• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку проведення опитувань споживачів під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку

Антимонопольний комітет України  | Розпорядження, Протокол, Звіт, Форма типового документа, Доручення, Порядок від 28.12.2023 № 23-рп
Реквізити
  • Видавник: Антимонопольний комітет України
  • Тип: Розпорядження, Протокол, Звіт, Форма типового документа, Доручення, Порядок
  • Дата: 28.12.2023
  • Номер: 23-рп
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Антимонопольний комітет України
  • Тип: Розпорядження, Протокол, Звіт, Форма типового документа, Доручення, Порядок
  • Дата: 28.12.2023
  • Номер: 23-рп
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
28.12.2023 № 23-рп
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 січня 2024 р.
за № 143/41488
Про затвердження Порядку проведення опитувань споживачів під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку
Відповідно до пункту 11 частин першої та третьої статті 7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", статті 41 Закону України "Про захист економічної конкуренції", з метою забезпечення збору доказів у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) та дослідження ринку Антимонопольний комітет України ПОСТАНОВИВ:
1. Затвердити Порядок проведення опитувань споживачів під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку, що додається.
2. Юридичному департаменту (Максименко А.) забезпечити подання цього розпорядження в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Це розпорядження набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату Антимонопольного комітету України Гладського О.

Голова Комітету

П. Кириленко

ПОГОДЖЕНО:

