МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.01.2019 № 77 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 лютого 2019 р.
за № 143/33114
Про затвердження форми звітності № 7 "Звіт про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації" та Інструкції щодо її заповнення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 589 від 13.10.2021 )
Відповідно до пункту 30 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) форму звітності № 7 "Звіт про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації" (далі - форма № 7);
2) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 7 "Звіт про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації".
2. Департаменту реалізації державних соціальних програм (Вишневська М.В.) забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) подання Державній службі статистики України щороку до 15 березня року, наступного за звітним, узагальненої інформації за формою № 7 за січень - грудень щодо України в цілому та за адміністративно-територіальними одиницями.
3. Органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань соціального захисту населення, структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємствам, сервісним центрам забезпечити:
1) збір, оброблення та узагальнення інформації за формою № 7;
2) подання Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю щокварталу до 20 числа місяця, наступного за звітним, узагальненої інформації за формою № 7.
( Підпункт 2 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 589 від 13.10.2021 )
4. Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю забезпечити подання Міністерству соціальної політики України щокварталу до 30 числа місяця, наступного за звітним, та щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, узагальненої інформації за формою № 7 щодо України в цілому.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 589 від 13.10.2021 )
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 31 березня 2015 року № 351 "Про затвердження форми звітності № 7 "Звіт про забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб технічними та іншими засобами реабілітації" та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20 квітня 2015 року за № 440/26885.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Попову Л.В.
Міністр | А. Рева |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
22 січня 2019 року № 77
ЗВІТ
про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації
(Форма № 7)
( Див. текст )( Форма звітності № 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 589 від 13.10.2021 )
Директор Департаменту реалізації державних соціальних програм | М. Вишневська |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
22 січня 2019 року № 77
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 лютого 2019 р.
за № 143/33114
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 7 "Звіт про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації"
( У тексті Інструкції слова "Фонд соціального захисту інвалідів" у всіх відмінках замінено словами "Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 589 від 13.10.2021 )
I. Загальні положення
1. Цю Інструкцію, що визначає порядок заповнення форми звітності № 7 "Звіт про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації" (далі - Звіт), розроблено відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321.
2. Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім міст Києва та Севастополя) рад подають Звіт за січень - березень, січень - червень, січень - вересень до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом,- структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
3. Орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань соціального захисту населення, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, підприємства, сервісні центри подають Звіт за січень - березень, січень - червень, січень - вересень до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом,- Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.
4. Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю подає узагальнений Звіт по Україні та адміністративно-територіальних одиницях за січень - березень, січень - червень, січень - вересень до 30 числа місяця, наступного за звітним періодом,- Міністерству соціальної політики України.
5. Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім міст Києва та Севастополя) рад подають Звіт за січень - грудень до 20 січня року, наступного за звітним періодом,- структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
6. Орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань соціального захисту населення, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій подають Звіт за січень - грудень до 01 лютого року, наступного за звітним періодом,- Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.
7. Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю подає узагальнений Звіт по Україні та адміністративно-територіальних одиницях за січень - грудень до 20 лютого року, наступного за звітним періодом,- Міністерству соціальної політики України.
8. Міністерство соціальної політики України подає узагальнений Звіт по Україні та адміністративно-територіальних одиницях за січень - грудень до 15 березня року, наступного за звітним періодом,- Державній службі статистики України.
9. Підприємства та сервісні центри заповнюють розділ IV Звіту.
10. Звіт складається за наростаючим підсумком, має бути заповнений розбірливо і підписаний керівником та особами, відповідальними за його заповнення, із зазначенням номерів телефонів, факсів та адрес електронної пошти.
