• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку складання плану земельно-господарського устрою населеного пункту

Державний комітет України у справах містобудування і архітектури  | Наказ, Порядок від 24.09.1993 № 158/61 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України у справах містобудування і архітектури
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 24.09.1993
  • Номер: 158/61
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України у справах містобудування і архітектури
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 24.09.1993
  • Номер: 158/61
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
Н А К А З
N 158/61 від 24.09.93 р.
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 жовтня 1993 р.
за N 152
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва N 136/166 від 01.04.2009 )
Про затвердження Порядку складання плану земельно-господарського устрою населеного пункту
( Щодо втрати чинності Наказу див. Наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва N 374 від 20.08.2008 )
Згідно з дорученням Кабінету Міністрів України від 07.07.93 N 8176/1,
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок складання плану земельно-господарського устрою населеного пункту, що додається.
2. Довести до відома місцевих державних адміністрацій, виконавчих комітетів сільських, селищних і міських Рад народних депутатів, підвідомчих проектних організацій вказаний порядок.
3. Контроль за дотриманням Порядку покласти на місцеві органи містобудування і архітектури та місцеві органи Держкомзему.
Міністр України
у справах будівництва
і архітектури
В.С.Сербін
Голова Державного комітету
України по земельних
ресурсах
В.М.Чепков
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом мінбудархітектури
та держкомзему України
від 24.09.1993 р. N 158/61
ПОРЯДОК
складання плану земельно-господарського устрою населеного пункту
1. План земельно-господарського устрою населеного пункту складається на основі генерального плану цього населеного пункту і затверджується відповідною місцевою Радою народних депутатів. План земельно-господарського устрою може виконуватись як розділ генерального плану населеного пункту і затверджуватись в його складі.
План земельно-господарського устрою може використовуватись для обгрунтування, розробки і подальшої на землях населеного пункту необхідного обсягу організаційних та інженерно-технічних заходів по освоєнню, поліпшенню якості земель, їх раціональному використанню, охороні та захисту від руйнівних процесів тощо.
2. План земельно-господарського устрою складається з:
- графічних, інженерно-економічних матеріалів по структурі території і стану земель населеного пункту на час складання плану та на кінець розрахункового періоду (періоду часу, протягом якого намічено здійснення запланованих заходів);
- переліку заходів по забезпеченню земельно-господарського устрою і їх обгрунтування;
- тематичних схем щодо конкретних заходів, передбачених планом;
- економічної, фінансової та іншої інформації.
План земельно-господарського устрою розробляється на період і з етапністю, які визначені для генерального плану населеного пункту.
3. План земельно-господарського устрою містить дані про:
- поділ земель за використання відповідно до цільового призначення;
- поділ земель за формами власності і користування;
- організаційні, правові, фінансові та інші заходи по вдосконаленню структури територій, освоєнню земель, покращенню їх якості, рекультивації і консервації, інженерному захисту;
- необхідність і обсяги економічного стимулювання щодо раціонального використання і охорони земель;
- вихідні дані для обчислення розмірів земельного податку і орендної плати, надання пільг по земельному оподаткуванню, обгрунтування і визначення загального обсягу земельного податку;
- заходи щодо забезпечення режиму використання земель в охоронних і захисних зонах, відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам внаслідок встановлення таких зон;
напрямки природоохоронної діяльності.
Для забезпечення перспективної містобудівної діяльності в плані земельно-господарського устрою обгрунтовуються напрямки тимчасового використання земель зони перспективної забудови.
4. В плані земельно-господарського устрою у відповідності з призначенням територій населеного пункту, визначених його генеральним планом, здійснюється здійснюється розподіл земельних ділянок на:
- землі житлової та громадської забудови;
- землі промисловості, транспорту, зв'язку, оборони та іншого призначення;
- землі природоохоронних, оздоровчих, рекреаційних, історикокультурних об'єктів;
- землі об'єктів комунального господарства;
- землі водногосподарського, лісогосподарського використання;
- землі сільськогосподарського використання;
- землі загального користування.
5. Планом земельно-господарського устрою у відповідності з законодавчими та іншими нормативними актами передбачається особливий режим використання земель у:
- санітарно-захисних зонах шкідливих і небезпечних промислових, складських і комунальних підприємств;
- зонах і округах санітарної охорони курортів;
- зонах санітарної охорони джерел водопостачання, водоочисних споруд;
- водоохоронних зонах водоймищ і річок, узбережжя водосховищ, Чорного і Азовського морів;
- зонах охорони ландшафту, пам'яток історії і культури, зонах регулювання забудови;
- охоронних зонах заповідників, заказників, природних національних парків, ботанічних садів;
- зонах залягання корисних копалин (крім загально поширених);
- сейсмічних зонах та зонах руйнування земної поверхні, зсувів, затоплення і підтоплення, тектонічних розломів та інших небезпечних природних і антропогенних процесів.
Межі таких зон на території населеного пункту визначаються його генеральним планом та спеціальними проектами і затверджуються відповідною Радою народних депутатів, а також органами, які приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого значення.
6. В плані земельно-господарського устрою відображаються інженерно-технічні заходи, пов'язані з будівництвом захисних споруд, вертикальною планіровкою, регулюванням рівня грунтових вод та режиму стоку поверхневих вод, інженерним обладнанням територій тощо. Для виконання вказаних заходів плану земельно-господарського устрою надалі складаються відповідні інженерні схеми і проекти.
7. Для відновлення ландшафту і територій, порушених внаслідок господарської діяльності і природних процесів, збереження і відновлення родючості грунтів, припинення шкідливого впливу порушених земель на навколишнє середовище і таке інше в плані земельно-господарського устрою передбачаються заходи по поліпшенню, рекультивації і консервації земель. Для виконання цих заходів складаються спеціальні схеми і проекти.
8. Замовником на складання плану земельно-господарського устрою населеного пункту виступає відповідна місцева Рада народних депутатів або за її дорученням - відповідний виконавчий комітет, міська державна адміністрація міст Києва, Севастополя.
Фінансування робіт по складанню плану земельно-господарського устрою, а також зв'язаних з розробкою цього плану топографо-геодезичних, вишукувальних та дослідницьких робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
9. План земельно-господарського устрою населеного пункту складається проектними організаціями, колективами спеціалістів, окремими фахівцями, які мають ліцензії на виконання відповідних проектних робіт, що видаються згідно з Положенням про порядок видачі учасникам інвестиційної діяльності ліцензій на виконання спеціальних видів робіт у проектуванні та будівництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 1992 р. N 569.
Норми проектування та методичні вимоги щодо складання плану земельно-господарського устрою населеного пункту встановлюються Міністерством України у справах будівництва і архітектури.
Зміни та уточнення до плану земельно-господарського устрою вносяться в порядку, встановленому для складання планів, за рішенням органу, який його затвердив.
10. План земельно-господарського устрою населеного пункту є обов'язковим для виконання органами державного управління і виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями і громадянами.