Голова Національного агентства
з питань запобігання корупції

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України

Уповноважений
Верховної Ради України з прав людини




О. Новіков


О. Вискуб


Д. Лубінець
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
Антимонопольного комітету
України
28 грудня 2023 року № 23-рп
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 січня 2024 р.
за № 143/41488
ПОРЯДОК
проведення опитувань споживачів під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру організації та здійснення проведення Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) і територіальними відділеннями Комітету опитувань споживачів та застосування їх результатів під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку.
2. Опитування споживачів проводиться з метою збору доказів у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), які дають можливість встановити наявність або відсутність такого порушення, а також під час проведення Комітетом і територіальними відділеннями Комітету досліджень ринків.
3. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
анкета опитування (далі - анкета) - документ, оформлений у паперовій або електронній формі, який містить перелік запитань з варіантами відповідей на них, обов’язкових для заповнення, посаду, власне ім’я та прізвище інтерв’юера, власне ім’я та прізвище споживача (за згодою) та їх особисті підписи, дату та місце складення анкети, мету опитування та інші обов’язкові відомості, передбачені цим Порядком;
анкетування - спосіб проведення опитування шляхом запису відповідей споживачів на запитання попередньо підготовлених анкет;
дослідження ринку - визначення Комітетом та його територіальними відділеннями стану конкурентного середовища на ринку, його оцінка та внесення пропозицій щодо здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, забезпечення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції;
звіт - узагальнена форма висновків за результатами опитування споживачів;
інтерв’юер - працівник Комітету або його територіального відділення, який проводить безпосереднє опитування споживачів, відповідає за дотримання порядку його проведення та який не здійснював збирання доказів (відповідної інформації) під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку, у якій / якому проводиться опитування;
опитування - метод збору інформації для дослідження фактичних обставин, що підлягають встановленню під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), проведення дослідження ринків;
продукція - товар, робота, послуга, щодо якого / якої проводиться опитування;
результат опитування - загальна кількість наданих та записаних відповідей споживачів за кожним із запропонованих в анкеті варіантів відповідей;
специфічна продукція - товар, робота, послуга, щодо якого / якої проводиться опитування та який / яка задовольняє потреби певного кола споживачів (промислове обладнання, спеціальні вузькопрофільні послуги тощо) або коли кількість покупців відповідної продукції на ринку обмежена з інших причин;
споживач - фізична або юридична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію і є учасником опитування;
справа про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) - справа, що розпочата (розглядається) у Комітеті або територіальних відділеннях Комітету за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у тому числі про захист від недобросовісної конкуренції, відповідно до Законів України "Про захист економічної конкуренції", "Про захист від недобросовісної конкуренції".
II. Мета проведення опитування споживачів
1. Під час проведення розслідувань у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) та під час проведення дослідження ринку в Комітеті та / або територіальних відділеннях Комітету може виникати потреба в отриманні додаткових доказів (інформації) для встановлення фактичних обставин, зокрема впливу таких обставин на поведінку споживачів в умовах конкуренції, зокрема:
що позначення (ім’я, комерційне (фірмове) найменування, торговельна марка (знак для товарів і послуг), рекламні матеріали, оформлення упаковки товарів і періодичних видань тощо) асоціюються у споживачів із конкретним суб’єктом господарювання чи товаром;
що позначення (ім’я, комерційне (фірмове) найменування, торговельна марка (знак для товарів і послуг), рекламні матеріали, оформлення упаковок товарів і періодичних видань тощо), на думку споживачів, схожі між собою, що може призвести до змішування з діяльністю іншого суб’єкта господарювання;
що використання позначень (імені, комерційного (фірмового) найменування, торговельної марки (знака для товарів і послуг), рекламних матеріалів, оформлення упаковки товарів і періодичних видань тощо), на думку споживачів, може призвести до змішування з продукцією іншого суб’єкта господарювання;
що використання позначень (імені, комерційного (фірмового) найменування, торговельної марки (знака для товарів і послуг), рекламних матеріалів, оформлення упаковки товарів і періодичних видань тощо), на думку споживачів, може призвести до змішування з діяльністю іншого суб’єкта господарювання;
що інформація, яка поширювалась, вплинула або може вплинути на намір споживача щодо придбання чи реалізації товарів, робіт, послуг відповідного суб’єкта господарювання;
що товари (товарна група) належать до групи взаємозамінних товарів (товарної групи) з точки зору споживачів тощо;
з’ясування ситуації на ринку: думки споживачів (покупців) про асортимент і якість товарів, оцінки намірів та мотивів поведінки споживачів (покупців), їх уподобань, побажань і вимог до споживчих якостей товарів та їх взаємозамінності, характеристики використання товару;
з’ясування стану конкурентного середовища на ринку: виявлення й визначення наявних на ринку проблем, які перешкоджають розвиткові конкуренції, підготовка пропозицій щодо вдосконалення розвитку конкуренції та функціонування ринків, виявлення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