II. Заповнення розділу I "Загальна кількість осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, які перебувають на обліку для забезпечення та мають у користуванні технічні та інші засоби реабілітації"
1. У графі 2 зазначають загальну кількість осіб, які перебували на обліку для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі - ТЗР), у тому числі осіб, які забезпечені ТЗР на початок звітного періоду;
у графі 3 зазначають кількість жінок, які перебували на обліку для забезпечення ТЗР, у тому числі жінок, які забезпечені ТЗР на початок звітного періоду;
дані граф 2, 3 на початок року (станом на 01 січня 20__ року) мають відповідати даним граф 10, 11 на кінець попереднього звітного року за всіма рядками;
у графі 4 зазначають загальну кількість осіб, які звернулися вперше у звітному періоді;
у графі 5 зазначають кількість жінок, які звернулися вперше у звітному періоді;
у графах 6-9 зазначають кількість осіб, які зняті з обліку у звітному періоді;
у графі 6 зазначають загальну кількість осіб, які зняті з обліку у звітному періоді;
у графі 7 зазначають кількість жінок, які зняті з обліку у звітному періоді;
графа 6 дорівнює сумі граф 8, 9 за всіма рядками;
у графі 8 зазначають загальну кількість осіб, які зняті з обліку у звітному періоді з причин смерті;
у графі 9 зазначають загальну кількість осіб, які зняті з обліку у звітному періоді з інших причин;
у графі 10 зазначають загальну кількість осіб, які перебувають на обліку для забезпечення ТЗР, у тому числі осіб, які забезпечені ТЗР (усього) на кінець звітного періоду;
у графі 11 зазначають кількість жінок, які перебувають на обліку для забезпечення ТЗР, у тому числі жінок, які забезпечені ТЗР (усього) на кінець звітного періоду.
Графа 10 дорівнює сумі граф 2, 4 за мінусом графи 6.
Графа 11 дорівнює сумі граф 3, 5 за мінусом графи 7.
2. У рядках 1-11 за відповідними графами зазначають категорії осіб, які перебували на обліку для забезпечення ТЗР, у тому числі осіб, які забезпечені ТЗР на початок звітного періоду:
у рядку 1 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок війни;
у рядку 2 зазначають кількість осіб з інвалідністю від загального захворювання;
у рядку 3 зазначають кількість осіб з інвалідністю з дитинства;
у рядку 4 зазначають кількість дітей з інвалідністю;
у рядку 5 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи;
у рядку 6 зазначають кількість дітей до 18 років з вадами слуху, зору, опорно-рухового апарату;
у рядку 7 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок нещасного випадку невиробничого характеру;
у рядку 8 зазначають кількість осіб похилого віку;
у рядку 9 зазначають кількість інших категорій осіб (жінки після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії та з вродженими вадами молочних залоз, ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ і ветерани державної пожежної охорони);
у рядку 10 зазначають кількість учасників АТО відповідно до абзацу вісімнадцятого пункту 2 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321;
у рядку 11 (з рядків 01-09) зазначають кількість внутрішньо переміщених осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення АТО. Рядок 11 не сумується з жодним із рядків.
3. Рядок 12 є підсумком рядків 1-10 за відповідними графами.
III. Заповнення розділу II " Кількість технічних та інших засобів реабілітації, необхідних для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення"
1. У графі 2 зазначають загальну кількість осіб, які потребували забезпечення ТЗР у звітному періоді;
у графі 3 зазначають кількість жінок, які потребували забезпечення ТЗР у звітному періоді;
графи 2, 3 розділу II не дорівнюють графам 10, 11 розділу I: дані граф 2, 3 розділу II є меншими за дані граф 10, 11 розділу I за всіма рядками.
2. У графах 4-15 зазначають кількість індивідуальних засобів реабілітації, одиниць:
у графі 4 зазначають загальну кількість індивідуальних засобів реабілітації, одиниць:
графа 4 дорівнює сумі граф 5-15 за всіма рядками;
у графі 5 зазначають інформацію про системи ортезів на хребет;
у графі 6 зазначають інформацію про системи ортезів на верхні кінцівки;
у графі 7 зазначають інформацію про системи ортезів на нижні кінцівки;
у графі 8 зазначають інформацію про системи протезів верхніх кінцівок;
у графі 9 зазначають інформацію про системи протезів нижніх кінцівок;
у графі 10 зазначають інформацію про протези молочної залози;
у графі 11 зазначають інформацію про ліфи для кріплення протезів молочної залози, в тому числі спеціальні ліфи для занять фізичною культурою і плаванням (купальники);
у графі 12 зазначають інформацію про компресійні рукави при лімфодермі;
у графі 13 зазначають інформацію про ортопедичне взуття;
у графі 14 зазначають інформацію про чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок;
у графі 15 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, крім подушок протипролежневих та чохлів на крісла колісні.
