зв'язку | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги у проведенні | 14 | | | |
|сільськогосподарських робіт, у тому| | | | |
|числі з використанням | | | | |
|сільськогосподарської техніки, | | | | |
|догляд за свійськими тваринами | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги в оплаті | 15 | | | |
|комунальних послуг та здійсненні | | | | |
|інших платежів | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги в оформленні | 16 | | | |
|документів та написанні листів | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація консультування з питань| 17 | | | |
|законодавства (оформлення правових | | | | |
|документів, адвокатські та | | | | |
|нотаріальні послуги) | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Представництво інтересів в органах | 18 | | | |
|державної влади, установах, | | | | |
|підприємствах та організаціях | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Освітні послуги | 19 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація надання послуг | 20 | | | |
|спеціалістами - дефектологами | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|