2. З метою отримання інформації, необхідної для розслідувань у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), стану конкурентного середовища на ринку під час проведення дослідження ринку, Комітет та / або територіальні відділення Комітету можуть ініціювати проведення опитування, результати якого оцінюються органами Комітету в сукупності з іншими доказами та можуть свідчити про наявність або відсутність у діях суб’єктів господарювання порушень (ознак порушень) законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції).
III. Основні принципи проведення опитування споживачів
1. Основними принципами проведення опитування є:
репрезентативність - залучення споживачів (з урахуванням вікових груп, місця проживання, гендерної приналежності, споживання відповідної продукції тощо), що забезпечує отримання найбільш достовірного результату;
добровільність - ніхто не може бути примушений до участі в опитуванні;
незалежність - заборона працівникам Комітету та його територіальних відділень брати участь в опитуванні в ролі споживачів та/або проводити опитування в приміщенні Комітету та / або його територіальних відділень;
неупередженість - формування питань в анкеті за змістом та у формі, які дають вибір споживачу для відображення власної думки (позиції);
валідність - відповідність опитування предмета справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) або проведенню дослідження ринку;
анонімність - проведення анкетування без зазначення відомостей про споживача, за якими його можна ідентифікувати.
2. Споживач може пройти опитування лише один раз у межах одного опитування.
3. Відповідь, надана споживачем, є остаточною та не може бути змінена чи відкликана.
4. Врахуванню підлягають анкети, які підготовлені відповідно до вимог цього Порядку та містять:
відповіді на усі чи окремо поставлені питання, які не можуть становити менше половини загального обсягу питань;
особистий підпис споживача та інтерв’юера або інший спосіб посвідчення електронної анкети;
найменування населеного пункту, де здійснюється опитування;
дату її заповнення.
5. Результати проведеного опитування відображаються у звіті (у відсотковому та натуральному співвідношенні).
6. Звіти, звіти інтерв’юерів та анкети зберігаються в матеріалах справи або дослідження ринку.
IV. Організація проведення опитування споживачів
1. Опитування проводиться із застосуванням паперових анкет та / або шляхом розміщення електронних анкет на офіційному вебсайті Комітету та / або територіальних відділень Комітету.
2. Опитування проводиться за дорученням Голови Комітету, першого заступника (заступників Голови Комітету) або голови територіального відділення Комітету (далі - Доручення), оформленим за формою, наведеною в додатках 1, 2 до цього Порядку, у випадках, встановлених цим розділом, проведення якого забезпечують працівники Комітету та/або територіальних відділень Комітету.
3. Голова територіального відділення Комітету забезпечує виконання доручень Голови Комітету, першого заступника (заступників Голови Комітету) про проведення опитування, а також надає доручення посадовим особам територіального відділення Комітету про проведення опитування під час проведення дослідження ринку, розгляду справи, у разі якщо ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) виявлено на ринку товарів (робіт, послуг), територіальні (географічні) межі якого охоплюють територію окремого регіону, частин відповідного регіону.
4. Під час проведення дослідження ринку, розгляду справи, у разі якщо ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) виявлено на ринку товарів (робіт, послуг), територіальні (географічні) межі якого охоплюють територію держави або декількох регіонів, опитування проводиться за дорученням Голови Комітету або першого заступника (заступників Голови Комітету) із залученням територіальних відділень Комітету та / або шляхом проведення електронного анкетування на офіційному вебсайті Комітету.
5. Якщо предметом проведення дослідження ринку чи розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) є специфічна продукція, опитування може проводитися шляхом надсилання засобами поштового зв’язку або в електронній формі засобами інформаційно-комунікаційних систем споживачам такої продукції листа з пропозицією надати відповіді на поставлені питання. У такому випадку кількість споживачів, яких необхідно залучити до опитування, визначає Комітет та / або територіальне відділення Комітету в кожному конкретному випадку окремо.
V. Етапи та порядок проведення опитування споживачів
1. Проведення опитування передбачає такі основні етапи:
підготовка матеріалів та анкет для проведення опитування;
анкетування;
аналіз отриманої інформації на її відповідність повноті, об’єктивності, прийнятності для цілей, на які спрямовано опитування;
підготовка звіту за результатами проведеного опитування або протоколу оформлення результатів опитування із використанням електронних анкет та підготовка підсумкового звіту за результатами проведеного опитування споживачів.
2. У разі проведення опитування під час дослідження ринку, перелік питань до анкети формують працівники Комітету та / або територіальних відділень Комітету, відповідальні за проведення опитування.
3. У разі проведення опитування під час розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), підготовка питань для включення їх до анкети здійснюється в такому порядку:
1) органи Комітету, які здійснюють розгляд справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), повідомляють осіб, які беруть участь у справі, про намір провести опитування;
2) особи, які беруть участь у справі, можуть надавати пропозиції до формування питань, які, на їх думку, потребують включення до анкет;
3) питання, запропоновані особами, які беруть участь у справі, повинні відповідати вимогам, визначеним у пунктах 4, 5 розділу VI цього Порядку;
4) працівники Комітету та/або територіальних відділень Комітету, відповідальні за проведення опитування, формують остаточний перелік питань для включення їх до анкети.
4. Анкетування із застосуванням паперових анкет здійснюється в такому порядку:
1) відповідальна за проведення опитування посадова особа Комітету або територіального відділення Комітету, визначена дорученням Голови Комітету, першого заступника (заступників Голови Комітету), голови територіального відділення Комітету, у свою чергу, визначає працівника (працівників) Комітету або територіального відділення Комітету, на якого (на яких) покладаються функції інтерв’юера під час проведення опитування;
2) анкетування проводиться у визначених Дорученням територіальних межах та місцях: біля супермаркетів, торговельних центрів, аптек, у громадських місцях тощо (перелік яких не є вичерпним і залежить від предмета справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), проведення дослідження ринку);
3) інтерв’юер роз’яснює учаснику опитування основні принципи проведення опитування, мету опитування, використання результатів опитування;
4) інтерв’юер пропонує учаснику опитування заповнити примірник анкети власноруч або надати відповіді на запитання анкети усно. У разі надання усних відповідей на питання анкети, споживач має особисто підписати таку анкету;
5) у разі заповнення анкети учасником опитування власноруч, споживач проставляє в анкеті відповіді на поставлені питання, зазначає дату заповнення анкети, найменування населеного пункту, де проводиться опитування, та проставляє особистий підпис (за винятком електронної анкети). Інтерв’юер перевіряє, чи надав учасник опитування відповіді на поставлені питання, чи зазначив дату заповнення анкети та найменування населеного пункту, де здійснюється опитування, чи підписав анкету учасник опитування. У разі потреби інтерв’юер пропонує учаснику опитування усунути недоліки, виявлені під час заповнення анкети;
6) у разі надання учасником опитування відповідей на питання анкети усно, інтерв’юер фіксує ці відповіді в анкеті, зазначає дату заповнення анкети та найменування населеного пункту, де здійснюється опитування, після чого учасник опитування робить відповідну позначку в анкеті (заповнено інтерв’юером зі слів учасника опитування) та проставляє особистий підпис.
5. Інтерв’юер має дотримуватися нейтралітету, не проявляти свого ставлення до предмета справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідження ринку.
6. Анкетування із застосуванням електронних анкет здійснюється в такому порядку:
1) у разі використання електронних анкет на офіційному вебсайті Комітету та/або територіальних відділень Комітету, опитування здійснюється з дотриманням вимог до змісту паперових анкет, визначених цим Порядком. У разі використання електронних анкет, доступ до опитування має бути необмеженим щодо кількості учасників опитування та відкритим для будь-яких споживачів (крім випадків, коли існує необхідність обмеження щодо проведення опитування серед певних груп населення, вікові обмеження споживачів, зокрема щодо алкогольної продукції тощо);
2) опитування з використанням електронних анкет не передбачає залучення інтерв’юера;
3) доступ до електронних анкет опитування має передбачати можливість використання стандартних браузерів та мінімальну кількість дій з управління ("натискань");
4) верифікація учасника та реєстрація його відповідей під час опитування із застосуванням електронної анкети здійснюється, зокрема, з використанням адреси його особистої електронної пошти або номера засобів його мобільного зв’язку.
7. Анкетування здійснюється впродовж визначеного в Дорученні строку для проведення опитування.
8. Інтерв’юери аналізують та узагальнюють паперові анкети та складають звіт інтерв’юера за результатами проведеного опитування споживачів за формою, наведеною в додатку 3 до цього Порядку.
9. У разі використання електронної анкети, обробка та аналіз отриманої інформації здійснюються за допомогою стандартного сертифікованого програмного забезпечення для адміністрування опитувань.
10. Протягом встановленого в Дорученні строку для проведення опитування територіальні відділення Комітету в разі їх залучення до опитування, яке проводить Комітет, складають звіт за результатами проведеного опитування споживачів за формою, наведеною в додатку 4 до цього Порядку та надсилають його до Комітету разом з оригіналами заповнених анкет та звітом інтерв’юера.
11. Відповідальна за проведення опитування посадова особа Комітету узагальнює результати опитування, надані територіальними відділеннями Комітету у звітах, та готує підсумковий звіт за результатами проведеного опитування споживачів за формою, наведеною в додатку 5 до цього Порядку. Такий звіт погоджує державний уповноважений Комітету, який розглядає справу про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) або проводить дослідження ринку; звіт долучається до матеріалів справи або дослідження ринку.
12. Відповідальна за проведення опитування посадова особа територіального відділення Комітету, якій доручено збирання та аналіз доказів у справі або проведення дослідження ринку, у межах яких проводилось опитування, готує підсумковий звіт за результатами проведеного опитування споживачів за формою, наведеною в додатку 6 до цього Порядку. Такий звіт затверджує голова цього територіального відділення. Звіт долучається до матеріалів справи або дослідження ринку.
13. Результати опитування, що проводилося на офіційному вебсайті Комітету з використанням електронної анкети, оформлюються протоколом оформлення результатів опитування споживачів із використанням електронної анкети за формою, наведеною в додатку 7 до цього Порядку, протокол складають та підписують три працівники відповідного структурного підрозділу Комітету, та погоджує державний уповноважений Комітету, що розглядає справу про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції) або проводить дослідження ринку. Протокол долучається до матеріалів справи або дослідження ринку.
14. Результати опитування, що проводилося на офіційному вебсайті територіального відділення Комітету з використанням електронної анкети, оформлюються протоколом оформлення результатів опитування споживачів із використанням електронної анкети за формою, наведеною в додатку 8 до цього Порядку, який складають та підписують три працівники відповідного територіального відділення Комітету, затверджує голова цього територіального відділення. Протокол долучається до матеріалів справи або дослідження ринку.