3. У графах 16-26 зазначають кількість технічних засобів реабілітації, одиниць:
у графі 16 зазначають загальну кількість технічних засобів реабілітації, одиниць:
графа 16 дорівнює сумі граф 17-26 за всіма рядками;
у графі 17 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистого догляду та захисту (подушки протипролежневі, чохли на крісла колісні);
у графі 18 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистої гігієни;
у графі 19 зазначають інформацію про засоби для ходіння, керовані однією рукою;
у графі 20 зазначають інформацію про засоби для ходіння, керовані обома руками;
у графі 21 зазначають інформацію про крісла колісні, у тому числі за індивідуальним замовленням;
у графі 22 зазначають інформацію про допоміжні засоби для переміщення або переносу;
у графі 23 зазначають інформацію про допоміжні засоби для підйому;
у графі 24 зазначають інформацію про меблі;
у графі 25 зазначають інформацію про оснащення;
у графі 26 зазначають інформацію про спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією.
4. У рядках 1-11 граф 2, 3 зазначають кількість осіб за категоріями, які потребували забезпечення ТЗР у звітному періоді; у рядках 1-11 граф 4-26 зазначають кількість ТЗР, необхідних для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, у тому числі видані ТЗР у звітному періоді:
у рядку 1 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок війни;
у рядку 2 зазначають кількість осіб з інвалідністю від загального захворювання;
у рядку 3 зазначають кількість осіб з інвалідністю з дитинства;
у рядку 4 зазначають кількість дітей з інвалідністю;
у рядку 5 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи;
у рядку 6 зазначають кількість дітей до 18 років з вадами слуху, зору, опорно-рухового апарату;
у рядку 7 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок нещасного випадку невиробничого характеру;
у рядку 8 зазначають кількість осіб похилого віку;
у рядку 9 зазначають кількість інших категорій осіб (жінки після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії та з вродженими вадами молочних залоз, ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ і ветерани державної пожежної охорони);
у рядку 10 зазначають кількість учасників АТО відповідно до абзацу вісімнадцятого пункту 2 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321;
у рядку 11 (з рядків 01-09) зазначають кількість внутрішньо переміщених осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення АТО. Рядок 11 не сумується з жодним із рядків.
5. Рядок 12 є підсумком рядків 1-10 за відповідними графами.
IV. Заповнення розділу III "Надходження та видача технічних засобів реабілітації"
1. У графі 2 зазначають інформацію про залишки ТЗР на початок звітного періоду; дані графи 2 на початок звітного періоду мають відповідати даним графи 8 на кінець попереднього звітного періоду за всіма рядками.
2. У графах 3, 4 зазначають інформацію про кількість ТЗР, які надійшли/повернуті з початку звітного періоду:
у графі 3 зазначають інформацію про поставлені (виготовлені) ТЗР;
у графі 4 зазначають інформацію про повернуті ТЗР.
3. У графах 5, 6 зазначають інформацію про кількість ТЗР, які видані з початку звітного періоду:
у графі 5 зазначають інформацію про кількість ТЗР, які видані з початку звітного періоду за кошти державного бюджету;
у графі 6 зазначають інформацію про кількість ТЗР, які видані з початку звітного періоду за кошти інших джерел фінансування.
4. У графі 7 зазначають інформацію про списані ТЗР, у тому числі передані до пунктів прокату.
5. У графі 8 зазначають інформацію про залишки ТЗР на кінець звітного періоду.
6. У рядках 01-50 зазначають ТЗР, якими забезпечено осіб з інвалідністю та інших осіб відповідно до груп №№ 1-10 форми звітності за відповідними графами:
у рядку 01 (група № 1) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, що є підсумком рядків 02, 03:
02 - чохли на крісла колісні (ОД.1.10);
03 - подушки протипролежневі (ОД.1.11);
у рядку 04 (група № 2) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість допоміжних засобів для особистої гігієни, що є підсумком рядків 05-10 за всіма графами:
05 - крісла-стільці (на колесах і без них) (ОД.3.1);
06 - сидіння (надставки) на унітаз (ОД.3.2);
07 - сидіння для ванни, сидіння для душу (ОД.4.1);
08 - східці, підставки для ванни (ОД.4.2);
09 - табурети, сидіння (стільці) (ОД.4.3);
10 - умивальники (ОД.4.4);
у рядку 11 (група № 3) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість засобів для ходіння, керованих однією рукою, що є підсумком рядків 12-16 за всіма графами:
12 - палиці (у тому числі палиці тактильні) (ОР.1.1);
13 - палиці з трьома або більше ніжками (ОР.1.2);
14 - милиці ліктьові (ОР.1.3);
15 - милиці з опорою на передпліччя (ОР.1.4);
16 - милиці пахові (ОР.1.5);
у рядку 17 (група № 4) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість засобів для ходіння, керованих обома руками, що є підсумком рядків 18-21 за всіма графами:
18 - ходунки-рамки (ОР.2.1);
19 - ходунки на колесах (ОР.2.2);
20 - ходунки-стільці (ОР.2.3);
21 - ходунки-столи (ОР.2.4);
у рядку 22 (група № 5) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість крісел колісних, що є підсумком рядків 23-32 за всіма графами:
23 - крісло-каталка (КК.1);
24 - низькоактивне крісло колісне (КК.2, КК.3);
25 - середньоактивне крісло колісне (КК.2);
26 - активне крісло колісне (КК.2);
27 - багатофункціональне крісло колісне (КК.1, КК.2, КК.3);
28 - крісло колісне з електроприводом (КК.9.1);
29 - електроскутер (КК.9.1);
30 - дорожнє крісло колісне (КК.4.1.1, КК.4.1.2, КК.4.2.1, КК.4.2.2);
31 - дошки для пересування (коляски малогабаритні) (ЗП.1);
32 - триколісні велосипеди для дітей з інвалідністю (ЗП.2);
у рядку 33 (група № 6) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про допоміжні засоби для переміщення або переносу, що є підсумком рядків 34, 35 за всіма графами:
34 - мотузкові сходи (ОР.3.2);
35 - кошики (стільці) для переносу (ОР.3.3 );
у рядку 36 (група № 7) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість допоміжних засобів для підйому;
у рядку 37 (група № 8) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість меблів, що є підсумком рядків 38-42 за всіма графами:
38 - столи (робочі, приліжкові, столи-парти, стійки-парти, стійки, підставки) (МО.1.1.2);
39 - меблі для сидіння (стільці, табурети, спеціальні меблі) (МО.1.2);
40 - ліжка (МО.1.3);
41 - стінки шведські (МО.1.4);
42 - матраци протипролежневі (МО.1.5);
у рядку 43 (група № 9) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про кількість оснащення, зокрема кількість підтримувальних пристроїв (МО.2.1);
у рядку 44 (група № 10) відповідно до граф 2-8 зазначають інформацію про спеціальні засоби для спілкування та обміну інформацією, що є підсумком рядків 45-49 за всіма графами:
45 - мобільні телефони;
46 - аудіоплеєри;
47 - диктофони;
48 - годинники механічні;
49 - годинники електронні.
Рядок 50 відповідно до граф 2-8 є підсумком рядків 01, 04, 11, 17, 22, 33, 36, 37, 43, 44 (груп №№ 1-10) за всіма графами.
V. Заповнення розділу IV "Кількість технічних та інших засобів реабілітації, якими забезпечено осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення"
1. У графі 2 зазначають загальну кількість осіб, яких забезпечено ТЗР у звітному періоді;
у графі 3 зазначають кількість жінок, яких забезпечено ТЗР у звітному періоді.