VI. Вимоги до анкети опитування
1. Анкета опитування складається за формою, наведеною в додатку 9 до цього Порядку та містить такі частини:
1) вступну частину, у якій зазначається найменування Комітету та/або територіального відділення Комітету, що проводить опитування, мета опитування, власне ім’я та прізвище споживача (за згодою). Зміст вступної частини має бути стислим та лаконічним, розмір шрифту - не меншим ніж розмір шрифту питань анкети;
2) основну частину, яка являє собою сукупність змістовно впорядкованих питань з варіантами відповідей на них;
3) заключну частину, у якій:
у разі заповнення анкети учасником опитування власноруч, споживач зазначає дату заповнення анкети, найменування населеного пункту, де проводиться опитування, та проставляє особистий підпис (за винятком електронної анкети);
у разі надання учасником опитування відповідей на питання анкети усно, інтерв’юер зазначає дату заповнення анкети, найменування населеного пункту, де здійснюється опитування, після чого учасник опитування проставляє відповідну позначку в анкеті (заповнено інтерв’юером зі слів учасника опитування) та особистий підпис.
інтерв’юер зазначає власне ім’я та прізвище й проставляє особистий підпис.
2. Питання в анкеті мають бути відображені в текстовій формі.
3. Анкета може містити одночасно до 10 варіантів відповідей на одне й те ж питання.
4. Анкета повинна містити питання, які:
1) стосуються виключно предмета справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), проведення дослідження ринку;
2) сформульовані таким чином, щоб не спонукати споживача до певної конкретної відповіді;
3) сформульовані таким чином, щоб забезпечити учаснику опитування можливість самостійно викласти свою думку;
4) містять однозначну, зрозумілу для споживача термінологію;
5) є послідовними, логічно сформульованими, несуперечливими, лінгвістично та граматично правильними.
5. Анкета не може містити питання, які:
1) стосуються інформації, що не належить до предмета справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), проведення дослідження ринку;
2) є занадто загальними, розлогими, абстрактними або дублетними;
3) є множинними (містять кілька питань відразу);
4) містять оціночні категорії (наприклад, "багато", "мало", "рідко", "часто", "погано", "добре" тощо);
5) містять оцінку, емоційне ставлення (навідні та мають маніпулятивний характер);
6) суперечать положенням Конституції України, загальновизнаним принципам і нормам міжнародного права, закріпленим Загальною декларацією прав людини, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, ратифікованою Законом України від 17 липня 1997 року № 475 "Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, Першого протоколу та протоколів № 2, 4, 7 та 11 до Конвенції";
7) за своїм змістом принижують честь та гідність особи.
6. Варіанти відповідей повинні бути однозначними й зрозумілими. Під час формулювання питань неприпустимо закладення відповідей на них.
7. Варіанти відповідей повинні мати наскрізну порядкову нумерацію арабськими цифрами.
8. Питання з доданим до них переліком відповідей повинно міститися на одній сторінці. Не можна переносити на іншу сторінку частину варіантів відповідей або зображення об’єкта, щодо якого ставиться питання. У разі якщо розміщення зображення об’єкта, щодо якого ставиться питання, разом із питанням та доданим до нього переліком відповідей на одній сторінці призведе до спотворення враження про оригінальне зображення об’єкта, зображення об’єкта має бути надруковане на окремій сторінці таким чином, щоб споживач, відповідаючи на питання, мав змогу бачити зображення об’єкта.
9. Під час формування відповідей допускається застосування як закритих (із чітко визначеною кількістю відповідей), так і відкритих (з можливістю додавання власного варіанта відповідей) варіантів відповідей.
10. У випадку порівняння декількох матеріальних об’єктів (упаковок, торговельних марок (знаків для товарів і послуг) тощо) питання та графічне зображення мають бути одночасно наявними у споживача під час заповнення анкети. Таке зображення обов’язково має бути кольоровим та належної якості (якщо це впливає на об’єктивне відображення матеріальних об’єктів) та тотожним за своїм кольором, розміром, форматом та якістю матеріальному об’єкту, щодо якого проводиться опитування, що забезпечить належне сприйняття інформації споживачами.

Начальник
Управління розслідувань
недобросовісної конкуренції



Ю. Головко
Додаток 1
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 2 розділу IV)
ДОРУЧЕННЯ
Антимонопольного комітету України
Додаток 2
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 2 розділу IV)
ДОРУЧЕННЯ
Голови територіального відділення Антимонопольного комітету України
Додаток 3
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 8 розділу V)
ЗВІТ ІНТЕРВ’ЮЕРА
за результатами проведеного опитування споживачів
Додаток 4
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 10 розділу V)
ЗВІТ
за результатами проведеного опитування споживачів
Додаток 5
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 11 розділу V)
ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ
за результатами проведеного опитування споживачів
Додаток 6
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 12 розділу V)
ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ
за результатами проведеного опитування споживачів
Додаток 7
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 13 розділу V)
ПРОТОКОЛ
оформлення результатів опитування споживачів із використанням електронної анкети
Додаток 8
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 14 розділу V)
ПРОТОКОЛ
оформлення результатів опитування споживачів із використанням електронної анкети
Додаток 9
до Порядку проведення опитувань
споживачів під час розгляду справ
про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
(про захист від недобросовісної
конкуренції), дослідження ринків
(пункт 1 розділу VI)
АНКЕТА ОПИТУВАННЯ