2. У графах 4-15 зазначають кількість виданих індивідуальних засобів реабілітації, одиниць:
у графі 4 зазначають загальну кількість виданих індивідуальних засобів реабілітації, одиниць:
графа 4 дорівнює сумі граф 5-15 за всіма рядками;
у графі 5 зазначають інформацію про системи ортезів на хребет;
у графі 6 зазначають інформацію про системи ортезів на верхні кінцівки;
у графі 7 зазначають інформацію про системи ортезів на нижні кінцівки;
у графі 8 зазначають інформацію про системи протезів верхніх кінцівок;
у графі 9 зазначають інформацію про системи протезів нижніх кінцівок;
у графі 10 зазначають інформацію про протези молочної залози;
у графі 11 зазначають інформацію про ліфи для кріплення протезів молочної залози, в тому числі спеціальні ліфи для занять фізичною культурою і плаванням (купальники);
у графі 12 зазначають інформацію про компресійні рукави при лімфодермі;
у графі 13 зазначають інформацію про ортопедичне взуття;
у графі 14 зазначають інформацію про чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок;
у графі 15 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистого догляду та захисту, крім подушок протипролежневих та чохлів на крісла колісні;
графи 2, 3 розділу IV не дорівнюють графам 10, 11 розділу І: дані граф 2, 3 розділу IV є меншими за дані граф 10, 11 розділу І за всіма рядками.
3. У графах 16-26 зазначають кількість виданих технічних засобів реабілітації, одиниць:
у графі 16 зазначають загальну кількість виданих технічних засобів реабілітації, одиниць:
графа 16 дорівнює сумі граф 17-26 за всіма рядками;
у графі 17 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистого догляду та захисту (подушки протипролежневі, чохли на крісла колісні);
у графі 18 зазначають інформацію про допоміжні засоби для особистої гігієни;
у графі 19 зазначають інформацію про засоби для ходіння, керовані однією рукою;
у графі 20 зазначають інформацію про засоби для ходіння, керовані обома руками;
у графі 21 зазначають інформацію про крісла колісні, у тому числі за індивідуальним замовленням;
у графі 22 зазначають інформацію про допоміжні засоби для переміщення або переносу;
у графі 23 зазначають інформацію про допоміжні засоби для підйому;
у графі 24 зазначають інформацію про меблі;
у графі 25 зазначають інформацію про оснащення;
у графі 26 зазначають інформацію про спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією.
4. У рядках 1-11 графи 2 зазначають кількість осіб за категоріями, які забезпечені ТЗР у звітному періоді; у рядках 1-11 граф 4-26 зазначають кількість виданих індивідуальних засобів реабілітації (одиниць) та кількість виданих ТЗР (одиниць):
у рядку 1 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок війни;
у рядку 2 зазначають кількість осіб з інвалідністю від загального захворювання;
у рядку 3 зазначають кількість осіб з інвалідністю з дитинства;
у рядку 4 зазначають кількість дітей з інвалідністю;
у рядку 5 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи;
у рядку 6 зазначають кількість дітей до 18 років з вадами слуху, зору, опорно-рухового апарату;
у рядку 7 зазначають кількість осіб з інвалідністю внаслідок нещасного випадку невиробничого характеру;
у рядку 8 зазначають кількість осіб похилого віку;
у рядку 9 зазначають кількість інших категорій осіб (жінки після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії та з вродженими вадами молочних залоз, ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ і ветерани державної пожежної охорони);
у рядку 10 зазначають кількість учасників АТО відповідно до абзацу вісімнадцятого пункту 2 Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321;
у рядку 11 (з рядків 01-09) зазначають кількість внутрішньо переміщених осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення АТО. Рядок 11 не сумується з жодним із рядків.
5. Рядок 12 є підсумком рядків 1-10 за відповідними графами.
Директор Департаменту реалізації державних соціальних програм | М. Вишневська |